Lazer eens op.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef truthortruth het volgende:
Verander die topic titel eens in paupertopic #1065, is toch niet duidelijk zo
Wat is jou probleem man.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef truthortruth het volgende:
Verander die topic titel eens in paupertopic #1065, is toch niet duidelijk zo
Die mongolen van EL moesten geen neus als commentator neerzetten, hoe debiel kan je zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ja hoor commentator dat ligt niet aan de bal maar aan 't veld
En dan nog steeds maar 4 punten achter nummer 1quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef De_Pel het volgende:
![]()
3e topper uit, 3e keer 3-0.
Titelkandidaat af.
Ze moeten nog tegen hun directe concurrenten thuis.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan nog steeds maar 4 punten achter nummer 1
Weinig sneeuw in België?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet straks voetballen, alle frustraties van me afspelen.
Verdediging die blundert in de eerste helft, en dan Immers z'n pingel in de tweedequote:
Het complete gebrek aan beschaving in dit topic!quote:
Ben in Tilburg en speel in de zaal vandaag. Maar in Belgie ligt er veel sneeuw ja.quote:
Agreequote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt Koeman aan te rekenen. Geen lijnen in 't spel. Geen positiespel. Niente.
Idd. Totaal ook geen ingrijpen oid.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verdediging die blundert in de eerste helft, en dan Immers z'n pingel in de tweedewat een schertsvertoning is dit zeg.
Komt allemaal hierheen toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben in Tilburg en speel in de zaal vandaag. Maar in Belgie ligt er veel sneeuw ja.
Opportunisme?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt Koeman aan te rekenen. Geen lijnen in 't spel. Geen positiespel. Niente.
Het is bizar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ze staan dus met 11 tegen 10 en ze moeten nog zoeken naar wie ze de bal kunnen afspelen. Dit is echt een faal van de bovenste plank hoor. Mijn god zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |