Ik was hier gisteren nog.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt hier normaal zelden tot nooit, dus je maakt jezelf alleen maar belachelijk door het te ontkennen.
Wel waar ditquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te zuigen, dat is wat anders dan een afwijkende mening. Dat weet jij net zo goed.
Die vent is echt schijtirritant, uitgebreid verslag van wie er allemaal op de tribune zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Die commentator doet echt alsof ajax een.geweldige wedstrijd speelt
Was het maar zo een feest.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Arena stort in! JEEEEEJ! JODUH!
Zelden tot nooit, is niet nooit he. Ben niet zo gefrustreerd hoor, straks duikje nemen en nog wat snorkelen. Morgen mijn chick na 5 weken weer zien, it's all good.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren nog.
Maar ik zal je met rust laten. Snap de frustratie wel.
Sneeuwt hier in Charlois al heel de dag.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Bizar trouwens, hoeveel heeft het wel niet gesneeuwd dat het door het dak heenkomt?
Het was eerst voor vijf jaar geloof ik, en nu wordt het steeds verlengt. Geloof niet dat 1 van de burgemeesters daar z'n vingers aan gaat branden.quote:
Dus dat, ik ben weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Fluit gewoon die pot af man. Dit is een wanvertoning die z'n weerga niet kent.
Ja hij zei ook nog even dat WE goed weggekomen zijn dat Vermeer die penalty reddequote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die vent is echt schijtirritant, uitgebreid verslag van wie er allemaal op de tribune zitten![]()
Dat zie ik verdomme zelf ook wel.![]()
Daarbij is hij ook erg pro Ajax, net als z,n maat Driessen.
Same here in Carnisselande sinds twaalven.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sneeuwt hier in Charlois al heel de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |