Zal wel in tekst zijn, dus geschreven door een managment team ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd naar zijn excuses morgen.
Misschien gaat ie wel huilenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal wel in tekst zijn, dus geschreven door een managment team ofzo.
Moet ie maar bewijzen dan. Ik zie het nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Momentopname, wie weet staat ie daarna op en gaat ie bezig. Zoiets kan je oordelen op bewegende beelden die ze daadwerkelijk volgen en niet 1x maar een aantal keren.
Ik ben ook bang voor Pieters dat hij wellicht zijn laatste oranje interland al gespeeld heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Spreekt nu al beter Nederlands dan Derijck en Marcelo. Maar dag zegt niks over je kwaliteiten idd, maar ik zie het in hem wel zitten. Alleen nog een goeie cv naast hemquote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet ie maar bewijzen dan. Ik zie het nog niet.
"Het was stom van me, het gebeurde in een emotie en ik zal het nooit meer doen." Je kan het altijd zo invullen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Heeft hij nooit gekund.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Pieters dat hij wellicht zijn laatste oranje interland al gespeeld heeft.
Ik heb alleen de samenvatting gezien van psv - Zwolle, maar als je ziet hoe hij bij een voorzet vanaf rechts de voorzet probeert te ''blokken'' is dat natuurlijk erg amateuristisch. Was bij de kopbal van Pluim die Waterman nog keerde dacht ik.
Klopt, dat vind ik wel tof van m inderdaad. Maar ik heb het idee/ 'ben bang' dat hij wordt meegetrokken in die zielige 'badboy' mentaliteit van een aantal anderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spreekt nu al beter Nederlands dan Derijck en Marcelo. Maar dag zegt niks over je kwaliteiten idd, maar ik zie het in hem wel zitten. Alleen nog een goeie cv naast hem
Hij is wel drager van het 'armpjes-op-de-rug-syndroom'. Is altijd lekker meebewegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Pieters dat hij wellicht zijn laatste oranje interland al gespeeld heeft.
Ik heb alleen de samenvatting gezien van psv - Zwolle, maar als je ziet hoe hij bij een voorzet vanaf rechts de voorzet probeert te ''blokken'' is dat natuurlijk erg amateuristisch. Was bij de kopbal van Pluim die Waterman nog keerde dacht ik.
Dat deed ie al bij Kopenhagen, zijn nieuwe petjes showen, kleding ook volgensmij.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik wel tof van m inderdaad. Maar ik heb het idee/ 'ben bang' dat hij wordt meegetrokken in die zielige 'badboy' mentaliteit van een aantal anderen.
Doordeweeks paar keer trainen, zaterdag wedstrijdje, en daaromheen lekker chickies en kleren scoren.
Laat die gasten lekker hobby's hebben zeg. Zou ik ook doen als ik zoveel pegels verdiende.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat deed ie al bij Kopenhagen, zijn nieuwe petjes showen, kleding ook volgensmij.
Ik heb er geen problemen mee, maar sommige proberen verbanden te zoeken met twitter gedrag en spelen op het veld.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Laat die gasten lekker hobby's hebben zeg. Zou ik ook doen als ik zoveel pegels verdiende.
Gewoon rechtsback zetten, hij is een rechtspoot en speelde daar eerstquote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind dat psv Tamata volgend jaar als linksback mag proberen. Die jongen is echt niet minder dan Pieters of Willems denk ik.
Ik vind Willems ook meer een links midden in een 442 opstelling.
Ja daaaahaaag Tamata is stukkie slechter dan Willems heur.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind dat psv Tamata volgend jaar als linksback mag proberen. Die jongen is echt niet minder dan Pieters of Willems denk ik.
Ik vind Willems ook meer een links midden in een 442 opstelling.
Deed ie ook. Moet ie ook gewoon doen als hij dat wil. Maar ik verwacht op een wedstrijddag eigenlijk dat ze met een wedstrijd bezig zijn. Zowel voor als na(bij verlies).quote:Op maandag 21 januari 2013 01:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat deed ie al bij Kopenhagen, zijn nieuwe petjes showen, kleding ook volgensmij.
Kijk je wel naar Roda wedstrijden?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja daaaahaaag Tamata is stukkie slechter dan Willems heur.
Net alsof je niet kan balen terwijl je op like drukt. Wat moet ie dan? In tranen in zijn leasebak stappen en de hele terugreis tranen met tuiten janken?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deed ie ook. Moet ie ook gewoon doen als hij dat wil. Maar ik verwacht op een wedstrijddag eigenlijk dat ze met een wedstrijd bezig zijn. Zowel voor al na(bij verlies).
Als Wijnaldum na een half uur al hoertjes zit te liken, zit er dus iets mis.
Hoeft psv ook geen nieuwe RB aan te schaffen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon rechtsback zetten, hij is een rechtspoot en speelde daar eerst
Als ik met 1-3 thuis verlies tegen PEC (als voetballer), zit ik niet al na een half uur naar hoertjes te zoeken om te liken. Je mag inderdaad best nog even met die wedstrijd bezig zijn jaquote:Op maandag 21 januari 2013 01:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Net alsof je niet kan balen terwijl je op like drukt. Wat moet ie dan? In tranen in zijn leasebak stappen en de hele terugreis tranen met tuiten janken?
Maar hij kijkt anders naar PSV dan wij supporters.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik met 1-3 thuis verlies tegen PEC (als voetballer), zit ik niet al na een half uur naar hoertjes te zoeken om te liken. Je mag inderdaad best nog even met die wedstrijd bezig zijn ja
zag eriksen wel eens meuk tweeten met/over hem bij het nationale team, volgens mij is het wel een populaire gast. maarja, dat is fischer ook maar die pakt zijn vak ook serieus opquote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik wel tof van m inderdaad. Maar ik heb het idee/ 'ben bang' dat hij wordt meegetrokken in die zielige 'badboy' mentaliteit van een aantal anderen.
Doordeweeks paar keer trainen, zaterdag wedstrijdje, en daaromheen lekker chickies en kleren scoren.
Daar zit misschien wel het probleem. Hij hoeft niet als wij te kijken, maar enige betrokkenheid voelen mag wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hij kijkt anders naar PSV dan wij supporters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |