Immers heeft geen goede balbehandeling, te vaak sloft die bal een paar meter van zijn voet. Hij kan een aangespeelde bal niet een voetbeweging gelijk foutloos doorspelen...te vaak is zo'n bal te zacht of gewoon helemaal verkeerd (niet genoeg balgevoel dus). Immers heeft geen snelle handelingssnelheid om snel een goede oplossing te vinden. Immers heeft technisch gezien te weinig in huis voor 10. Geen goed gevaarlijk schot. Zelfs voor zo'n lange slungel gebruikt wordt hij te vaak van de bal gezet....moet wel bij gezegd worden dat hij lang is maar ook best dun (niet gespierd/sterk dus).quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Maastoren het volgende:
Mathijsen heeft dit seizoen misschien max. 5 goede wedstrijden gespeeld. Wat je zegt, hij had gewoon nooit gehaald moeten worden als je iemand als BMI hebt die ook prima op zijn positie kan spelen.Wat betreft Immers heb je helemaal gelijk. Het leek eent tijdje beter te gaan maar vandaag faalde hij weer hopeloos. Op alle fronten.
SMS-enquote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is van invloed op het MOTM-zijn van Mathijsen in de 10 wedstrijden (schromelijk overdreven) daarvoor? Juist ja,. nou opbokken.
[..]
Kapiteintje SMSte mij VOOR de penalty al "immers schiet hem tegen die neger op en daarna eroverheen, wedden?".
Dat zag hij dus feitelijk gezien aardig goed aankomen ja
Snap nog steeds niet wat PSV ermee te maken heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
Deze wedstrijd is van invloed op het MOTM-zijn van Mathijsen in de 10 wedstrijden (schromelijk overdreven) daarvoor? Juist ja, . nou opbokken.
Achahbar heeft mij nog niet overtuigd en komt tekort. Typisch zo'n kleine technische voetballer maar voor het echte werk en constant rendement acht ik hem echt nog niet klaar. Vilhena daarentegen op zijn huidige positie doet het echt goed. Wellicht is hem doorschuiven naar de nummer 10 een optie, maar Vormer naast Clasie centraal zie ik dan weet minder zitten. Clasie-Vilhena is gewoon een goede combo centraal, en om daar Clasie-Vormer van te maken maak je mij niet enthousiast mee. Ik denk dat op dit moment Immers op 10 de minst slechte optie is. Echter zou men na dit seizoen wel moeten kijken of er geen andere 10 valt binnen te halen...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef elCholo het volgende:
Onzin Immers loopt zogenaamd veel, maar voor de rest voegt hij veel te weinig toe en doet hij juist meer slecht dan goed. Veel foutieve pases, heeft door een slechte balbehandeling veel te veel tijd nodig wat regelmatig balverlies oplevert. En dan heb ik het niet eens over die vele 100% kansen die die mist.
Zet Achahbar maar op zijn plek, heeft veel meer voetbal verstand, een veel betere balbehandeling en zal er ook meer scoren.
Vilhena op tien, en dan Vormer erin zou ook al een verbetering zijn!
Van Geel moet nog steeds lachen van toen hij Wijnaldum aan jullie verkocht voor 5 miljoen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat PSV ermee te maken heeft.
Dus.
Brands
Mathijsen gewoon niet halen.Brands
Van Geel![]()
Kapiteintje is mijn maat, niet alleen iemand van internet. Debiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
SMS-en![]()
Met mensen van internet bezig zijn als je niet achter je pc zit![]()
Waar zeg ik dat ik dat deed? Ik heb hier niet gepost tijdens de wedstrijd hoor.quote:Wedstrijden kijken met Fok aan
5,5 vriend. En een transferpercentage.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Van Geel moet nog steeds lachen van toen hij Wijnaldum aan jullie verkocht voor 5 miljoen.
En nu gewoon lekker op pleuren naar je PSV vriendjes.
Zo, goed gezien hoor van Brands.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus.
Brands
Van Geel![]()
Baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, goed gezien hoor van Brands.
Nu nog een elftal samenstellen die niet weggespeeld wordt door PEC Zwolle in eigen stadion hé.
Grote mond heb je welquote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is mijn maat, niet alleen iemand van internet. Debiel.
Respect voor Brands inderdaad. Man die met 30 miljoen aankopen door PEC Zwolle geklopt wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus.
Brands
Van Geel![]()
Willie Overtoom proberen te halen bij Heracles, ook Duarte valt me positief ook trouwens. Ik vind het schrijnend om te zien hoeveel kansen Immers mist. Over de hele penalty situatie nog niet eens gesproken. Verder snap ik niet waarom Koeman de succesformule van vorig jaar niet weer durfde toe te passen. Dat geld trouwens ook voor de andere topwedstrijden thuis.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:43 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Achahbar heeft mij nog niet overtuigd en komt tekort. Typisch zo'n kleine technische voetballer maar voor het echte werk en constant rendement acht ik hem echt nog niet klaar. Vilhena daarentegen op zijn huidige positie doet het echt goed. Wellicht is hem doorschuiven naar de nummer 10 een optie, maar Vormer naast Clasie centraal zie ik dan weet minder zitten. Clasie-Vilhena is gewoon een goede combo centraal, en om daar Clasie-Vormer van te maken maak je mij niet enthousiast mee. Ik denk dat op dit moment Immers op 10 de minst slechte optie is. Echter zou men na dit seizoen wel moeten kijken of er geen andere 10 valt binnen te halen...
Geen dank.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:43 schreef OProg het volgende:
Van Geel moet nog steeds lachen van toen hij Wijnaldum aan jullie verkocht voor 5 miljoen.
twitter:
Komt goed. Maher gaat alles oplossen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo, goed gezien hoor van Brands.
Nu nog een elftal samenstellen die niet weggespeeld wordt door PEC Zwolle in eigen stadion hé.
En met die team toch van Feyenoord winnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Respect voor Brands inderdaad. Man die met 30 miljoen aankopen door PEC Zwolle geklopt wordt.
Omdat Guidetti en el ahmadi een spil waren in die tactiek. Je hebt nu hele andere spelers.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Willie Overtoom proberen te halen bij Heracles, ook Duarte valt me positief ook trouwens. Ik vind het schrijnend om te zien hoeveel kansen Immers mist. Over de hele penalty situatie nog niet eens gesproken. Verder snap ik niet waarom Koeman de succesformule van vorig jaar niet weer durfde toe te passen. Dat geld trouwens ook voor de andere topwedstrijden thuis.
Ja, Duarte is geen slechte optie inderdaad. Heeft denk ik meer toe te voegen dan Immers. Immers mist inderdaad verschrikkelijk veel open kansen...maar die jongen heeft echt een slecht balgevoel. Dat zie je al bij aannames....en doorspelen van simpele balletjes...hoe vaak dat wel niet fout gaat en een aanname bij hem te lang duurt om te controleren en vervolgens pas door te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef DorperTed. het volgende:
Willie Overtoom proberen te halen bij Heracles, ook Duarte valt me positief ook trouwens. Ik vind het schrijnend om te zien hoeveel kansen Immers mist. Over de hele penalty situatie nog niet eens gesproken. Verder snap ik niet waarom Koeman de succesformule van vorig jaar niet weer durfde toe te passen. Dat geld trouwens ook voor de andere topwedstrijden thuis.
Schone is geen 10.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe blij ben ik trouwens dat we Schöne niet hebben op de plek van ImmersDie was zo mogelijk nog slechter.
Wacht maar tot de thuiswedstrijd van Feijenoord tegen jullie. De wedstrijd waarin we traditioneel jullie titelaspiraties aan diggelen knallen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen dank.[..]twitter:
Komt goed. Maher gaat alles oplossen.
[..]
En met die team toch van Feyenoord winnen.
Die team.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Dat heb je wel....quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is mijn maat, niet alleen iemand van internet. Debiel.
[..]
Waar zeg ik dat ik dat deed? Ik heb hier niet gepost tijdens de wedstrijd hoor.
We gaan zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wacht maar tot de thuiswedstrijd van Feijenoord tegen jullie. De wedstrijd waarin we traditioneel jullie titelaspiraties aan diggelen knallen..
Diyarbakirspor.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die team.Moet je niet voor Galatasaray zijn?
Vorig jaar in de klassieker uit en ook tegen PSV speelde Fernandez in de spits. Als je met Vormer had gespeeld in plaats van Immers had je mijns inziens lekker kunnen counteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat Guidetti en el ahmadi een spil waren in die tactiek. Je hebt nu hele andere spelers.
Pelle jaagt niet zoals een Guidetti.
O ja twee of drie postjes a la 'kanker' en 'jajaja' geloof ik. Kwam omdat ik een SMS kreeg met een link erin. Nou big whoopquote:
Big whoop?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja twee of drie postjes a la 'kanker' en 'jajaja' geloof ik. Kwam omdat ik een SMS kreeg met een link erin. Nou big whoop
Jep, moest ook even drie keer kijken. Iets in de trant van Johan Hans en Kees groeten de godenzonenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was er echt een JHK spandoek?
Dat zijn dan echt grote bazen
He, ga jij eens even aan je extreem kleine piemeltje trekken. En nadenken wat je kan doen aan de belachelijk slechte resultaten van die kutclub van je, ondanks een investering van honderdmiljoenmiljard in extreem matige voetballers.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Big whoop?
Zoveelste keer dat je erop gewezen wordt dat je keer op keer jezelf verlult.
Je moet altijd voor de kampioenschap gaan. Of je een goede elftal hebt of niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Aloulou het volgende:
Jezus een verdwaalde Brabander die hier stoer komt doen...PSV dit jaar weer zonder titel, verdikkeme.
Zeer goed mogelijk dat wij in De Kuip inderdaad die Boeren de riem gaan geven waarbij ze de titel definitief kunnen vergeten.....en Advocaat ook weg aan het einde van het seizoen. Die had ook niet verwacht dat hij bij zo'n matige club zou komen waar men nog steeds denkt echt kampioen te kunnen worden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Jep, moest ook even drie keer kijken. Iets in de trant van Johan Hans en Kees groeten de godenzonen
Heb het begin niet goed gezien, je moeder was mij aan het rimmen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom zo boos dan boys? Op zich deden jullie het wel geinig tot aan de 1-0
Gaat jullie goed af.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet altijd voor de kampioenschap gaan. Of je een goede elftal hebt of niet.
Ik weet dat we niet allemaal Feyenoorders zijn en een huldiging gaan houden wanneer we 2e zouden worden enzo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heb het begin niet goed gezien, je moeder was mij aan het rimmen.
Toen Immers die kans miste na de 1-0 scheet ik die ouwe moer van je vol in haar bek, vanaf toen heb ik geconcentreerd gekeken, en dat was niet best, vandaar!
Nu misschien minder, maar nog niets verloren.quote:
Leuk voor PSV en Marcel Brands en dit, dat. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Marcel Brands weet al 2 jaar op rij - ondanks miljoeneninvesteringen - PSV geen kampioen te laten worden. Straks wordt dat 3 jaar overigens. Ook daar wordt je als technisch manager op afgerekend.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen dank.[..]twitter:
Komt goed. Maher gaat alles oplossen.
[..]
Oh, oke man.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heb het begin niet goed gezien, je moeder was mij aan het rimmen.
Toen Immers die kans miste na de 1-0 scheet ik die ouwe moer van je vol in haar bek, vanaf toen heb ik geconcentreerd gekeken, en dat was niet best, vandaar!
Stylo jullie worden niet kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu misschien minder, maar nog niets verloren.
Twente en Vitesse.
Dan gaat hij wel weg. Niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk voor PSV en Marcel Brands en dit, dat. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Marcel Brands weet al 2 jaar op rij - ondanks miljoeneninvesteringen - PSV geen kampioen te laten worden. Straks wordt dat 3 jaar overigens. Ook daar wordt je als technisch manager op afgerekend.
Maar goed, het is hier geen PSV topic.
Zeg ik al tijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Boeren
Zo mogelijk een nog groter kutvolk dan die joden
Eens. Want die hebben ook nog een minderwaardigheidscomplex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |