Nee zo gaan die dingen, maar jij bent hier degene die komt trollen met je Marcel Brands en zijn zogenaamde geniale inzicht in spelersaankopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel weg. Niets mis mee.
Heb nog beetje hoop eigenlijk.quote:
Je komt ietwat gefrustreerd op me over. Ga gewoon lekker uithuilen manneke.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He, ga jij eens even aan je extreem kleine piemeltje trekken. En nadenken wat je kan doen aan de belachelijk slechte resultaten van die kutclub van je, ondanks een investering van honderdmiljoenmiljard in extreem matige voetballers.
De enige die een pak slaag kreeg was je moeder tijdens doggystyle. Wel jammer dat de Dirty Sanchez je niet zo erg opviel omdat ze altijd al een dikke snor heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Oh, oke man.
3-0, met een pakkie slaag weer in de bus naar Rotterdam
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De enige die een pak slaag kreeg was je moeder tijdens doggystyle. Wel jammer dat de Dirty Sanchez je niet zo erg opviel omdat ze altijd al een dikke snor heeft.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt ietwat gefrustreerd op me over. Ga gewoon lekker uithuilen manneke.
Extreem kleine piemeleltje? Hoe kom je aan die (foute) wijsheid?
Belachelijke slechte resultaten? Nee, Feijenoord speelde groots vandaag.
Je hebt het de hele tijd over een andere club, hoe komt dat? Doet het zoveel au om over je eigen clubje te praten? Vrijdag had je nog zo'n leuke praatjes.
Maarre met die extreem matige spelers, wist PSV wel te scoren in Amsterdam, hebben we veel meer treffers dan Feijenoord, en minder tegentreffers.
Komisch hoe je elke keer komt zeiken over de matige PSV selectie, ik hoop dat vandaag je Feijenoord oogjes geopent zijn, want ALWEER geen landstitel in Rotterdam. Hoe lang is het geleden???
Haha, je bent gefrustreerd he? Vervelend om een jantje te vangen van 020 zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De enige die een pak slaag kreeg was je moeder tijdens doggystyle. Wel jammer dat de Dirty Sanchez je niet zo erg opviel omdat ze altijd al een dikke snor heeft.
Jantjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha, je bent gefrustreerd he? Vervelend om een jantje te vangen van 020 zeker?
Over vangen gesproken, je moeder heeft 't allemaal netjes opgevangen en doorgeslikt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha, je bent gefrustreerd he? Vervelend om een jantje te vangen van 020 zeker?
Een jantje is gewoon een gebruikelijke term onder mensen die FIFA spelen. jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jantje![]()
Jij bent zeker een ekte ekte straatsoldaat?
Grappig hé, al die Brabo's die lullen alsof ze uit hartje Amsterdam komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jantje![]()
Jij bent zeker een ekte ekte straatsoldaat?
Dat netje achter Mulder ving die balletjes ook mooi opquote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over vangen gesproken, je moeder heeft 't allemaal netjes opgevangen en doorgeslikt.
Geboren in de Jordaan, havenwerkertjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig hé, al die Brabo's die lullen alsof ze uit hartje Amsterdam komen..
Over balletjes gesproken. Die zijn lekker gepolijst door je moeder. Uitstekende zuigkracht. Zie nu van wie jij dat hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat netje achter Mulder ving die balletjes ook mooi op
Ik ook hoor en ik ben 21.quote:
Stoer manquote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Geboren in de Jordaan, havenwerkertje
Was je maar verzopen in de Jordaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ah een uitkeringstrekker dusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Geboren in de Jordaan, verwekt op de Burgwal.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
O dat veroorzaakt dus die oogaids die je hier post.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij zal wel veel voldoening uit je leven halen zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zo, de Rotterdammertjes zijn weer op hun pikkies getrapt. Dan ga ik nu mijn Rotterdamse schoonfamilie even pesten.
Morgen huldiging en met zijn alleen een dagje met de trein.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Moeten die joden het trouwens niet vieren? Zag immers ook al zo'n immens feest in het stadion na afloop
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Moeten die joden het trouwens niet vieren? Zag immers ook al zo'n immens feest in het stadion na afloop
Eens.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef DorperTed. het volgende:
Fucking NOS, de 1-0 van grote klasse
Janmaat had moeten blijven staan en Mulder vol voor de bal moeten gaan. Jezus...
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaaktquote:
NOS = joden zenderquote:Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef DorperTed. het volgende:
Fucking NOS, de 1-0 van grote klasse
Janmaat had moeten blijven staan en Mulder vol voor de bal moeten gaan. Jezus...
Ook zoiets. Stadion liep in minuut 85 al leeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zei Caland dus alquote:Op zondag 20 januari 2013 19:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook zoiets. Stadion liep in minuut 85 al leeg.
Daar word je toch ook zien van, betaal je godverdomme belasting voor. Een beetje objectiviteit is ver te zoeken. Die Theo Reitsma mogen ze ook weer in ze graf leggen, allemachtig zeg.quote:
Bruno is een diesel die in de eerste meters traag is. Net als Ulli alleen was Ulli wel een stuk snellerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaakt.
Overigens was Bruno Martins Indi daar wel b-i-z-a-r snel zeg.
Ik mis Uli. Die tranen toen in het interview met RTV Rijnmond. Godverdomme hé.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bruno is een diesel die in de eerste meters traag is. Net als Ulli alleen was Ulli wel een stuk sneller
De 100 meter van Ulli.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bruno is een diesel die in de eerste meters traag is. Net als Ulli alleen was Ulli wel een stuk sneller
Immers heeft al gezegd dat iemand anders de volgende mag nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef macca728 het volgende:
haha Immers met zijn baltechniek.
Wanneer gaat Pelle ze nou nemen of iemand anders.
Maar sowieso, elke penalty was bijna slecht van hem. altijd laag.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Immers heeft al gezegd dat iemand anders de volgende mag nemen.
volgende potquote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef macca728 het volgende:
haha Immers met zijn baltechniek.
Wanneer gaat Pelle ze nou nemen of iemand anders.
Van gobbel rende de 100 meter dus twee keer in zijn leven onder de 10 seconden. Als hij zich volledig had gefocust op hardlopen, zou hij kans hebben gehad op het wereldrecord, zo dacht de bekendste (Rotterdamse) hardloopster van Nederland.quote:
zoals Mathijsen hem erin knalde tegen Heerenveen...quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar sowieso, elke penalty was bijna slecht van hem. altijd laag.
Dat was toen hij ging sprinten tegen Nelli Cooman en haar op ik geloof 60 meter er uit liep.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van gobbel rende de 100 meter dus twee keer in zijn leven onder de 10 seconden. Als hij zich volledig had gefocust op hardlopen, zou hij kans hebben gehad op het wereldrecord, zo dacht de bekendste (Rotterdamse) hardloopster van Nederland.
Vraag: wat was haar naam?.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was toen hij ging sprinten tegen Nelli Cooman en haar op ik geloof 60 meter er uit liep.
Ja statistieken zeggen niet alles, dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef DorperTed. het volgende:
Voor de lol even de statistieken van vanmiddag gekeken, balbezit vrijwel gelijk, geslaagde passes vrijwel gelijk, aantal scoringsmogelijkheden gelijk. Hoe slecht je ook speelt als je die persoonlijke fouten niet maakt en die penalty erin schiet doe je het plots heel aardig. Hopen dat het volgende week andersom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |