Waterkneus zit er ook bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman geeft vanavond tekst en uitleg bij Sjek & kornuiten
Je doet je best maar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal je aan deze quote herinneren als Ajax een wedstrijd verliest.
Nee hoor, bullshit.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te zuigen, dat is wat anders dan een afwijkende mening. Dat weet jij net zo goed.
Soberso kijken dusquote:
Je zit in het Feijenoordtopic, daar kan dat niet. Opkankeren dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ergens anders gefrustreerd lopen doen. Als je niet tegen een afwijkende mening kan moet je niet op een forum gaan zitten, triest figuur.
Dan is hij te druk met de negatieve posts over ajax te verwijderen man.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal je aan deze quote herinneren als Ajax een wedstrijd verliest.
Dat lag al voor de hand vooraf.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle staat ook alleen op Hawaii, de rest op het vaste land.
Komt omdat we geen normale buitenspelers hebben. Dan is 't ook echt debiel om met fucking buitenspelers te willen spelen, maargoed dat zal wel aan mij liggen. Ik roep 't al sinds begin dit seizoen dat er beter met een 4 mans middenveld gespeeld kan worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah..3 keer gewogen dit seizoen drie 3 0 verloren. Je kan het niet meer gooien op pech, tis een gebrek aan kwaliteit. Teveel basisprincipes zitten er bij ons niet in. Het oogt allemaal zooo moeizaam (ook voor de winterstop), er ligt nog een schone taak voor KGB..tactisch klopt er namelijk ook geen klote van.
die man kan je niet serieus nemen, zogenaamde supporter maar heb de arena nog nooit van binnen gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te zuigen, dat is wat anders dan een afwijkende mening. Dat weet jij net zo goed.
Je komt hier normaal zelden tot nooit, dus je maakt jezelf alleen maar belachelijk door het te ontkennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet je best maar.
[..]
Nee hoor, bullshit.
Dat wordt nooit meer opgeheven.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Wanneer wordt dat verbod op uitsupporters bij de Klassieker opgeheven? Was toch maar voor een aantal jaren?
Nee, hij is relaxed.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM is echt een omhooggevallen clown.
Hij delete pas nog 2 anti-ajax posts, een eckte eckte is het wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
die man kan je niet serieus nemen, zogenaamde supporter maar heb de arena nog nooit van binnen gezien
Ik was hier gisteren nog.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt hier normaal zelden tot nooit, dus je maakt jezelf alleen maar belachelijk door het te ontkennen.
Wel waar ditquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die vent is echt schijtirritant, uitgebreid verslag van wie er allemaal op de tribune zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Die commentator doet echt alsof ajax een.geweldige wedstrijd speelt
Was het maar zo een feest.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Arena stort in! JEEEEEJ! JODUH!
Zelden tot nooit, is niet nooit he. Ben niet zo gefrustreerd hoor, straks duikje nemen en nog wat snorkelen. Morgen mijn chick na 5 weken weer zien, it's all good.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren nog.
Maar ik zal je met rust laten. Snap de frustratie wel.
Sneeuwt hier in Charlois al heel de dag.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Bizar trouwens, hoeveel heeft het wel niet gesneeuwd dat het door het dak heenkomt?
Het was eerst voor vijf jaar geloof ik, en nu wordt het steeds verlengt. Geloof niet dat 1 van de burgemeesters daar z'n vingers aan gaat branden.quote:
Dus dat, ik ben weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Fluit gewoon die pot af man. Dit is een wanvertoning die z'n weerga niet kent.
Ja hij zei ook nog even dat WE goed weggekomen zijn dat Vermeer die penalty reddequote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die vent is echt schijtirritant, uitgebreid verslag van wie er allemaal op de tribune zitten![]()
Dat zie ik verdomme zelf ook wel.![]()
Daarbij is hij ook erg pro Ajax, net als z,n maat Driessen.
Same here in Carnisselande sinds twaalven.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sneeuwt hier in Charlois al heel de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |