SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.
...en weer verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:01:18 ]Hallon!![]()
Irritante mensen idd!Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:Klacht AVRO: wie is de mol
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over AVRO
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden AVRO
Lezers van deze klacht: 29
Ook deze episode worden de kijkers weer bedonderd.
Er is zgn (wat u dus niet weet ) niet 1 maar meerdere mol momenten te zien voor ons als kijker. Anders was het programma gauw afgelopen. Zo worden er voor ons als kijker enkele stukjes uitgezonden die ons kijker doet denken van : DAT IS DE MOL.
dat kan zijn van een klikgeluidje van de camera of dat iemand een verkeerd bedrag noemt.
Dat heet in scene zetten van een geheel programma. Dit jaar nog erger dan vorige jaren.
Kortom : Het betreft een in scene gezet tv programma.
Gewenste oplossing
hou op met die onzin om elke week een andere mol naar voren te brengen voor de kijker zijnde. Als er een speler eerder naar huis wil vanwege andere prioriteiten of verplichtingen laat hem dan niet eventjes de mol doen spelen![]()
Klacht -Die heeft inderdaad geen idee waar hij terechtkomt.quote:Ik weet niet waar ik nu terrecht kom, maar ik heb een klacht over installeren van beveiliging op computer. Nu wordt ik naar U verwezen, hetgeen volgens mij totaal niet klopt, of kunt U mij toch helpen.
-
Gewenste oplossing
installatie beveiliging
Maar ik kan hem wel helpen: als je niet overal je gegevens laat slingeren heb je minder beveiliging nodig.
[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:02:12 ]![]()
![]()
die met die (grote k.)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
HALLON WE GAAN SORGE FOOR DIE OPLOSSING HOOR!quote:Klacht Canaldigitaal: KLACHT
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht: 2
HALLO HEB VANAF JANUARI FAMILIE PAKKET..
MAAR DE ZENDERS FALLE ALLIJD WEG..DUS GEEN ZENDERS
Gewenste oplossing
EEN GOEDE OPLOSSINGHallon!![]()
de kassa/radar forums zijn ook vermakelijkquote:Opgelicht met een Ipad3. Om het verhaal niet te lang te maken doe ik het even beknopt.
Ik ben opgelicht met een ipad 3 op marktplaats. Ik heb het geld overgemaakt naar de desbetreffende persoon na de overeenkomst en daarna heb ik niks meer van deze persoon gehoord. De volgende dag was ook het e-mail adres opgeheven. Nu kan ik dus fluiten naar mijn centen.
Hierop heb ik meteen aangifte gedaan bij de politie. Meteen een mail gestuurd naar de bank met het verhaal erbij wat er is gebeurt en de aangifte van de politie. hierin staat een terugboek verzoek die ik graag wil van de desbetreffende persoon die deze rekening bezit.
Nu krijg ik als antwoord dat er pas wat mee gedaan wordt als er meerdere aangiftes zijn. Dit is toch van de zotte!! ior meer dan 250 euro het schip ingegaan en diegene naar wie ik het heb overgeboekt komt er vrij mee weg. Dit moet toch niet de manier zijn?
Adres gevevens zijn bekent bij de bank. hier moet de politie toch ook wat mee kunnen?
Wat kan ik nog meer doen om dit geld terug te krijgen en eventueel dat de dader gestraft wordt voor oplichting?quote:Op onze laptop zit het zogenaamde politievirus, ook wel Ukash genoemd. Wij hebben geprobeerd dit zelf te verwijderen, maar dat lukte ons niet. Daarom zijn wij naar het filiaal van Dixons gegaan waar wij de laptop hadden gekocht met de bedoeling dat ze de laptop voor ons zouden opsturen en repareren.
Aangekomen in de winkel, kregen wij meteen een Norton virusscanner in onze handen gedrukt en de mededeling dat er een link naar ons e-mail adres gestuurd zou worden en dat wij de virus zelf maar moesten verwijderen. De meeste mensen konden dat zelf en dat zou ons een heleboel geld schelen.
Wij zijn toen weer naar huis gegaan met de laptop en hebben geprobeerd het virus te verwijderen. Dit is ons niet gelukt met de toegestuurde link, maar ook niet met andere suggesties op internet.
Dus zijn wij weer naar de winkel gegaan. Nu stond er een andere medewerker en die heeft samen met mij op de laptop gekeken en mij een andere suggestie gedaan.
Thuisgekomen heb ik deze meteen geprobeerd, maar ik had een kabeltje nodig omdat ik geen verbinding met wifi mocht maken. Dus ik voor de derde keer terug naar de winkel.
Helaas heeft ook deze link niet geholpen en inmiddels is de laptop door een computerbedrijf gerepareerd, maar dit heeft ons 165 euro gekost.
Gewenste oplossing
Een tegemoetkoming in de kosten. Wij zijn drie keer naar de winkel geweest, wij hebben een kabeltje moeten kopen en hebben de laptop bij een computerzaak moeten laten repareren. Dit is naar onze mening duurder dan bij Dixons. Wij begrijpen dat een virusverwijderen niet onder de garantie (die hebben wij wel en daar betalen wij 10,99 euro per maand voor) valt, maar ze hadden de laptop moeten innemen en opsturen.quote:Mijn dochter heeft begin september een mobiele telefoon gekocht bij Dixons voor 157,99 euro en een paar weken later werkte de aan-/uitknop niet meer. Ze heeft hem ter reparatie aangeboden bij Dixons. Na een tijdje kon ze hem weer ophalen maar hij was niet meer te repareren: er zat een total loss-verklaring bij en er was vochtschade geconstateerd, de mobiel was idd wel nat geworden toen ze een keer in een fikse regenbui liep. De medewerker wilde hem wel gelijk in de prullenbak gooien! Gelukkig heeft ze dat niet gedaan, achteraf bekeken!
Mijn dochter woont op kamers en ik wil wel dat ze bereikbaar is dus we hebben haar geld geleend voor een nieuwe, dezelfde mobiel, maar wel bij een ander bedrijf omdat die daar 18 euro goedkoper is. Ik had haar wel gevraagd de defecte mobiel mee te nemen als ze in het weekend thuiskwam. Ze heeft toen vrijdag een nieuwe mobiel gekocht en zaterdag ben ik de “defecte” mobiel gaan bekijken: die bleek dus gewoon te werken, niets mee aan de hand, maar nu zit ze dus met 2 mobieltjes! Dixons gebeld maar die willen niet meewerken, ook niet de nieuwe mobiel van 3 dagen oud, weliswaar van een ander bedrijf, terugnemen en het andere bedrijf wil ook geen mobiel terugnemen waar het zegel van de vepakking al van verbroken is, wat logisch is.
Gewenste oplossing
1 telefoon terugnemen en geld daarvoor teruggeven (157,99 euro)[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Dus omdat je vergeet in te checken moet de NS maar de boete kwijtschelden?quote:Klacht NS: Vergeten in te checken
2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 23
Op 14-01-2013 reisde ik van den haag naar Arnhem . Ik reisde voor het eerst door in en uit te checken met mijn voordeelurenkaart. De heenreis ging dit goed, maar omdat ik normaal altijd een retourtje koop, vergat ik nu op de terugreis in te checken. Ik constateerde mijn fout meteen en heb direct de conducteur opgezocht. Zij stelde voor uitstel van betaling aan te vragen en mogelijk zou dan de coulanceregeling gelden. Tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van 52.80 het bedrag van een kaartje ( zonder korting) met een boete van 35,00.
Gewenste oplossing
Kwijtschelding van de boete van 35.00 en betaling van mijn kaartje met korting dus 10,70.Wel duur vlees bij Jumbo, 546 euro voor 507 gramquote:Klacht Jumbo: soepvlees rund
7
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 21
weer een klacht gisteren had ik er ook een over de varkenspoten.
vanmorgen heb ik poulet rund gekocht ,het is specaal gesneden door 2 jongens.en die vertelden mij mat volle overtuiging dat het heel goed vlees was voor poulet waar ik naar vroeg , ik heb daat op vertrouwd
Ik heb voor507 gram E546 betaald,wat ik erg duur vond .
De poulet heeft van 12 uur tot 17 uur op gestaan en was om 17 uur niet te eten en uiteraard niet gaar
Gewenste oplossing
met een nieuw pond poulet maar dan van ander vlees Ik heb het etiket nog van de verpakking
En verder denk ik gewoon dat je niet kan koken, probeer je eens in te schrijven voor First aid kitchen van 24kitchen
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Ik kan 't niet helpen maar ik heb toch een beetje medelijden met die buschauffeur. Kan me er iets bij voorstellen dat als het al druk is je al dat gezeik en gedring met instappen er niet nog bij wil hebben.quote:hoi gisteren stond ik en nog een Mevr te wachten op de bus lijn 41 Engelenkampstraat thv tempelplein in Sittard, Het was best wel druk de chauffeur erg gejaagt ik liep in het midden naar binnen was grootte bus met aanhang was die man aan het mopperen deed de deur achter mij dicht terwijl ik amper binnen was de mevr achter me kon zich nog net terug trekken anders had ze tussen de deuren gezeten dus ze rent naar voor om in te stappen begint die man te schelden dat het zo niet mocht nou zegt die mevr zat er bijna tussen buy the way zijn er meerdere die zo instappen en voor liepen mensen ook naar buiten ik moest nog zeggen dat die mevr er nog aan kwam op eind stapte een jongen ook aan de voorkant uit daar zei de chauffeur niets tegen is hij een vrouwenhater of zo tjongeik stap normaal altijd voor in mits het druk is aan de achterkant batch altijd netjes in en uit altijd fatsoenlijk behandeld maar deze man sorry geen woorden voor
Gewenste oplossing
die mevr dient ook klacht in hij kan zijn excuus aanbieden en normaal gedrag vertonen want zelfs een hond snauw je niet zo af als dit nog eens voorkomt ontsla hem maar want zo raak je passagiers kwijt zijn er genoeg die weldegelijk klantvriendelijk zijn of iets normaal zeggen ook zijn rijstijl was ik niet over te spreken sorryHallon!![]()
Oh pijnlijk hoe niet grappig dit isquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:06:13 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Snelheden in de weg.quote:Klacht Veolia: snelheids klacht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Veolia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 82
op vrijdagavond 28-12-2012 kreeg ik geen voorang van de veoliabus in het dorp haelen is een max snelheid van 30 km per uur deze bus ging dicht aan 50 km en gaf mij geen voorang waar door ik goed in de remmen moest het kenteken van de bus bs-jv-18 graag dat ook de stadsbussen zich aan de regels houden zodat wij als bestuurdes ook veilig door het dorp kunnen
gr -
Gewenste oplossing
dat de chaufeurs er op gewezen worden van snelheden in dorpen en wegen
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:03:20 ]Hallon!![]()
'tuurlijk niet'quote:na een tas vol spullen in de HEMA (nieuwendijk Amsterdam) te hebben gekocht gaan we in de Hema ook lunchen (ik, mijn vrouw en 2 kinderen). Ik loop naar de toilet en moest 30 cent vooraf betalen. Ik had aan kleine muntjes alleen maar 29 cent. De toilet mevrouw heeft mijn 29 cent toch niet geaccepteerd en ik moet naar buiten lopen zonder te kunnen pissen. Daar was ik erg pissig over!
Waar halen sommigen mensen de lef vandaan om zo met klanten of andere mensen om te gaan?
Gewenste oplossing
tuurlijk niet
[ Bericht 30% gewijzigd door Rhone op 20-01-2013 17:06:51 ]![]()
"Om het verhaal niet al te lang te maken...""quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef gers het volgende:
de kassa/radar forums zijn ook vermakelijk
[..]
[..]
[..]
Zij die mij haten zijn gratis promo!![]()
quote:Nu alles erop gaat wijzen dat men het contante geld meer en meer terug wil gaan dringen, al is het maar met slogans als: “Klein bedrag? Pinnen mag! “. Nog eventjes wachten en het wordt “Pinnen Moet” ! Mensen als we straks alleen nog maar kunnen pinnen dan geef je al je vrijheid weg krijgt de ‘Elite’ alle controle over jou.
In de winkels zie je zogenaamde hele aantrekkelijke flyers waarop staat:
• KORTERE WACHTIJDEN
• VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID
• LIEVER CONTANT? Er blijven uiteraard ook kassa’s beschikbaar waar u met contant geld kunt betalen. ( ja die blijven nog wel een poosje maar verdwijnen doen deze zeker)
ONZIN: DIT WILLEN WE NIET!!!!
HETGEEN BETEKENT DAT, ALS HET EENMAAL ZOVER IS, MEN EEN TOTALE CONTROLE HEEFT OP UW DOEN EN UW LATEN TOT IN HET KLEINSTE DETAIL VAN UW LEVEN.
En zo is wat bijverdienen of een kastje verkopen aan de buurman bijvoorbeeld zit er niet meer in. De strop wordt nog harder aangeknepen! Je bent straks al geen baas meer over je eigen geld..
Elke aankoop, hoe gering ook staat dan zwart op wit genoteerd, ook dat ijsje wat u eigenlijk vanwege uw gezondheidstoestand beter niet kan nemen. Ook dat ene boekje wat u beter niet zou lezen en daarbij mag u invullen wat u maar wilt!! Uw drankgebruik als wel uw nicotine gebruik en/of uw snoepverslaving komt in beeld. Ja, ook die relatie die u wellicht heeft en die niet gepast is. Maar ook uw voorkeuren en interesses, uw liefhebberijen en hobby’s en uw bereidheid tot het ‘geven’ aan goede doelen. Met één bekende druk op de knop als alles aan elkaar gekoppeld is heeft men dan in no time een compleet beeld van u. Tot en met uw verplaatsingen aan toe. Big Brother is Watching You in het kwadraat.
Rijkdom of resp. armoede is dan in principe niet meer af te lezen aan uw bezit, maar aan het aantal ‘betaaleenheden’ of hoe men de ‘tegoeden’ ook gaat noemen, welke men u toestaat.
Mensen wordt WAKKER!!!!! Dit moeten we nooit accepteren!!
Gewenste oplossing
Ophouden met die onzin van \'Pin Only Kassa\'s \' Ophouden met die bangmakerij dat dit veiliger is. Stoppen met dat big brother gedoe en de totale controle over mensen willen hebben. Moeten wij de vrijheid van het contante geld uitgeven ook al opgeven?![]()
Waar is Nestalgie die hierop roept: "Loeminadie!!!11!11!!! Loeminadie!!!!111!1" ?quote:Zij die mij haten zijn gratis promo!![]()
Dom, je maakt een leuk topic om zeepquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:06:35 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Niet meer doen. Plus was het niet grappigquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Een pashokje inlopen is niet erg netjes, maar waarom moet je in vredesnaam 5 minuten voor sluitingstijd nog kleding passen? Dat vind ik behoorlijk asociaal.quote:Dit gaat over de Sting -
Gisteravond (10-01-2013)waren mijn vriendin en ik in de Sting. We waren er 15 minuten voor sluiting. Wij lopen door de winkel en zoeken naar kleren. korte samenvatting over mijn vriendin: ze is engels, spreekt alleen engels, en vind moeilijk kleren die ze leuk vind.
Maar ze vind een aantal kledingstukken die ze wilt passen.
Wij voelde ons al niet aangesproken… medewerkers keken ons wel aan maar zijden niks. Ik was al van.. oke, we komen er zelf wel uit. Terwijl mijn vriendin kleding an het passen is wacht ik rustig tot zij klaar is. 20:57 komt er een vrouw naar mij toe en zegt dat ze zo gaan sluiten. Ik zeg tegen haar dat we nog een aantal dingetjes passen maar opschieten.Ik vermeld mijn vriendin dat we op moeten schieten. precies om 21:00 komt dezelfde vrouw, en zegt:”we zijn gesloten”. einde bericht… ik:” sorry voor het ongemak, we passen zo snel als we kunnen.”
terwijl ik in een stoel aan het wachten ben verzamelt zich 2 a 3 meter naast mij een groep met werknemers die lekker beginnen te zeiken over hoe lang het duurt.. “pfffff duurt lang zeg”. “kunnen ze niet opschieten ofzo”…ordinair gezegd: lekker bitchie… Er hing een erg ongemakkelijke sfeer… we waren vanaf het begin al niet welkom en nu kregen we het gevoel dat we uitgedreven werden! Toen, 21:05 komt (ik denk) de vrouwelijke manager aanzetten. Ik zei gedag… het eerste wat ze zij:” we zijn al 10minuten gesloten.”…. ik bied nogmaals mijn excuses aan en zeg dat we het nu afronden… Zij wacht een moment en waagt zich naar het pashokje en opent deze half!en vermeld mijn vriendin half omgekleed dat ze gesloten zijn!.. zij hoeft niet Nederlands te zijn om dat te begrijpen.. ik zit stomverbaasd in de stoel met open mond te kijken hoe dit verloopt. De manager loopt na haar uitspraak weg… ik kom bij van haar aktie… Ik loop naar het pashokje en zeg dat we maar moeten gaan.
Wij maken ons uit de voeten… De muziek is al stil gezet en wij lopen uit het pashokjes deel naar de uitgang. Daarvoor staan de medewerkers voor de kassa… ik hoor deze zelfde manager zeggen: “ze koopt niet eens iets!” als wij aankomen lopen..Ik zeg dag tegen de groep werknemers.. geen reactie… (We waren pas halverwege met passen!!)
terwijl wij naar de uitgang lopen word de deur geopend… In alle beleefdheid bied ik nogmaals mijn excuses aan.. waarom? opvoeding en beleefdheid! maar wij worden genegeerd en de deur word gesloten… Ik heb me nog nooit zo slecht gevoelt/behandeld/gehaat in een winkel! Wij voelden ons ongewenste ratten in een gebouw! Ik zelf heb ook gewerkt in een winkel (score) en ik weet dat als je een lange dag hebt gedraaid dat je er een einde aan wilt maken.. maar dat altijd de klant koning is en niet op deze manier behandelt moet worden! Ik ben niet het typ dat snel ontevreden is door klandizie… meestal accepteer ik het feit dat mensen niet het beste humeur hebben, plus ik hou van shoppen zonder dat mensen continu mij lastig komen vallen… Maar dit was gewoon klantenhaat!
beoordeling:
snelheid: 10/10 vanwege haast… gruwelijke haast!
vriendelijkheid: 1/10
oplossing: ?? 1/10?
Gewenste oplossing
Ik weet eigenlijk niet hoe dit goed gemaakt kan worden... Ik geloof dat een mail met excuses erin te makkelijk is! Maar ik weet niet wat er anders aan gedaan kan worden.... Ik hoop dat mijn klacht het hoofd van het bedrijf bereikt.. Het bestuur hier van schrikt en deze klacht behandelt in het benoemde filiaal en actie ondernomen word!! en een persoonlijk berichtje terug zou fijn zijn!
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:07:07 ]![]()
Niet te. Lezen zo. Dit.quote:Klacht Veolia: boot vlissingen breskens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Veolia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 97
De boot tijden kloppen Niet want ik en me vriendin en nog meer mensen. Wouden. Trug naar breskens. Op 2e kerst we hadden. Op internet en teletext gekeken voor de vertrektijden en. Er stond dat de laatste boot om 22.05 uur ging maar. Dat. Was dus niet. Zo volgens die vrouw die daar binnen in het loket zat. Ze zij dat dat geen waar is van de vertrek tijden. Maar die andere mensen zijden dat dat inderdaad zo. Op internet stond dat de laatste boot om 22.05 uur was. En niet om. 21.05 nu hebben. Wij dubbele kosten moeten maken. Net de trein. En hotel enzovoort. En die. andere mensen ook. Om dat die mensen van de boot. Eerder thuis willen zijn zijn wij er als passagiers weer. De gebeten honden en dat is vaker zo want als er visserij dagen zijn in breskens. Dan. Vaart er maar 1 boot en dan is het. Stik druk. En dan moetvje als passagier. Nog hopen dat je mee kan anders moet je nog een uur wachten en dan krijg je als antwoord van de mensen van het loket ja de baas wil niet dat er 2 varen. Want diesel dit en dat
Gewenste oplossing
Dat de boten ook nog om 22.05, 22.35 en 23.05 varen En dat ze met 2 boten varen als er iets is in breskens of vlissingen zo als evenementen
Oh ja en "diesel dit en dat".
Hallon!![]()
Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.quote:Oma had voor haar klein zoon een jeans gekocht met cars erop als kerst cadeau.
Oma had de kaartjes eraf geknipt (maar wel bewaard ook de aankoop bon).Oma had de broek ingepakt voor onder de kerstboom.
Helaas vond de kleinzoon de jeans te kinderachtig.
Toen ik de broek wilde terug brengen kon dit niet omdat de kaartjes eraf waren geknipt.
De broek had ik keurig met bon en de afgeknipte kaartjes meegenomen naar de winkel.
De baas van de winkel gaat hier niet mee akoord en de broek ligt nu thuis in de kast erg zonde.
En erg jammer dat jullie er zo moeilijk over doen. Het is toch veel klant vriendelijker om tot een oplossing te komen?
Gewenste oplossing
De oplossing waar mee ik tevreden zou zijn is een tegoed bon. Of wat beter was geweest. ik was samen met mijn zoontje naar de winkel gegaan had hem iets anders laten uitkiezen.![]()
Zijn ze dat niet wettelijk verplicht?quote:Verbaasd ben ik over het feit hoe ze na je kijken als je het nog eerlijk uitlegt. Mijn moeder is vandaag ( 8 dec ) jarig en ik wilde gisteren met mijn broertje een cadeau halen. We lopen samen de winkel binnen en kijken wat het leukste is om te gaan geven. Na enige tijd vinden we het een goed idee om een fles Liqor 43 te geven. Lopen duz netjes na de kassa en ze vraagt om mijn legitimatie, ik geef haar mijn legitimatie en ze ziet dat ik 22 ben en ze vraagt om mijn broertje zijn legitimatie. Ik leg het dus uit en zeg dat het een cadeau is voor mijn moeder die we samen hebbenuitgekozen. Ze reageert heel geirriteerd, niks mee te maken : samen kopen is samen legitimeren. Er bemoeit zich ook nog een andere medewerker mee : “staat ook op de deur hoor” met een misselijke toon. Ik ga met haar de discussie aan dat we dan wel naar buiten lopen en dat ik dan alleen terug kom. Dit is wederom niet goed want ik was al binnen geweest !!! Ik zeg dat ik geen cadeau dus kan uitzoeken met mijn broertje en dat hij dus buiten moet blijven zodat ik vanuit de winkel verpakkingen moet laten zien en dan moet hij zeggen welke goed is ? Daar reageert ze niet op. Ik vraag als ik met mijn zoontje kom , moet die zich dan ook legitimeren of hoeft dat niet , ze negeert me en vraagt aan de jongens achter mij of ze die kan helpen. Belachelijk !! We lopen de winkel uit en rijden met de auto naar een andere g&g in de buurt. Ik loop daar alleen na binnen voor het geval dat. Deze mevrouw werkt op de g&g te Eindhoven op de Frans Lehaerplein en deze begroet mij en vraagt of ze mij kan helpen. Ik zeg dat ik opzoek ben naar een cadeauverpakking van liqor 43. Ze helpt mij netjes en gedurende dat leg ik het verhaal uit. Ik zei dus dT mijn broertje in de auto nu zat te wachten. Ze vond het vervelend en ze bood der excuses aan voor haar collega. Ze zei dat als ik het zo had uitgelegd dat ze dan het dan begrepen en niet moeilijk had gedaan. Ik vroeg nog of als ik mijn kindere. Bij had dat niet mocht maar dan hoef je niks te laten zien. Deze mevrouw hielp me goed en heb nog eventjes staan praten maar we hadden gelukkig onze fles op tijd !
Gewenste oplossing
We leven teveel met de wettentjes en de regeltjes in dit land. Ik snap dat er mensen zijn die zulke dingen doen maar die houd je niet tegen. Als ze dit weten en ze zijn met een groep weet iedereen wat er gebeurt , maar dan leg je het netjes uit en dat is dan ook weer niet goed. Ze moeten maar is na de klanten luisteren en dan beoordelen.![]()
Potverdorie, ligt het al 2 maanden in de winkel en wéér grijp ik ernaast!quote:Ergeren als 2 maanden te vroeg strooigoed in de supermarkt ligt. Wil ik sinterklaasschuimpjes kopen vóór 5 december is het er niet meer. Kerstkransjes in overvloed!
Gewenste oplossing
Strooigoed (pepernoten, marsepein, schuimpjes) te minste te koop tot weekend na 5 december.![]()
Ik dacht altijd dat als er 1 volwassene bij is het dan goed is.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet wettelijk verplicht?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Echt al die klachten op die site staan bomvol spelfouten.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Titel: Klacht Action: Haarverf rubella.quote:Hallo,
Mijn haar is een oranje tint geworden na mijn haar verven. Ook is het helemaal uitgedroogd! Ik las dat meer mensen dit hebben. Want van mezelf ben ik midden blond. Dus ik snap dit niet! De kapper zei; ”De beste oplossing is high lights!” Dus moet ik dat maar gaan doen. (Kan eventueel zelf.)
Gewenste oplossing
Een vergoeding van de high lights (Bij de kapper of van jullie zelf)
Blijkt dat deze haarverf bij de action te koop is voor maar liefst ¤1,79.![]()
![]()
Dan kan een jongen van 18 voor alle minderjarigen kopen. Dat proberen ze te voorkomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat als er 1 volwassene bij is het dan goed is.
Ik heb het een keer gehad met een vriendin, we gingen allebei langs een andere kassa ( naast elkaar) omdat dat sneller was. Zij had een blikje Smirnoff en ik iets zonder alcohol. Toen de caissière dat merkte moest ik ook mijn ID laten zien. Ik stond wel raar te kijken.![]()
De meeste klachten zijn al uitgekauwd (de NS bijvoorbeeld) en de rest is meestal gewoon domheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef Luxuria het volgende:
Echt al die klachten op die site staan bomvol spelfouten.
Zelden staat daar een terechte klacht op.![]()
![]()
. Deze staat er ook wel vaak op:
Hoe kunnen ze van tevoren weten dat ze die jas gaan afprijzen als ze niet van tevoren weten welke jassen uitverkocht zijn en welke niet? En zo ja, dan is die jas misschien alsnog verkocht en dan heb je weer een boze klant die huilie doet omdat 'zijn' jas verkocht is.quote:Enige tijd geleden heb ik 3 winterjassen gekocht bij de C&A in Spijkenisse. Twee kinderjassen en 1 voor mijzelf. Aangezien het koud was hadden we de jassen al aangehad. Kom ik een paar dagen later bij de C&A en zie ik tot mijn verbazing dag de jassen 25% zijn afgesprijsd. Ik ga hierop naar de kassa (de bon zat nog in mijn portemonaie)met de vraag waarom hier niet op is gewezen terwijl ik mijn jassen kocht. De dame achter de kassa deelde mee dat wij van de voren niet weten welke acties er komen (toch wel erg raar. Op mijn vraag of er geen verrekening kon plaatsvinden antwoorde zij dat dat alleen mogelijk is al alle kaartjes nog in de jassen zitten. Ik heb hierop naar het hoofdkantoor gebeld en daar vertelde zij ook dat medewerkers van de voren niet weten welke acties er zijn en dat zonder kaartjes (ook al is er een aankoopbon) de korting niet wordt verrekend. Slecht service van C&A want in ander winkels doen ze dit wel.
Het had niet alleen mij maar ook veel andere mensen een hoop geld gescheeld als we van de voren hadden geweten dat drie dagen later alle jassen in de aanbieding waren.
Gewenste oplossing
Personeel inlichten over acties en dit qua klantvriendelijkheid ook aan de klanten meedelen. Ik weet heus wel dat het voor C&A beter is als we de volle mep betalen maar ik zal nu toch wel drie keer nadenken voor ik hier weer wat koop en mijn vriendinnen ook.![]()
Je moet het nummer even updaten in de OPquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Deel 6 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl
En, als het kan, wellicht ook wat topics van de vorige reeksen toevoegen, die missen nu (is wellicht overbodig gezien de mogelijkheid om ze zelf vrij simpel op te zoeken, maar misschien voor de volledigheid)Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Zeker de DVD box "Nederlands voor klapjosti's"quote:Klacht Postcode Loterij: dvd box
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 12
brief van felicitatie gekrijge maar volgens instruktie in de sait van postcodeloterij doet het niet.
Gewenste oplossing
oplssing ik werwach van jullieHier kan je gratis mee bellen....quote:Klacht Lyca mobile: verpleegster
18
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 7
Mijn simkaart staat geblokkeerd, kan nergens mee bellen.
Gewenste oplossing
Met een spoedig bericht waarom
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Alsof roken verder gewoon gezond isquote:Klacht Marlboro: Stukje filter midden in Malboro Flavor mix sigaret
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marlboro
Lezers van deze klacht: 2034
Vorige week dinsdag 10 mei kocht ik een groot pakje Malboro Medium(Flavor mix) sigaretten van ¤6,00.
Ik maakte het pakje gewoon open niks aan de hand tot dat ik een sigaret op stak die heel raar rook. Waarop mijn vriend zei, wat ruikt die sigaret vreemd. In het midden van de sigaret ongeveer kwam er een vlammetje. ik heb je sigaret uitgemaakt en er zat een stuk filter in. Het leek wel een stukje piepschuim. Een dag later precies het zelfde verhaal ook een stukje filter in de sigaret! Ik heb de 2 stukjes filters bewaard en ook het pakje heb ik bewaard. Het is namelijk zeer slecht voor je gezondheid om een stuk filter op te roken!
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden door deze klacht te mogen melden. Maar ik vind het niet normaal dat dit in een sigaret terecht kan komen, ik wens nieuwe sigaretten.
Ja...![]()
Ik heb de OP wel even naar 't goeie nummer geëdit idd maar verder zou ik niet weten hoe je zo'n OP in 'n reeks aanpast dus ja...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je moet het nummer even updaten in de OP
En, als het kan, wellicht ook wat topics van de vorige reeksen toevoegen, die missen nu (is wellicht overbodig gezien de mogelijkheid om ze zelf vrij simpel op te zoeken, maar misschien voor de volledigheid)Ik denk dat ik tussen de regels door wel kan lezen wat er in dit geval écht aan de hand is.quote:Klacht KPN Internet: geen e.mail kunnen ontvangen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 27
We worden zeer slecht geholpen fout licht bij KPN we worden van het kastje naar de muur gestuurd.Donderdag 17-1 2013 geen mail meer te ontvangen 0800-0402 gebeld zij is een storing probeer na half uur nomaals en het zou gaan zakelijk dus nr. 0800-0403 gebeld nee particulier vrijdag morgen 18-1 2013 2 uur aantelefoon 0800-0403 experteam 0800-471 kreeg te horen wanbetaler afgesloten weer 0800-0402 vrijdag avond half 10 belooft zaterdag 19-1-2013 kunt u weer mail ontvangen tot op heden niets ik ben dan ook van plan een schade claim in te dienen ben al 4 uur met dit bezig en nog steeds geen oplossing dit alles buiten onze schuld ik heb zelf ook een bedrijf te runnen maar als ik het op de zelfde manier doe als KPN ben snel klaar
Gewenste oplossing
Per dirct oplossen op dit moment krijgt KPN van mij een dikke 0
[ Bericht 20% gewijzigd door BlueMage op 21-01-2013 12:39:30 ]Hallon!![]()
Waarom snappen mensen nou niet wat er bedoeld wordt als er staat: vanaf 39 euro.quote:Klacht Kwikfit: Dure oliewissel Hyundai 1500
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kwikfit
Lezers van deze klacht: 2
ik heb ook een oliewissel gedaan naar aanleiding van de website
oliewissel vanaf 39 euro
dus ik ga naar een kwikfit filiaal en laat dit uitvoeren
kosten 89 euro dit is wel een groot verschil
als ik nu een prijsopgave online doe kost dit 59 euro
wat nu
Gewenste oplossing
normale redelijke prijsOverdrijven is ook een vakquote:Klacht SBS 6: Piet Paulusma en zijn weersvoorspellingen
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden SBS 6
Lezers van deze klacht: 9
Al enige tijd valt mij op dat Piet Paulusma verkeerde weersvoorspellingen doet.
Het zou mij niet verbazen als het barbeceuweer een 9 krijgt vanavond.
Als het aan hem ligt loop je met -10 in je bikini op het strand.
Ik vind dat hier wel gevolgen aan moeten zitten voor Piet.
Gewenste oplossing
Een boete opleggen voor elke foute weersvoorspelling die hij doet. Wellicht neemt hij zijn werk dan iets serieuzer.
[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 21-01-2013 15:22:57 (typo) ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Moeder1981 kan ook wel wat speciaal onderwijs gebruiken.quote:Mijn zoon zit bij de taxi vervoer voor speciaal onderwijs al zeven keer als t niet meer is andere chaufeurs gehad de helft steld zich niet eens voor en t kan zomaar zijn dat je een ander krijgt paar dagen later vaste krachten doen niet aan volgens mij
Ook ene haald em half uur te vroeg op kwart over zeven terwijl die om half negen op school moet zijn en soms ook veelste laat half uur tot anderhalf uur tijd
Vriendelijkheid of behulpzaamheid bestaat er niet als er colegas een zieke vrouw wat regelmatig hartklachten heeft staan er zo vijf schoolbusjes er bij om t wachten op een ambulance wie laat zon iemand met kinderen rijden ?en waarom moeten de andere kinderen daar maar de dupe van zijn om zolang daar ook nog te moeten wachten en kijken. Ze weten niet dat de kinderen naar speciaal onderwijs moeten omdat ze adhd of autisth zijn enzv dus dit is echt niet goed als je dan beld krijg ik grof te horen dat ik geen begrip voor hun colega kan op brengen ! Wat brutaal jah! En hun kunnen geen begrip op brengen dat mijn kind en andere kinderen dit niet aan kunnen om hier maar ff bij te blijven hangen! En t regelmatig wisselen van chauffeur en t niet kunnen voorstellen vind ik ook niet erg netjes Fatsoen ontbreekt hier .bellen doen ze niet aan.
Gewenste oplossing
Duidelijke regels . Komt er iets tussen bellen! Vaste chaufeur (als er ziekte is kan t anders voorkomen dan ok ma niet zomaar ander sturen zonder reden of medeweten) fatsoen voorstellen, begrip en respect naar kinderen en ouderen toe. T daadwerkelijk iets doen met klachten.
Klacht van Moeder1981, over Connexxion, in de rubriek: Openbaar Vervoer geplaatst op 21 januari 2013![]()
Wettelijk mogen ze je dat niet vragen. Dat het wel gebeurt is een ander verhaal. Maar de wet bekommert zich alleen om de koper, niet om wie het daarna weer van de koper krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dan kan een jongen van 18 voor alle minderjarigen kopen. Dat proberen ze te voorkomen.
Ik heb het een keer gehad met een vriendin, we gingen allebei langs een andere kassa ( naast elkaar) omdat dat sneller was. Zij had een blikje Smirnoff en ik iets zonder alcohol. Toen de caissière dat merkte moest ik ook mijn ID laten zien. Ik stond wel raar te kijken.
Tegenwoordig is het wel dat als kinderen onder de 16 in openbare ruimtes alcohol nuttigen kunnen ze een boete krijgen, dit staat echter los van het koop-verhaal.![]()
eeuhm de appie kan een megaboete krijgen als ze wisten of dit behoorden te wisten dat men als groep naar binnen ging en door te splitsen alcohol wilden kopenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wettelijk mogen ze je dat niet vragen. Dat het wel gebeurt is een ander verhaal. Maar de wet bekommert zich alleen om de koper, niet om wie het daarna weer van de koper krijgt.
Tegenwoordig is het wel dat als kinderen onder de 16 in openbare ruimtes alcohol nuttigen kunnen ze een boete krijgen, dit staat echter los van het koop-verhaal.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
lijkt me vrij logisch om er voor te zorgen dat "bepaalde "mensen niet veel opscheppen en niks lusten en dat de sushiboer het mag weggooienquote:Beste, Een Sushi restaurant heeft een wel heel bijzondere regel en dat is dat alles wat je niet consumeerd extra moet bijbetalen op de all-inn prijs van eur 21,50 per persoon. Deze verrassing kwamen ze ons mede delen nadat we niet alles hadden opgegeten en wezen ons op de kleine lettertjes op het bestelformulier. We hebben nog een hele discussie gevoerd met de bedrijfsleider welke 2 ontevreden partijen tot gevolg had.
Mag dit zomaar?
Moet men de consument niet eerst wijzen op die voor hun zo belangrijke regeltjes waarin geen enkele logica te ontdekken valt. Ik begrijp de achterliggende gedachte maar wordt op een slinkse wijze ten uitvoer gebracht. Doggy bag was al helemaal niet bespreekbaar.
Als ik zelf een plastic zak had meegenomen en daar al het overgebleven etenswaar had gedeponeerd hadden we geen enkel probleem gehad....
Onbegrijpelijk! Ik[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Niet waar.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm de appie kan een megaboete krijgen als ze wisten of dit behoorden te wisten dat men als groep naar binnen ging en door te splitsen alcohol wilden kopenAls je verklaart dat deze drank niet voor die jongere persoon is behoort dat volgens de wet voldoende te zijn.quote:Art. 20, lid 1
Het is verboden bedrijfsmatig of anders dan om niet alcoholhoudende drank te verstrekken aan een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt. Onder verstrekken als bedoeld in de eerste volzin wordt eveneens begrepen het verstrekken van alcoholhoudende drank aan een persoon van wie is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt, welke drank echter kennelijk bestemd is voor een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt.
De Appie heeft dan aan hun "plicht" voldaan. Ze verkopen dan dus ook gewoon aan 16+, dus daar kunnen ze geen boete voor krijgen.![]()
De pot verwijt de ketel...quote:sinds geringde tijd winkel ik bij de Albert Heijn op de Helftheuvel passage te ‘s-Hertogenbosch. Helaas moet ik constanteren dat ik bijna elke keer aan de kassa onbeschoft behandeld word, op kaugom kauwende jonge meiden die dubbel aanslaan en niet naar je luisteren en ook niet weten wat ABN betekend. ik hoop dat u als groot bedrijf hier iets aan zou kunnen doen.
B.V.D.
Hoogachtend
-
Gewenste oplossing
kwaliteit controle cassieres desbetreffende winkel.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:14:08 ]![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Als je verklaart dat deze drank niet voor die jongere persoon is behoort dat volgens de wet voldoende te zijn.
De Appie heeft dan aan hun "plicht" voldaan. Ze verkopen dan dus ook gewoon aan 16+, dus daar kunnen ze geen boete voor krijgen.quote:Het is verboden bedrijfsmatig of anders dan om niet alcoholhoudende drank te verstrekken aan een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt. Onder verstrekken als bedoeld in de eerste volzin wordt eveneens begrepen het verstrekken van alcoholhoudende drank aan een persoon van wie is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt, welke drank echter kennelijk bestemd is voor een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Als je verklaart dat het niet voor die minderjarige is, kan er ook niet vastgesteld worden dat deze drank wel voor de kinders onder de 16 is.quote:![]()
Je gaat toch niet zeggen dat het om deze gaat:quote:
De marlboro flavour plus, als je kijkt naar hoe deze is opgebouwd en verschilt van een normale sigaret, dan zou dit mevrouw haar klacht kunnen verklaren
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Wat je zegt is complete onzin, want je kan namelijk wel zien of het kaartje klopt met de broek.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Ze zijn dat inderdaad wettelijk verplicht op te volgen, maar als jij met je kleine broertje een flesje drank (:'))* voor je moeder koopt. Zou je hier nooit problemen mee krijgen, ook niet door de politie.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet wettelijk verplicht?
Als het broertje zelfs te jong is om verplicht een legitimatie op zak te hebben (14 jaar) moet je als verkoper ook wel een beetje na kunnen denken. Gaat het hier om een jongen die drank koopt voor een minderjarige of is het een jongen die samen met zijn kleine broertje een cadeautje uitzoekt voor zijn moeder.
Deze vrouw in de Gall&Gall is gewoon zo'n typische zure Nederlander van 50 jaar. Die het leven niet meer ziet zitten, neemt alles letterlijk op.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Iets met medeplichtigheid enzo... het is niet zo als je één wet goed uitvoert niet kan gepakt kan worden met een andere wet ehquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Als je verklaart dat deze drank niet voor die jongere persoon is behoort dat volgens de wet voldoende te zijn.
De Appie heeft dan aan hun "plicht" voldaan. Ze verkopen dan dus ook gewoon aan 16+, dus daar kunnen ze geen boete voor krijgen..
Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Wat moet ik hierop zeggenquote:Suggestie Bureau Jeugdzorg: jeugzorg
1
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bureau Jeugdzorg
Lezers van deze suggestie: 2
hallo heb een klacht over jeugzorg tiel mijn zoon is nu al 8 jaar uit huis en ik heb maar een keer in de maand een bezoek gegeling van 2 uurtjes en soms 4 uurtjes de voog die ik heb heb ik maar wijnig kon tak mee en kan niet goed over weg met hem en er word steets gezeg dat er een conflik is tussen mijn een pleeg ouders zou graag en ander voog willen maar hoe kan ik dat het best doen als ik dat bij jeugzorg tiel aan geef zegen ze dat kan niet als ik me meening mag geefen over jeugzorg iel is het maar een zooitje daar
De perfecte aanbieding voor Nicky Lauda, oorlellenquote:Klacht Groupon: Set oorlellen plus hangertje
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Groupon
Lezers van deze klacht: 9
13 januari zou de bestelling geleverd zijn.
Ik ben vooral ongerust omdat mijn dochter in oktober al besteld heeft en OOK nog niets gehoord heeft.
Gewenste oplossing
Duidelijkheid. Geld terug of bestelling per ommegaande leverenWat een drama, haar zoon moest maar liefst een kwartier wachten op zijn overstapquote:Klacht Qbuzz: Aansluiting
2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Qbuzz
Lezers van deze klacht: 11
Zoon moet de met de bus van Stadskanaal naar Veendam, door vertraging( door weer omstandigheden). Maar met de aansluiting wordt er geen rekening gehouden, i.v.m weersomstandigheden. Zoon heeft een kwartier moeten wachten in Wildervank, de bus naar Veendam was al weg.
Gewenste oplossing
Dat er rekening er mee gehouden wordt.
[ Bericht 21% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 22-01-2013 09:21:19 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, de klacht gaat over een "normaal" pakje.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef N22 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat het om deze gaat:
[ afbeelding ]
De marlboro flavour plus, als je kijkt naar hoe deze is opgebouwd en verschilt van een normale sigaret, dan zou dit mevrouw haar klacht kunnen verklarenJa...![]()
quote:Klacht Veolia: klacht buschauffeur Lijn 9
Maandag avond 21 januari vertrok ik vanuit mijn werkplek ik Udenhout met de bus richting Tilburg. Om 22.15 stapte ik bij halte groenstraat in de bus. Ik begroette vriendelijk de chauffeur en kreeg ook vriendelijk antwoord. Het was een normale Veolia bus. Ik nam vrij voor in de bus plaats bij een ’4tje’ en toevallig had ik van daaruit zicht op de schuin-zij- achter aanzicht van de chauffeur.
Ik had daar achteraf liever niet willen zitten, want vanuit daar zag ik precies wat de chauffeur deed: de gehele rit zat hij met zijn mobiel in zijn hand!!! Werkelijk schandalig rijgedrag! Hij ging op bepaalde momenten er speciaal zachter voor rijden, zodat hij zijn berichtjes kon sturen. Op andere momenten maakte dat niet uit en reed hij (naar mijn mening) harder dan toegestaan was, terwij hij zat te lachen om de berichtjes die hij terugkreeg.
Ik voelde me niet veilig door zijn roekeloos rijgedrag. Waarom ik er niks van gezegd heb weet ik niet. Wellicht was ik bang voor een snauw waar ik niet op gerekend had.
Gewenste oplossing
Ik wens dat deze chauffeur er op aangesproken word! Ik weet niet zijn naam maar wel de nodige informatie waardoor Veolia deze man kan identificeren. Bus: Lijnbus 9 De bus reed Tilburg-Udenhout-Tilburg Tijdstip: 22.15 Beschrijving chauffeur: Donker getinte man, breed/bol postuur, lijkt op Quintis Ristie (van die rijst reclame: lekker lekker, van Lassie) Ik hoop/verwacht tevens reactie op mijn klacht te krijgen (??@gmail.com) Met vriendelijke groeten, -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:16:11 ]![]()
kaartjes eraf knippen terwijl je niet eens weet of diegene voor wie je t koopt t leuk vindtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
sowieso is cars echt een![]()
![]()
waardig
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Goh, een invordening en persoonlijk faliet en zelfs de zon willen ze invorderingen.....quote:Klacht Lindorff: Invordening
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lindorff
Lezers van deze klacht: 1
Ik kreeg een brief van AGC inzakke lindorff over na contact opgenomen bij lindorff een zaak 9 jaar geleden toen ik persoonlijk faliet ben geweest dat de deurwaarde beslag gaat leggen.
Ik heb van lindorff nooit een brief of iets dergelijks gehad om daarop te kunnen reageren.
Is dat eigenlijk wel mogelijk na 9 jaar ik weet niet eens waarvan en van wie
Gewenste oplossing
Uitzoeken of het nu nog mag zon invordering of het niet een keer verjaard is na 9 jaarDat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]Op zich is die klacht niet eens heel onterecht. Heb 't ook een keer meegemaakt in 'n Veoliabus: was ook nog 'n vrouw (alle vooroordelen worden weer bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) die ruzie had met d'r ex oid over de bezoekregeling van de kinderen en dat terwijl je 'n bus aan het besturen bent en niet handsfree belt, erg handig.
Hallon!![]()
Als er een streepjescode in de broek zelf staat wel ja (aan het labeltje o.i.d.) maar als dat er niet instaat en de kassa scant 'broek' is dat voor het personeel niet na te gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wat je zegt is complete onzin, want je kan namelijk wel zien of het kaartje klopt met de broek.
Al kan de reden ook zijn dat ze denken dat de broek gedragen is.![]()
Tis een oudje, maar deze klager heeft ook het iq van een straattegelquote:Klacht Schiphol: Het wordt steeds gekker
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 1280
Geachte heer of mevrouw,
Het wordt steeds gekker in dit land juh. Maar wat ik nou toch op me dakkie kreeg, nah, daar brak mijn klomp toch echt van. Ik een beetje rijden in m’n bakkie, toetoet, ik he been mooi bakkie weet je, belastingvrij, jij lekker niet he, maargoed, ik een beetje in dat bakkie rijden, zag ik ineens allemaal vliegtuigen staan. Dus ik dacht godverdomme, wat mooi, daar mot ik bijwezen. Dus ik dacht, nou ik smijt m er lekker in bij P2 vandaag, lekker lang parkeren, ik had toch de tijd. Dus ik trok een van mijn creditkaarten (ik heb er meerdere – u zeker niet), het was echt zo’n olijk zilveren masterkaartje weetjewel, zo eentje die roept: meneer heb zn zaakies goed voormekaar. Nou wattefak joh, die werd me daar gewoon geweigerd!! Snapt u m of snap ik m, want weet u, laten we eerlijk wezen, ik ben een geode burgerman die altijd tot op de laatste cent dokt, bij mij nooit geen deurwaarder. Dus ik moest daar zo’n proletarierskaartje kopen, nah, niet relaxed dit. Maar ik dat dus doen – ja wat moet een mens – maar bij t uitrijden, toen was me toch een grote wisseltruuk gebeurd!! Had een of andere oetlul z’n kaartje in daar neergepleurd. Omeifokkinggod, sommige mensen hebben echt het IQ van een straattegel. Ja hey, hoort u mij lachen? Precies, dat dacht ik al. Dus ik flink de sjaak hee, kon ik die gozert met zn apepakkie nog eens een dikke duit in t zakkie stoppen. Ik heb er ook hard voor gewerkt hoor! Dat ken ik je wel vertelle. Dus ik mot dat geld gewoon terug. Ja jonge, poe hee, zo zijn we niet getrouwd. E 44,50, hoppaa. Ezeltje strekje. Mijn bankrekening is 51.94.77.324.
Met vriendelijke groeten,
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Gezien het enorme succes van deze reeks... moeten we hier in KLB niet toleranter worden tov verzonnen verhalen? Het merendeel van die klachten lijkt me toch echt verzonnen.![]()
Googelquote:Klacht Google: ongevraagd op googel
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 121
Omdat ik bestuurslid ben van een tennisvereniging en handbal speel komt mijn naam ongevraagd op Googel. Googel doet dit zelf niet maar beide verenigingen gebruiken internet. Mijn werk laat dit niet toe, mijn veiligheid komt hiermee in het gedin.
Gewenste oplossing
verdwijderen van mijn gegevens op GoogelDan moet je ook vooral nogmaals je naar op klacht.nl zetten, dan word je hiermee straks ook gevonden.quote:Klacht Google: Mijn privacy
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 134
Als u op google -naam- Facebook typt ziet u mijn profiel ik wil graag wart meer privacy
Gewenste oplossing
Dit van google weg halenquote:Klacht Google: google
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 275
k wil mijn berichten van googel afhalen kan dat mijn zoon heeft epeleptie en wil er af
hallo mijn zoon heeft epeleptie en heeft zich overal ingeschreven op googel hij wil er af want wij zijn ouders dus worden snachts gebeld met rare dingen over een pedofiel hij zoekt namelijk een meisje mar er komen rare dingen uit ik weet niet hoe dat komt als u naar googel gaat en toets marcel roubos in krijg je van alles te zien wel 30 paginaas hoe komt hij hier van af wij weten ons geen raad en hoop dat u mijn kan helpen om alles er af te halen ik slaap snachts niet ik werd vannacht gebeld dat hij en pedofiel is en dat is echt niet zo hij is zich van geen kwaad bewust hij is 44 jaar en heeft veel medicijnen en zit de heledag op zijn werk bij paswerk hij zit er alleen savonds een uurtje er zchter en in het weekend help me a u b mevr -
Gewenste oplossing
mijn zoon van googel halenDan gebruik je toch gewoon je Gmail account niet meerquote:Klacht Google: You Tube kanaal kwijt na verwijdering Gmail
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 147
Na de verwijdering van Gmail (die wij een week geprobeerd hebben en niet beviel)bleek ons You Tube kanaal gelijk aan Gmail gekoppeld te zijn en ook te zijn verwijderd. Dit You Tube kanaal hebben wij al drie jaar en heeft niets met Gamil te maken.Wij willen het graag terug en hebben dit verzoek ook via mails en brieven ingediend bij Google. Er staan meer dan 80 uploads op en veel mensen hebben filmpjes gedeeld. Nergens konden wij via alle helpdesk op het internet de goede vraag stellen en telefonisch om de zaak uit te leggen zijn zij niet bereikbaar. Je kan binnen 1 minuut een Gmail account openen, maar andersom kan niets en is het erg ingewikkeld. Wij liepen iedere keer vast op emailadressen die je niet kunt beantwoorden. Wij gebruiken al 20 jaar Google en na 1 uitstapje naar Gmail tellen deze jaren niet meer en kun je nergens hulp krijgen.Schandalig!
Gewenste oplossing
-Wij willen graag ons You Tube kanaal terug. -Google zou een telefonische helpdesk moeten openen om klanten te assisteren met het zoeken naar de goede manier op internet bij zulke ingrijpende handelingen op googleWie snapt dit?quote:Klacht Google: Google translate
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 175
Er klopt niks van google vertalen. Als je het gebruikt kan je plotseling in een cel belanden. Niet voor 1 dag maar voor 2 maanden.. Politie in nederland gebruikt dit als een tolk. Is dat ook niet een beetje dom. Stop deze bezigheid maar snel echt niet goed. Goed voor een woordje maar daar blijft het bij
Gewenste oplossing
STOPPEN !!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:19:17 ]Ja...![]()
Ik heb dacht dat als je 21 jaar of ouder bent dat je de verantwoordelijkheid op je neemt en met wie dan ook drank zou mogen halen. Ongeacht of de persoon met wie je bent 14 is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ze zijn dat inderdaad wettelijk verplicht op te volgen, maar als jij met je kleine broertje een flesje drank (:'))* voor je moeder koopt. Zou je hier nooit problemen mee krijgen, ook niet door de politie.
Als het broertje zelfs te jong is om verplicht een legitimatie op zak te hebben (14 jaar) moet je als verkoper ook wel een beetje na kunnen denken. Gaat het hier om een jongen die drank koopt voor een minderjarige of is het een jongen die samen met zijn kleine broertje een cadeautje uitzoekt voor zijn moeder.
Deze vrouw in de Gall&Gall is gewoon zo'n typische zure Nederlander van 50 jaar. Die het leven niet meer ziet zitten, neemt alles letterlijk op.![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Ik heb dacht dat als je 21 jaar of ouder bent dat je de verantwoordelijkheid op je neemt en met wie dan ook drank zou mogen halen. Ongeacht of de persoon met wie je bent 14 is.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Een klacht dat een medewerker weg is, vooral die laatste zin ookquote:Klacht Beter horen: gemis van medewerker C
Vanaf het allereerste begin van mijn hoorapparatenleven was ik in contact met C in Utrecht. Eerst Bilstraat en later Burgermeeste Reigerstraat. En C is gestopt een paar maanden geleden, elders gaan werken. Dat is zijn goed recht. Helemaal. Maar nu ben ik onthand, want ik ken zijn niveau. Hij zocht voor mij het beste om toch aan het werk te blijven. En nu is er niemand van zijn kaliber (nog niet) om hem te vervangen. En ben k totaal onthand.
Gewenste oplossing
Eerste zou natuurlijk zijn dat C terug komt, maar tweede zou zijn dat ik word gezien in mijn categorie: niet bejaard, maar volop in een werkzaam leven en dus zeer gebaat bij snelle aanpassingen, maar ook een prof. meedenken over aanpassingen (en vergoedingen) in mijn baan, opdat ik aan het werk blijf. Dat was wat C deed. En ik neem het hem kwalijk dat ik geen afscheid van hem kon nemen.
Die klacht is ook nog in behandeling
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:21:22 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
Goedetitelvandeklachtquote:Klacht Aldi: Aldiwinterswijkwordaltijdgoedbehandeldnietsvantezeggen..
Gaat om de manderijnen van het merk spaanse clementines hernandina waar toch heel veel pitten in zit wel eens 5stuks en dat is toch niet fijn..
Maarrrr of ze gaan ze mengen met ander soorten,, want dan kom je is manderijnen tegen waar dan geen pitten in zit..
Maar ook bij de clementines villa die zijn zo droog en in elkaar gezakt..dit is echt niet leuk meer..
Gewenste oplossing
Ten eerst met een betere contole op na houden op alles voor dat het word in gepakt,, Als er iets niet goed is je kunt altijd ruilen dat is geen probleem..![]()
![]()
quote:________________!
Pareltjequote:[..]
Dan moet je ook vooral nogmaals je naar op klacht.nl zetten, dan word je hiermee straks ook gevonden.Dit moet wel een troll zijnquote:[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Er zitten toch nooit vloeitjes bij shag, die moet je apart kopen.....quote:Klacht Van Nelle: vloepapier
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Van Nelle
Lezers van deze klacht: 5
Op 31 december kocht ik een slof zware shag op Schiphol, aangekomen in Mexico bleek dat er geen vloepapier bij zat.
Zoals u zult begrijpen was dat in Mexico niet te krijgen, ik rook al 30 jaar zware shag van Van Nelle en was dus niet gelukkig toen bleek dat er geen vloetjes bijzaten.
Uiteindelijk heb ik aldaar sigaretten moeten kopen, die ik liever niet rook,en vraag mij dus af waarom er geen vloetjes bij de slof zitten.
Gewenste oplossing
Antwoord op bovenstaande klacht en misschien een tegemoetkoming in de extra kosten die ik heb nmoeten maken. Tevens hoor ik graag of het tegenwoordig normaal is dat er geen vloetjes meer bij zitten?Dan moet je maar een nieuwe kopenquote:Klacht Tupperware: broodtrommel stukje afgebroken
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tupperware
Lezers van deze klacht: 9
ik heb de boodtrommel laten vallen en nu is er een stukje afgebroken van de onderkant
Gewenste oplossing
een nieuwe onderkantJe klaagt bij de verkeerde, je moet klagen bij je baas en niet bij Googlequote:Klacht Google: flash plug in adobe
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 89
Sinds augustus dit jaar heeft adobe reader besloten de plug-in voor smartphone te stoppen. Google zegt dat met de komst van de versie chrome, plug-in overbodig zou zijn.
het tegendeel is bij mij wel gebleken ik heb voor mijn werk wel degelijk die plug-in nodig! Ik kan dus in mijn internet portal geen declaraties meer toevoegen.
ik hoop dat er andere oplossingen zijn hier voor. Ik heb ze op het web nog niet gevonden
Gewenste oplossing
Een andere versie voor de plug-in van adobeZie het maar als een extra service van Googlequote:Klacht Google: schandalig
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 125
toen ik informatie zocht over de ziekte van pompe naar aanleiding van de schandalige voorgestelde bezuiniging op de vergoeding van de geneesmiddelen voor deze ziekte,kreeg ik van google naast de informatie over pompe op dezelfde pagina alle adressen van de uitvaartondernemingen in mijn regio.
ik vind dit meer dan schandalig en alle ethische normen overschrijden.
Gewenste oplossing
deze manier van reclame maken verbiedenEn alleen maar omdat je te dom bent om Avast te installeren, want je kan ook kiezen voor Do not install the Google Chrome webbrowser (zie afbeelding)quote:Klacht Google: Syteembeperking
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 182
Bij een automatische update van Avast is zonder te vragen Google Chrome op mijn computer geinstaleert nadat ik Google Chrome verwijderd had kon ik niet meer mailen en niet meer browsen op het internet en kreeg steeds de melding systeembeperking ik heb daarna mijn computer naar een computerwinkel moeten brengen en die hebben het probleem opgelost.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn onkosten vergoed hebben en het moet verboden worden om programma's zoals Google Chrome ongevraagd bij de mensen op de computer te instaleren ook Avast is daaraan schuldig
[ Bericht 16% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 22-01-2013 16:19:27 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
WTF?quote:Klacht Limburg expres: klacht
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Limburg expres
Lezers van deze klacht: 17
als ik hem wil openenen wordt ik geblocked omdat ik een ex van een van de djs ben.
Gewenste oplossing
dat ik gewoon kan luisterenLees de oplossing ook maar.quote:Klacht Meetic.nl: onterechte incasso
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Meetic.nl
Lezers van deze klacht: 13
Ik heb mijn membership al enige tijd geleden opgezegd. Dit is gebeurd middels de regels die daar voor gelden. Nadien worden echter nog steeds bedragen van mijn rekening afgeschreven.
Gewenste oplossing
Incasso onmidelijk stopzetten
Oplossing van het bedrijf
Beste Primera01,
ik begrijp uit uw bericht dat u uw membership heeft opgezegd, en desondanks hebben er nog afschrijvingen plaatsgevonden die u graag stop wilt laten zetten.
Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel op de Lexa website voor u nagekeken en geconstateerd dat u op 16-01-2013 zelf de automatische verlenging heeft geannuleerd. Dit betekent dat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 14-02-2013 zal eindigen.
De reden dat deze afschrijvingen hebben kunnen plaatsvinden, is omdat u de automatische verlenging, waarmee u bij betaling akkoord bent gegaan, niet tijdig heeft geannuleerd.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.
Met vriendelijke groet,
Christine van het Meetic TeamWat wordt hier nou weer bedoeld????quote:Klacht Vakantie-eiland Braakman: Slechte animatie
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vakantie-eiland Braakman
Lezers van deze klacht: 17
Al jaren op de Braakman maar afgelopen jaar was echt de domper. Mevrouw hoofdanimatie, die ook op de receptie werkt, nooit aanwezig en staat alles af aan twee andere mensen. De ene is al jaren bekend bij ons en veel andere gasten (Patrick), deze jongen doet echt goed ze best en doet alles om de kinderen en hun ouders een goed gevoel te geven, wat hem ook lukt. En dan is er nog zon blond meisje (sharia), welke alleen druk is met de jongens, zichzelf en haar telefoon. Als de Braakman doorstart hoop ik dat Patrick zeker terug komt en de rest.. laat die maar lekker thuis zitten. Wij boeken pas weer als we hier zeker van zijn.
Gewenste oplossing
Als Patrick terug wordt aangenomen, bij voorkeur dat hij de hoofdanimatie wordt. Hij weet van aanpakken en hoe je met gasten om moet gaan.
[ Bericht 42% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 23-01-2013 09:56:56 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Dit. Mensen die niet goed genoeg lezen bij een installatie en dan zeuren dat er PUP op hun pc staat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En alleen maar omdat je te dom bent om Avast te installeren, want je kan ook kiezen voor Do not install the Google Chrome webbrowser (zie afbeelding)
[ afbeelding ]quote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Klacht Sports24: wie doet er mee aan faillissementsaanvraag voor Sports24?
B. stuurt mij al vier maanden het bos in, nadat de aankoop van een tafeltennistafel was geannuleerd.
Hij weigert het aankoopbedrag (252,95) terug te storten. Mar beweerd wel glashard dat het al gedaan is, dat er spoedbetaling is gedaan, wat raar, heeft u het nog niet? etc. Ik vind het genoeg en zoek nog een vordering om het faillessement van Sport24 te kunnen aanvragen.
U kunt u interesse kenbaar maken op:
Gewenste oplossing
faillissement sports24
[ Bericht 2% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:24:03 ]![]()
Ok, dat is misschien een vervelend voorval, maar om de luchtvaartmaatschappij hiervoor verantwoordelijk te houden... De gewenste oplossing 'schadevergoeding' wordt trouwens ook wel erg vaak genoemd zonder te beargumenteren waarom men recht zou hebben op een schadevergoeding.quote:Klacht Arkefly: Dronken passagier 6nov vlucht -CC- klantnr. , boekingsnummer
Meegedeeld vertrek: 12u
Reëel vertrek: 15u
Paniek aan boord door dronken, agressieve passagier in onze directe omgeving.
Gedwongen tussenlanding Tenerife
Met enorme vertraging aangekomen in Natal
We dachten aanvankelijk dat we wel over dit voorval heen zouden geraken maar we zijn nog steeds geschokt. We vragen ons af hoe het komt dat een dronken passagier door de controle en aan boord komt.
Gewenste oplossing
Schadevergoeding
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:24:48 ]![]()
Omdat iemand zich verslapen heeft wilt deze figuur gelijk al een deel van zijn geld terug hebben.....quote:Klacht fit for free: Slappe hap
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden fit for free
Lezers van deze klacht: 23
Zondagochtend wilde ik om 9:00 uur gaan sporten bij de vestiging in Arnhem, maar kwam voor een dichte deur te staan. Met tientallen andere mensen heb ik meer dan een kwartier buiten staan blauwbekken. Toen ben ik maar weer naar huis gegaan. Hier betaal ik geen lidgeld voor!
Fit for free heeft wel netjes op mijn klacht gereageerd. Het bleek dat door het verslapen van hun baliemedewerker de voordeur pas om 09:30 open was gegaan.
Blijkbaar werkt er dus maar 1 persoon per vestiging! Mag dat eigenlijk wel?
Gewenste oplossing
Ze hebben me wel aangeboden dat ik voor een beperkte tijd 's avonds mag sporten, maar ik wil gewoon een deel van mijn geld terug.Zoek dan eerst de optie internet via 3G op de telefoon en zet dat dan gelijk uit. Dan valt de telefoon ook niet terug op mobiel internet als de Wifi niet werkt.quote:Klacht BEN: ongevraagd internet
18
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BEN
Lezers van deze klacht: 21
Voor mijn zoon een nieuwe telefoon gekocht, met WIFI.Dit om geen dure internetbundel erbij te hoeven, op school en thuis zit nl. GRATIS wifi.Echter een rekening gehad van 185 euro! Ben legt uit: als de wifiverbinding slecht is, vraagt de telefoon versterking via ons netwerk..ONGEVRAAGD dus!
Ik heb nooit om internet van Ben gevraagd, maar krijg wel een belachelijk hoge rekening!
De zogenaamde klantenservice van Ben is een lachertjeslechter kan haast niet. Alleen tussen 9 en 17 uur bereikbaar..of alleen werkeloos NL met Ben belt??Via de mail krijg je slechts standaard antwoorden.
Gewenste oplossing
Een fatsoenlijk gesprek en een deel van de kosten retour met een WELGEMEENDE excuusbrief.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Meh, kan wel snappen dat je dat niet meteen weet als je voor het eerst zo'n ding koopt. Kan de klacht wel begrijpen eigenlijk..quote:Zoek dan eerst de optie internet via 3G op de telefoon en zet dat dan gelijk uit. Dan valt de telefoon ook niet terug op mobiel internet als de Wifi niet werkt.![]()
Als je dat soort dingen al niet snapt kun je beter eerst de gebruiksaanwijzing downloaden via 3G Wifi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meh, kan wel snappen dat je dat niet meteen weet als je voor het eerst zo'n ding koopt. Kan de klacht wel begrijpen eigenlijk..![]()
De 'animatie' op een vakantiepark verzorgt de activiteiten (sporten, de kinderen bezighouden e.d.).quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF?
[..]
Lees de oplossing ook maar.
[..]
Wat wordt hier nou weer bedoeld????
Anders weet ik niet waar bij jou de verwarring vandaan komt.![]()
Zou meneer of mevrouw even zo aardig willen zijn om te vertellen over welk programma dit gaat?quote:Klacht SBS 6: veranderen.
Klacht Melden SBS 6
Lezers van deze klacht: 99
Scandalige zaak hoe sbs6 bezig is met deze veranderingen.
Er was een onderscheidend programma, deze is weggehaald door de komst van john de mol.
Wat er nu van gemaakt is slaat nergens op.
Het was een goed programma waar je met plezier naar kon kijken, maar niet meer,totale zonde een verrijking is het absoluut niet. niks meer aan .
dat wil zeggen de setting van de studio,presentatie echt niks aan.Verandering in dit geval is puur sang vernieteging.
Gewenste oplossing
De oude cast terug op HUN plaats.Marleyne,Milika. Het goede set wat er was. OUDE studiosetting terug? ja, hoeft natuurlijk niet helemaal andere kleuren prima. maar ja op zich terug hoe het was?. Verstandige zaak.Tongring![]()
Hart van Nederlandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Zou meneer of mevrouw even zo aardig willen zijn om te vertellen over welk programma dit gaat?
Oh, en: 'puur sang'![]()
![]()
Onder welke steen heeft die gelegen? De officiële Youtube app is alweer een tijdje beschikbaar in de appstore.quote:Klacht Apple: apple verspeeld zijn voorsprong
7
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 3
ik heb nog steeds geen nieuwe update gedaan, omdat de standaard youtube welke ik het meest gebruik met de apple tv (waar ik die speciaal voor gekocht heb, omdat dit perfect werkt onderling) nog steeds niet terug is als standaard app in ios6, de andere youtube apps werken lang niet zo goed als de oude.
Dit is weer een reden erbij om eventueel niet meer voor apple te kiezen bij een volgende telefoon. De android toestellen werken nl met precies dezelfde app en er zijn veel meer gratis apps verkrijgbaar, waar je bij apple voor moet betalen.
De reden dat ik en andere mensen voor apple kiezen is dat, ondanks dat het duurder is, ze kiezen voor een beter op elkaar afgestemd systeem en gebruiksvriendelijkheid. Op deze manier ondermijnen ze hun succes formule, maar doordat ze nu groot zijn geworden denken ze dat ze alles kunnen maken. Dit gaat ze hun voorsprong en heel veel klanten kosten en dus heel veel inkomsten, ik denk dat ze pas iets inzien dat ze de verkeerde weg volgen, als het in de miljarden loopt.
Gewenste oplossing
minder arrogant en m(w)eer naar de mensen luisteren.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Dat zal wel de verwarring zijn bij mij, ik heb daar nooit eerder van gehoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
De 'animatie' op een vakantiepark verzorgt de activiteiten (sporten, de kinderen bezighouden e.d.).
Anders weet ik niet waar bij jou de verwarring vandaan komt.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Voordat je bod definitief is moet je eerst nogmaals akkoord gaan, oftewel deze persoon kan niet kijken.quote:Klacht Vakantieveilingen.nl: Typfout tijdens bieden via vakantieveilingen app op iPhone
Tijdens het bieden via de app van vakantieveilingen.nl heb ik per ongeluk een typfout gemaakt. Reeds was er 1 bod gedaan van E1,- op een avondje bij Wellness Ridderkerk. Mijn intentie was om E3,- te bieden in de laatste 5 sec. Ipv mijn plan om E3,- te bieden, zag ik na het bieden plotseling E33,- staan. Het was uiteraard niet de bedoeling om E30,- boven het geïnitieerde bedrag te bieden. Direct na het constateren van dit misverstand heb ik vakantieveilingen.nl opgebeld. Uit het telefoongesprek volgt echter dat ik hoe dan ook de overeenkomst niet kan ontbinden. Resultaat: een ontevreden klant bij vakantieveilingen.nl
Gewenste oplossing
Het annuleren van van deze veiling, zodat ik de E33,- door een typfout niet hoef te betalen.![]()
Hoeft niet. Als je instelt dat hij dat onthoudt, hoef je maar 1x te klikken en is het bod meteen geplaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Voordat je bod definitief is moet je eerst nogmaals akkoord gaan, oftewel deze persoon kan niet kijken.
All she wants and needs is just a little taste..![]()
De klacht zelf zegt genoeg.quote:Klacht C1000: pindakaas
Geachte Hr/Mevr,
op mijn werk heb ik last van muizen.ik heb nu een geavanceerde muizenval gekocht welke pindakaas als lok middel nodig heeft. ik heb bij u C1000 pindakaas gekocht maar de muizen lusten dat niet.ik heb nu calve gebruikt en al 4 muizen gevangen. waarom lukt dat niet met uw eigen produkt??
met vr.gr. -
Gewenste oplossing
potje calve pindakaas
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:27:11 ]Tongring![]()
Wat een drama zeg.quote:Klacht McDonalds: Nare Man
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 42
Er was eens een meisje, ik dus, en die ging visfrietjes halen bij de viswinkel. Het zat in een zwart bakje. Op een dag ging ze naar de McDonalds met nog een ander meisje. Die bestelde iets. Het andere meisje, ik dus, kocht niks. Toen kwam het gevaar eraan: de nare man. Hij werkt bij de McDonalds trouwens, dat u dat weet. Hij zei tegen me: “Als je dat wilt opeten doe je dat lekker buiten!!!!!!!!! Maar hierbinnen ga je dat niet zitten eten hoor!!! (zei hij op een hele nare toon).” Alle mee-eters in het ‘restaurant’ dachten er hetzelfde over als ik. Ik heb namelijk de nare beslissing genomen om gewoon door te blijven eten, want dit pikt ze niet!!!!!!!!! Toen moest het meisje heel voorzichtig gaan eten (want het sneeuwde buiten!!!! ) dus werd har friet gemaakt van vis koud!
Met vriendelijke groet,
Amanda, een meisje met een nare middag achter de rug.
Gewenste oplossing
Een welgemeend excuses van de nare man. Ps. Ik heb de snelheid een 8 gegeven, omdat hij heel snel met zijn nare opmerking tevoorschijn is gekomen.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Wat een doos, het is toch normaal dat je niet het eten wat je ergens anders hebt gekocht in een Mac gaat zitten opeten? Zoiets heet bij ons thuis fatsoen, maargoed.quote:![]()
Dan maar eerst ontdooien de volgende keer.quote:Klacht L and M: bevroren en nat
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden L and M
Lezers van deze klacht: 14
heb net een nieuwe pot tabak gekocht
dacht draai er een paar maar blijkt niet mogelijk de tabak
de tabak in die pat leek te vochtig en bevoren te zijn hier door heb ik die pot maar weggegooit dus weer 14 euro weg dankzij l en m tempratuur van deze pot was maar 3 graden
Gewenste oplossing
stuur maar een mail ben zeer terleur gesteldIs Andre Hazes uit de dood opgestaan of zo?quote:Klacht Ticket.com: andre hazes kaarten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ticket.com
Lezers van deze klacht: 9
Wij hebben nog steeds niets gehoord van de gewonnen kaarten voor het concert van Andre hazes??????
Gewenste oplossing
Graag horen wanner we de kaarten krijgen.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Ik heb een klacht, Nutella kopen en direct willen gebruiken om er achter te komen dat het zo vies koel is in de supermarkt waardoor de Nutella nog niet te smeren is.
Dit was makkelijker dan die site openen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Mijn keuken is zo koud dat de nutella in de winter niet te smeren isquote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een klacht, Nutella kopen en direct willen gebruiken om er achter te komen dat het zo vies koel is in de supermarkt waardoor de Nutella nog niet te smeren is.
Dit was makkelijker dan die site openen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Zelfde probleemquote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn keuken is zo koud dat de nutella in de winter niet te smeren is
Bij een kledingzaak waar ik werkte kon je tot 2 weken na aankoop alsnog de korting toegepast krijgen. Gewoon het kaartje van het product en de bon meenemen, misschien zelfs alleen de bon. Niet verplicht, wel netjes. Weinig mensen maken er gebruik van, dus het 'verlies' is wel te overzien.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Ceviche het volgende:
. Deze staat er ook wel vaak op:
[..]
Hoe kunnen ze van tevoren weten dat ze die jas gaan afprijzen als ze niet van tevoren weten welke jassen uitverkocht zijn en welke niet? En zo ja, dan is die jas misschien alsnog verkocht en dan heb je weer een boze klant die huilie doet omdat 'zijn' jas verkocht is.![]()
Ik werk in een drogisterij en mensen hebben echt altijd wat te zeiken, vandaar dat ik niet zo klantgericht ben ingesteldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:52 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Zelfde probleem
[..]
Bij een kledingzaak waar ik werkte kon je tot 2 weken na aankoop alsnog de korting toegepast krijgen. Gewoon het kaartje van het product en de bon meenemen, misschien zelfs alleen de bon. Niet verplicht, wel netjes. Weinig mensen maken er gebruik van, dus het 'verlies' is wel te overzien.![]()
![]()
quote:Klacht TSN Thuiszorg: hulp
ik heb tijdelijke mantelzorg maar geen begeleiding .
waar ik wel recht op heb omdat ik bepaalde dingen niet zelfstandig kan uitvoeren .
ik ben autist en naar een telefoongesprek is het probleem opgelost. vind ik erg knap en dat klopt niet volgens mij.
Gewenste oplossing
begeleidingsuren en mijn eigen beleding.![]()
Met zijn/haar roemquote:Klacht solomio.nl: ongewenst op 18 plus
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden solomio.nl
Lezers van deze klacht: 7
ik zit uurtje geleden op solomio te chatten komt melkboer in me roem en was iem die zn geslachtdeel liet zien maar ging daarna gewoon zitten en verder gebeurde er niks. dus ik kikte degene niet vlug genoeg naar melkboer zn zin.
daarna zei die kik die andere gast ook even terwijl ik die zelf al verwijderd had toen werd ik ongewenst op ut sexgedeelte van solomio gezet
daar ben ik gegaan toen ik daarna wilde inloggen kwam ik steeds automatisch op het sexgedeelte
is dit schending van privacy?
hoe hier mee om te gaan?
als ik nou bloot zou zitten gaf ik hun gelijk maar het was mijn roem terwijl ik gewoon gekleed was
ik vind niet normaal dat een admin zoals melkboer de macht op een chat heeeft ik heb daarna in alle redelijkheid in zn roem proberen te praten maar werd gezegd dattie klaar was met me en als ik niet uit zn roem verdween werd er gedreigd met een ban van 8 uur.
Gewenste oplossing
dat eronderhand na zoveel jaar ellende met de heer melkboer alias martin eens een gesprek word aangegaan want dit is geen chatten meer maar etteren.quote:Suggestie Light in the box: product verzenden met boot niet met vliegtuig.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Light in the box
Lezers van deze suggestie: 10
Als u wat besteld bij light in de box laat het dan met de boot komen het duurt wat langer maar de kans dat u invoerrechten moet betalen is veel kleiner dan met het vliegtuig.Ik denk dat de douane op fliegvelden te veel vrijen tijd hebben en een container te groot is om te controleren.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Mooi hoe je oorzaak en gevolg omdraait.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik werk in een drogisterij en mensen hebben echt altijd wat te zeiken, vandaar dat ik niet zo klantgericht ben ingesteldIk vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
Je moet eens in een winkel gaan werken voor een weekje... dan kom je wel terug van je 'klant is koning'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mooi hoe je oorzaak en gevolg omdraait."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Beatrix had het eerst even moeten aanmelden bij de tv gidsen.quote:Klacht RTL 4: Extra nieuwsuitzending
Ervan uitgaande dat op er op het nieuws en op RTL Boulevard al genoeg over was verteld, verheugde ik mij gisteren op een avondje GTST en CSI. Blijkt dat er een complete ingelaste uitzending over Beatrix kwam en mijn favoriete programma’s daarvoor moesten wijken. Het is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd is. Wel vaker is mijn tvavond verpest door extra nieuwsuitzendingen waarvan de inhoud ook gewoon in het journaal gepresenteerd had kunnen worden. Als nu de oorlog uitbreekt, oké dan begrijp ik het. Ik heb de TV uitgezet. Wat een onzin allemaal. Ik hoef echt niet ieders mening over de troonopvolging te weten. Een complete biografie van Beatrix kan ook gewoon als programma worden uitgezonden en in de gids worden aangemeld.
Gewenste oplossing
Zie de laatste zin hierboven.![]()
![]()
Klacht is opzich wel terecht, als iemand dood is krijg je ook tig specials op tvquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Beatrix had het eerst even moeten aanmelden bij de tv gidsen.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: