Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Frits Philips had een vooruitziende blik.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Dan moet je het systeem aanpassen. Nu speel je wekelijks met 10 man.
Die gast heeft gemiddeld van VI (die soms wel erg kritisch zijn op PSV moet ik zeggen) gemiddeld een 5,28 gekregen. Dat is toch gewoon waardeloos. Een speler met zulke prestaties hoort gewoon niet in de basis te staan, niet eens op de bank te zitten eigenlijk.
PSV moet gewoon gaan doorselecteren en er zijn maar een paar speler in de selectie die weg moeten eigenlijk, maar Wijnaldum is er daar wel een van. Dat is voor beiden beter.
Het elftal is niet in balans.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dus?
Wij moeten nog Feyenoord, Twente en Vitesse uit. Programma van hun zegt echt niets.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Wat dus?

Dat we volgende week kunnen uitlopen. Snap je dat niet?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Leuk voor 1 speelronde.
quote:
Hadden we deze week ook
kunnnen moeten doen. Zegt helemaal
niks. Als wij gewoon eerst naar onzelf blijven kijken, komt daarna de rest wel.
quote:
Oke dan gaan we lekker verliezen. Zegt toch niks.
quote:
Ben benieuwd. Vitesse speelt de laatste 3 wedstrijden wel echt zaad, en ze zijn doorgaans uit beter dan thuis. Feyenoord was vandaag echt schrijnend, Twente gister ook.
Voorspel volgende week PSV op 1, Ajax op 2.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
quote:
Zegt inderdaad niks. Want even later kan Ajax weer tegen ADO verliezen. Zolang wij niet eens tegen Zwolle(thuis) weten te winnen, moet je je niet te vroeg rijk gaan rekenen.
mrstylo
Swaggy P
quote:
?
Lees eens nog eens.
We hebben tot nu toe niets bereikt. Al verliezen zij.
1. Wij moeten nog tegen hun
uit.
2. Ons spel is gewoon zaad.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 16:43 schreef mrstylo het volgende:[..]
?
Lees eens nog eens.
We hebben tot nu toe niets bereikt. Al verliezen zij.
1. Wij moeten nog tegen hun
uit.
2. Ons spel is gewoon zaad.
Ik zeg dat volgende week alle concurrenten tegen elkaar spelen. Kunnen we dus op minimaal 2 clubs uitlopen

Daarna kom jij nog wat open deuren intrappen.
ValHallen snapt het tenminste.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Ik zeg dat volgende week alle concurrenten tegen elkaar spelen. Kunnen we dus op minimaal 2 clubs uitlopen

Daarna kom jij nog wat open deuren intrappen.
ValHallen snapt het tenminste.

Je hebt gelijk hoor (kan moeilijk ongelijk hebben

). maar zeg alleen dat we er eigenlijk niets aan hebben.
quote:
Update PSV over Erik Pieters
Erik Pieters zal zich maandag melden bij PSV om zich te verontschuldigen voor zijn emotionele uitbarsting vrijdagavond in het Philips Stadion, waarbij hij zich verwondde aan zijn onderarm. Namens de club heeft hoofdcoach Dick Advocaat het gedrag van de speler afgekeurd. Maatregelen die genomen worden, blijven intern.
Pieters weer thuis
Na zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle, verloor Erik Pieters in de catacomben zijn zelfbeheersing en vernielde daarbij een ruit. Daarbij raakte de verdediger gewond aan zijn onderarm, waarna hij direct in het ziekenhuis een operatie onderging. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in de onderarm. De komende periode wordt duidelijk hoelang hij uit de roulatie is, meldt de medische staf van PSV. Pieters mocht zaterdagmiddag weer naar huis toe.
Maatregelen intern
Namens de club heeft hoofdcoach Dick Advocaat het gedrag afgekeurd en openlijk uitgesproken dat hij zich had moeten beheersen. Maatregelen die genomen worden, blijven intern. Ook betreurt PSV het incident voor Erik Pieters zelf en hoopt vanzelfsprekend op een voorspoedig, volledig herstel. Hij zal zich maandag melden op de club om zich te komen verontschuldigen voor hetgeen is gebeurd. Pieters, die sinds april vorig jaar uit de roulatie was vanwege een voetblessure en daardoor ook het EK in Polen en Oekraïne miste, wacht van de KNVB een schorsing vanwege zijn rode kaart in de tweede helft tegen PEC Zwolle. Reactie van Erik Pieters zelf via PSV.nl volgt maandag.
Hoi Tom kom je nog?
Groot fan van User Wotte
quote:
Kans op komst Bruma kleiner door zware blessure Mancienne
De kans dat PSV Jeffrey Bruma kan huren lijkt vandaag een stuk kleiner geworden. Michael Mancienne is naar verwachting zwaar geblesseerd geraakt in het duel tegen 1. FC Nürnberg (1-1) en lijkt voor langere tijd uitgeschakeld. Bruma verving hem zondagmiddag en lijkt nu waarschijnlijk niet meer weg te mogen.
quote:
Oh ja, die zou zondag langskomen toch?
quote:
Denk ook niet dat we er heel veel mee opschieten, wel?
quote:
Mooi, gewoon voor die van AZ gaan
mrstylo
Swaggy P
quote:
'Pieters minimaal zes weken uit de roulatie'
20 januari 2013
Volgens De Telegraaf is Erik Pieters minimaal zes weken uit de roulatie. Dat werd gemeld bij Eredivisie Live. Er is veel schade aan zijn arm, waarover nog de nodige zorgen zijn. Pieters is mogelijk nog wel drie maanden zoet met zijn herstel, maar hij zou dan gedurende de laatste periode al wel weer in actie kunnen komen.
Debiel
Het is toch ook een kneus eerste klasse.
Ok
Dus misschien herstelt zijn arm nog niet eens 100%?
Ok
quote:
Je kan het ook zien als extra schorsing.
Redactie Sport / Supervogel zondag 20 januari 2013 @ 22:25:26
Pino112
Pino van Luna O+
Hier word ik zo moe van. Excuses aan PSV-Directie. Laat hem maar midden op het veld zijn excuses aanbieden aan het publiek.
Typisch weer.
En dan uiteraard gevolgd door de rest van het elftal.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Hier word ik zo moe van. Excuses aan PSV-Directie. Laat hem maar midden op het veld zijn excuses aanbieden aan het publiek.
Typisch weer.
En dan uiteraard gevolgd door de rest van het elftal.
Zo'n speler moet je zijn loon inhouden voor wangedrag.
Neem aan dat dat sowieso wel de bedoeling is, en direct doorgestort richting het kankerfonds. Wat een kwallekoker.
quote:
Vind ik (persoonlijk) weer meevallen. Het blijft een feit dat het mede komt doordat hij gewoon 1+ jaar geen wedstrijd heeft kunnen spelen.
Het praat niks goed, maar het is wel een achterliggende reden. Als het raam niet gebroken was had ik het sowieso geen boeiende situatie gevonden.
Neemt niet weg dat ik het toch lastig vind om te beoordelen. Achterlijk was het zeker.
EDIT:
Maar je hebt gelijk nu ik er even over nadenk. Door eigen toedoen missen we hem weer een behoorlijke tijd.
[ Bericht 3% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 20-01-2013 22:40:23 ]
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Vind ik (persoonlijk) weer meevallen. Het blijft een feit dat het mede komt doordat hij gewoon 1+ jaar geen wedstrijd heeft kunnen spelen.
Het praat niks goed, maar het is wel een achterliggende reden. Als het raam niet gebroken was had ik het sowieso geen boeiende situatie gevonden.
Neemt niet weg dat ik het toch lastig vind om te beoordelen. Achterlijk was het zeker.
Reden te meer om zijn loon in te houden. Meneer beurt maandelijks geld en doet er geen fuck voor.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef tja77 het volgende:Ik snap trouwens niet dat je met een paar hechtingen in je arm niet kunt voetballen, tis godverdomme geen keeper.
Omdat voetbal een contactsport is? Als verdediger gebruik je ook je handen om je af te zetten tegen een tegenstander. Je moet de bal in kunnen gooien enzovoort.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Omdat voetbal een contactsport is? Als verdediger gebruik je ook je handen om je af te zetten tegen een tegenstander. Je moet de bal in kunnen gooien enzovoort.
Ingooien kun je ook een ander laten doen.
En een paar hechtingen belemmeren je enigzins, maar het is niet zo dat je je arm niet meer kunt gebruiken.
quote:
Hij bevindt zich iniedergeval in goed gezelschap

Maar je hebt gelijk nu ik er even over nadenk. Door eigen toedoen missen we hem weer een behoorlijke tijd.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef tja77 het volgende:[..]
Ingooien kun je ook een ander laten doen.
En een paar hechtingen belemmeren je enigzins, maar het is niet zo dat je je arm niet meer kunt gebruiken.
Heb je ooit hechtingen gehad? Als er te veel kracht op de wondrand komt te staan kunnen ze inscheuren waardoor de wond weer open gaat staan. In zo'n geval kan/mag er niet meer opnieuw gehecht worden in verband met infectiegevaar waardoor je een grote openstaande wond krijgt die door granulatieweefsel vorming moet genezen. Daar gaat een behoorlijke tijd overheen en laat blijvende schade achter.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef tja77 het volgende:Ik snap trouwens niet dat je met een paar hechtingen in je arm niet kunt voetballen, tis godverdomme geen keeper.
Je onderschat het wel hoor. Je heb je handen voor veel dingen nodig.
Om te sprinten moet je bijvoorbeeld je handen goed neerzetten. Om te koppen moet je dat ook bijvoorbeeld doen.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Hij bevindt zich iniedergeval in goed gezelschap

Missen is een groot woord.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef mrstylo het volgende:[..]
Je onderschat het wel hoor. Je heb je handen voor veel nodig.
Om te sprinten moet je bijvoorbeeld je handen goed neerzetten. Om te koppen moet je dat ook bijvoorbeeld doen.
[..]

Nu
moeten we het doen met Manolev/Bouma/Marcelo/Zanka/Derijck.. Ik zie het eigenlijk opeens totaal niet meer zitten..
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef mrstylo het volgende:[..]
Je onderschat het wel hoor. Je heb je handen voor veel dingen nodig.
[..]

Het is niet zo dat hij geen handen meer heeft hè
tja77
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Heb je ooit hechtingen gehad? Als er te veel kracht op de wondrand komt te staan kunnen ze inscheuren waardoor de wond weer open gaat staan. In zo'n geval kan/mag er niet meer opnieuw gehecht worden in verband met infectiegevaar waardoor je een grote openstaande wond krijgt die door granulatieweefsel vorming moet genezen. Daar gaat een behoorlijke tijd overheen en laat blijvende schade achter.
Ik heb getennist met hechtingen in mijn rechterhand, terwijl ik rechtshandig ben.
Komt dus continu druk op te staan, en dat ging al goed na een week.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Bouma op LB is zelfs beter dan Pieters.
Hij wordt zwaar overschat.
quote:
Maar Bouma....
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik heb getennist met hechtingen in mijn rechterhand, terwijl ik rechtshandig ben.
Komt dus continu druk op te staan, en dat ging al goed na een week.
Als jij op eigen verantwoordelijkheid dat risico neemt is tot daar aan toe, maar professioneel gezien gewoon onverantwoord.
Daarnaast was dat ook een diepe wond waarbij pezen waren beschadigd inclusief onderhuidse hechtingen of gewoon oppervlakkig? Dat maakt ook veel verschil.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Maar je kan het niet belasten. Is gewoon een te hoge risico.
quote:
Ja dat sowieso.

Maar Tamata komt volgend seizoen terug. Doet het echt goed bij Roda.
tja77
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Als jij op eigen verantwoordelijkheid dat risico neemt is tot daar aan toe, maar professioneel gezien gewoon onverantwoord.
Wie zegt dat ik dat op eigen verantwoordelijkheid nam?
Denk je dat ik die hechtingen er zelf in had genaaid?
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef tja77 het volgende:[..]
Elke dokter zal je afraden om te sporten zolang de hechtingen er in zitten

De wondranden zijn nog niet tegen elkaar gegroeid en als je hechtingen openscheuren heb je gewoon een groot probleem. Dus dan neem je toch een risico of niet?
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:45 schreef mrstylo het volgende:[..]
Maar je kan het niet belasten. Is gewoon een te hoge risico.
[..]
Ja dat sowieso.

Maar Tamata komt volgend seizoen terug. Doet het echt goed bij Roda.

Volgend seizoen hebben we weer 20 nieuwe spelers. Nu hebben we nodig
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
geen idee hoe ernstig jouw wond was, maar als Pieters zijn arm van binnen zo naar de klote is dat het misschien niet eens meer 100% herstelt, lijkt het me niet slim om nou meteen weer vol aan de bak te gaan na een week.
quote:
Wat voor wond had je? Vind het onverantwoord om met hechtingen in je hand te gaan tennissen. Dan is het wachten totdat de wond weer openscheurt.
Met voetbal kan het imo wel, maar met de 'wond' van Pieters lijkt het me weer een ander verhaal.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja maar vindt LB plek niet zo'n probleem eigenlijk.
RB en centraal is een groter probleem.
tja77
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Elke dokter zal je afraden om te sporten zolang de hechtingen er in zitten

De wondranden zijn nog niet tegen elkaar gegroeid en als je hechtingen openscheuren heb je gewoon een groot probleem. Dus dan neem je toch een risico of niet?
Hechtingen waren er na 5 dagen uit, wat wel vaker gebeurt rond die tijd, doorgaans een week.
Ik neem aan dat als de hechtingen eruit zijn, de huid weer is aangegroeid?
Maar na 5 dagen eruit, 6e dag getraint, 7e dag wedstrijd van 2 uur in de brandende zon gespeeld.
Dus ja, ik vind het raar als ik lees dat hij er met wat pech voor de rest van dit seizoen uitligt.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef tja77 het volgende:[..]
Hechtingen waren er na 5 dagen uit, wat wel vaker gebeurt rond die tijd, doorgaans een week.
Maar na 5 dagen eruit, 6e dag getraint, 7e dag wedstrijd van 2 uur in de brandende zon gespeeld.
Dus ja, ik vind het raar als ik lees dat hij er met wat pech voor de rest van dit seizoen uitligt.
Misschien was bij jou een puist verkeerd uitgeknepen ofzo, want bij Pieters is het veel erger hoor.
tja77
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Wat voor wond had je? Vind het onverantwoord om met hechtingen in je hand te gaan tennissen. Dan is het wachten totdat de wond weer openscheurt.
Met voetbal kan het imo wel, maar met de 'wond' van Pieters lijkt het me weer een ander verhaal.
Bijtwond van een hond, was behoorlijk diep, en niet bepaalt netjes opengereten.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef tja77 het volgende:[..]
De huid bestaat uit een aantal lagen, als in het geval van Pieters ook de spierlaag open ligt moet het in meerdere lagen worden gehecht met onderhuidse hechtingen die na 6-8 weken oplossen. Normaliter blijven hechtingen inderdaad een week zitten (op plaatsen onder druk langer) maar dan zit de wond nog steeds in de eerste genezingsfase waarbij ie nog makkelijk weer open kan scheuren onder druk. Pas na een half jaar zit de wond op 70% trekkracht van normale huid.
quote:
Mweh. Momenteel is de hele LB positie geblesseerd/geschorst. Bouma is eigenlijk te sloom voor die positie, maar ik snap je.
Hutch blijft op zn reet vallen en centraal blijven ze falen.
Conclusie: Hele linie is shit.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik weet het was een slechte grap.

quote:
Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Mweh. Momenteel is de hele LB positie geblesseerd/geschorst. Bouma is eigenlijk te sloom voor die positie, maar ik snap je.
Hutch blijft op zn reet vallen en centraal blijven ze falen.
Conclusie: Hele linie is shit.
Keeper positie ook.
Volgens Jack van Gelder zes pezen en een zenuw doorgescheurd
tja77
Damn. Heel ziek.
WTF, vraag me af of hij zijn hand nog kan gebruiken, goed bedoel ik dan.
quote:
Heb je trouwens die (parodie op) middenvelders gezien?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Zijn eerste fap beurt zal de doorslag geven.
quote:
Alleen Strootman deed nog wat.

Van Bommel en Wijnaldum deden niets.
quote:
Ik denk dat wanneer Pieters nooit meer kan twitteren zijn leven uitzichtloos wordt.
Twittert hij al weer?
quote:
Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef mrstylo het volgende:[..]
Zijn eerste fap beurt zal de doorslag geven.
[..]
Alleen Strootman deed nog wat.

Van Bommel en Wijnaldum deden niets.

True, hij wilde tenminste nog. Maar het bleef belachelijk slecht. Heb nog nooit zo veel gescholden op de Stroot
#letsdoitwithoutme
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Gaat zn vriendin nu voor m doen.
quote:
Wat zal die een sterke linkse krijgen.
Groot fan van User Wotte
quote:
Vraag het even aan HMF.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef tja77 het volgende:[..]
Het schijnt wel dat hij aan de dokter had gevraagd wanneer hij weer 2 handig kon typen, en niet wanneer hij weer zou kunnen voetballen.
Hahaha
mrstylo
Swaggy P
quote:
Deed ik ook wel, maar door die twee had hij gewoon te veel werk.
Had medelijden met hem.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Wie gaat dan chicks liken op instagram?
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Dat is nog niet eens de helft
Uurtje voor de wedstrijd door Waterman..
![be2f702c619411e2984822000a1f9707_6.jpg]()
En half uurtje na de wedstrijd.
Voetbal is gelukkig maar een bijzaak..
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.
Wel opvallend vaker bij donkere jongens, maar dat mag je dan weer niet zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Och Pietertje efkes missen
quote:
Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:[..]
Strootman hoeft niemand te liken, dat doen de dames wel op zijn foto's
quote:
Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:[..]
Het is de hele subcultuur onder die jongens. Na de training even naar de kapper gaan, kleren kopen, foto's van je nieuwe outfit twitteren om te laten zien hoe "fresh" je bent. In de bus/vliegtuig naar een uitwedstrijd jezelf totaal afsluiten van de buitenwereld met hip-hop op die gigantische koptelefoons en vervolgens ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.
quote:
Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Het is de hele subcultuur onder die jongens. Na de training even naar de kapper gaan, kleren kopen, foto's van je nieuwe outfit twitteren om te laten zien hoe "fresh" je bent. In de bus/vliegtuig naar een uitwedstrijd jezelf totaal afsluiten van de buitenwereld met hip-hop op die gigantische koptelefoons en vervolgens ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?
quote:
Bij elk team niet man, draai het eens niet zo om
quote:
Ik kan eerlijk gezegd niet zo direct een team opnoemen waar binnen een half uur na de wedstrijd een speler alweer bezig is met foto's van half-naakte vrouwen liken op Instagram.
quote:
Kanpioen van vorig jaar, City allemaal koptelefoontjes, madrid hetzelfde. Ja man daar speel je slecht door

_!!
quote:
Ja als je genoeg kwaliteit hebt maakt het geen reet uit, dan win je nog met een dikke joint een kwartier voor de wedstrijd maar teams als PSV moeten dit soort praktijken gewoon bannen.