Heb je de episode niet gezien?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist afgelopen weken, maar wie is die Molly nou weer?
Vond de aflevering van vandaag/gister ook behoorlijk slecht/amateuristisch. Hoezo niet gewoon het huis verlaten als je weet dat je locatie compromised is? Echt onbegrijpelijke keuzes. Ik snap dat je een verhaallijn spannend moet houden, maar om dan de hoofdrolspelers zulke domme dingen te laten doen om dat voor elkaar te krijgen..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Nou nou. Nadat Joe vrij is gekomen is het alleen maar matiger geworden. Wat een soap. Die leipo griet met haar harpoen vond ik TE over de top gespeeld en daardoor totaal ongeloofwaardig en impactloos.
Ik hoop van harte dat er in de eindsprint van dit seizoen verbetering komt, want ik vind het de laatste 2 afleveringen erg tam en voorspelbaar geworden. En dat is heel erg jammer.
oh was zij dat, die vriendin die in de flashbacks zat van Ryan en Angel (Dexter)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Heb je de episode niet gezien?
Molly kwam volgens mij vandaag pas in de serie voor, en is dus blijkbaar een ex van Ryan maar ook een follower..
Idd een matige aflevering weer, ik hoop dat ze de spanning / het niveau / het tempo een beetje oppakken anders zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Vond de aflevering van vandaag/gister ook behoorlijk slecht/amateuristisch. Hoezo niet gewoon het huis verlaten als je weet dat je locatie compromised is? Echt onbegrijpelijke keuzes. Ik snap dat je een verhaallijn spannend moet houden, maar om dan de hoofdrolspelers zulke domme dingen te laten doen om dat voor elkaar te krijgen..
Matige aflevering, het moet echt beter ipv tijd rekkende afleveringen zoals deze.
Jep, net als die Marshall die een doodswens had omdat hij gewoon voor de deur ging staan. Ik zou toch op z'n minst dekking zoeken, zodat je die gasten vol onder vuur kan nemen als ze naar binnen stormen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Idd een matige aflevering weer, ik hoop dat ze de spanning / het niveau / het tempo een beetje oppakken anders zie ik het somber in.
Wat ik trouwens ook tenenkrommend slecht vond is, als ze in "het safehouse" oftewel het motel zitten, en ze worden aangevallen, Ryan en Claire op zo'n simpele manier weten te ontsnappen (via de tuindeuren direct in een open ruimte achter het motel) dat je toch jezelf afvraagt hoe veilig die safe-house nou was. En assault-group van Joe hoef je dan ook niet gewapend door de gang lopen maar kan je simpelweg via de tuindeuren kijken waar ze zit en zo naar binnen stappen (en dat ene slotje op die tuindeuren had echt niet geholpen).
Maar misschien denk ik ook teveel na met dat soort situaties en moet ik de boel wat luchtiger bekijken (beetje op Britt-niveau).
Ja dat kan je doen natuurlijk. Ik had op meer gehoopt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef JochemP het volgende:
Gewoon lekker verstand op 0 en kijken, daar is het een prima serie voor
Niet best. Ze hebben mazzel dat de serie al renewed is.quote:"The Following" (6.629 million viewers, #10; adults 18-49: 2.3, #T6).
Meer informatie @ http://thefutoncritic.com(...)#o9iDvSuDYDVW1zYv.99
Nouja... Het is ook wel weer aardig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik loop een paar afleveringen achter maar ik kan deze serie wissen zie ik al.
mwoah, wissen zou ik persoonlijk niet doen aangezien ik altijd benieuwd ben hoe iets afloopt, maar wellicht dat ik seizoen 2 niet meer ga kijken. hangt wellicht van de cliffhanger afquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Zeker niet wissen. Leuke serie en kijkt lekker weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Nee joh, ga gewoon op je eigen mening afquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dat idee altijd van Debra Parkerquote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef JayHovah het volgende:
Ik vond ook weinig mis met deze aflevering hoor, saai wil ik hem niet noemen. Alleen krijg ik steeds meer het vermoeden dat Mike Weston (nee ik zeg expres niet The Hobbit) wel eens een mol van Joe zou kunnen zijn. Een beetje de verwachte onverwachte plottwist in dit verhaal...?
Is dit de laatste aflevering alweer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie laatste aflevering....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |