Tja, ik vindt het ook wel een beetje ongeloofwaardig te vinden allemaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef schijffie het volgende:
Al die last-minute escapes van iedereen en zijn moeder begint toch wel wat ongeloofwaardig te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zagen alleen niet dat ie ook weer uitstapte (deur was al dicht dus Ryan zag het niet), en doordat het niet de echte videobeelden waren, maar een kopie die eerder gemaakt was. Dus in het echt stapte hij weer uit, maar de video controle zag de kopie waarin de auto gelijk wegreed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik snapte geen reet van die ontsnapping van Joe uit de gevangenis/transportauto. hoe deed ie dat? Ze zagen hem toch ingeladen worden?? Dat FBI-mokkel Debra stond er zelfs bij...
ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze zagen alleen niet dat ie ook weer uitstapte (deur was al dicht dus Ryan zag het niet), en doordat het niet de echte videobeelden waren, maar een kopie die eerder gemaakt was. Dus in het echt stapte hij weer uit, maar de video controle zag de kopie waarin de auto gelijk wegreed.
Niet helemaal duidelijke zin
Dat jij dat niet kan volgen. Jij kijkt maar 4 miljoen films per jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik snapte geen reet van die ontsnapping van Joe uit de gevangenis/transportauto. hoe deed ie dat? Ze zagen hem toch ingeladen worden?? Dat FBI-mokkel Debra stond er zelfs bij...
dat die tape werd gefaked wist ik schat, maar ik vroeg me af hoe hij ongezien kon ontsnappen terwijl er anderen constant irl toezicht hielden. maar eigenlijk heeft one_conundrum dat al beantwoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan volgen. Jij kijkt maar 4 miljoen films per jaar.![]()
Die tape werd gefaked.
Het is NIET DIE HOBBIT. Dat is een andere acteur, te weten Dominic Monaghan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
Over het geheel best wel spannende en leuke aflevering, maar hoe Ryan en die Hobbit zich gedragen in dat winkelcentrum is weer heel slecht. Dikke paniek veroorzaken, ipv beetje slick de trap op als je flipje gespot hebt.
Of schiet em gewoon neer.
cheese-onion. maar nu gaan we veel te ver ontopicquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
Welke pizza heb je gegeten trouwens
het was aflevering nummer 7, met als titel "Let me go" waar ie online te bekijken is weet ik nie...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef piepie het volgende:
Ik heb de aflvering gemist deze week (keek het ook in de herhaling bij Veronica die het ineens niet meer uitzond).
Weet iemand welke episode dit was en waar ik die on-line kan zien.
Uitzending gemist doen ze ook niet bij SBS.
Mooi, bedankt!! Dan ga ik op zoek ...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het was aflevering nummer 7, met als titel "Let me go" waar ie online te bekijken is weet ik nie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |