abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122327727
Ik zou mijn duowagen (Phil&Teds vibe) voor geen goud willen missen. Mijn peuter is lui :Y)
En de wagen is een geweldige pakezel.
Mijn moeder en mijn man zijn er geloof ik ook wel blij mee :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 06:23:25 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_122329308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:51 schreef octopussy het volgende:
Ik zou mijn duowagen (Phil&Teds vibe) voor geen goud willen missen. Mijn peuter is lui :Y)
En de wagen is een geweldige pakezel.
Mijn moeder en mijn man zijn er geloof ik ook wel blij mee :P
ziet er compact uit ja, dat is die van mij ook, marco sky l
Die heb ik in 2008 gekocht en heb m nog, gebruik m nu eigenlijk niet meer. Was ook nog te betalen, 200 e ofzo dacht ik.

Heb er veel complimenten over gekregen :D
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:43:19 #253
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122330148
Ik heb een koelstra tweelingbuggy staan, donkergrijs. Nu het er hier over gaat bedenk ik me dat die eigenlijk wel weg kan. Mocht er iemand belangstelling hebben dan wil ik wel een foto maken?? Hij is eigenlijk in nieuwstaat!
pi_122330848
Sorry mark, ik zoek t liever wat dichterbij :)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:45:27 #255
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122331507
Ik heb een aantal babykleertjes op ebay gezet, die stonden hier ook al in V&A, maar voor degene die er nog interesse in heeft: http://myworld.ebay.de/sammie2787/

alles vanaf een euro...aantal dingen loopt over 2 uurtjes af.
pi_122334208
quote:
17s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef innepin het volgende:@Kleinzusje, ik heb twee effen paarse Hemarompers uit de stapel gevist. PM maar als je ze wil :)
^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:15:41 #257
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122334301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Sorry mark, ik zoek t liever wat dichterbij :)
No problem, misschien heeft er iemand anders nog interesse. Duobuggy van koelstra hebben we helaas al verkocht
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122336054
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Troeta het volgende:
Ik heb een phil and teds duowagen te koop, hij is zwart en de reiswieg en tweede zitje zijn limegroen. Ik heb er ook een regenkap bij.
Als er interesse is kan ik foto's maken, hij kost 375 euro iig.

Ik ga niet vaak alleen lang op pad met twee kinderen, dus ik gebruik hem niet vaak, hij staat hier eigenlijk maar erg in de weg.
Het meeste is hier echt op peuterloopafstand namelijk.
Als ik hem kan verkopen ga ik een bugaboomeerijdplankje halen.
Vind het wel een hele toffe wagen, dus vind het eigenlijk wel jammer!
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:43 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een koelstra tweelingbuggy staan, donkergrijs. Nu het er hier over gaat bedenk ik me dat die eigenlijk wel weg kan. Mocht er iemand belangstelling hebben dan wil ik wel een foto maken?? Hij is eigenlijk in nieuwstaat!
Zijn deze een beetje op te klappen in een mooi formaat?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:10:47 #259
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122336210
Tally, de koelstra buggy is idd klein op te vouwen, dat was voor ons een belangrijke voorwaarde destijds ;-).
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:25:48 #260
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122336719
Hadden we standaard opgeklapt in de auto liggen: neemt heel weinig plek in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_122337814
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef mikoxx het volgende:
Tally, de koelstra buggy is idd klein op te vouwen, dat was voor ons een belangrijke voorwaarde destijds ;-).
En kan daar ook een baby in? Of is deze voor wat oudere kindjes?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:59:24 #262
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122337846
Ze moeten wel redelijk rechtop kunnen zitten
Dommage arachide-fromage
pi_122339228
Ik zou nu best mijn Duowagen willen ruilen voor een Duobuggy :Y Maar toen Jelte nog klein is vond ik de wagen wel heel stevig en comfi hoor O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_122339237
Niet meer nodig ! ^O^

[ Bericht 21% gewijzigd door kleinzusje op 03-02-2013 12:04:44 ]
pi_122342236
Wie had ook al weer die rompers met paddestoelen en tractoren ?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:51:11 #266
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122342292
Ik maar ze zijn verkocht.

Ik heb wel robots en tractoren binnenkort in de aanbieding als O. er uit is (dat is bijna). De paddenstoelen zijn al gereserveerd.

Maar zowel de al verkochte als deze zijn maat 86/92.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:59:01 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122342662
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Wie had ook al weer die rompers met paddestoelen en tractoren ?
Zeeman. :+
A grand adventure has begun.
pi_122342932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef laziness het volgende:
Ik maar ze zijn verkocht.

Ik heb wel robots en tractoren binnenkort in de aanbieding als O. er uit is (dat is bijna). De paddenstoelen zijn al gereserveerd.

Maar zowel de al verkochte als deze zijn maat 86/92.
Ah !
Verrek, dat was het. Te groot nog. Dacht 74/80. Thx !

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Keshet het volgende:

[..]

Zeeman. :+
Niet meer ! :'( :'( :'(
pi_122343214
Kleinzusje, bij ons volgens mij nog wel! Zal ik voor je kijken? Wordt wel na het weekend ivm niet thuis dit weekend.
Welke maat wil je dan? En mijn neefje heeft sowieso die met paddenstoelen. Zusje is nu zwqnger van een meisje,dus kan het haar ook vragen als je wilt.
pi_122344050
Graag!! Danig. Kijk zelf zo ook nog even.
edit: net bij Zeeman geweest. Uitverkocht !
Wil graag 1x tractors en 1x paddestoel in 74 :)

[ Bericht 70% gewijzigd door kleinzusje op 01-02-2013 17:31:22 ]
pi_122370401
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef Tally het volgende:

[..]

[..]

Zijn deze een beetje op te klappen in een mooi formaat?
Hij past achterin de auto, het voorwiel kan plat zodat de kofferbak dicht kan.
pi_122374944
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
Graag!! Danig. Kijk zelf zo ook nog even.
edit: net bij Zeeman geweest. Uitverkocht !
Wil graag 1x tractors en 1x paddestoel in 74 :)
Ik ga voor je kijken/ vragen aan mijn zusje. Je hoort het na het weekend!
pi_122376156
iemand interesse in een medena electisch kolfje? Je moet nog wel een handkolf zelf kopen en dan kan je m op t electrische dingetje aansluiten. Is een mini, dus past in je handtas :P
prijs is GRATIS. :)

Heb ook nog 3 aventflesjes van 125cc. en 3 spenen (2x 1+mnd en 1x 3+ mnd geloof ik). Vraagprijs 10,-.

[ Bericht 12% gewijzigd door ohnee op 02-02-2013 16:43:08 ]
pi_122382573
Hoi, ik ben nieuw hier dus weet nog niet helemaal hoe het hier in zijn werk gaat. Maar ik heb ontzéttend veel kleertjes (meisje, vanaf maat 50 t/m maat 86) en zou die graag voor een luttel bedragje ergens van de hand doen, ik denk aan een paar euro per kledingstuk, of in pakketjes voor een klein prijsje. Ik heb al een selectie gemaakt en 3 verhuisdozen vol met de iets mindere dingen al aan het goede doel gegeven.

Nu heb ik nog 4 dozen vol met de leukste en mooiste dingetjes, dat vind ik zonde om zomaar weg te gooien/geven. Er is niemand in mijn omgeving zwanger van een meisje, en ik nu zelf van een jongetje (mijn 3e en laatste) dus al die leuke meidenkleren moeten (helaas) weg.

Ik heb overal foto's van gemaakt en per maat opgeslagen in mijn PC, maar weet nu niet goed wat ik er verder mee moet. Alles apart op MP zetten is een enorm werk, en volgens mij is het aanbod daar zo groot dat het voor geen meter zal lopen. Het is voornamelijk Hema, Prenatal, V&D, Bakkaboe, H&M enzo, geen duur merkspul, maar het ziet er allemaal nog goed uit en zonder vlekken/beschadigingen en natuurlijk schoon. Wel enkele merkdingetjes van Mexx, Name it en Noppies zitten ertussen. En verder vanalles, winter- en zomerjasjes, slofjes, schoentjes en laarzen, shirtjes, rokjes, broeken, jurkjes, maillots, sokjes, slaapzakken, rompers in alle soorten en maten, babypakjes, mutsjes... noem maar op, alles eigenlijk.

Zou ik er hier op dit forum iets mee kunnen? Foto's online zetten en een linkje plaatsen ofzo?

Groetjes van Roos
  zaterdag 2 februari 2013 @ 17:10:39 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122382898
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:00 schreef Roos2010 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier dus weet nog niet helemaal hoe het hier in zijn werk gaat. Maar ik heb ontzéttend veel kleertjes (meisje, vanaf maat 50 t/m maat 86) en zou die graag voor een luttel bedragje ergens van de hand doen, ik denk aan een paar euro per kledingstuk, of in pakketjes voor een klein prijsje. Ik heb al een selectie gemaakt en 3 verhuisdozen vol met de iets mindere dingen al aan het goede doel gegeven.

Nu heb ik nog 4 dozen vol met de leukste en mooiste dingetjes, dat vind ik zonde om zomaar weg te gooien/geven. Er is niemand in mijn omgeving zwanger van een meisje, en ik nu zelf van een jongetje (mijn 3e en laatste) dus al die leuke meidenkleren moeten (helaas) weg.

Ik heb overal foto's van gemaakt en per maat opgeslagen in mijn PC, maar weet nu niet goed wat ik er verder mee moet. Alles apart op MP zetten is een enorm werk, en volgens mij is het aanbod daar zo groot dat het voor geen meter zal lopen. Het is voornamelijk Hema, Prenatal, V&D, Bakkaboe, H&M enzo, geen duur merkspul, maar het ziet er allemaal nog goed uit en zonder vlekken/beschadigingen en natuurlijk schoon. Wel enkele merkdingetjes van Mexx, Name it en Noppies zitten ertussen. En verder vanalles, winter- en zomerjasjes, slofjes, schoentjes en laarzen, shirtjes, rokjes, broeken, jurkjes, maillots, sokjes, slaapzakken, rompers in alle soorten en maten, babypakjes, mutsjes... noem maar op, alles eigenlijk.

Zou ik er hier op dit forum iets mee kunnen? Foto's online zetten en een linkje plaatsen ofzo?

Groetjes van Roos
Open een picasa acount (dat is via gmail/google). Upload je fotos naar dat account.
Plaats hier het linkje et voila.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')