Wijnaldum moest bijkomen van een zware verkrachting. Nee, maar dat zie je niet vaak nee. Maar om nou verbanden te gaan leggenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet zo direct een team opnoemen waar binnen een half uur na de wedstrijd een speler alweer bezig is met foto's van half-naakte vrouwen liken op Instagram.
Nee, niet nodigquote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja als je genoeg kwaliteit hebt maakt het geen reet uit, dan win je nog met een dikke joint een kwartier voor de wedstrijd maar teams als PSV moeten dit soort praktijken gewoon bannen.
Wie weet gaat het knopje nu wel omquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus of ben je blij met verlies tegen PEC?
de bal is rond, ik ben out blessquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie weet gaat het knopje nu wel om
Het zegt in ieder geval genoeg over de instelling van bepaalde spelers, het interesseert ze allemaal niet zoveel. Bij een hoop PSV spelers ontbreekt het gewoon aan mentaliteit. Of speelde Wijnaldum wederom een waardeloze pot omdat Marcelo matig stond te verdedigen?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum moest bijkomen van een zware verkrachting. Nee, maar dat zie je niet vaak nee. Maar om nou verbanden te gaan leggen
Dat breekt je wel als je de bal bijna nooit krijgt omdat die lullo zit te kloten achterin. Elke keer met de angst spelen dat je bij balverlies achter komt te staan. Zelfvertrouwen stralen ze iig niet uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval genoeg over de instelling van bepaalde spelers, het interesseert ze allemaal niet zoveel. Bij een hoop PSV spelers ontbreekt het gewoon aan mentaliteit. Of speelde Wijnaldum wederom een waardeloze pot omdat Marcelo matig stond te verdedigen?
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval genoeg over de instelling van bepaalde spelers, het interesseert ze allemaal niet zoveel. Bij een hoop PSV spelers ontbreekt het gewoon aan mentaliteit. Of speelde Wijnaldum wederom een waardeloze pot omdat Marcelo matig stond te verdedigen?
Overschat dat niet te snel, daar zijn wij het (harde) bewijs vanquote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Heeft het gewoon niet mee te maken, dat er weinig eigen jeugd is?
Iedereen hier ziet PSV als een tussenstap, terwijl eigen jeugd dat niet zo snel ziet. Een Ooijen of een Hendrix zijn echte PSV'ers, terwijl die andere PSV niet eens interesseren.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Overschat dat niet te snel, daar zijn wij het (harde) bewijs van![]()
Clubliefde is ver te zoeken deze tijden, slechts bij weinigen nog echt aanwezig.
Jij vind het wel professioneel gedrag om met je shirtje half uit zo op een sofa te liggen een uur voor de wedstrijd?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Krijgen we dat weerZe hebben er geen zin in, het interesseert ze niet. Zoeken naar verklaringen is dat.
Dinsdag is die er weer. Ben benieuwd of die nog een stuk schrijft over vrijdag.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken, Thijs is ook een tijdje stil. Komt morgen zeker met een grote primeur tijdens VI?
Met een Van Bommel die het niet kan belopen en Wijnaldum die niet mee komt verdedigen loop je ook nogal rap tegen een counter aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat breekt je wel als je de bal bijna nooit krijgt omdat die lullo zit te kloten achterin. Elke keer met de angst spelen dat je bij balverlies achter komt te staan. Zelfvertrouwen stralen ze iig niet uit.
Mentaliteit is overschat. Het is veel simpeler: kwa-li-teit. Wijnaldum is gewoon een hele matige voetballer, die speelt tegen zijn plafond.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Hoe zit et met Engelaar, Manolev en Nijland?? Vals alarm?
Dat sowieso. Maar als de mentaliteit goed is kun je dat in ieder geval nog enigszins camoufleren. Nu is het helemaal niks. Een slappe ongeïnteresseerde speler.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Mentaliteit is overschat. Het is veel simpeler: kwa-li-teit. Wijnaldum is gewoon een hele matige voetballer, die speelt tegen zijn plafond.
Ik denk niet dat het zijn prestaties verslechtertquote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij vind het wel professioneel gedrag om met je shirtje half uit zo op een sofa te liggen een uur voor de wedstrijd?
[ afbeelding ]
En waarom heeft PSV zo'n ruimte dan? Denk niet dat dit alleen hun fout is.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zijn prestaties verslechtertOf dat hij daardoor geen zin heeft in de wedstrijd.
Ik verwacht een package deal met AZ. Viergever en Maher voor 12 miljoen ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik zeg dat er 2 nieuwe aankopen gaan komen voor 31 jan. Maar of dat nut heeft is een ander verhaal.
Achteraf kunnen we pas weten of dat goed zou zijn. Als Strootman voor +15 weggaat zou het een topdeal zijn anders niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht een package deal met AZ. Viergever en Maher voor 12 miljoen ofzo.
Kut Brands.
Strootman moet verlies van Wijnaldum, Vukovic, Manolev, Marcelo en Pieters opvangen. Zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achteraf kunnen we pas weten of dat goed zou zijn. Als Strootman voor +15 weggaat zou het een topdeal zijn anders niet.
Een speler met een beetje inzet doet het al beter dan die 4 bijelkaarquote:Op maandag 21 januari 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman moet verlies van Wijnaldum, Vukovic, Manolev, Marcelo en Pieters opvangen. Zie ik niet gebeuren.
En ze waren allemaal 1 voor 1 zo duur man.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een speler met een beetje inzet doet het al beter dan die 4 bijelkaar
Ik verwacht er niets van. Ik dacht eerst ook dat het niet slechter kon dan een Derijck, maar Zanka bewees het tegendeel.quote:
Zanka speelt goed hoor, alleen moet ie Marcelo zo vaak helpen dat veel goals dan in zijn gebied vallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht er niets van. Ik dacht eerst ook dat het niet slechter kon dan een Derijck, maar Zanka bewees het tegendeel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka speelt goed hoor, alleen moet ie Marcelo zo vaak helpen dat veel goals dan in zijn gebied vallen.
Maar hoe kunnen alle trainers iets in hem zien?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka speelt goed hoor, alleen moet ie Marcelo zo vaak helpen dat veel goals dan in zijn gebied vallen.
Veel keus heb je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen alle trainers iets in hem zien?
Basis bij Rutten, Cocu en nu Advocaat.
Hij moet iets goed kunnen.
Of krijgt ieder trainer een gratis beurt bij zijn vrouw?
Ja maar Marcelo is echt zo slecht man. Niet normaal gewoon.quote:
Zekersquote:Op maandag 21 januari 2013 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ken lachen maar Zanka is een goeie verdediger. Juiste mentaliteit.
Hij straalt onzekerheid uit, dat is zo eng om te zienquote:Op maandag 21 januari 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar Marcelo is echt zo slecht man. Niet normaal gewoon.
Hij kan niet eens bal wegkoppen.
Ik verwacht een andere voorbereiding eigenlijk.quote:
Zelfs een Wisgerhof straalt meer uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij straalt onzekerheid uit, dat is zo eng om te zien
Niet mee eens, met volle inzet en mentaliteit kun je een hele hoop compenseren.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Mentaliteit is overschat. Het is veel simpeler: kwa-li-teit. Wijnaldum is gewoon een hele matige voetballer, die speelt tegen zijn plafond.
Op de een of andere vreemde manier zijn mensen gaan denken dat Wijnaldum 'een groot talent' is. Maar waarom eigenlijk?
Dat zijn wel valide redenen voor ontbinding contract lijkt me.quote:[Update] Volgens Jack van Gelder heeft Pieters zes pezen en een zenuw gescheurd. 'Men denkt dat hij er het hele seizoen uit is.' Van Gelder meldde dat zojuist in het programma Studio Voetbal bij de NOS.
Momentopname, wie weet staat ie daarna op en gaat ie bezig. Zoiets kan je oordelen op bewegende beelden die ze daadwerkelijk volgen en niet 1x maar een aantal keren.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht een andere voorbereiding eigenlijk.
Gun je niemand natuurlijkquote:Erik Pieters sloeg vrijdagavond een ruit kapot en heeft daarbij mogelijk een slagader geraakt. Dat kan vervelende gevolgen hebben, weet ook ex-Willem II'er Rob Oomens. Hij kreeg in 2005 een ongeluk waarbij de pezen en slagaders van zijn onderarm volledig waren doorgesneden en moest zijn loopbaan direct beëindigen. Oomens kan nooit meer voetballen: "Ik hoop dat Pieters niet hetzelfde hoeft door te maken", zegt de voormalig middenvelder tegen Omroep Brabant.
Oomens was thuis zijn vissenkom aan het schoonmaken, toen deze opeens kapot ging. De scherven joegen door zijn arm. "Ik weet dat het natuurlijk niet dezelfde situatie is als met Pieters, maar als ik naar de beelden op tv kijk roept dat wel herinneringen op. Vooral dat bloed", zegt Oomens. "Ik ben in totaal acht keer geopereerd aan mijn arm. Daarna heb ik lang moeten revalideren. Ik hoop echt dat Pieters dat allemaal niet hoeft door te gaan en dat de schade meevalt."
Oomens kan nu niet meer voetballen en werkt tegenwoordig als accountant. "Ik mag van de dokter niet te lang buiten zijn met mijn arm", legt hij uit. "De doorbloeding is verre van optimaal: ik krijg niet voldoende bloed in mijn vingers om ze warm te houden. Dat zou betekenen dat ze kunnen afsterven. De dokter stelde mij voor de keuze: of verder voetballen of een redelijk goed functionerende arm en hand. Het is wel duidelijk welke keuze ik heb gemaakt."
Pieters zal de komende dagen bij een speciale hand- en polsdokter te rade gaan om de behandeling van zijn armblessure vast te stellen. Volgens De Telegraaf staat hij zeker zes weken buitenspel en tijdens die revalidatieperiode moet duidelijk worden wat er allemaal precies beschadigd is. Oomens: "Het is een domme actie van hem, maar dat zal hij zelf nu ook wel weten. Die jongen heeft potentie om het ver te schoppen als voetballer. Dan moet je voorzichtig zijn met je lichaam."
Dit laat juist alleen maar zien, dat PSV niet op hem kan bouwen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef Ramboetan het volgende:
Ai, wat een domme pech voor Pieters. Die vreet zichzelf waarschijnlijk helemaal op nu uit frustratie.
Hopelijk voor psv komt hij er bovenop. Sterkte!
Dit is wel weer zielig eigenlijk. Dit zou ik hem niet gunnen.quote:
Zal wel in tekst zijn, dus geschreven door een managment team ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd naar zijn excuses morgen.
Misschien gaat ie wel huilenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal wel in tekst zijn, dus geschreven door een managment team ofzo.
Moet ie maar bewijzen dan. Ik zie het nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Momentopname, wie weet staat ie daarna op en gaat ie bezig. Zoiets kan je oordelen op bewegende beelden die ze daadwerkelijk volgen en niet 1x maar een aantal keren.
Ik ben ook bang voor Pieters dat hij wellicht zijn laatste oranje interland al gespeeld heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Spreekt nu al beter Nederlands dan Derijck en Marcelo. Maar dag zegt niks over je kwaliteiten idd, maar ik zie het in hem wel zitten. Alleen nog een goeie cv naast hemquote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet ie maar bewijzen dan. Ik zie het nog niet.
"Het was stom van me, het gebeurde in een emotie en ik zal het nooit meer doen." Je kan het altijd zo invullen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Heeft hij nooit gekund.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Pieters dat hij wellicht zijn laatste oranje interland al gespeeld heeft.
Ik heb alleen de samenvatting gezien van psv - Zwolle, maar als je ziet hoe hij bij een voorzet vanaf rechts de voorzet probeert te ''blokken'' is dat natuurlijk erg amateuristisch. Was bij de kopbal van Pluim die Waterman nog keerde dacht ik.
Klopt, dat vind ik wel tof van m inderdaad. Maar ik heb het idee/ 'ben bang' dat hij wordt meegetrokken in die zielige 'badboy' mentaliteit van een aantal anderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spreekt nu al beter Nederlands dan Derijck en Marcelo. Maar dag zegt niks over je kwaliteiten idd, maar ik zie het in hem wel zitten. Alleen nog een goeie cv naast hem
Hij is wel drager van het 'armpjes-op-de-rug-syndroom'. Is altijd lekker meebewegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Pieters dat hij wellicht zijn laatste oranje interland al gespeeld heeft.
Ik heb alleen de samenvatting gezien van psv - Zwolle, maar als je ziet hoe hij bij een voorzet vanaf rechts de voorzet probeert te ''blokken'' is dat natuurlijk erg amateuristisch. Was bij de kopbal van Pluim die Waterman nog keerde dacht ik.
Dat deed ie al bij Kopenhagen, zijn nieuwe petjes showen, kleding ook volgensmij.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik wel tof van m inderdaad. Maar ik heb het idee/ 'ben bang' dat hij wordt meegetrokken in die zielige 'badboy' mentaliteit van een aantal anderen.
Doordeweeks paar keer trainen, zaterdag wedstrijdje, en daaromheen lekker chickies en kleren scoren.
Laat die gasten lekker hobby's hebben zeg. Zou ik ook doen als ik zoveel pegels verdiende.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat deed ie al bij Kopenhagen, zijn nieuwe petjes showen, kleding ook volgensmij.
Ik heb er geen problemen mee, maar sommige proberen verbanden te zoeken met twitter gedrag en spelen op het veld.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Laat die gasten lekker hobby's hebben zeg. Zou ik ook doen als ik zoveel pegels verdiende.
Gewoon rechtsback zetten, hij is een rechtspoot en speelde daar eerstquote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind dat psv Tamata volgend jaar als linksback mag proberen. Die jongen is echt niet minder dan Pieters of Willems denk ik.
Ik vind Willems ook meer een links midden in een 442 opstelling.
Ja daaaahaaag Tamata is stukkie slechter dan Willems heur.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind dat psv Tamata volgend jaar als linksback mag proberen. Die jongen is echt niet minder dan Pieters of Willems denk ik.
Ik vind Willems ook meer een links midden in een 442 opstelling.
Deed ie ook. Moet ie ook gewoon doen als hij dat wil. Maar ik verwacht op een wedstrijddag eigenlijk dat ze met een wedstrijd bezig zijn. Zowel voor als na(bij verlies).quote:Op maandag 21 januari 2013 01:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat deed ie al bij Kopenhagen, zijn nieuwe petjes showen, kleding ook volgensmij.
Kijk je wel naar Roda wedstrijden?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja daaaahaaag Tamata is stukkie slechter dan Willems heur.
Net alsof je niet kan balen terwijl je op like drukt. Wat moet ie dan? In tranen in zijn leasebak stappen en de hele terugreis tranen met tuiten janken?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deed ie ook. Moet ie ook gewoon doen als hij dat wil. Maar ik verwacht op een wedstrijddag eigenlijk dat ze met een wedstrijd bezig zijn. Zowel voor al na(bij verlies).
Als Wijnaldum na een half uur al hoertjes zit te liken, zit er dus iets mis.
Hoeft psv ook geen nieuwe RB aan te schaffen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon rechtsback zetten, hij is een rechtspoot en speelde daar eerst
Als ik met 1-3 thuis verlies tegen PEC (als voetballer), zit ik niet al na een half uur naar hoertjes te zoeken om te liken. Je mag inderdaad best nog even met die wedstrijd bezig zijn jaquote:Op maandag 21 januari 2013 01:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Net alsof je niet kan balen terwijl je op like drukt. Wat moet ie dan? In tranen in zijn leasebak stappen en de hele terugreis tranen met tuiten janken?
Maar hij kijkt anders naar PSV dan wij supporters.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik met 1-3 thuis verlies tegen PEC (als voetballer), zit ik niet al na een half uur naar hoertjes te zoeken om te liken. Je mag inderdaad best nog even met die wedstrijd bezig zijn ja
zag eriksen wel eens meuk tweeten met/over hem bij het nationale team, volgens mij is het wel een populaire gast. maarja, dat is fischer ook maar die pakt zijn vak ook serieus opquote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik wel tof van m inderdaad. Maar ik heb het idee/ 'ben bang' dat hij wordt meegetrokken in die zielige 'badboy' mentaliteit van een aantal anderen.
Doordeweeks paar keer trainen, zaterdag wedstrijdje, en daaromheen lekker chickies en kleren scoren.
Daar zit misschien wel het probleem. Hij hoeft niet als wij te kijken, maar enige betrokkenheid voelen mag wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hij kijkt anders naar PSV dan wij supporters.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:49 schreef mrstylo het volgende:
Paar maanden geleden reactie op zijn foto.![]()
[ afbeelding ]
Dit vond ik stiekem wel zielig.
Strootman zei een keer in een interview, dat hij na een verlies partij mensen lachend zag. Hij vond dat bijvoorbeeld echt gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar zit misschien wel het probleem. Hij hoeft niet als wij te kijken, maar enige betrokkenheid voelen mag wel.
Ze voetballen alleen voor zichzelf. Winnen is mooi, verliezen is jammer, zolang ze maar betaald krijgen.
Je hebt gelijk. We hebben winnaars nodig..quote:Op maandag 21 januari 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman zei een keer in een interview, dat hij na een verlies partij mensen lachend zag. Hij vond dat bijvoorbeeld echt gek.
Maar gaat niet over het geld denk ik. Iedereen om hen heen zijn rijk, dus je hebt op een gegeven moment weinig verschil. Probleem is juist, dat ze niet eerlijk zijn tegen elkaar. Niemand zegt tegen de andere 'je geeft een verkeerde bal' of 'je verdedigd slecht''.
Maar je moet per linie winnaars hebben, maar dat hebben we dus niet.
Verdediging is één en al pussy's. Middenveld hebben je 2 winnaars en 1 pussy. En aanval alleen maar pussy's.
We hebben gewoon een Guidetti of een Fischer nodig. Dat soort mensen missen we.
En nog steeds geen hoofd jeugdopleiding.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:43 schreef BlaZ het volgende:
Gelukkig heeft Advocaat slechts een 1-jarig contract. Goede zaak met de zo vaak voorkomende trainerswissels.
quote:Zware verminking Pieters
Erik Pieters heeft zijn beuk door het gewapende glas in het Philips Stadion moeten bekopen met zware verwondingen. De verdediger van PSV liep daarbij een slagaderlijke bloeding en een beschadiging aan acht pezen en een zenuw op, melden bronnen rondom de club. Het herstel duurt minimaal zes weken. Pieters was net terug na negen maanden (voet)blessureleed.
Pieters meldt zich maandag zich op de club om zijn verontschuldigingen aan te bieden voor zijn wangedrag. Behalve een straf van de clubleiding kan de linksback ook een schorsing van de KNVB tegemoet zien vanwege de rode prent die hij vrijdagavond ontving.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-01-2013 om 07:19:17Actie #Pieters kan financiële strop voor #PSV worden. Lucratieve transfer lijkt uitgesloten na bijna 2 seizoenen zonder topvoetbal. reageer retweet
Brands.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-01-2013 om 07:21:31#PSV wees anderhalf jaar geleden bod van 7 miljoen voor Pieters (contract tot medio 2014) af. #transferbalans reageer retweet
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:35 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-01-2013 om 07:19:17Actie #Pieters kan financiële strop voor #PSV worden. Lucratieve transfer lijkt uitgesloten na bijna 2 seizoenen zonder topvoetbal. reageer retweet
Brands.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-01-2013 om 07:21:31#PSV wees anderhalf jaar geleden bod van 7 miljoen voor Pieters (contract tot medio 2014) af. #transferbalans reageer retweet
_______________________________________________________________________!
Hier wordt ik nou niet blij van. Geen enkel vorm van zelfreflectie.quote:'We moeten niet doen alsof we nu het kampioenschap hebben verspeeld'
De flinke armwond die Erik Pieters vrijdagavond opliep na het kapotslaan van een ruit domineerde in de afgelopen dagen het nieuws als het ging om PSV. Daardoor zou men bijna vergeten dat de Eindhovenaren nóg een teleurstelling moeten zien te verwerken. PSV begon immers dramatisch aan de tweede seizoenshelft en verloor thuis met 1-3 van PEC Zwolle.
Door die nederlaag raakte de ploeg van Dick Advocaat de koppositie kwijt aan FC Twente, terwijl Ajax nu net zoveel punten heeft als Ajax. Mark van Bommel blijft rustig: "Het is niet zo dat de wereld is vergaan", zegt de aanvoerder in gesprek met De Telegraaf. "Het slaat nergens op om ons op basis van een wedstrijd af te schrijven. We hebben slecht gespeeld, maar hadden de wedstrijd gezien het aantal kansen wel moeten winnen."
"We zijn niet kwetsbaar en niet door de ondergrens gezakt", vervolgt Van Bommel. "De eerste wedstrijd van het seizoen hebben we ook verloren (van RKC, red.), maar aan het eind van de eerste seizoenshelft stonden we toch gewoon bovenaan. We moeten niet doen alsof we nu het kampioenschap hebben verspeeld."
okquote:Op maandag 21 januari 2013 01:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zag eriksen wel eens meuk tweeten met/over hem bij het nationale team, volgens mij is het wel een populaire gast. maarja, dat is fischer ook maar die pakt zijn vak ook serieus op
Wat had hij dan moeten zeggen volgens jou?quote:Op maandag 21 januari 2013 07:38 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
[..]
Hier wordt ik nou niet blij van. Geen enkel vorm van zelfreflectie.
Je kan het ook overdrijven.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen volgens jou?
"het was zo ontzettend slecht, het kampioenschap kunnen we vergeten".
Gaan die koppies van die "niet winnaars" helemaal hangen.
Helaas heeft psv daar de spelers niet voor. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven.
PSV moet gewoon harder gaan werken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven.
PSV moet gewoon harder gaan werken.
Wat denk jij van komende zaterdag?quote:Op maandag 21 januari 2013 07:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas heeft psv daar de spelers niet voor. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen.
Alleen strootman werkt zich zichtbaar kapot. De rest niet of daar zie het niet aan af. Lens zal best wel hard werken maar komt gewoon ongeintreseerd over. Om maar niet te spreken over die dooie Matavz.
Mag hopen dat Toivonen snel terugkomt. Die gooit door zijn irritante spel nog wat olie op het vuur wat wel doorslaat naar het rest van het team (+ wijnaldum is er dan uit)
Ik wil er nog niet aan denken. Maar bij heracles winnen we wel vaak maar nooit gemakkelijk/terecht. Vorig jaar gelijk (en dat was juist weer niet terecht).quote:Op maandag 21 januari 2013 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij van komende zaterdag?
Ik ga die wedstrijd niet voorspellen omdat je het nooit weet met PSV.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet aan denken. Maar bij heracles winnen we wel vaak maar nooit gemakkelijk/terecht. Vorig jaar gelijk (en dat was juist weer niet terecht).
Wel rommelt het daar in almelo. Armenteros weg. Overtoom op de bank... Maar als psv net zo speelt als zaterdag gaan we er zeker hard af daar op dat kunstveld.
Dat is bij iedere club zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd niet voorspellen omdat je het nooit weet met PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |