Tja, ik vindt het ook wel een beetje ongeloofwaardig te vinden allemaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef schijffie het volgende:
Al die last-minute escapes van iedereen en zijn moeder begint toch wel wat ongeloofwaardig te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zagen alleen niet dat ie ook weer uitstapte (deur was al dicht dus Ryan zag het niet), en doordat het niet de echte videobeelden waren, maar een kopie die eerder gemaakt was. Dus in het echt stapte hij weer uit, maar de video controle zag de kopie waarin de auto gelijk wegreed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik snapte geen reet van die ontsnapping van Joe uit de gevangenis/transportauto. hoe deed ie dat? Ze zagen hem toch ingeladen worden?? Dat FBI-mokkel Debra stond er zelfs bij...
ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze zagen alleen niet dat ie ook weer uitstapte (deur was al dicht dus Ryan zag het niet), en doordat het niet de echte videobeelden waren, maar een kopie die eerder gemaakt was. Dus in het echt stapte hij weer uit, maar de video controle zag de kopie waarin de auto gelijk wegreed.
Niet helemaal duidelijke zin
Dat jij dat niet kan volgen. Jij kijkt maar 4 miljoen films per jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik snapte geen reet van die ontsnapping van Joe uit de gevangenis/transportauto. hoe deed ie dat? Ze zagen hem toch ingeladen worden?? Dat FBI-mokkel Debra stond er zelfs bij...
dat die tape werd gefaked wist ik schat, maar ik vroeg me af hoe hij ongezien kon ontsnappen terwijl er anderen constant irl toezicht hielden. maar eigenlijk heeft one_conundrum dat al beantwoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan volgen. Jij kijkt maar 4 miljoen films per jaar.![]()
Die tape werd gefaked.
Het is NIET DIE HOBBIT. Dat is een andere acteur, te weten Dominic Monaghan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
Over het geheel best wel spannende en leuke aflevering, maar hoe Ryan en die Hobbit zich gedragen in dat winkelcentrum is weer heel slecht. Dikke paniek veroorzaken, ipv beetje slick de trap op als je flipje gespot hebt.
Of schiet em gewoon neer.
cheese-onion. maar nu gaan we veel te ver ontopicquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
Welke pizza heb je gegeten trouwens
het was aflevering nummer 7, met als titel "Let me go" waar ie online te bekijken is weet ik nie...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef piepie het volgende:
Ik heb de aflvering gemist deze week (keek het ook in de herhaling bij Veronica die het ineens niet meer uitzond).
Weet iemand welke episode dit was en waar ik die on-line kan zien.
Uitzending gemist doen ze ook niet bij SBS.
Mooi, bedankt!! Dan ga ik op zoek ...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het was aflevering nummer 7, met als titel "Let me go" waar ie online te bekijken is weet ik nie...
Gewoon zoeken naar the following s01e06 720p web-dl torrent en ook s01e07quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef piepie het volgende:
Ik heb de aflvering gemist deze week (keek het ook in de herhaling bij Veronica die het ineens niet meer uitzond).
Weet iemand welke episode dit was en waar ik die on-line kan zien.
Uitzending gemist doen ze ook niet bij SBS.
ehm nee, ze gaan gewoon verder met seizoen 1....heeft 15afleveringen ofzo. seizoen 2 is overigens al wel aangekondigd, maar dat zal wel volgend jaar wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 02:00 schreef piepie het volgende:
Ik heb deel 7 hier kunnen zien:
http://www.ustv.cc/play.php?tid=LZ--ZYTYA/YLTTETYYLAY
Was dit de laatste van seizoen 1?
Dinsdag seizoen 2 dan?
Dat er nog zulke streamende shit bestaat joh. En wat rock zegt, het seizoen is 15 afleveringen.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:00 schreef piepie het volgende:
Ik heb deel 7 hier kunnen zien:
http://www.ustv.cc/play.php?tid=LZ--ZYTYA/YLTTETYYLAY
Was dit de laatste van seizoen 1?
Dinsdag seizoen 2 dan?
Ik vond het geen shit hoor, was blij dat ik niks hoefde te downloaden ....quote:Op zondag 10 maart 2013 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat er nog zulke streamende shit bestaat joh. En wat rock zegt, het seizoen is 15 afleveringen.
Nee ik bedoelde het ook niet als slechte kritiek. Er staat nog behoorlijk veel op ook! En geen reclame banners. De kwaliteit van de video is ook zeer prima.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik vond het geen shit hoor, was blij dat ik niks hoefde te downloaden ....![]()
15 afleveringen, dus nog genoeg vertier voorlopig!!
haha, oké .. Snapte zelf de ballen van die torrentsites dus was blij dat ik na diep graven in de uithoeken van het net dit tegenkwam ...quote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het ook niet als slechte kritiek. Er staat nog behoorlijk veel op ook! En geen reclame banners. De kwaliteit van de video is ook zeer prima.
Maarja mierenneuker dat ik ben wil ik het in HD met surround geluid
Hij had twee keer gefaald voor Joe: claire laten ontsnappen en de hobbit niet gedood. hij wilde belangrijk zijn voor Joe en door zich op te offeren, hoopte ie met z'n laatste daad wel iets goed te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef schijffie het volgende:
Waarom moest/wilde die Charly dood dan?
Falen is een groot woord vind ik; eerste keer misschien (weet niet meer precies wat er gebeurde, politie viel binnen toch?), maar tweede keer waren ze nog gewoon bezig hobbit aan het doodmaken, voordat Bacon binnenkwam. Als dat al iemands schuld was dan was dat de uitkijk of Roderick die uiteindelijk verantwoordelijk was voor de ondervraging. .quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had twee keer gefaald voor Joe: claire laten ontsnappen en de hobbit niet gedood. hij wilde belangrijk zijn voor Joe en door zich op te offeren, hoopte ie met z'n laatste daad wel iets goed te doen.
Koleretering. Het is niet de Hobbit. Lees eens terug, ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had twee keer gefaald voor Joe: claire laten ontsnappen en de hobbit niet gedood. hij wilde belangrijk zijn voor Joe en door zich op te offeren, hoopte ie met z'n laatste daad wel iets goed te doen.
in iets andere bewoordingen ben ik het met je eens. ter verduidelijking:quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Hemeltergend dom om mensen hier Shawm Ashmore te zien omschrijven als een hobbit. Kijk eens even iets beter uit jullie ogen dombo's.
Godver wat irritant
Dank Rockje dat je het nogmaals illustreert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in iets andere bewoordingen ben ik het met je eens. ter verduidelijking:
[ afbeelding ] Hobbit Dominic Monaghan speelt niet in The Following
[ afbeelding ] Iceman Shawn Ashmore speelt wel in The Following
Verer een vette aflevering. wel een tikkie over de top, maar daar houd ik wel van
ik heb er wel een beetje een filler gevoel bij, das best jammer bij een seizoen van 15 afleveringen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:13 schreef JayHovah het volgende:
Ben ik de enigste die de aflevering van deze week erg vond tegenvallen...?
Heb je de episode niet gezien?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist afgelopen weken, maar wie is die Molly nou weer?
Vond de aflevering van vandaag/gister ook behoorlijk slecht/amateuristisch. Hoezo niet gewoon het huis verlaten als je weet dat je locatie compromised is? Echt onbegrijpelijke keuzes. Ik snap dat je een verhaallijn spannend moet houden, maar om dan de hoofdrolspelers zulke domme dingen te laten doen om dat voor elkaar te krijgen..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Nou nou. Nadat Joe vrij is gekomen is het alleen maar matiger geworden. Wat een soap. Die leipo griet met haar harpoen vond ik TE over de top gespeeld en daardoor totaal ongeloofwaardig en impactloos.
Ik hoop van harte dat er in de eindsprint van dit seizoen verbetering komt, want ik vind het de laatste 2 afleveringen erg tam en voorspelbaar geworden. En dat is heel erg jammer.
oh was zij dat, die vriendin die in de flashbacks zat van Ryan en Angel (Dexter)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Heb je de episode niet gezien?
Molly kwam volgens mij vandaag pas in de serie voor, en is dus blijkbaar een ex van Ryan maar ook een follower..
Idd een matige aflevering weer, ik hoop dat ze de spanning / het niveau / het tempo een beetje oppakken anders zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Vond de aflevering van vandaag/gister ook behoorlijk slecht/amateuristisch. Hoezo niet gewoon het huis verlaten als je weet dat je locatie compromised is? Echt onbegrijpelijke keuzes. Ik snap dat je een verhaallijn spannend moet houden, maar om dan de hoofdrolspelers zulke domme dingen te laten doen om dat voor elkaar te krijgen..
Matige aflevering, het moet echt beter ipv tijd rekkende afleveringen zoals deze.
Jep, net als die Marshall die een doodswens had omdat hij gewoon voor de deur ging staan. Ik zou toch op z'n minst dekking zoeken, zodat je die gasten vol onder vuur kan nemen als ze naar binnen stormen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Idd een matige aflevering weer, ik hoop dat ze de spanning / het niveau / het tempo een beetje oppakken anders zie ik het somber in.
Wat ik trouwens ook tenenkrommend slecht vond is, als ze in "het safehouse" oftewel het motel zitten, en ze worden aangevallen, Ryan en Claire op zo'n simpele manier weten te ontsnappen (via de tuindeuren direct in een open ruimte achter het motel) dat je toch jezelf afvraagt hoe veilig die safe-house nou was. En assault-group van Joe hoef je dan ook niet gewapend door de gang lopen maar kan je simpelweg via de tuindeuren kijken waar ze zit en zo naar binnen stappen (en dat ene slotje op die tuindeuren had echt niet geholpen).
Maar misschien denk ik ook teveel na met dat soort situaties en moet ik de boel wat luchtiger bekijken (beetje op Britt-niveau).
Ja dat kan je doen natuurlijk. Ik had op meer gehoopt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef JochemP het volgende:
Gewoon lekker verstand op 0 en kijken, daar is het een prima serie voor
Niet best. Ze hebben mazzel dat de serie al renewed is.quote:"The Following" (6.629 million viewers, #10; adults 18-49: 2.3, #T6).
Meer informatie @ http://thefutoncritic.com(...)#o9iDvSuDYDVW1zYv.99
Nouja... Het is ook wel weer aardig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik loop een paar afleveringen achter maar ik kan deze serie wissen zie ik al.
mwoah, wissen zou ik persoonlijk niet doen aangezien ik altijd benieuwd ben hoe iets afloopt, maar wellicht dat ik seizoen 2 niet meer ga kijken. hangt wellicht van de cliffhanger afquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Zeker niet wissen. Leuke serie en kijkt lekker weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Nee joh, ga gewoon op je eigen mening afquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dat idee altijd van Debra Parkerquote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef JayHovah het volgende:
Ik vond ook weinig mis met deze aflevering hoor, saai wil ik hem niet noemen. Alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat Mike Weston (nee ik zeg expres niet The Hobbit) wel eens een mol van Joe zou kunnen zijn. Een beetje de verwachte onverwachte plottwist in dit verhaal...?
Is dit de laatste aflevering alweer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie laatste aflevering....
Er komen er nog 3:quote:
Dat denk ik al vanaf het begin, maar datzelfde geldt voor Parker.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef JayHovah het volgende:
Ik vond ook weinig mis met deze aflevering hoor, saai wil ik hem niet noemen. Alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat Mike Weston (nee ik zeg expres niet The Hobbit) wel eens een mol van Joe zou kunnen zijn. Een beetje de verwachte onverwachte plottwist in dit verhaal...?
Kijk je nog Rock? 1x12 is gelukkig weer erg sterk vind je ook?quote:
nog niet gezien. waarschijnlijk als ik later vandaag uit werk komquote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk je nog Rock? 1x12 is gelukkig weer erg sterk vind je ook?
Dat dacht ik op het begin ook ja, maar waarom zouden ze dan Weston met z'n allen aanvallen om informatie te verkrijgen? En voor Parker geldt hetzelfde, maar in mindere mate. Maar ach, met The Following weet je het nooit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het begin, maar datzelfde geldt voor Parker.
The Following maakt me paranoide.
Neen. Kevin Bacon wilde alleen meedoen als de serie in "limited" aantallen van 15 afleveringen per seizoen gemaakt zou worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef drGoeroe het volgende:
Wellicht omdat het een pilot seizoen is en deze dus korter duurt. Kan me zomaar voorstellen dat volgend seizoen een stuk meer episodes gaat hebben.
Zeker. Dat mes van Claire had ik echt niet zien aankomen.quote:
Mja okequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Claire wordt sowieso niet vermoord.
Laten we hopen dat ze Kill Bill heeft gezien en bij Pei Mei op les is geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef Rodawa het volgende:
Het gaat hard op deze manier. Nog één aflevering dit seizoen toch? Om zo te sterven als agent Parker lijkt me het meest kut. Sowieso heb ik het al niet zo op vastzitten in kleine ruimtes, maar als je dan ook nog weet dat dat je einde wordt. Geen licht, geen bewegingsruimte en een langzame dood.
Die scéne was echt briljant inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Top aflevering hoor. Helemaal super.
James Purefoy acteert echt de pannen van het dak. Wat een geweldenaar.
Kan niet wachten op de seizoensfinale!
"Parmesan??"![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja zeikerd. Dit is fictie, niet realiteit.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:01 schreef schijffie het volgende:
Gelukkig is de echte FBI toch iets effectiever dan die lui hier, anders zouden de gebroeders Tsarnaev (Boston) inmiddels ook al weer 4 keer zijn ontsnapt.
Kijk ep12,13 en 14quote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef FoXje het volgende:
Gisteren ep 11 gezien, wat is nu het plan van Joe, wat wil hij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |