O ja twee of drie postjes a la 'kanker' en 'jajaja' geloof ik. Kwam omdat ik een SMS kreeg met een link erin. Nou big whoopquote:
Big whoop?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja twee of drie postjes a la 'kanker' en 'jajaja' geloof ik. Kwam omdat ik een SMS kreeg met een link erin. Nou big whoop
Jep, moest ook even drie keer kijken. Iets in de trant van Johan Hans en Kees groeten de godenzonenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was er echt een JHK spandoek?
Dat zijn dan echt grote bazen
He, ga jij eens even aan je extreem kleine piemeltje trekken. En nadenken wat je kan doen aan de belachelijk slechte resultaten van die kutclub van je, ondanks een investering van honderdmiljoenmiljard in extreem matige voetballers.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Big whoop?
Zoveelste keer dat je erop gewezen wordt dat je keer op keer jezelf verlult.
Je moet altijd voor de kampioenschap gaan. Of je een goede elftal hebt of niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Aloulou het volgende:
Jezus een verdwaalde Brabander die hier stoer komt doen...PSV dit jaar weer zonder titel, verdikkeme.
Zeer goed mogelijk dat wij in De Kuip inderdaad die Boeren de riem gaan geven waarbij ze de titel definitief kunnen vergeten.....en Advocaat ook weg aan het einde van het seizoen. Die had ook niet verwacht dat hij bij zo'n matige club zou komen waar men nog steeds denkt echt kampioen te kunnen worden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Jep, moest ook even drie keer kijken. Iets in de trant van Johan Hans en Kees groeten de godenzonen
Heb het begin niet goed gezien, je moeder was mij aan het rimmen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom zo boos dan boys? Op zich deden jullie het wel geinig tot aan de 1-0
Gaat jullie goed af.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet altijd voor de kampioenschap gaan. Of je een goede elftal hebt of niet.
Ik weet dat we niet allemaal Feyenoorders zijn en een huldiging gaan houden wanneer we 2e zouden worden enzo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heb het begin niet goed gezien, je moeder was mij aan het rimmen.
Toen Immers die kans miste na de 1-0 scheet ik die ouwe moer van je vol in haar bek, vanaf toen heb ik geconcentreerd gekeken, en dat was niet best, vandaar!
Nu misschien minder, maar nog niets verloren.quote:
Leuk voor PSV en Marcel Brands en dit, dat. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Marcel Brands weet al 2 jaar op rij - ondanks miljoeneninvesteringen - PSV geen kampioen te laten worden. Straks wordt dat 3 jaar overigens. Ook daar wordt je als technisch manager op afgerekend.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen dank.[..]twitter:
Komt goed. Maher gaat alles oplossen.
[..]
En met die team toch van Feyenoord winnen.
Oh, oke man.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heb het begin niet goed gezien, je moeder was mij aan het rimmen.
Toen Immers die kans miste na de 1-0 scheet ik die ouwe moer van je vol in haar bek, vanaf toen heb ik geconcentreerd gekeken, en dat was niet best, vandaar!
Stylo jullie worden niet kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu misschien minder, maar nog niets verloren.
Twente en Vitesse.
Dan gaat hij wel weg. Niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk voor PSV en Marcel Brands en dit, dat. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Marcel Brands weet al 2 jaar op rij - ondanks miljoeneninvesteringen - PSV geen kampioen te laten worden. Straks wordt dat 3 jaar overigens. Ook daar wordt je als technisch manager op afgerekend.
Maar goed, het is hier geen PSV topic.
Zeg ik al tijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Boeren
Zo mogelijk een nog groter kutvolk dan die joden
Eens. Want die hebben ook nog een minderwaardigheidscomplex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |