Snap ik. Je hebt wel gelijk, ik moet me ook gewoon inhouden als ik een mening zie waar ik het niet mee eens ben, zeker hier. Maar ik vind wel dat het moet kunnen. Dat meen ik serieus. Maar nogmaals; ik laat het verder lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelden tot nooit, is niet nooit he. Ben niet zo gefrustreerd hoor, straks duikje nemen en nog wat snorkelen. Morgen mijn chick na 5 weken weer zien, it's all good.Had alleen nog wat beter kunnen zijn.
Meeste van zijn doelpunten waren toch bij thuiswedstrijden?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pelle raakt geen zak meer sinds contract.
Ach, lekker boeiend. Dan is het een neus, voorlopig is dat het laatste waar je je als Feyenoorder druk over moet maken. Immers weer terug sturen naar Den Haag lijkt een goede zet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja hij zei ook nog even dat WE goed weggekomen zijn dat Vermeer die penalty reddeWat is dit voor iets raars.
Dit is zijn eerste wedstrijd na het ondertekenen van zijn contract.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pelle raakt geen zak meer sinds contract.
Is Pieters ook in de Arena geweest?quote:
Ja dat moet meteen gebeuren.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend. Dan is het een neus, voorlopig is dat het laatste waar je je als Feyenoorder druk over moet maken. Immers weer terug sturen naar Den Haag lijkt een goede zet.
Hij heeft er nog 1.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk met een een arm in de mitella
Immers aan Ajax geven, gratisquote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ok: conclusie
- Buitenspelers --> afschaffen
- Vormer een basisplaats geven, met z'n lange ballen zorgt hij voor wat meer diversiteit in het spel
- Zoneverdediging bij corners en vrije trappen afschaffen, want dit slaat nergens op.
achahbar voor schaken, schaken kan er niks vanquote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
- Vormer een basisplaats geven, met z'n lange ballen zorgt hij voor wat meer diversiteit in het spel
- Zoneverdediging bij corners en vrije trappen afschaffen, want dit slaat nergens op.
Beiden slecht, Feyenoord helaas nog slechterquote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Mixende_match het volgende:
Ajax zo goed of Feyenoord zo slecht. Zegt die commentator: jaaa alle Credits voor Ajax.. Eikels
wees blij, betekent dat het niet jullie schuld is.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Mixende_match het volgende:
Ajax zo goed of Feyenoord zo slecht. Zegt die commentator: jaaa alle Credits voor Ajax.. Eikels
Amen + immers opkankerenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
iemand bij de palen zetten wil ook werkenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Jullie moeten echt iets doen bij de standaard situaties. Echt slecht gewoon.
Beste verdediging van Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Jullie moeten echt iets doen bij de standaard situaties. Echt slecht gewoon.
Maar dan nog moet het spel beter, ik vond dat we voor de winterstop ook al in een neergaande spiraal zaten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Maargoed, geen alarm mensen. Gewoon tegen de rest punten blijven pakken, en die andere ploegen elkaar laten opvreten
Laat ze maar lekker komen. Het doet me echt totaal niks. En dat meen ik. Sterkt me alleen maar in m'n overtuiging wat voor een gelegenheidssupporters die joden stuk voor stuk ook zijn.quote:
Dat deden jullie toch ook in het Ajax topic toen jullie met Guidetti wonnen in de Kuip? Wie uitdeelt moet kunnen incasseren, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |