Wat hij zegt is gewoon onwaar. PSV heeft volledig terecht verloren op basis van het vertoonde spel. En op basis van het aantal kansen had PSV ook niet moeten winnen. Van Bommel moet niet doen alsof het verlies ligt aan het aantal gemiste kansen. Het kwam door het dramatische spel zonder idee en lijn. 11 einzelgangers die elkaar niet konden vinden op het veld en al helemaal niet voor elkaar door het vuur gingen. En dan de nonchalante opmerking over de ondergrens alsof er niets aan de hand is. Nou, als dit de ondergrens niet was volgens Van Bommel, dan ben ik héél bang voor die echte ondergrens.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen volgens jou?
"het was zo ontzettend slecht, het kampioenschap kunnen we vergeten".
Gaan die koppies van die "niet winnaars" helemaal hangen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:35 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-01-2013 om 07:19:17Actie #Pieters kan financiële strop voor #PSV worden. Lucratieve transfer lijkt uitgesloten na bijna 2 seizoenen zonder topvoetbal. reageer retweet
Brands.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-01-2013 om 07:21:31#PSV wees anderhalf jaar geleden bod van 7 miljoen voor Pieters (contract tot medio 2014) af. #transferbalans reageer retweet
_______________________________________________________________________!
Lens, Mertens, Toivonen, Tytonquote:Op maandag 21 januari 2013 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Strootman nu uitvalt is er niemand meer om te verkopen![]()
![]()
Lens is baggerquote:Op maandag 21 januari 2013 09:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens, Mertens, Toivonen, Tyton
Genoeg om maher te halen
iddquote:Op maandag 21 januari 2013 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lens is bagger
Mertens is ook geen uitblinker
Toivonen lang geblesseerd en heeft niet de intentie iets op te leveren voor PSV
Tyton is achter boiii gezet,marktwaarde
Zelden zoveel onzin gezien in één post.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lens is bagger
Mertens is ook geen uitblinker
Toivonen lang geblesseerd en heeft niet de intentie iets op te leveren voor PSV
Tyton is achter boiii gezet,marktwaarde
CCYH moet je nooit op reageren. Verder ook niet op Devv en Shreyas. Zijn de Ajaxtrollen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin gezien in één post.
Daar begint de kritiek op Brands alquote:Op maandag 21 januari 2013 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Strootman nu uitvalt is er niemand meer om te verkopen![]()
![]()
Ik heb al ruim een jaar kritiek op Brands. Die man is echt een nagel aan jullie doodskist. Want CCYH heeft wel een punt. Toivonen kan dalijk zomaar ineens weglopen voor nop.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar begint de kritiek op Brands al
Precies zoals ik had verwacht, alleen iets eerder.
Wordt tijd dat iemand PSV wakker schud.
Zie ook deze post in het Feijenoordtopic van mij:quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar begint de kritiek op Brands al
Precies zoals ik had verwacht, alleen iets eerder.
Wordt tijd dat iemand PSV wakker schud.
Als je het salaris en het tekengeld aftrekt van Strootmans 15 miljoen houdt je nog minder over.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie ook deze post in het Feijenoordtopic van mij:
Zij investeerden grote bedragen in jonge talenten, wij in oude knarren. Echter gaan die jonge talenten (pieters, wijnaldum) ze ook geen reet meer opleveren. Misschien Strootman een miljoen of 15, maar dat zullen er ook lang niet genoeg zijn om de club dergelijk beleid te kunnen (blijven) laten voeren. En Mertens... Tja, daar vang je er ook misschien 6 voor ofzo.
Dat zeg ik. Ze verdienen op Strootman netto misschien 8 miljoen, Mertens heeft echt geen reet opgeleverd gezien de bedragen die ze ervoor neer hebben geteld. Dan houd je buttaankopen als Wijnaldum etc. over.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als je het salaris en het tekengeld aftrekt van Strootmans 15 miljoen houdt je nog minder over.
Bij Mertens is het mijn inziens maar de vraag wat je daar op kunt verdienen. Die was in aanschaf ook niet goedkoop, heeft waarschijlnijk een topsalaris en moet nog maar bewijzen een grote transfersom op te leveren. Dzudszak was in mijn ogen beter en vaker beslissend dan Mertens nu.
Mertens speelde vorig seizoen het eerste half jaar werkelijk fantastisch, maar daar is het laatste jaar nog maar van weinig van te zien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:59 schreef JaafkeGB het volgende:
Wat een kut weekend..
en iedereen maar smeken om maher.
ben ik de enigste die gewoon GOMES terug wil? al keept die kut. hij mag het. we hebben de 'boy' die is gewoon redelijke middelmaat en we hebben die stucadoor van 2 meter die het eigenlijk ook net niet is..
oowja:
Pieters, vond het wel leuk. mijn moeder dacht dat ie het raam eruit had gekopt..
Schriftelijk.quote:Pieters komt met verklaring
Erik Pieters onthoudt zich voorlopig van commentaar op zijn veelbesproken klap door een raam in de catacomben van het Philips Stadion. De verdediger van PSV komt maandagmiddag wel met een schriftelijke verklaring via zijn werkgever naar buiten. „Verder houden we even radiostilte”, zei zijn manager Hakim Slimani maandag.
Pieters werd vrijdag in de wedstrijd tegen PEC Zwolle met rood van het veld gestuurd en botvierde zijn frustraties vervolgens op een ruit in de spelerstunnel. Dat leverde hem zware verwondingen aan zijn onderarm op. Over de ernst van de blessure en de hersteltermijn daarvan doen allerlei verhalen de ronde. Zowel Pieters als zijn manager wil daar niet op reageren. „Er wordt van een mug een olifant gemaakt”, aldus Slimani.
Is ook op Twitter stil rondom hem.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schriftelijk.![]()
Zou hij er nog een #letsdoittogether uitgooien?![]()
Hmz, ik ben het voor de variatie eens met jou. Precies zoals ik erover denk en je trekt ook meteen de goede vergelijking met Feyenoord. Begrijp alleen niet dat Tiny Sanders akkoord gaat met de manier van beleidsvoering van Brands........ want Tiny staat over het algemeen als vrij nuchter bekend.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie ook deze post in het Feijenoordtopic van mij:
Het is trouwens opzienbarend hoeveel parallelen er te trekken zijn tussen Feijenoord anno 2006 en PSV nu. Met gelden verworven uit paniek om bij de top te willen blijven, die nog j-a-r-e-n een last vormen voor de club, geen successen boeken. Het verschil is dat zij ruim 20 jaar lang 2,6 miljoen euro mogen overboeken (!) en wij in 6 a 7 jaar van de schulden af zijn min of meer.
Zij investeerden grote bedragen in jonge talenten, wij in oude knarren. Echter gaan die jonge talenten (pieters, wijnaldum) ze ook geen reet meer opleveren. Misschien Strootman een miljoen of 15, maar dat zullen er ook lang niet genoeg zijn om de club dergelijk beleid te kunnen (blijven) laten voeren. En Mertens... Tja, daar vang je er ook misschien 6 voor ofzo.
En dan? Zij vallen niet bepaald terug op de jeugdopleiding, en Brands heeft niet bepaald een neusje voor koopjes (zie de bedragen die hij neertelde voor Strootman en Mertens, terwijl hij bijv. Strootman voor een appel en een ei al bij Sparta had kunnen wegkopen). Dat is zo verschrikkelijk pijnlijk.
Ik zie het serieus gebeuren dat PSV hard door de ondergrens zakt in een jaar of 2, en dat daar écht geen mogelijkheid is om het snel te verbeteren. Met als enig verschil dat in Eindhoven een tweede bail-out misschien nog een mogelijkheid is, al hoop ik dat die achterlijke gemeente wel twee keer nadenkt voor ze een dergelijke stap doormaken.
Ik begrijp Sanders sowieso niet. Moet veruit de beste AD zijn die je kunt krijgen. Ik bedoel, die deal met de gemeente... Godverdomme, wat kan je dán goed onderhandelen zeg. Echt serieus briljant gedaan. Die man heeft zijn "onderhandelingstechnieken one-o-one" tot in de puntjes van zijn vingers bij machte.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz, ik ben het voor de variatie eens met jou. Precies zoals ik erover denk en je trekt ook meteen de goede vergelijking met Feyenoord. Begrijp alleen niet dat Tiny Sanders akkoord gaat met de manier van beleidsvoering van Brands........ want Tiny staat over het algemeen als vrij nuchter bekend.
Het is gewoon van het idiote af hoe er met geld gesmeten wordt bij PSV in deze tijd. Brands komt weer met biedingen van een paar miljoen terwijl er deze winterstop in de hele Nederlandse competitie nog amper een speler van club is gewisseld.
Sanders is misschien wel zakelijk heel goed maar voetbalverstand heeft hij niet, daar is Brands voor dus ik kan best begrijpen dat hij in het verleden deed wat Brands aangaf.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz, ik ben het voor de variatie eens met jou. Precies zoals ik erover denk en je trekt ook meteen de goede vergelijking met Feyenoord. Begrijp alleen niet dat Tiny Sanders akkoord gaat met de manier van beleidsvoering van Brands........ want Tiny staat over het algemeen als vrij nuchter bekend.
Het is gewoon van het idiote af hoe er met geld gesmeten wordt bij PSV in deze tijd. Brands komt weer met biedingen van een paar miljoen terwijl er deze winterstop in de hele Nederlandse competitie nog amper een speler van club is gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |