Gewoon zoeken naar the following s01e06 720p web-dl torrent en ook s01e07quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef piepie het volgende:
Ik heb de aflvering gemist deze week (keek het ook in de herhaling bij Veronica die het ineens niet meer uitzond).
Weet iemand welke episode dit was en waar ik die on-line kan zien.
Uitzending gemist doen ze ook niet bij SBS.
ehm nee, ze gaan gewoon verder met seizoen 1....heeft 15afleveringen ofzo. seizoen 2 is overigens al wel aangekondigd, maar dat zal wel volgend jaar wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 02:00 schreef piepie het volgende:
Ik heb deel 7 hier kunnen zien:
http://www.ustv.cc/play.php?tid=LZ--ZYTYA/YLTTETYYLAY
Was dit de laatste van seizoen 1?
Dinsdag seizoen 2 dan?
Dat er nog zulke streamende shit bestaat joh. En wat rock zegt, het seizoen is 15 afleveringen.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:00 schreef piepie het volgende:
Ik heb deel 7 hier kunnen zien:
http://www.ustv.cc/play.php?tid=LZ--ZYTYA/YLTTETYYLAY
Was dit de laatste van seizoen 1?
Dinsdag seizoen 2 dan?
Ik vond het geen shit hoor, was blij dat ik niks hoefde te downloaden ....quote:Op zondag 10 maart 2013 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat er nog zulke streamende shit bestaat joh. En wat rock zegt, het seizoen is 15 afleveringen.
Nee ik bedoelde het ook niet als slechte kritiek. Er staat nog behoorlijk veel op ook! En geen reclame banners. De kwaliteit van de video is ook zeer prima.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik vond het geen shit hoor, was blij dat ik niks hoefde te downloaden ....![]()
15 afleveringen, dus nog genoeg vertier voorlopig!!
haha, oké .. Snapte zelf de ballen van die torrentsites dus was blij dat ik na diep graven in de uithoeken van het net dit tegenkwam ...quote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het ook niet als slechte kritiek. Er staat nog behoorlijk veel op ook! En geen reclame banners. De kwaliteit van de video is ook zeer prima.
Maarja mierenneuker dat ik ben wil ik het in HD met surround geluid
Hij had twee keer gefaald voor Joe: claire laten ontsnappen en de hobbit niet gedood. hij wilde belangrijk zijn voor Joe en door zich op te offeren, hoopte ie met z'n laatste daad wel iets goed te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef schijffie het volgende:
Waarom moest/wilde die Charly dood dan?
Falen is een groot woord vind ik; eerste keer misschien (weet niet meer precies wat er gebeurde, politie viel binnen toch?), maar tweede keer waren ze nog gewoon bezig hobbit aan het doodmaken, voordat Bacon binnenkwam. Als dat al iemands schuld was dan was dat de uitkijk of Roderick die uiteindelijk verantwoordelijk was voor de ondervraging. .quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had twee keer gefaald voor Joe: claire laten ontsnappen en de hobbit niet gedood. hij wilde belangrijk zijn voor Joe en door zich op te offeren, hoopte ie met z'n laatste daad wel iets goed te doen.
Koleretering. Het is niet de Hobbit. Lees eens terug, ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had twee keer gefaald voor Joe: claire laten ontsnappen en de hobbit niet gedood. hij wilde belangrijk zijn voor Joe en door zich op te offeren, hoopte ie met z'n laatste daad wel iets goed te doen.
in iets andere bewoordingen ben ik het met je eens. ter verduidelijking:quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Hemeltergend dom om mensen hier Shawm Ashmore te zien omschrijven als een hobbit. Kijk eens even iets beter uit jullie ogen dombo's.
Godver wat irritant
Dank Rockje dat je het nogmaals illustreert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in iets andere bewoordingen ben ik het met je eens. ter verduidelijking:
[ afbeelding ] Hobbit Dominic Monaghan speelt niet in The Following
[ afbeelding ] Iceman Shawn Ashmore speelt wel in The Following
Verer een vette aflevering. wel een tikkie over de top, maar daar houd ik wel van
ik heb er wel een beetje een filler gevoel bij, das best jammer bij een seizoen van 15 afleveringen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:13 schreef JayHovah het volgende:
Ben ik de enigste die de aflevering van deze week erg vond tegenvallen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |