Wat bijvoorbeeld ?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Kwisted het volgende:
heeft er iemand nog leuke meisjes kleren in maat 68? Het liefst een beetje stoer/grappig in felle kleuren
Opvanghuizen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar zoiets, dus als iemand iets weet hier in de regio?
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.
Ik ben er geen fan van, maar dat kun je best aanbieden in fhf.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is er hier iemand die weinig te besteden heeft. Maak ik een doos of zo ?
fhf ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, maar dat kun je best aanbieden in fhf.
er zit een.crisisopvang i Voorburg voor kindjes tm 4 jr.. Daar kunnen ze altijd spul gebruiken. Ik hen mijn babybeddengoed daarheen gebrachtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar zoiets, dus als iemand iets weet hier in de regio?
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opvanghuizen.
Of vanaf maat 62 bij "help tico de winter door "
Apart forum hier, fokkers helpen fokkers.quote:
Goed zeg !quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zit een.crisisopvang i Voorburg voor kindjes tm 4 jr.. Daar kunnen ze altijd spul gebruiken. Ik hen mijn babybeddengoed daarheen gebracht
linkjequote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Apart forum hier, fokkers helpen fokkers.
weet ik niet. Die in Vburg isvan het Leger desHeils. Zal straks ff zoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed zeg !
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !
Nee ik ben serieus.quote:
Wat zoek je ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef becky27 het volgende:
Ik heb een hele hoop aan een kerk gegeven.
Ben wel benieuwd naar je spullen maar de reden is mooi kut.![]()
meisje toch ?quote:
misschien.hier?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed zeg !
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien.hier?
https://www.blijfgroep.nl(...)egeleiding-en-nazorg
Maar heb je behoefte aan hema, zeeman, prenatal enzo basis spul ?quote:
ik ben gewoon benieuwd wat je hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar heb je behoefte aan hema, zeeman, prenatal enzo basis spul ?
Of zoek je merk dingen ?
Rompers ?
Ook voor straks maat 62 ?
Heb veel hema rompers, vestjes etc.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mensen met bestellingen bij mij, er wordt aan gewerkt, enigszins vertraging ivm ziekte op het werk en extra diensten werken.... Sorry..
Ik ga zo direct voor je kijken! Ik denk het wel Inca!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand misschien een winterslaapzakje met mouwen maat 60 ter overname?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga zo direct voor je kijken! Ik denk het wel Inca!
t/m maat 68, maar vooral kleiner.Tis niet veel. rompers, vestjes, tuniekje en winterjassen. Alles nog nieuw. of bijna nieuw.quote:
Mini kleertjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
t/m maat 68, maar vooral kleiner.Tis niet veel. rompers, vestjes, tuniekje en winterjassen. Alles nog nieuw. of bijna nieuw.
datsnapikalsdebestequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mini kleertjesleuk
Helaas te klein voor S
Ikwilnogeenmeisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |