Nee zo gaan die dingen, maar jij bent hier degene die komt trollen met je Marcel Brands en zijn zogenaamde geniale inzicht in spelersaankopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel weg. Niets mis mee.
Heb nog beetje hoop eigenlijk.quote:
Je komt ietwat gefrustreerd op me over. Ga gewoon lekker uithuilen manneke.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He, ga jij eens even aan je extreem kleine piemeltje trekken. En nadenken wat je kan doen aan de belachelijk slechte resultaten van die kutclub van je, ondanks een investering van honderdmiljoenmiljard in extreem matige voetballers.
De enige die een pak slaag kreeg was je moeder tijdens doggystyle. Wel jammer dat de Dirty Sanchez je niet zo erg opviel omdat ze altijd al een dikke snor heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Oh, oke man.
3-0, met een pakkie slaag weer in de bus naar Rotterdam
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De enige die een pak slaag kreeg was je moeder tijdens doggystyle. Wel jammer dat de Dirty Sanchez je niet zo erg opviel omdat ze altijd al een dikke snor heeft.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt ietwat gefrustreerd op me over. Ga gewoon lekker uithuilen manneke.
Extreem kleine piemeleltje? Hoe kom je aan die (foute) wijsheid?
Belachelijke slechte resultaten? Nee, Feijenoord speelde groots vandaag.
Je hebt het de hele tijd over een andere club, hoe komt dat? Doet het zoveel au om over je eigen clubje te praten? Vrijdag had je nog zo'n leuke praatjes.
Maarre met die extreem matige spelers, wist PSV wel te scoren in Amsterdam, hebben we veel meer treffers dan Feijenoord, en minder tegentreffers.
Komisch hoe je elke keer komt zeiken over de matige PSV selectie, ik hoop dat vandaag je Feijenoord oogjes geopent zijn, want ALWEER geen landstitel in Rotterdam. Hoe lang is het geleden???
Haha, je bent gefrustreerd he? Vervelend om een jantje te vangen van 020 zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De enige die een pak slaag kreeg was je moeder tijdens doggystyle. Wel jammer dat de Dirty Sanchez je niet zo erg opviel omdat ze altijd al een dikke snor heeft.
Jantjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha, je bent gefrustreerd he? Vervelend om een jantje te vangen van 020 zeker?
Over vangen gesproken, je moeder heeft 't allemaal netjes opgevangen en doorgeslikt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha, je bent gefrustreerd he? Vervelend om een jantje te vangen van 020 zeker?
Een jantje is gewoon een gebruikelijke term onder mensen die FIFA spelen. jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jantje![]()
Jij bent zeker een ekte ekte straatsoldaat?
Grappig hé, al die Brabo's die lullen alsof ze uit hartje Amsterdam komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jantje![]()
Jij bent zeker een ekte ekte straatsoldaat?
Dat netje achter Mulder ving die balletjes ook mooi opquote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over vangen gesproken, je moeder heeft 't allemaal netjes opgevangen en doorgeslikt.
Geboren in de Jordaan, havenwerkertjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig hé, al die Brabo's die lullen alsof ze uit hartje Amsterdam komen..
Over balletjes gesproken. Die zijn lekker gepolijst door je moeder. Uitstekende zuigkracht. Zie nu van wie jij dat hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat netje achter Mulder ving die balletjes ook mooi op
Ik ook hoor en ik ben 21.quote:
Stoer manquote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Geboren in de Jordaan, havenwerkertje
Was je maar verzopen in de Jordaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ah een uitkeringstrekker dusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Geboren in de Jordaan, verwekt op de Burgwal.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
O dat veroorzaakt dus die oogaids die je hier post.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij zal wel veel voldoening uit je leven halen zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zo, de Rotterdammertjes zijn weer op hun pikkies getrapt. Dan ga ik nu mijn Rotterdamse schoonfamilie even pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |