Echt mijn favoriete serie van het afgelopen seizoen. Smaken verschillen dusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:13 schreef hugecooll het volgende:
Wat een ontzettende kutserie, het verbaast me dat er (nog) mensen naar kijken
Naja, ik heb het afgelopen seizoen niet gekeken omdat ik ergens tijdens seizoen 1 afhaakte. Het kwam een beetje over alsof ze maar wat aanklootten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Echt mijn favoriete serie van het afgelopen seizoen. Smaken verschillen dus
Ik moet dan weer zeggen dat ik het pas vanaf seizoen 2 echt ben begonnen met volgen. Heb van seizoen 1 wel de laatste twee afleveringen gezien maar verder sporadisch eentje. Maar wat ik van anderen begreep is sowieso 3 het beste seizoen en is 2 ook een stuk beter dan 1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, ik heb het afgelopen seizoen niet gekeken omdat ik ergens tijdens seizoen 1 afhaakte. Het kwam een beetje over alsof ze maar wat aanklootten.
Jaa we gaan nu deze persoon aanhouden
*MAAR WACHT, PLOTTWIST: <random ander persoon> BLIJKT EEN SLECHTERIK TE ZIJN!!*
Oké dan vallen we nu binnen met FBI etc.
*MAAR WACHT, PLOTTWIST: DE HELFT VAN DE FBI-AGENTEN BLIJKT SLECHTERIKEN TE ZIJN*
En meer van zulks. Ter plekke plottwists verzinnen: er zijn vast mensen die van die 'lekkere onvoorspelbaarheid' houden, maar ik vond het nogal makkelijk/goedkoop overkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |