wees blij, betekent dat het niet jullie schuld is.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Mixende_match het volgende:
Ajax zo goed of Feyenoord zo slecht. Zegt die commentator: jaaa alle Credits voor Ajax.. Eikels
Amen + immers opkankerenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ok: conclusie
- Buitenspelers --> afschaffen
- Vormer een basisplaats geven, met z'n lange ballen zorgt hij voor wat meer diversiteit in het spel
- Zoneverdediging bij corners en vrije trappen afschaffen, want dit slaat nergens op.
iemand bij de palen zetten wil ook werkenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Jullie moeten echt iets doen bij de standaard situaties. Echt slecht gewoon.
Beste verdediging van Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Jullie moeten echt iets doen bij de standaard situaties. Echt slecht gewoon.
Maar dan nog moet het spel beter, ik vond dat we voor de winterstop ook al in een neergaande spiraal zaten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Maargoed, geen alarm mensen. Gewoon tegen de rest punten blijven pakken, en die andere ploegen elkaar laten opvreten
Laat ze maar lekker komen. Het doet me echt totaal niks. En dat meen ik. Sterkt me alleen maar in m'n overtuiging wat voor een gelegenheidssupporters die joden stuk voor stuk ook zijn.quote:
Dat deden jullie toch ook in het Ajax topic toen jullie met Guidetti wonnen in de Kuip? Wie uitdeelt moet kunnen incasseren, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |