Wat bijvoorbeeld ?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Kwisted het volgende:
heeft er iemand nog leuke meisjes kleren in maat 68? Het liefst een beetje stoer/grappig in felle kleuren
Opvanghuizen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar zoiets, dus als iemand iets weet hier in de regio?
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.
Ik ben er geen fan van, maar dat kun je best aanbieden in fhf.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is er hier iemand die weinig te besteden heeft. Maak ik een doos of zo ?
fhf ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, maar dat kun je best aanbieden in fhf.
er zit een.crisisopvang i Voorburg voor kindjes tm 4 jr.. Daar kunnen ze altijd spul gebruiken. Ik hen mijn babybeddengoed daarheen gebrachtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar zoiets, dus als iemand iets weet hier in de regio?
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opvanghuizen.
Of vanaf maat 62 bij "help tico de winter door "
Apart forum hier, fokkers helpen fokkers.quote:
Goed zeg !quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zit een.crisisopvang i Voorburg voor kindjes tm 4 jr.. Daar kunnen ze altijd spul gebruiken. Ik hen mijn babybeddengoed daarheen gebracht
linkjequote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Apart forum hier, fokkers helpen fokkers.
weet ik niet. Die in Vburg isvan het Leger desHeils. Zal straks ff zoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed zeg !
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !
Nee ik ben serieus.quote:
Wat zoek je ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef becky27 het volgende:
Ik heb een hele hoop aan een kerk gegeven.
Ben wel benieuwd naar je spullen maar de reden is mooi kut.![]()
meisje toch ?quote:
misschien.hier?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed zeg !
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien.hier?
https://www.blijfgroep.nl(...)egeleiding-en-nazorg
Maar heb je behoefte aan hema, zeeman, prenatal enzo basis spul ?quote:
ik ben gewoon benieuwd wat je hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar heb je behoefte aan hema, zeeman, prenatal enzo basis spul ?
Of zoek je merk dingen ?
Rompers ?
Ook voor straks maat 62 ?
Heb veel hema rompers, vestjes etc.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mensen met bestellingen bij mij, er wordt aan gewerkt, enigszins vertraging ivm ziekte op het werk en extra diensten werken.... Sorry..
Ik ga zo direct voor je kijken! Ik denk het wel Inca!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand misschien een winterslaapzakje met mouwen maat 60 ter overname?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga zo direct voor je kijken! Ik denk het wel Inca!
t/m maat 68, maar vooral kleiner.Tis niet veel. rompers, vestjes, tuniekje en winterjassen. Alles nog nieuw. of bijna nieuw.quote:
Mini kleertjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
t/m maat 68, maar vooral kleiner.Tis niet veel. rompers, vestjes, tuniekje en winterjassen. Alles nog nieuw. of bijna nieuw.
datsnapikalsdebestequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mini kleertjesleuk
Helaas te klein voor S
Ikwilnogeenmeisje!
Voedingskussen heb ik wel voor je!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Mocht iemand de babytijd achter zich laten..
ik zoek een voedingskussen en waskussen, wellicht wat hoezen.
iemand die t in 1 koop wil dumpen?
je hebt PMquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:34 schreef klumsy het volgende:
Ik ben wel benieuwd kleinzusje
Al heb ik al best veel
Kom je nu meequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Mark het volgende:
Iemand interesse in een Urban Jungle duo kinderwagen?
Is goed! Dankjequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef Lenaatje het volgende:
ik denk ik wel zoe, maar dat word dan vanavond, moet zo werke
Ja ik!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:13 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilde er ook alweer rompertjes maat 74/80?
Ik doe veel lopend Juud, woon in het centrum en pak dan dus altijd de kinderwagen als het goed weer is. Aangezien ik een hele avontuurlijke dochter heb ben ik dan veel bezig om achter haar aan te vangen. En ze vindt het meestal prima om in de kinderwagen te zitten dus dan vind ik het wel makkelijk om een duowagen te hebben. En voor hele stukken wandelen is het natuurlijk ook ideaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Juud79 het volgende:
Eensch, wij hebben de enkele, ideaal!
Ik vraag me af waarom en in welke situatie ik een dubbele wagen zou gebruiken? Met welke reden schaffen jullie een dubbele aan?
Lientje is straks 2 jaar en 6 weken, dus kan dan de nodige stukje zelf lopen.
Naar de stad gaan doe ik meestal samen of zonder kind, echt wandelen idem.
Even een boodschapje kan met wagen/draagdoek combi.
Maar ik zie de een na de ander over duowagens praten, dus ik ging een beetje aan het twijfelen....
Nu heb ik wel een duobuggy (vanwege oppaskindjes) dus het is, denk ik, straks gewoon ondervinden of ik zoiets nodig heb.
Euh, stuk of 10 zou sowieso wel fijn zijn, hoeveel zijn het er in totaal? En wat wil je ervoor?quote:
Ophaalbaar in Nijmegen:quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
kostdat/kleuren en waar ophaalbaar?
Ongeveer ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb nog nooit een duowagen gemist. 2 jaar en 18 dagen verschil.
Heb wel een meerijplankje, maar dat is vooral handig vanwege de snelheid.
Ik heb een ah op loopafstand en op zich kan Floris het prima lopen, ben alleen al gauw 1,5 uur onderweg. Met plankje heb ik al snel een half uur winst.
Naar het dorp ga ik altijd met de auto, dat is net te ver lopend, hoewel het met plankje wel zou kunnen, maar neem altijd teveel boodschappen mee
Je kunt er mee door een normale deur, is niets breder dan een rolstoel. Alleen bij sommige kassa's wil het wel eens te krap zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Marrije het volgende:
Niet zo'n ding dat ze naast elkaar zitten, dan kun je een aantal winkels niet in.
De Bgb cameleon past niet eens fatsoenlijk in de kruidvatquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik doe de kruidvat niet met de duowagen. Wat een ramp is die winkel zeg. Die doe ik alleen met de buggy. Maar liever nog zonder wagen.
Die winkel is sowieso een rampquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik doe de kruidvat niet met de duowagen. Wat een ramp is die winkel zeg. Die doe ik alleen met de buggy. Maar liever nog zonder wagen.
ziet er compact uit ja, dat is die van mij ook, marco sky lquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:51 schreef octopussy het volgende:
Ik zou mijn duowagen (Phil&Teds vibe) voor geen goud willen missen. Mijn peuter is lui![]()
En de wagen is een geweldige pakezel.
Mijn moeder en mijn man zijn er geloof ik ook wel blij mee
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef innepin het volgende:@Kleinzusje, ik heb twee effen paarse Hemarompers uit de stapel gevist. PM maar als je ze wil
No problem, misschien heeft er iemand anders nog interesse. Duobuggy van koelstra hebben we helaas al verkochtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Sorry mark, ik zoek t liever wat dichterbij
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Troeta het volgende:
Ik heb een phil and teds duowagen te koop, hij is zwart en de reiswieg en tweede zitje zijn limegroen. Ik heb er ook een regenkap bij.
Als er interesse is kan ik foto's maken, hij kost 375 euro iig.
Ik ga niet vaak alleen lang op pad met twee kinderen, dus ik gebruik hem niet vaak, hij staat hier eigenlijk maar erg in de weg.
Het meeste is hier echt op peuterloopafstand namelijk.
Als ik hem kan verkopen ga ik een bugaboomeerijdplankje halen.
Vind het wel een hele toffe wagen, dus vind het eigenlijk wel jammer!
Zijn deze een beetje op te klappen in een mooi formaat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:43 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een koelstra tweelingbuggy staan, donkergrijs. Nu het er hier over gaat bedenk ik me dat die eigenlijk wel weg kan. Mocht er iemand belangstelling hebben dan wil ik wel een foto maken?? Hij is eigenlijk in nieuwstaat!
En kan daar ook een baby in? Of is deze voor wat oudere kindjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef mikoxx het volgende:
Tally, de koelstra buggy is idd klein op te vouwen, dat was voor ons een belangrijke voorwaarde destijds ;-).
Zeeman.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Wie had ook al weer die rompers met paddestoelen en tractoren ?
Ah !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef laziness het volgende:
Ik maar ze zijn verkocht.
Ik heb wel robots en tractoren binnenkort in de aanbieding als O. er uit is (dat is bijna). De paddenstoelen zijn al gereserveerd.
Maar zowel de al verkochte als deze zijn maat 86/92.
Niet meer !quote:
Hij past achterin de auto, het voorwiel kan plat zodat de kofferbak dicht kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Zijn deze een beetje op te klappen in een mooi formaat?
Ik ga voor je kijken/ vragen aan mijn zusje. Je hoort het na het weekend!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
Graag!! Danig. Kijk zelf zo ook nog even.
edit: net bij Zeeman geweest. Uitverkocht !
Wil graag 1x tractors en 1x paddestoel in 74![]()
Open een picasa acount (dat is via gmail/google). Upload je fotos naar dat account.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:00 schreef Roos2010 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier dus weet nog niet helemaal hoe het hier in zijn werk gaat. Maar ik heb ontzéttend veel kleertjes (meisje, vanaf maat 50 t/m maat 86) en zou die graag voor een luttel bedragje ergens van de hand doen, ik denk aan een paar euro per kledingstuk, of in pakketjes voor een klein prijsje. Ik heb al een selectie gemaakt en 3 verhuisdozen vol met de iets mindere dingen al aan het goede doel gegeven.
Nu heb ik nog 4 dozen vol met de leukste en mooiste dingetjes, dat vind ik zonde om zomaar weg te gooien/geven. Er is niemand in mijn omgeving zwanger van een meisje, en ik nu zelf van een jongetje (mijn 3e en laatste) dus al die leuke meidenkleren moeten (helaas) weg.
Ik heb overal foto's van gemaakt en per maat opgeslagen in mijn PC, maar weet nu niet goed wat ik er verder mee moet. Alles apart op MP zetten is een enorm werk, en volgens mij is het aanbod daar zo groot dat het voor geen meter zal lopen. Het is voornamelijk Hema, Prenatal, V&D, Bakkaboe, H&M enzo, geen duur merkspul, maar het ziet er allemaal nog goed uit en zonder vlekken/beschadigingen en natuurlijk schoon. Wel enkele merkdingetjes van Mexx, Name it en Noppies zitten ertussen. En verder vanalles, winter- en zomerjasjes, slofjes, schoentjes en laarzen, shirtjes, rokjes, broeken, jurkjes, maillots, sokjes, slaapzakken, rompers in alle soorten en maten, babypakjes, mutsjes... noem maar op, alles eigenlijk.
Zou ik er hier op dit forum iets mee kunnen? Foto's online zetten en een linkje plaatsen ofzo?
Groetjes van Roos
Top !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken/ vragen aan mijn zusje. Je hoort het na het weekend!
Wat voor duobuggy zoek je? Ik heb een koelstra staan! Donkergrijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef Vlindur het volgende:
Onze duowagen gaat weg. We willen een duobuggy.
Ik heb er 100 euro voor betaald. Er zitten 2 nestjes bij en twee aerosleepdekjes bij.
Een van de nestjes is uitgescheurd omdat we hem als voetenzak gebruiken maar dat is zo weer vast te maken. Ik wil er graag 75 euro voor en betere foto's maak ik morgen als er interesse is.
Het is een Kees Duowagen, maar dan het oude model. Zwart met wit.
[ afbeelding ]
Het zal nog wel even duren voordat ze er in kunnen maar misschien heb ik wel interesse....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:43 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een koelstra tweelingbuggy staan, donkergrijs. Nu het er hier over gaat bedenk ik me dat die eigenlijk wel weg kan. Mocht er iemand belangstelling hebben dan wil ik wel een foto maken?? Hij is eigenlijk in nieuwstaat!
Ik zoek idd een Koelstra, wat vraag je ervoor? En jij woont in Drenthe toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Wat voor duobuggy zoek je? Ik heb een koelstra staan! Donkergrijs.
Ik geloof ik, zal morgen ff foto's makenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef ohnee het volgende:
Je foto werkt niet Vlindur..?
Ik zoek trouwens een paar leggings of smalle joggingbroekjes maat 62 voor een meisje. Ze valt precies tussen 2 maten in momenteelen de wijde 62 broeken verzuipt ze nog in dus heb even broekjes nodig die nauw sluiten bij de voetjes zodat de pijpen er niet overheen zakken
Dus... anyone? ^^
En hier is maat 62-68quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Roos2010 het volgende:
Even testen, kunnen jullie deze foto's zo zien? Of mag/moet ik ze hier nog per stuk plakken, wat is handiger.
http://www.mijnalbum.nl/Album=TH6S7XJP
Dit is alleen nog maar meisje maat 50-56, dat is niet zoveel, het meeste heb ik in 62-68 en 74-80 en dan nog een aantal dingen in 86-92 en dan nog diverse babyspullen, schoentjes etc. Daar ga ik morgen mee verder.
Als je iets ziet dat je leuk vindt maar het staat op een foto met meerdere dingen erop die je niet leuk vindt, dan kun je me dat natuurlijk laten weten. Ik heb vaak maar wat setjes neergelegd van combinaties die ik zelf gebruikte, of meerdere setjes bij elkaar. Alles apart fotograferen was bijna geen doen. Tot zover even
Groetjes Roos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detail van pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noppies pakket, 50/56,12 stuks voor 12 Euro. Gebruikt maar geen beschadigingen of vlekken.
5 broekjes, 2 jurkjes, 4 shirtjes, 1 leggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Nieuw met kaartjes. Bakkaboe mt 62. Bruin rokje is fijne rib. Samen voor 10 Euro.
Met een meidenkwartet![]()
OOhhhh dat Noppies pakket is echt SUPER leuk zeg!!! Jammer dat ik nu niet nog een meisje krijg hihi, had het echt meteen gekocht!![]()
Wij wonen idd in drenthe, regio 7741. We zouden er graag 80 euro voor willen. Zou je ff via pm willen reageren, hoef ik niet het hele topic door ;-) ;-)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zoek idd een Koelstra, wat vraag je ervoor? En jij woont in Drenthe toch?![]()
Leuk Roos! Alleen veel zomerspul en daar is t nog te koud voor en weet niet of ze van de zomer 68 heeft of 74 dus durf t nog niet aan.
Heb op zich wel interesse in dat boxpakje 68 roze met blommen van H&M als die wat ruim valt (mn dame heeft lange romp nl..) en dat roze gevoerde jurkje met bijpassende longsleeve van de hema. Is die erg warm? (voor t geval t zomer is als ze m aan kan)
Wellicht een paar leggings als ze smal vallen. Maar wacht even af wat Troeta heeft qua broeken.
Ik pm je wel ff want zie nog meer moois maar twijfel nog ivm de zomer dus
Troeta: die witte hema broekjes, vallen die smal?? Want bedacht me net dat ik er ook 1 heb van de hema en die is nieuw en die zakt gewoon van dr bips af zo wijd.. :S Dus die past ze niet.
![]()
Het jurkje is vrij zomers hoor, wel gevoerd maar zowel de voering als de buitenkant dunne stof. Heb het samen gekocht met de bijpassende longsleeve en had er dan een maillot of legging onder. In de zomer kun je er een romper met korte mouwtjes onder doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:57 schreef ohnee het volgende:
Leuk Roos! Alleen veel zomerspul en daar is t nog te koud voor en weet niet of ze van de zomer 68 heeft of 74 dus durf t nog niet aan.
Heb op zich wel interesse in dat boxpakje 68 roze met blommen van H&M als die wat ruim valt (mn dame heeft lange romp nl..) en dat roze gevoerde jurkje met bijpassende longsleeve van de hema. Is die erg warm? (voor t geval t zomer is als ze m aan kan)
Wellicht een paar leggings als ze smal vallen. Maar wacht even af wat Troeta heeft qua broeken.
Ik pm je wel ff want zie nog meer moois maar twijfel nog ivm de zomer dus
Troeta: die witte hema broekjes, vallen die smal?? Want bedacht me net dat ik er ook 1 heb van de hema en die is nieuw en die zakt gewoon van dr bips af zo wijd.. :S Dus die past ze niet.
De boxpakjes van H&M vallen idd wat ruim (zoals zo ongeveer alles van de H&M)
De leggings vallen "gewoon", ik vind Hema niet heel smal vallen (H&M valt smaller), maar wel sluitend bij mijn dochter (maar die heeft wel vrij stevige beentjes, dat mag gezegd worden). Die paarse legging is net over de knie en valt ietsje wijder. Het witte legging met roze randjes is van gebreide stof, meer een maillot zonder voetjes dus eigenlijk, met een leuke afbeelding op de billen!![]()
Het is van enkel katoen, luchtig dus, maar ik droeg het mijn dochter met een donkerblauwe romper met lange mouwen eronder, een donkerblauwe maillot en een spijkerrokje, dacht ik! En toen was het wel dik herfst volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef Cathmar het volgende:
Roos, is dat Nijntje tuniek dun zomer katoen?![]()
ff snel, want hoor Nena wakker worden...maar dit is maat 62 spul.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef ohnee het volgende:
Troeta: is goed. wit is altijd fijn, heb ik nog amper
Foto's zijn niet gestreken en met een spaarlamplicht gemaakt, vreselijk..sorry daarvoor.
http://www.mijnalbum.nl/Album=EUQSAWTC
Ja ik heb er 2 die smal vallen, echt van die leggings en het rode broekje valt ook smal
Hier maat 56 meisjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=ESJNTQQT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |