abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124551556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist afgelopen weken, maar wie is die Molly nou weer? :o
Heb je de episode niet gezien?
Molly kwam volgens mij vandaag pas in de serie voor, en is dus blijkbaar een ex van Ryan maar ook een follower..
pi_124551606
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Nou nou. Nadat Joe vrij is gekomen is het alleen maar matiger geworden. Wat een soap. Die leipo griet met haar harpoen vond ik TE over de top gespeeld en daardoor totaal ongeloofwaardig en impactloos.

Ik hoop van harte dat er in de eindsprint van dit seizoen verbetering komt, want ik vind het de laatste 2 afleveringen erg tam en voorspelbaar geworden. En dat is heel erg jammer.
Vond de aflevering van vandaag/gister ook behoorlijk slecht/amateuristisch. Hoezo niet gewoon het huis verlaten als je weet dat je locatie compromised is? Echt onbegrijpelijke keuzes. Ik snap dat je een verhaallijn spannend moet houden, maar om dan de hoofdrolspelers zulke domme dingen te laten doen om dat voor elkaar te krijgen..

Matige aflevering, het moet echt beter ipv tijd rekkende afleveringen zoals deze.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:41:19 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_124551757
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Heb je de episode niet gezien?
Molly kwam volgens mij vandaag pas in de serie voor, en is dus blijkbaar een ex van Ryan maar ook een follower..
oh was zij dat, die vriendin die in de flashbacks zat van Ryan en Angel (Dexter) :o
Ik dacht dat deze molly uit een eerdere episode kwam ergens...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_124556652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Vond de aflevering van vandaag/gister ook behoorlijk slecht/amateuristisch. Hoezo niet gewoon het huis verlaten als je weet dat je locatie compromised is? Echt onbegrijpelijke keuzes. Ik snap dat je een verhaallijn spannend moet houden, maar om dan de hoofdrolspelers zulke domme dingen te laten doen om dat voor elkaar te krijgen..

Matige aflevering, het moet echt beter ipv tijd rekkende afleveringen zoals deze.
Idd een matige aflevering weer, ik hoop dat ze de spanning / het niveau / het tempo een beetje oppakken anders zie ik het somber in.

Wat ik trouwens ook tenenkrommend slecht vond is, als ze in "het safehouse" oftewel het motel zitten, en ze worden aangevallen, Ryan en Claire op zo'n simpele manier weten te ontsnappen (via de tuindeuren direct in een open ruimte achter het motel) dat je toch jezelf afvraagt hoe veilig die safe-house nou was. En assault-group van Joe hoef je dan ook niet gewapend door de gang lopen maar kan je simpelweg via de tuindeuren kijken waar ze zit en zo naar binnen stappen (en dat ene slotje op die tuindeuren had echt niet geholpen).

Maar misschien denk ik ook teveel na met dat soort situaties en moet ik de boel wat luchtiger bekijken (beetje op Britt-niveau).
pi_124556896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Idd een matige aflevering weer, ik hoop dat ze de spanning / het niveau / het tempo een beetje oppakken anders zie ik het somber in.

Wat ik trouwens ook tenenkrommend slecht vond is, als ze in "het safehouse" oftewel het motel zitten, en ze worden aangevallen, Ryan en Claire op zo'n simpele manier weten te ontsnappen (via de tuindeuren direct in een open ruimte achter het motel) dat je toch jezelf afvraagt hoe veilig die safe-house nou was. En assault-group van Joe hoef je dan ook niet gewapend door de gang lopen maar kan je simpelweg via de tuindeuren kijken waar ze zit en zo naar binnen stappen (en dat ene slotje op die tuindeuren had echt niet geholpen).

Maar misschien denk ik ook teveel na met dat soort situaties en moet ik de boel wat luchtiger bekijken (beetje op Britt-niveau).
Jep, net als die Marshall die een doodswens had omdat hij gewoon voor de deur ging staan. Ik zou toch op z'n minst dekking zoeken, zodat je die gasten vol onder vuur kan nemen als ze naar binnen stormen.

'Take me to my son', ook weer zoiets tenenkrommends. Je moet inderdaad de boel wat luchtiger bekijken.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_124575715
Claire die zich voor de tweede keer vrijwillig mee laat nemen. :') Tjongejonge wat dom weer. Volgens mij doet ze het erom.
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:19:07 #157
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_124590792
Haha zo kun je wel oneindig door gaan denken over alle domme beslissingen van de personages. Als de politie hun werk een beetje goed zou doen had na aflevering 1 al die hele cult achter de tralies gezeten, maar dat is ook weer zo saai :P Gewoon lekker verstand op 0 en kijken, daar is het een prima serie voor :)
pi_124685720
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef JochemP het volgende:
Gewoon lekker verstand op 0 en kijken, daar is het een prima serie voor :)
Ja dat kan je doen natuurlijk. Ik had op meer gehoopt.

Het begon allemaal best veelbelovend maar blijkbaar waren ze bij aflevering 7 door hun verhaal heen en is de 2e helft van het seizoen 80% filler. Paniek in de schrijverskamer nadat Joe is ontsnapt.

Echt heel erg jammer. Als je dan persé een serie met "slechts" 15 afleveringen maakt laat dan ook ELKE aflevering vlammen. Zoveel filler shit mag gewoon echt niet vind ik.

Oh en The Following wordt tegenover The Voice geslacht in de kijkcijfers.
quote:
"The Following" (6.629 million viewers, #10; adults 18-49: 2.3, #T6).

Meer informatie @ http://thefutoncritic.com(...)#o9iDvSuDYDVW1zYv.99
Niet best. Ze hebben mazzel dat de serie al renewed is.

Wel leuk om Angèl Batista een gastrolletje te zien doen O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124824052
Nou ik had gisteravond, na het bekijken van episode 11, het typische "Goede Tijden" gevoel: deze aflevering kon ik gerust overslaan zonder iets gemist te hebben. Jammer dat deze serie zo hard achteruit gaat...
pi_124830408
Ep 11. Die Armory vond ik nog best wel een goed stuk van de aflevering. Maar erg veel vooruit komt het plot niet.

Nog 4 afleveringen van dit seizoen te gaan en Joe stelt, wat het ook is dat ie gaat doen met zijn bende instabiele idioten, nog even uit?

Dat wordt een gehaast eind van het seizoen dan.
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:57:15 #161
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_124911697
Ik loop een paar afleveringen achter maar ik kan deze serie wissen zie ik al.
pi_124911869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Nouja... Het is ook wel weer aardig hoor
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:25:07 #163
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_124918901
quote:
mwoah, wissen zou ik persoonlijk niet doen aangezien ik altijd benieuwd ben hoe iets afloopt, maar wellicht dat ik seizoen 2 niet meer ga kijken. hangt wellicht van de cliffhanger af :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_124932558
quote:
Laat ik het zo zeggen

Er is heeeeel veel nog veel slechters te zien. Following is niet geniaal, maar zeer zeker wel kijkwaardig!!
pi_124934516
quote:
Zeker niet wissen. Leuke serie en kijkt lekker weg.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_124935039
quote:
Nee joh, ga gewoon op je eigen mening af :')

Zo slecht is het ook echt niet, vermaak me er prima mee.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 8 april 2013 @ 09:45:28 #167
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_125021285
Heb even ingehaald en het is inderdaad nog prima te doen. :)
pi_125061103
Saaie laatste aflevering....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_125061911
Zeiksnor, hij was goed te doen
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:02:50 #170
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_125085240
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Quir het volgende:
Zeiksnor, hij was goed te doen
:Y
  dinsdag 9 april 2013 @ 23:49:26 #171
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_125097532
Goeie aflevering, eindelijk weer :)
pi_125098228
Prima aflevering deze week, stukje flashback altijd prima en leuk einde.
pi_125102271
Ik vond ook weinig mis met deze aflevering hoor, saai wil ik hem niet noemen. Alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat Mike Weston (nee ik zeg expres niet The Hobbit ;) ) wel eens een mol van Joe zou kunnen zijn. Een beetje de verwachte onverwachte plottwist in dit verhaal...?
pi_125104641
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef JayHovah het volgende:
Ik vond ook weinig mis met deze aflevering hoor, saai wil ik hem niet noemen. Alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat Mike Weston (nee ik zeg expres niet The Hobbit ;) ) wel eens een mol van Joe zou kunnen zijn. Een beetje de verwachte onverwachte plottwist in dit verhaal...?
Ik heb dat idee altijd van Debra Parker
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 10 april 2013 @ 19:53:38 #175
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_125123805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie laatste aflevering....
Is dit de laatste aflevering alweer?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')