Vind ook Strootman geen sterke aankoop in de zin dat hij inderdaad gewoon veel te veel heeft gekost. Dat hij de éénnabeste speler van PSV is doet daar weinig aan af. Te veel betaald is te veel betaald.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij maar één echt goede zet gehad tot nu toe: Strootman halen (hoewel hij een half jaar eerder praktisch niks kostte). Die zal wel met flinke winst verkocht worden.
Wie is de beste?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ook Strootman geen sterke aankoop in de zin dat hij inderdaad gewoon veel te veel heeft gekost. Dat hij de éénnabeste speler van PSV is doet daar weinig aan af. Te veel betaald is te veel betaald.
Ja, want Strootman was bij Sparta ook al een klasbak natuurlijk. Dat half jaartje Utrecht heeft hem echt niet opeens 10x zo goed gemaakt. Wel 10x zo duur.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Absoluut. Strootman had je inderdaad veel goedkoper kunnen ophalen (en nog een paar), maar ze durfde het niet aan. Nou is het natuurlijk wel zo dat strootman zich nog verder ontwikkelt had bij utrecht, had hij die ontwikkeling ook bij psv zo snel kunnen maken?
Eens.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ook Strootman geen sterke aankoop in de zin dat hij inderdaad gewoon veel te veel heeft gekost. Dat hij de éénnabeste speler van PSV is doet daar weinig aan af. Te veel betaald is te veel betaald.
Klopt deels imo; zolang je een speler met flinke winst kunt verkopen (in het geval van Strootman waarschijnlijk minimaal het dubbele) kun je niet spreken van een slechte aankoop.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind persoonlijk Lens de beste speler, al kan ik me voorstellen dat jullie er minder van gecharmeerd zijn. Hij speelt nu in een verkeerd systeem, en voor mij als buitenstaander is het in dit soort gevallen wat makkelijker oordelen omdat de fouten die hij maakt mij niet storen.quote:
Onzin. Psv moet alleen nog besparen op salariskosten en dat gaat lukken nadat vorig jaar Isaksson en na dit jaar Engelaar en nog een paar vertrekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik heb mij genoeg ingelezen. Maar zonder de CL moeten jullie weer de kosten reduceren. Dan moet je wel je betere spelers verkopen. En aangezien jullie geen jeugdopleiding hebben om op terug te vallen (goedkoopste manier om inkomsten te genereren)
We zullen zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Onzin. Psv moet alleen nog besparen op salariskosten en dat gaat lukken nadat vorig jaar Isaksson en na dit jaar Engelaar en nog een paar vertrekken.
Psv heeft geen CL nodig om quite te draaien. Jullie blijven dat maar roepen, maar is echt onzin.
In potentie misschien de beste. Maar deze man heeft nog nooit 10 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld. Altijd een paar wedstrijden (en dan gaat hij gelijk roepen dat hij klaar is voor het buitenland) en dan weer 5 wedstrijden dan zie je hem niet. Ja als hij buitenspel staat.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind persoonlijk Lens de beste speler, al kan ik me voorstellen dat jullie er minder van gecharmeerd zijn. Hij speelt nu in een verkeerd systeem, en voor mij als buitenstaander is het in dit soort gevallen wat makkelijker oordelen omdat de fouten die hij maakt mij niet storen.
geen enkele speler bij PSV heeft 10 wedstrijden op rij goed gepresenteerd. Logisch ook want je speelt met jonge wisselvallige spelers.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In potentie misschien de beste. Maar deze man heeft nog nooit 10 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld. Altijd een paar wedstrijden (en dan gaat hij gelijk roepen dat hij klaar is voor het buitenland) en dan weer 5 wedstrijden dan zie je hem niet. Ja als hij buitenspel staat.
De pech van Lens is eigenlijk dat hij qua spel niet geschikt is voor Nederlandse clubs. Een echte 4-4-2 spits die een targetman naast hem nodig heeft. Hij moet gewoon naar een club als Newcastle of Stoke gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In potentie misschien de beste. Maar deze man heeft nog nooit 10 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld. Altijd een paar wedstrijden (en dan gaat hij gelijk roepen dat hij klaar is voor het buitenland) en dan weer 5 wedstrijden dan zie je hem niet. Ja als hij buitenspel staat.
Dat is toch juist waar hij voor betaald krijgt?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef ValHallen het volgende:
Het enige dat je Brands aan kan rekenen is zijn beroerde aankoop en scoutingbeleid.
Ja maar jij vind lens de beste. Ik vind hem in potentie de beste dus dan moet je het ook laten zien. constant.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
geen enkele speler bij PSV heeft 10 wedstrijden op rij goed gepresenteerd. Logisch ook want je speelt met jonge wisselvallige spelers.
En daarnaast niet vergeten de gelden uit de FOX deal.quote:
Ja daar zou hij beter passen absoluut.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De pech van Lens is eigenlijk dat hij qua spel niet geschikt is voor Nederlandse clubs. Een echte 4-4-2 spits die een targetman naast hem nodig heeft. Hij moet gewoon naar een club als Newcastle of Stoke gaan.
Hij saneert wel aardig toch? Gaan en gingen een hoop dure oude spelers weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch juist waar hij voor betaald krijgt?
Ik heb niet gezegd dat ik Lens de beste vindt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja maar jij vind lens de beste. Ik vind hem in potentie de beste dus dan moet je het ook laten zien. constant.
Ik vind bijvoorbeeld Strootman gewoon goed spelen dit jaar. Constanter dan vorig seizoen bijvoorbeeld.
Is gemiddeld neem ik aan, toch?quote:
Zwaar terecht. Wat moet die gast op 10 als hij het niet voor elkaar krijgt om aanspeelbaar te zijn. En dat is al vaker gebeurd.quote:
------------------ Watermanquote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
------------------ Waterman
Manolev - Marcelo - Zanka - Bouma (moet helaas)
------ Hutchinson ------ Strootman
-------------------- Mertens
--- Lens ----------------------------- Depay
--------------- Matavz/Locadia
Er is niemand anders die er kan staan. Straks bankt ie gewoon lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik denk ook dat je hem beter aan de buitenkant kan zetten. Ik snap ook niet dat Advocaat met hem op 10 blijft spelen. Goede momenten zijn op een hand te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |