Lazer eens op.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef truthortruth het volgende:
Verander die topic titel eens in paupertopic #1065, is toch niet duidelijk zo
Wat is jou probleem man.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef truthortruth het volgende:
Verander die topic titel eens in paupertopic #1065, is toch niet duidelijk zo
Die mongolen van EL moesten geen neus als commentator neerzetten, hoe debiel kan je zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ja hoor commentator dat ligt niet aan de bal maar aan 't veld
En dan nog steeds maar 4 punten achter nummer 1quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef De_Pel het volgende:
![]()
3e topper uit, 3e keer 3-0.
Titelkandidaat af.
Ze moeten nog tegen hun directe concurrenten thuis.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan nog steeds maar 4 punten achter nummer 1
Weinig sneeuw in België?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet straks voetballen, alle frustraties van me afspelen.
Verdediging die blundert in de eerste helft, en dan Immers z'n pingel in de tweedequote:
Het complete gebrek aan beschaving in dit topic!quote:
Ben in Tilburg en speel in de zaal vandaag. Maar in Belgie ligt er veel sneeuw ja.quote:
Agreequote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt Koeman aan te rekenen. Geen lijnen in 't spel. Geen positiespel. Niente.
Idd. Totaal ook geen ingrijpen oid.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verdediging die blundert in de eerste helft, en dan Immers z'n pingel in de tweedewat een schertsvertoning is dit zeg.
Komt allemaal hierheen toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben in Tilburg en speel in de zaal vandaag. Maar in Belgie ligt er veel sneeuw ja.
Opportunisme?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt Koeman aan te rekenen. Geen lijnen in 't spel. Geen positiespel. Niente.
Het is bizar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ze staan dus met 11 tegen 10 en ze moeten nog zoeken naar wie ze de bal kunnen afspelen. Dit is echt een faal van de bovenste plank hoor. Mijn god zeg.
Gaat ie nuookquote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekkere sfeer trouwens
Maar die rebound![]()
Kan Anass niet op 10?
Dat zeg ik net. Ongelofelijk toch. We zakken hier nog harder door de ondergrens dan PSV gister. En dan overdrijf ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met een man meer geen vrije man kunnen vinden. Lekker hoor.
Nou nou dat gaat wel erg ver he. Ajax is geen Zwolle.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Ongelofelijk toch. We zakken hier nog harder door de ondergrens dan PSV gister. En dan overdrijf ik niet.
Toch wel een beetje hoor, dat was fucking PECquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Ongelofelijk toch. We zakken hier nog harder door de ondergrens dan PSV gister. En dan overdrijf ik niet.
Dit is Ajax en je zet zo'n wanvertoning neer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel een beetje hoor, dat was fucking PEC
Inderdaad, belachelijk ditquote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Hazzard het volgende:
joden spelen ook totaal niet bijzonder. Je had hier echt kunnen winnen en het ze zeker moeilijker MOETEN maken
We spelen allebei slecht, Ajax is gewoon weer belachelijk effectief/efficient.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is Ajax en je zet zo'n wanvertoning neer.
Idd. Laat Guyon de belangrijkste Ajacied blesseren ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef Equites het volgende:
Beter schoppen ze er gewoon een paar verrot. Is het nog ergens goed voor geweest.
Is ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Hazzard het volgende:
joden spelen ook totaal niet bijzonder. Je had hier echt kunnen winnen en het ze zeker moeilijker MOETEN maken
Dus dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verliezen kan altijd natuurlijk maar dan wel strijdend en met enig voetbalvernuft. Dit is gewoon een kutpot. Ook van Ajax niet veel gezien maar ze hebben qua lijnen in 't veld gewoon beter staan.
Die staat al buiten het veld.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Laat Guyon de belangrijkste Ajacied blesseren ofzo.
Ajax doet al 40 minuten geen klote meer, vind je het gek met zo'n tussenstand. Er zat werkelijk geen enkele lijn in bij Feyenoord vandaag, HELEMAAL NIKS. Compleet weggespeeld door Ajax. Ik zou graag van iemand willen horen waarom er geen systeem in zit bij Feyenoord vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We spelen allebei slecht, Ajax is gewoon weer belachelijk effectief/efficient.
Niet zo overdrijven, weggespeeld? Kom op man, dan geef je Ajax te veel credits.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Ajax doet al 40 minuten geen klote meer, vind je het gek met zo'n tussenstand. Er zat werkelijk geen enkele lijn in bij Feyenoord vandaag, HELEMAAL NIKS. Compleet weggespeeld door Ajax. Ik zou graag van iemand willen horen waarom er geen systeem in zit bij Feyenoord vandaag.
Feyenoord heeft zichzelf uitgeschakeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Equites het volgende:
Pelle 0 schoten op doel vandaag? Ze hebben hem echt uitgeschakeld.
Ja, ook niet goed aangespeeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Equites het volgende:
Pellé is gewoon een luie hond. Jagen en werken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Equites het volgende:
Ze hadden Feyenoord helemaal in de tang, dat zie je nu toch ook. Met fucking 10 man tegen 11 en nog vind Feyenoord de vrije man niet, hoe kan dit. Voetbalt Vermeer ook mee?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, weggespeeld? Kom op man, dan geef je Ajax te veel credits.
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ze hadden Feyenoord helemaal in de tang, dat zie je nu toch ook. Met fucking 10 man tegen 11 en nog vind Feyenoord de vrije man niet, hoe kan dit. Voetbalt Vermeer ook mee?
Gast ga aub ergens anders vervelend zitten doen, triest figuur.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kán niet.
Je draait oorzaak en gevolg om.
Vind je? Ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kán niet.
Je draait oorzaak en gevolg om.
Ga ergens anders gefrustreerd lopen doen. Als je niet tegen een afwijkende mening kan moet je niet op een forum gaan zitten, triest figuur.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast ga aub ergens anders vervelend zitten doen, triest figuur.
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast ga aub ergens anders vervelend zitten doen, triest figuur.
3 man continue op hem, jammer dat Immer en Schaken niets konden met de ruimte.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Equites het volgende:
Ik zal je aan deze quote herinneren als Ajax een wedstrijd verliest.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ergens anders gefrustreerd lopen doen. Als je niet tegen een afwijkende mening kan moet je niet op een forum gaan zitten, triest figuur.
Je komt hier alleen om te zuigen, dat is wat anders dan een afwijkende mening. Dat weet jij net zo goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ergens anders gefrustreerd lopen doen. Als je niet tegen een afwijkende mening kan moet je niet op een forum gaan zitten, triest figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |