Er komen er nog 3:quote:
Dat denk ik al vanaf het begin, maar datzelfde geldt voor Parker.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef JayHovah het volgende:
Ik vond ook weinig mis met deze aflevering hoor, saai wil ik hem niet noemen. Alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat Mike Weston (nee ik zeg expres niet The Hobbit) wel eens een mol van Joe zou kunnen zijn. Een beetje de verwachte onverwachte plottwist in dit verhaal...?
Kijk je nog Rock? 1x12 is gelukkig weer erg sterk vind je ook?quote:
nog niet gezien. waarschijnlijk als ik later vandaag uit werk komquote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk je nog Rock? 1x12 is gelukkig weer erg sterk vind je ook?
Dat dacht ik op het begin ook ja, maar waarom zouden ze dan Weston met z'n allen aanvallen om informatie te verkrijgen? En voor Parker geldt hetzelfde, maar in mindere mate. Maar ach, met The Following weet je het nooit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het begin, maar datzelfde geldt voor Parker.
The Following maakt me paranoide.
Neen. Kevin Bacon wilde alleen meedoen als de serie in "limited" aantallen van 15 afleveringen per seizoen gemaakt zou worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef drGoeroe het volgende:
Wellicht omdat het een pilot seizoen is en deze dus korter duurt. Kan me zomaar voorstellen dat volgend seizoen een stuk meer episodes gaat hebben.
Zeker. Dat mes van Claire had ik echt niet zien aankomen.quote:
Mja okequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Claire wordt sowieso niet vermoord.
Laten we hopen dat ze Kill Bill heeft gezien en bij Pei Mei op les is geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef Rodawa het volgende:
Het gaat hard op deze manier. Nog één aflevering dit seizoen toch? Om zo te sterven als agent Parker lijkt me het meest kut. Sowieso heb ik het al niet zo op vastzitten in kleine ruimtes, maar als je dan ook nog weet dat dat je einde wordt. Geen licht, geen bewegingsruimte en een langzame dood.
Die scéne was echt briljant inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Top aflevering hoor. Helemaal super.
James Purefoy acteert echt de pannen van het dak. Wat een geweldenaar.
Kan niet wachten op de seizoensfinale!
"Parmesan??"![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja zeikerd. Dit is fictie, niet realiteit.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:01 schreef schijffie het volgende:
Gelukkig is de echte FBI toch iets effectiever dan die lui hier, anders zouden de gebroeders Tsarnaev (Boston) inmiddels ook al weer 4 keer zijn ontsnapt.
Kijk ep12,13 en 14quote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef FoXje het volgende:
Gisteren ep 11 gezien, wat is nu het plan van Joe, wat wil hij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |