Debielquote:'Pieters minimaal zes weken uit de roulatie'
20 januari 2013
Volgens De Telegraaf is Erik Pieters minimaal zes weken uit de roulatie. Dat werd gemeld bij Eredivisie Live. Er is veel schade aan zijn arm, waarover nog de nodige zorgen zijn. Pieters is mogelijk nog wel drie maanden zoet met zijn herstel, maar hij zou dan gedurende de laatste periode al wel weer in actie kunnen komen.
Je kan het ook zien als extra schorsing.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
Jammer dat hij op deze manier zijn schorsing ontloopt.
quote:
twitter:stomphorst twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:21:19PSV'er Erik Pieters kan als gevolg van zijn vuistslag door een raam dit seizoen wellicht niet meer spelen. #langsdelijn #NOS reageer retweet
Die zou eigenlijk pas in moeten gaan op het moment dat hij weer kan voetballenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
Jammer dat hij op deze manier zijn schorsing ontloopt.
Hier word ik zo moe van. Excuses aan PSV-Directie. Laat hem maar midden op het veld zijn excuses aanbieden aan het publiek.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:17:15Blessure Pieters is ernstig. Moet na excuses en bezoek aan #PSV-directie naar speciale handdokter. Weken eruit. Zie #ED morgen. reageer retweet
Zo'n speler moet je zijn loon inhouden voor wangedrag.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hier word ik zo moe van. Excuses aan PSV-Directie. Laat hem maar midden op het veld zijn excuses aanbieden aan het publiek.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:17:15Blessure Pieters is ernstig. Moet na excuses en bezoek aan #PSV-directie naar speciale handdokter. Weken eruit. Zie #ED morgen. reageer retweet
Typisch weer.
En dan uiteraard gevolgd door de rest van het elftal.
Vind ik (persoonlijk) weer meevallen. Het blijft een feit dat het mede komt doordat hij gewoon 1+ jaar geen wedstrijd heeft kunnen spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zo'n speler moet je zijn loon inhouden voor wangedrag.
Reden te meer om zijn loon in te houden. Meneer beurt maandelijks geld en doet er geen fuck voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind ik (persoonlijk) weer meevallen. Het blijft een feit dat het mede komt doordat hij gewoon 1+ jaar geen wedstrijd heeft kunnen spelen.
Het praat niks goed, maar het is wel een achterliggende reden. Als het raam niet gebroken was had ik het sowieso geen boeiende situatie gevonden.
Neemt niet weg dat ik het toch lastig vind om te beoordelen. Achterlijk was het zeker.
Omdat voetbal een contactsport is? Als verdediger gebruik je ook je handen om je af te zetten tegen een tegenstander. Je moet de bal in kunnen gooien enzovoort.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef tja77 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je met een paar hechtingen in je arm niet kunt voetballen, tis godverdomme geen keeper.
Ingooien kun je ook een ander laten doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat voetbal een contactsport is? Als verdediger gebruik je ook je handen om je af te zetten tegen een tegenstander. Je moet de bal in kunnen gooien enzovoort.
Hij bevindt zich iniedergeval in goed gezelschapquote:Op zondag 20 januari 2013 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reden te meer om zijn loon in te houden. Meneer beurt maandelijks geld en doet er geen fuck voor.
Heb je ooit hechtingen gehad? Als er te veel kracht op de wondrand komt te staan kunnen ze inscheuren waardoor de wond weer open gaat staan. In zo'n geval kan/mag er niet meer opnieuw gehecht worden in verband met infectiegevaar waardoor je een grote openstaande wond krijgt die door granulatieweefsel vorming moet genezen. Daar gaat een behoorlijke tijd overheen en laat blijvende schade achter.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ingooien kun je ook een ander laten doen.
En een paar hechtingen belemmeren je enigzins, maar het is niet zo dat je je arm niet meer kunt gebruiken.
Je onderschat het wel hoor. Je heb je handen voor veel dingen nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef tja77 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je met een paar hechtingen in je arm niet kunt voetballen, tis godverdomme geen keeper.
Missen is een groot woord.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij bevindt zich iniedergeval in goed gezelschapMaar je hebt gelijk nu ik er even over nadenk. Door eigen toedoen missen we hem weer een behoorlijke tijd.
Nu moeten we het doen met Manolev/Bouma/Marcelo/Zanka/Derijck.. Ik zie het eigenlijk opeens totaal niet meer zitten..quote:Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je onderschat het wel hoor. Je heb je handen voor veel nodig.
Om te sprinten moet je bijvoorbeeld je handen goed neerzetten. Om te koppen moet je dat ook bijvoorbeeld doen.
[..]
Missen is een groot woord.
Het is niet zo dat hij geen handen meer heeft hèquote:Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je onderschat het wel hoor. Je heb je handen voor veel dingen nodig.
Om te sprinten moet je bijvoorbeeld je handen goed neerzetten. Om te koppen moet je dat ook bijvoorbeeld doen.
[..]
Missen is een groot woord.
Ik heb getennist met hechtingen in mijn rechterhand, terwijl ik rechtshandig ben.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb je ooit hechtingen gehad? Als er te veel kracht op de wondrand komt te staan kunnen ze inscheuren waardoor de wond weer open gaat staan. In zo'n geval kan/mag er niet meer opnieuw gehecht worden in verband met infectiegevaar waardoor je een grote openstaande wond krijgt die door granulatieweefsel vorming moet genezen. Daar gaat een behoorlijke tijd overheen en laat blijvende schade achter.
Bouma op LB is zelfs beter dan Pieters.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nu moeten we het doen met Manolev/Bouma/Marcelo/Zanka/Derijck.. Ik zie het eigenlijk opeens totaal niet meer zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |