Ja ik!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:13 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilde er ook alweer rompertjes maat 74/80?
Ik doe veel lopend Juud, woon in het centrum en pak dan dus altijd de kinderwagen als het goed weer is. Aangezien ik een hele avontuurlijke dochter heb ben ik dan veel bezig om achter haar aan te vangen. En ze vindt het meestal prima om in de kinderwagen te zitten dus dan vind ik het wel makkelijk om een duowagen te hebben. En voor hele stukken wandelen is het natuurlijk ook ideaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Juud79 het volgende:
Eensch, wij hebben de enkele, ideaal!
Ik vraag me af waarom en in welke situatie ik een dubbele wagen zou gebruiken? Met welke reden schaffen jullie een dubbele aan?
Lientje is straks 2 jaar en 6 weken, dus kan dan de nodige stukje zelf lopen.
Naar de stad gaan doe ik meestal samen of zonder kind, echt wandelen idem.
Even een boodschapje kan met wagen/draagdoek combi.
Maar ik zie de een na de ander over duowagens praten, dus ik ging een beetje aan het twijfelen....
Nu heb ik wel een duobuggy (vanwege oppaskindjes) dus het is, denk ik, straks gewoon ondervinden of ik zoiets nodig heb.
Euh, stuk of 10 zou sowieso wel fijn zijn, hoeveel zijn het er in totaal? En wat wil je ervoor?quote:
Ophaalbaar in Nijmegen:quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
kostdat/kleuren en waar ophaalbaar?
Ongeveer ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb nog nooit een duowagen gemist. 2 jaar en 18 dagen verschil.
Heb wel een meerijplankje, maar dat is vooral handig vanwege de snelheid.
Ik heb een ah op loopafstand en op zich kan Floris het prima lopen, ben alleen al gauw 1,5 uur onderweg. Met plankje heb ik al snel een half uur winst.
Naar het dorp ga ik altijd met de auto, dat is net te ver lopend, hoewel het met plankje wel zou kunnen, maar neem altijd teveel boodschappen mee
Je kunt er mee door een normale deur, is niets breder dan een rolstoel. Alleen bij sommige kassa's wil het wel eens te krap zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Marrije het volgende:
Niet zo'n ding dat ze naast elkaar zitten, dan kun je een aantal winkels niet in.
De Bgb cameleon past niet eens fatsoenlijk in de kruidvatquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik doe de kruidvat niet met de duowagen. Wat een ramp is die winkel zeg. Die doe ik alleen met de buggy. Maar liever nog zonder wagen.
Die winkel is sowieso een rampquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik doe de kruidvat niet met de duowagen. Wat een ramp is die winkel zeg. Die doe ik alleen met de buggy. Maar liever nog zonder wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |