Maar Bouma....quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bouma op LB is zelfs beter dan Pieters.
Hij wordt zwaar overschat.
Als jij op eigen verantwoordelijkheid dat risico neemt is tot daar aan toe, maar professioneel gezien gewoon onverantwoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb getennist met hechtingen in mijn rechterhand, terwijl ik rechtshandig ben.
Komt dus continu druk op te staan, en dat ging al goed na een week.
Maar je kan het niet belasten. Is gewoon een te hoge risico.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij geen handen meer heeft hè
Ja dat sowieso.quote:
Wie zegt dat ik dat op eigen verantwoordelijkheid nam?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als jij op eigen verantwoordelijkheid dat risico neemt is tot daar aan toe, maar professioneel gezien gewoon onverantwoord.
Elke dokter zal je afraden om te sporten zolang de hechtingen er in zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat op eigen verantwoordelijkheid nam?
Denk je dat ik die hechtingen er zelf in had genaaid?
Volgend seizoen hebben we weer 20 nieuwe spelers. Nu hebben we nodigquote:Op zondag 20 januari 2013 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je kan het niet belasten. Is gewoon een te hoge risico.
[..]
Ja dat sowieso.
Maar Tamata komt volgend seizoen terug. Doet het echt goed bij Roda.
geen idee hoe ernstig jouw wond was, maar als Pieters zijn arm van binnen zo naar de klote is dat het misschien niet eens meer 100% herstelt, lijkt het me niet slim om nou meteen weer vol aan de bak te gaan na een week.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat voor wond had je? Vind het onverantwoord om met hechtingen in je hand te gaan tennissen. Dan is het wachten totdat de wond weer openscheurt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar vindt LB plek niet zo'n probleem eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgend seizoen hebben we weer 20 nieuwe spelers. Nu hebben we nodig
Hechtingen waren er na 5 dagen uit, wat wel vaker gebeurt rond die tijd, doorgaans een week.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke dokter zal je afraden om te sporten zolang de hechtingen er in zittenDe wondranden zijn nog niet tegen elkaar gegroeid en als je hechtingen openscheuren heb je gewoon een groot probleem. Dus dan neem je toch een risico of niet?
Misschien was bij jou een puist verkeerd uitgeknepen ofzo, want bij Pieters is het veel erger hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hechtingen waren er na 5 dagen uit, wat wel vaker gebeurt rond die tijd, doorgaans een week.
Ik neem aan dat als de hechtingen eruit zijn, de huid weer is aangegroeid?
Maar na 5 dagen eruit, 6e dag getraint, 7e dag wedstrijd van 2 uur in de brandende zon gespeeld.
Dus ja, ik vind het raar als ik lees dat hij er met wat pech voor de rest van dit seizoen uitligt.
Bijtwond van een hond, was behoorlijk diep, en niet bepaalt netjes opengereten.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat voor wond had je? Vind het onverantwoord om met hechtingen in je hand te gaan tennissen. Dan is het wachten totdat de wond weer openscheurt.
Met voetbal kan het imo wel, maar met de 'wond' van Pieters lijkt het me weer een ander verhaal.
De huid bestaat uit een aantal lagen, als in het geval van Pieters ook de spierlaag open ligt moet het in meerdere lagen worden gehecht met onderhuidse hechtingen die na 6-8 weken oplossen. Normaliter blijven hechtingen inderdaad een week zitten (op plaatsen onder druk langer) maar dan zit de wond nog steeds in de eerste genezingsfase waarbij ie nog makkelijk weer open kan scheuren onder druk. Pas na een half jaar zit de wond op 70% trekkracht van normale huid.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hechtingen waren er na 5 dagen uit, wat wel vaker gebeurt rond die tijd, doorgaans een week.
Ik neem aan dat als de hechtingen eruit zijn, de huid weer is aangegroeid?
Maar na 5 dagen eruit, 6e dag getraint, 7e dag wedstrijd van 2 uur in de brandende zon gespeeld.
Dus ja, ik vind het raar als ik lees dat hij er met wat pech voor de rest van dit seizoen uitligt.
Hoe vaak heb jij een puist op je hand gehad slimmerik?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien was bij jou een puist verkeerd uitgeknepen ofzo, want bij Pieters is het veel erger hoor.
Mweh. Momenteel is de hele LB positie geblesseerd/geschorst. Bouma is eigenlijk te sloom voor die positie, maar ik snap je.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar vindt LB plek niet zo'n probleem eigenlijk.
RB en centraal is een groter probleem.
Ik weet het was een slechte grap.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij een puist op je hand gehad slimmerik?
Keeper positie ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mweh. Momenteel is de hele LB positie geblesseerd/geschorst. Bouma is eigenlijk te sloom voor die positie, maar ik snap je.
Hutch blijft op zn reet vallen en centraal blijven ze falen.
Conclusie: Hele linie is shit.
Heb je trouwens die (parodie op) middenvelders gezien?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet het was een slechte grap.
[..]
Keeper positie ook.
Zijn eerste fap beurt zal de doorslag geven.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef stoeltafel het volgende:
WTF, vraag me af of hij zijn hand nog kan gebruiken, goed bedoel ik dan.
Alleen Strootman deed nog wat.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je trouwens die (parodie op) middenvelders gezien?![]()
Ik denk dat wanneer Pieters nooit meer kan twitteren zijn leven uitzichtloos wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef stoeltafel het volgende:
Ik denk idd dat dat zijn grootste vrees isquote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Pieters nooit meer kan twitteren zijn leven uitzichtloos wordt.
Het schijnt wel dat hij aan de dokter had gevraagd wanneer hij weer 2 handig kon typen, en niet wanneer hij weer zou kunnen voetballen.quote:
True, hij wilde tenminste nog. Maar het bleef belachelijk slecht. Heb nog nooit zo veel gescholden op de Strootquote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn eerste fap beurt zal de doorslag geven.
[..]
Alleen Strootman deed nog wat.
Van Bommel en Wijnaldum deden niets.
Gaat zn vriendin nu voor m doen.quote:
Wat zal die een sterke linkse krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Pieters nooit meer kan twitteren zijn leven uitzichtloos wordt.
Vraag het even aan HMF.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef stoeltafel het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hij aan de dokter had gevraagd wanneer hij weer 2 handig kon typen, en niet wanneer hij weer zou kunnen voetballen.
Deed ik ook wel, maar door die twee had hij gewoon te veel werk.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True, hij wilde tenminste nog. Maar het bleef belachelijk slecht. Heb nog nooit zo veel gescholden op de Stroot
Wie gaat dan chicks liken op instagram?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaat zn vriendin nu voor m doen.
Doet hij niet. Zijn chick volgt hem ook en die kan het dus zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie gaat dan chicks liken op instagram?
Ik las ergens dat Wijnaldem een half uur na de wedstrijd tegen Zwolle daar al mee bezig was.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doet hij niet. Zijn chick volgt hem ook en die kan het dus zien.
Dat is nog niet eens de helftquote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Wijnaldem een half uur na de wedstrijd tegen Zwolle daar al mee bezig was.
Voetbal is gelukkig maar een bijzaak..twitter:marceleilering twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 13:00:10"Letterlijk binnen een halfuur na de wedstrijd zat Wijnaldum op instagram al weer foto's van halfnaakte hoertjes te 'liken'. Hopeloos." #PSV reageer retweet
quote:
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft![]()
Uurtje voor de wedstrijd door Waterman..
[ afbeelding ]
En half uurtje na de wedstrijd.Voetbal is gelukkig maar een bijzaak..twitter:marceleilering twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 13:00:10"Letterlijk binnen een halfuur na de wedstrijd zat Wijnaldum op instagram al weer foto's van halfnaakte hoertjes te 'liken'. Hopeloos." #PSV reageer retweet
Strootman hoeft niemand te liken, dat doen de dames wel op zijn foto'squote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.
Wel opvallend vaker bij donkere jongens, maar dat mag je dan weer niet zeggen.
Het is de hele subcultuur onder die jongens. Na de training even naar de kapper gaan, kleren kopen, foto's van je nieuwe outfit twitteren om te laten zien hoe "fresh" je bent. In de bus/vliegtuig naar een uitwedstrijd jezelf totaal afsluiten van de buitenwereld met hip-hop op die gigantische koptelefoons en vervolgens ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.
Wel opvallend vaker bij donkere jongens, maar dat mag je dan weer niet zeggen.
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is de hele subcultuur onder die jongens. Na de training even naar de kapper gaan, kleren kopen, foto's van je nieuwe outfit twitteren om te laten zien hoe "fresh" je bent. In de bus/vliegtuig naar een uitwedstrijd jezelf totaal afsluiten van de buitenwereld met hip-hop op die gigantische koptelefoons en vervolgens ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.
Bij elk team niet man, draai het eens niet zo omquote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?
Ik kan eerlijk gezegd niet zo direct een team opnoemen waar binnen een half uur na de wedstrijd een speler alweer bezig is met foto's van half-naakte vrouwen liken op Instagram.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?
Kanpioen van vorig jaar, City allemaal koptelefoontjes, madrid hetzelfde. Ja man daar speel je slecht doorquote:Op zondag 20 januari 2013 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bij elk team niet man, draai het eens niet zo om
Ja als je genoeg kwaliteit hebt maakt het geen reet uit, dan win je nog met een dikke joint een kwartier voor de wedstrijd maar teams als PSV moeten dit soort praktijken gewoon bannen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kanpioen van vorig jaar, City allemaal koptelefoontjes, madrid hetzelfde. Ja man daar speel je slecht door_!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |