Ik denk idd dat dat zijn grootste vrees isquote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Pieters nooit meer kan twitteren zijn leven uitzichtloos wordt.
Het schijnt wel dat hij aan de dokter had gevraagd wanneer hij weer 2 handig kon typen, en niet wanneer hij weer zou kunnen voetballen.quote:
True, hij wilde tenminste nog. Maar het bleef belachelijk slecht. Heb nog nooit zo veel gescholden op de Strootquote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn eerste fap beurt zal de doorslag geven.
[..]
Alleen Strootman deed nog wat.
Van Bommel en Wijnaldum deden niets.
Gaat zn vriendin nu voor m doen.quote:
Wat zal die een sterke linkse krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Pieters nooit meer kan twitteren zijn leven uitzichtloos wordt.
Vraag het even aan HMF.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef stoeltafel het volgende:
WTF, vraag me af of hij zijn hand nog kan gebruiken, goed bedoel ik dan.
Hahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hij aan de dokter had gevraagd wanneer hij weer 2 handig kon typen, en niet wanneer hij weer zou kunnen voetballen.
Deed ik ook wel, maar door die twee had hij gewoon te veel werk.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True, hij wilde tenminste nog. Maar het bleef belachelijk slecht. Heb nog nooit zo veel gescholden op de Stroot
Wie gaat dan chicks liken op instagram?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaat zn vriendin nu voor m doen.
Doet hij niet. Zijn chick volgt hem ook en die kan het dus zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie gaat dan chicks liken op instagram?
Ik las ergens dat Wijnaldem een half uur na de wedstrijd tegen Zwolle daar al mee bezig was.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doet hij niet. Zijn chick volgt hem ook en die kan het dus zien.
Dat is nog niet eens de helftquote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Wijnaldem een half uur na de wedstrijd tegen Zwolle daar al mee bezig was.
Voetbal is gelukkig maar een bijzaak..twitter:marceleilering twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 13:00:10"Letterlijk binnen een halfuur na de wedstrijd zat Wijnaldum op instagram al weer foto's van halfnaakte hoertjes te 'liken'. Hopeloos." #PSV reageer retweet
quote:
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft![]()
Uurtje voor de wedstrijd door Waterman..
[ afbeelding ]
En half uurtje na de wedstrijd.Voetbal is gelukkig maar een bijzaak..twitter:marceleilering twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 13:00:10"Letterlijk binnen een halfuur na de wedstrijd zat Wijnaldum op instagram al weer foto's van halfnaakte hoertjes te 'liken'. Hopeloos." #PSV reageer retweet
Strootman hoeft niemand te liken, dat doen de dames wel op zijn foto'squote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.
Wel opvallend vaker bij donkere jongens, maar dat mag je dan weer niet zeggen.
Het is de hele subcultuur onder die jongens. Na de training even naar de kapper gaan, kleren kopen, foto's van je nieuwe outfit twitteren om te laten zien hoe "fresh" je bent. In de bus/vliegtuig naar een uitwedstrijd jezelf totaal afsluiten van de buitenwereld met hip-hop op die gigantische koptelefoons en vervolgens ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig normaal onder die gasten.
Wel opvallend vaker bij donkere jongens, maar dat mag je dan weer niet zeggen.
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is de hele subcultuur onder die jongens. Na de training even naar de kapper gaan, kleren kopen, foto's van je nieuwe outfit twitteren om te laten zien hoe "fresh" je bent. In de bus/vliegtuig naar een uitwedstrijd jezelf totaal afsluiten van de buitenwereld met hip-hop op die gigantische koptelefoons en vervolgens ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.
Bij elk team niet man, draai het eens niet zo omquote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?
Ik kan eerlijk gezegd niet zo direct een team opnoemen waar binnen een half uur na de wedstrijd een speler alweer bezig is met foto's van half-naakte vrouwen liken op Instagram.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is bij elke team zo, noem eens waar niet?
Kanpioen van vorig jaar, City allemaal koptelefoontjes, madrid hetzelfde. Ja man daar speel je slecht doorquote:Op zondag 20 januari 2013 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bij elk team niet man, draai het eens niet zo om
Ja als je genoeg kwaliteit hebt maakt het geen reet uit, dan win je nog met een dikke joint een kwartier voor de wedstrijd maar teams als PSV moeten dit soort praktijken gewoon bannen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kanpioen van vorig jaar, City allemaal koptelefoontjes, madrid hetzelfde. Ja man daar speel je slecht door_!!
Wijnaldum moest bijkomen van een zware verkrachting. Nee, maar dat zie je niet vaak nee. Maar om nou verbanden te gaan leggenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet zo direct een team opnoemen waar binnen een half uur na de wedstrijd een speler alweer bezig is met foto's van half-naakte vrouwen liken op Instagram.
Nee, niet nodigquote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja als je genoeg kwaliteit hebt maakt het geen reet uit, dan win je nog met een dikke joint een kwartier voor de wedstrijd maar teams als PSV moeten dit soort praktijken gewoon bannen.
Wie weet gaat het knopje nu wel omquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus of ben je blij met verlies tegen PEC?
de bal is rond, ik ben out blessquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie weet gaat het knopje nu wel om
Het zegt in ieder geval genoeg over de instelling van bepaalde spelers, het interesseert ze allemaal niet zoveel. Bij een hoop PSV spelers ontbreekt het gewoon aan mentaliteit. Of speelde Wijnaldum wederom een waardeloze pot omdat Marcelo matig stond te verdedigen?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum moest bijkomen van een zware verkrachting. Nee, maar dat zie je niet vaak nee. Maar om nou verbanden te gaan leggen
Dat breekt je wel als je de bal bijna nooit krijgt omdat die lullo zit te kloten achterin. Elke keer met de angst spelen dat je bij balverlies achter komt te staan. Zelfvertrouwen stralen ze iig niet uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval genoeg over de instelling van bepaalde spelers, het interesseert ze allemaal niet zoveel. Bij een hoop PSV spelers ontbreekt het gewoon aan mentaliteit. Of speelde Wijnaldum wederom een waardeloze pot omdat Marcelo matig stond te verdedigen?
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval genoeg over de instelling van bepaalde spelers, het interesseert ze allemaal niet zoveel. Bij een hoop PSV spelers ontbreekt het gewoon aan mentaliteit. Of speelde Wijnaldum wederom een waardeloze pot omdat Marcelo matig stond te verdedigen?
Overschat dat niet te snel, daar zijn wij het (harde) bewijs vanquote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Heeft het gewoon niet mee te maken, dat er weinig eigen jeugd is?
Iedereen hier ziet PSV als een tussenstap, terwijl eigen jeugd dat niet zo snel ziet. Een Ooijen of een Hendrix zijn echte PSV'ers, terwijl die andere PSV niet eens interesseren.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Overschat dat niet te snel, daar zijn wij het (harde) bewijs van![]()
Clubliefde is ver te zoeken deze tijden, slechts bij weinigen nog echt aanwezig.
Jij vind het wel professioneel gedrag om met je shirtje half uit zo op een sofa te liggen een uur voor de wedstrijd?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Krijgen we dat weerZe hebben er geen zin in, het interesseert ze niet. Zoeken naar verklaringen is dat.
Dinsdag is die er weer. Ben benieuwd of die nog een stuk schrijft over vrijdag.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken, Thijs is ook een tijdje stil. Komt morgen zeker met een grote primeur tijdens VI?
Met een Van Bommel die het niet kan belopen en Wijnaldum die niet mee komt verdedigen loop je ook nogal rap tegen een counter aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat breekt je wel als je de bal bijna nooit krijgt omdat die lullo zit te kloten achterin. Elke keer met de angst spelen dat je bij balverlies achter komt te staan. Zelfvertrouwen stralen ze iig niet uit.
Mentaliteit is overschat. Het is veel simpeler: kwa-li-teit. Wijnaldum is gewoon een hele matige voetballer, die speelt tegen zijn plafond.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Hoe zit et met Engelaar, Manolev en Nijland?? Vals alarm?
Dat sowieso. Maar als de mentaliteit goed is kun je dat in ieder geval nog enigszins camoufleren. Nu is het helemaal niks. Een slappe ongeïnteresseerde speler.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Mentaliteit is overschat. Het is veel simpeler: kwa-li-teit. Wijnaldum is gewoon een hele matige voetballer, die speelt tegen zijn plafond.
Ik denk niet dat het zijn prestaties verslechtertquote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij vind het wel professioneel gedrag om met je shirtje half uit zo op een sofa te liggen een uur voor de wedstrijd?
[ afbeelding ]
En waarom heeft PSV zo'n ruimte dan? Denk niet dat dit alleen hun fout is.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zijn prestaties verslechtertOf dat hij daardoor geen zin heeft in de wedstrijd.
Ik verwacht een package deal met AZ. Viergever en Maher voor 12 miljoen ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik zeg dat er 2 nieuwe aankopen gaan komen voor 31 jan. Maar of dat nut heeft is een ander verhaal.
Achteraf kunnen we pas weten of dat goed zou zijn. Als Strootman voor +15 weggaat zou het een topdeal zijn anders niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht een package deal met AZ. Viergever en Maher voor 12 miljoen ofzo.
Kut Brands.
Strootman moet verlies van Wijnaldum, Vukovic, Manolev, Marcelo en Pieters opvangen. Zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achteraf kunnen we pas weten of dat goed zou zijn. Als Strootman voor +15 weggaat zou het een topdeal zijn anders niet.
Een speler met een beetje inzet doet het al beter dan die 4 bijelkaarquote:Op maandag 21 januari 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman moet verlies van Wijnaldum, Vukovic, Manolev, Marcelo en Pieters opvangen. Zie ik niet gebeuren.
En ze waren allemaal 1 voor 1 zo duur man.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een speler met een beetje inzet doet het al beter dan die 4 bijelkaar
Ik verwacht er niets van. Ik dacht eerst ook dat het niet slechter kon dan een Derijck, maar Zanka bewees het tegendeel.quote:
Zanka speelt goed hoor, alleen moet ie Marcelo zo vaak helpen dat veel goals dan in zijn gebied vallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht er niets van. Ik dacht eerst ook dat het niet slechter kon dan een Derijck, maar Zanka bewees het tegendeel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka speelt goed hoor, alleen moet ie Marcelo zo vaak helpen dat veel goals dan in zijn gebied vallen.
Maar hoe kunnen alle trainers iets in hem zien?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka speelt goed hoor, alleen moet ie Marcelo zo vaak helpen dat veel goals dan in zijn gebied vallen.
Veel keus heb je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen alle trainers iets in hem zien?
Basis bij Rutten, Cocu en nu Advocaat.
Hij moet iets goed kunnen.
Of krijgt ieder trainer een gratis beurt bij zijn vrouw?
Ja maar Marcelo is echt zo slecht man. Niet normaal gewoon.quote:
Zekersquote:Op maandag 21 januari 2013 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ken lachen maar Zanka is een goeie verdediger. Juiste mentaliteit.
Hij straalt onzekerheid uit, dat is zo eng om te zienquote:Op maandag 21 januari 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar Marcelo is echt zo slecht man. Niet normaal gewoon.
Hij kan niet eens bal wegkoppen.
Ik verwacht een andere voorbereiding eigenlijk.quote:
Zelfs een Wisgerhof straalt meer uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij straalt onzekerheid uit, dat is zo eng om te zien
Niet mee eens, met volle inzet en mentaliteit kun je een hele hoop compenseren.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Mentaliteit is overschat. Het is veel simpeler: kwa-li-teit. Wijnaldum is gewoon een hele matige voetballer, die speelt tegen zijn plafond.
Op de een of andere vreemde manier zijn mensen gaan denken dat Wijnaldum 'een groot talent' is. Maar waarom eigenlijk?
Dat zijn wel valide redenen voor ontbinding contract lijkt me.quote:[Update] Volgens Jack van Gelder heeft Pieters zes pezen en een zenuw gescheurd. 'Men denkt dat hij er het hele seizoen uit is.' Van Gelder meldde dat zojuist in het programma Studio Voetbal bij de NOS.
Momentopname, wie weet staat ie daarna op en gaat ie bezig. Zoiets kan je oordelen op bewegende beelden die ze daadwerkelijk volgen en niet 1x maar een aantal keren.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht een andere voorbereiding eigenlijk.
Gun je niemand natuurlijkquote:Erik Pieters sloeg vrijdagavond een ruit kapot en heeft daarbij mogelijk een slagader geraakt. Dat kan vervelende gevolgen hebben, weet ook ex-Willem II'er Rob Oomens. Hij kreeg in 2005 een ongeluk waarbij de pezen en slagaders van zijn onderarm volledig waren doorgesneden en moest zijn loopbaan direct beëindigen. Oomens kan nooit meer voetballen: "Ik hoop dat Pieters niet hetzelfde hoeft door te maken", zegt de voormalig middenvelder tegen Omroep Brabant.
Oomens was thuis zijn vissenkom aan het schoonmaken, toen deze opeens kapot ging. De scherven joegen door zijn arm. "Ik weet dat het natuurlijk niet dezelfde situatie is als met Pieters, maar als ik naar de beelden op tv kijk roept dat wel herinneringen op. Vooral dat bloed", zegt Oomens. "Ik ben in totaal acht keer geopereerd aan mijn arm. Daarna heb ik lang moeten revalideren. Ik hoop echt dat Pieters dat allemaal niet hoeft door te gaan en dat de schade meevalt."
Oomens kan nu niet meer voetballen en werkt tegenwoordig als accountant. "Ik mag van de dokter niet te lang buiten zijn met mijn arm", legt hij uit. "De doorbloeding is verre van optimaal: ik krijg niet voldoende bloed in mijn vingers om ze warm te houden. Dat zou betekenen dat ze kunnen afsterven. De dokter stelde mij voor de keuze: of verder voetballen of een redelijk goed functionerende arm en hand. Het is wel duidelijk welke keuze ik heb gemaakt."
Pieters zal de komende dagen bij een speciale hand- en polsdokter te rade gaan om de behandeling van zijn armblessure vast te stellen. Volgens De Telegraaf staat hij zeker zes weken buitenspel en tijdens die revalidatieperiode moet duidelijk worden wat er allemaal precies beschadigd is. Oomens: "Het is een domme actie van hem, maar dat zal hij zelf nu ook wel weten. Die jongen heeft potentie om het ver te schoppen als voetballer. Dan moet je voorzichtig zijn met je lichaam."
Dit laat juist alleen maar zien, dat PSV niet op hem kan bouwen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef Ramboetan het volgende:
Ai, wat een domme pech voor Pieters. Die vreet zichzelf waarschijnlijk helemaal op nu uit frustratie.
Hopelijk voor psv komt hij er bovenop. Sterkte!
Dit is wel weer zielig eigenlijk. Dit zou ik hem niet gunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |