Ik moet het nog zienquote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Drassss het volgende:
Vooral de strook Arnhem Utrecht / Leeuwarden Groningen gaat nog veel sneeuw krijgen de komende uren + vannacht.
Lukt vast welquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga niet akkoord als er niet meer dan 25cm gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zo de laatste Hirlam bekijk gaat er gewoon nog een sneeuwgebied ontstaan in Duitsland/Belgie. Dus vannacht gaat het heel "gezellig" worden + de ochtendspits.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
Benieuwd wat er nog uit dat gebied gaat vallen wat onderweg is voor vanavond...
Hier op Tholen ook matige sneeuwval.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
Al vanaf een uur of 10 non-stop (lichte) sneeuw in West-Brabant, ik denk een cm of 3-4 ondertussen.
Neen, jij hoort niet blij te zijn met sneeuw, Elfstedentocht enzulksquote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noorden morgen de hele dag in de sneeuw? Oef dat klinkt goed!!!
Toch tegenvallend hoor dat het ijs niet overal nog zo door zet...11steden....het mag wel wat harder gaan vriezen dan dit, en ach met een beetje slimheid kun je het ijs ook wel weer sneeuwvrij maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Neen, jij hoort niet blij te zijn met sneeuw, Elfstedentocht enzulks
In Twente valt het meeste precies tijdens de ochtendspits volgens bovenstaand plaatje
Ach, die elfstedentocht komt er vast niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toch tegenvallend hoor dat het ijs niet overal nog zo door zet...11steden....het mag wel wat harder gaan vriezen dan dit, en ach met een beetje slimheid kun je het ijs ook wel weer sneeuwvrij maken.
1 voordeel:
Het gaat behoorlijk waaien dus het sneeuw zal niet snel op het ijs blijven liggen maar meer naar de kanten waaienmaar goed als er 25cm gaat vallen zal dit zeker niet gaan gebeuren.
Sorry maarquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef tomaat52 het volgende:
Waar is Minthy?Toch niet met rolstoel en al door het ijs gezakt he...
Die komt er ook niet ivb met de sneeuw van morgen, of het moet zo hard waaien dat alles bij de kant blijft maar dat zal niet gebeuren ben ik bang.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, die elfstedentocht komt er vast niet.
Heb er verrassend genoeg geen enkele Fries over gehoord woensdag, had ik wel verwacht... blijkbaar zijn ze er zelf daadwerkelijk nuchterder onder dan de rest van NL.
Gelukkig hebben wij ook nog een gashaard, mocht zoiets gebeurenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Greys het volgende:
Zitten er hier nog mensen zonder verwarming?
http://www.telegraaf.nl/b(...)adsverwarming__.html
Huiswerk makenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef tomaat52 het volgende:
Waar is Minthy?Toch niet met rolstoel en al door het ijs gezakt he...
Gelukkig woon ik in een goed huis die niet zoveel tocht. Kachel uit hier? Heb ik nog voor minstens 12 uur aan warmte voor het eens fris wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij ook nog een gashaard, mocht zoiets gebeuren
1997 was de laatste keer, wie weet 2017quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die komt er ook niet ivb met de sneeuw van morgen, of het moet zo hard waaien dat alles bij de kant blijft maar dat zal niet gebeuren ben ik bang.
Gezien het hier nog wel een poosje blijft vriezen en soms ook streng zou alle mensen aan het werk zetten om de boel sneeuwvrij te houden en niet op het laatste moment moeten wachten.
Maar he wacht eens even....de cam van vorige topic of die daarop liet toch zien dat het nog niet bevroren was...lijkt me stuk maar het kan natuurlijk....amai nee 11steden wordt em niet hoewel de kansen elk jaar steeds groter wordenMisschien dat het binnen 5 jaar wel gebeurd?
Dan zit het op de schuttingquote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als het volledige horizontaal zou sneeuwen dan zou de sneeuw nooit de grond raken!
nou door de kromming van de aarde zou de sneeuw in theorie toch ergens de aarde moeten rakenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als het volledige horizontaal zou sneeuwen dan zou de sneeuw nooit de grond raken!
Dan zou er met de koude bovenluchten wel eens op de maan een sneeuwdekje kunnen ontstaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:51 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Hier ook. In een hoekje sneeuwt het nu zelfs omhoog
Als het volledige horizontaal zou sneeuwen zou het juist van de aarde af moeten sneeuwen als je de kromming meerekent.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou door de kromming van de aarde zou de sneeuw in theorie toch ergens de aarde moeten raken
je hebt gelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 15:53 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als het volledige horizontaal zou sneeuwen zou het juist van de aarde af moeten sneeuwen als je de kromming meerekent.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan zou er met de koude bovenluchten wel eens op de maan een sneeuwdekje kunnen ontstaan.
Wat bedoel je precies met activering van de sneeuwval in het oosten? Het sneeuwt toch al?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef NaturalScience het volgende:
Alles loopt redelijk goed volgens verwachting. Sneeuwgebied trekt langzaam maar gestaag noordwaarts. Straks activering van de sneeuwval, vooral in het oosten en noorden. Is tegen die tijd vooral goed te zien tegen op de normale neerslagradar.
[ afbeelding ]
Daarom kan het nog wel activeren toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met activering van de sneeuwval in het oosten? Het sneeuwt toch al?
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Greys het volgende:
Zitten er hier nog mensen zonder verwarming?
http://www.telegraaf.nl/b(...)adsverwarming__.html
Nee inderdaad, dat lijkt me echt strontvervelend met deze temperaturen, je kunt dus ook niet even opwarmen met warm water.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk
Zolang er wel warm tapwater is, geen enkel probleem hoor. Maar dat hebben die mensen dus ook niet...
Dan heb je het wel koud buiten, ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:39 schreef Retronix het volgende:
Stuifsneeuw hier in NH, en veel koude wind..
Kachel staat op 22..
Harder sneeuwen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met activering van de sneeuwval in het oosten? Het sneeuwt toch al?
Hier nog steeds niet (omg Ommen/Hardenberg)quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Hardlopen?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Dven het volgende:
Zon weg, tien graden. Toch een lange broek mee moeten nemen
Ergens is dat plaatje freakyquote:
Wat een coureurs...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een gefaal
Die kerel op 1:15
God straft meteenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet (omg Ommen/Hardenberg)
Edit; ik druk op invoeren en ik zie vlokjes...![]()
Wie?!?quote:
Het zal de hele nacht nog sneeuwen op de veluwequote:Op zondag 20 januari 2013 16:27 schreef k0fferbak het volgende:
Hier op veluwe is de grote bui bijna voorbij en maar 1-2 cm gevallen, komt er nog een front aan voor de 5-10 cm?
dat is mooiquote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het zal de hele nacht nog sneeuwen op de veluwe
Niemand.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:40 schreef Xenorium het volgende:
Ik zie dat volgende week de temperatuur ver boven het vriespunt gaat uitkomen (weeronline). Kan iemand dit bevestigen?
Ik weet niet waar jij dit zietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:40 schreef Xenorium het volgende:
Ik zie dat volgende week de temperatuur ver boven het vriespunt gaat uitkomen (weeronline). Kan iemand dit bevestigen?
Vanaf volgend weekend komt er meer onzekerheid of de vorst blijft aanhouden. Over een aantal dagen weten we meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:40 schreef Xenorium het volgende:
Vanaf zondag 27 januari? 4 graden overdag en later in die week 9 graden overdag?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dit zietMaar het is in ieder geval niet waar.
Of kijk je op die aftanze teletekst pagina van de NOS?
Zat erop te wachten, je mag er eigenlijk niet om lachen maar hahaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een gefaal
Die kerel op 1:15
http://www.buienradar.nl/pluimquote:Op zondag 20 januari 2013 16:43 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Vanaf zondag 27 januari? 4 graden overdag en later in die week 9 graden overdag?
Nou, er gaan wel héél veel leden voor positieve waardes na zaterdag.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/pluim
hier kun je wel beter zien dat het nog allemaal heel onzeker is
Dat is nog >7 dagen weg, moeilijk te voorspellen. Sowieso trekken de voorspellingen altijd naar het langjarig gemiddelde (boven nul dus)quote:Op zondag 20 januari 2013 16:43 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Vanaf zondag 27 januari? 4 graden overdag en later in die week 9 graden overdag?
Al moet wel gezegd worden dat de luchtdrukverdeling tijdens en na komend weekend wel minder gunstig lijkt te worden voor winterweer. Maar ja, 100% zeker is dat natuurlijk ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is nog >7 dagen weg, moeilijk te voorspellen. Sowieso trekken de voorspellingen altijd naar het langjarig gemiddelde (boven nul dus)
Lijkt bijna uit een filmquote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
In Wageningen (niet mijn foto)
@ Xenorium : dat is allemaal nog heel onzeker
Nog steeds niets.quote:
Lijkt net of iedereen in Hier woont.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier is het voorlopig alweer opgehouden...!
Yep! Prachtige gemeente! Lekker wit ook weer hier in Hier!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Lijkt net of iedereen in Hier woont.
In Den Helder nog niets.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ligt dat niet vlakbij Daar?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |