CEE!quote:
quote:
goede film? ga ik em over een wk of 2 ook ff in de bios zienquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om Django Unchained nog een keer te kijken.
Des Tarantino's. Dus, ja! Humor, actie, piefpafpoef en een geniale Christoph Waltz.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede film? ga ik em over een wk of 2 ook ff in de bios zien
Ja idd, ik weet het ook nog steeds nietquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
Die sjeidagger opleidingreclame mag wel eens aangeven hoe ze die naam van ze spellen, als ze willen dat mensen op hun website komen.
ah, klinkt goedquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Des Tarantino's. Dus, ja! Humor, actie, piefpafpoef en een geniale Christoph Waltz.
scheidegger geloof ik, denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik weet het ook nog steeds niet
succes met opruimenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
bubbles uitgespeeld, nu weer wat nuttigs doen met mijn zondag.
kameropruimen ofzo.
fireflies![]()
Terecht, das een bazenfilm, neger!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om Django Unchained nog een keer te kijken.
Hier in het oosten lopen we sowieso achterquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je klok loopt -minimaal- anderhalf uur achter
QFTquote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten lopen we sowieso achter
Wakker is een groot woord...quote:
Snibbig?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakker is een groot woord...![]()
Werd wakker gebeld door m'n ma die me snibbig "kom je nog op de koffie of hoe zit het?!" toe beet
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakker is een groot woord...![]()
Werd wakker gebeld door m'n ma die me snibbig "kom je nog op de koffie of hoe zit het?!" toe beet
Kortaf. Het is een bestaand woord, want werd goedgekeurd door de spellcheckquote:
Daar slaap ik dwars door heen gelukkig, maar goed ook. Vanuit een FB-groep had ik tientallen meldingenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Ik werd om half 12 wakker door m'n telefoon, FB-melding.
. Tot een uur of 10 trilt ie sowieso niet, anders was ik nog eerder wakker.
oeh moet nog een lijstje maken!quote:
ik weet nog niet wat ik ga doen, ik denk dat ik het ga mixen. hoewel de 90s eigenlijk meer mijn muziekperiode isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh moet nog een lijstje maken!
moet ik nou doen wat ik nu mooie liedjes vind? Of waar ik naar luisterde toen?
hihi blont, prutser dit datquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe iets fout, weg lijstje, kan ik weer overnieuw beginnen.
en hij komt er ook gewoon mee weg zonder dat dat meisje zich aangevallen voeldequote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef FZN05 het volgende:
Typisch Timur, die gaat dan weer op die beperking in, terwijl elke andere dj dat niet zo goed zou durven.
En dan gaat ie er ook nog een grap over maken.
ramaganana! hoewel ik de engelstalige single die daarna kwam mooier vind.....Magic ofzo heette die.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn lijstje is af
Met als hoogte punt Treble, al weet ik niet meer of ik die ergens nog had vervangen voor een andere plaat.
Wie komen er dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
wat kan ik toch slecht tegen mensen die zeggen er om 15u te zullen zijn en smsen wanneer ze vertrekken. het is 3kwartier rijden en ik heb nog niks gehoord....
Vervelend is dat he?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
wat kan ik toch slecht tegen mensen die zeggen er om 15u te zullen zijn en smsen wanneer ze vertrekken. het is 3kwartier rijden en ik heb nog niks gehoord....
m'n ex en haar man en vermoedelijk ook kind. even wat afleveren...quote:
Owh, klinkt gezellig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
m'n ex en haar man en vermoedelijk ook kind. even wat afleveren...
sounds like a party!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
m'n ex en haar man en vermoedelijk ook kind. even wat afleveren...
Italiaans halfuurtjequote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend is dat he?
Ik heb het maar geaccepteerd in mijn studentenstad waar helft van de studenten uit buitenland komt en standaard 15 min te laat kwam.
Ik heb zelfs vriendinnen gehad waarmee ik expres een kwartier eerder afsprak zodat we allebei er op tijd waren.
Spaans uurtje, Afrikaanse dag. Trust me I have seen it all..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Italiaans halfuurtje[ afbeelding ]
Treblequote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn lijstje is af
Met als hoogte punt Treble, al weet ik niet meer of ik die ergens nog had vervangen voor een andere plaat.
quote:
nja, oa een stapel dvddoosjes. ze zou het zelf kunnen tillen, maar volgens mij zijn het er ca 350...leeg, dat wel.quote:
Ik ben zo iemand...quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend is dat he?
Ik heb het maar geaccepteerd in mijn studentenstad waar helft van de studenten uit buitenland komt en standaard 15 min te laat kwam.
Ik heb zelfs vriendinnen gehad waarmee ik expres een kwartier eerder afsprak zodat we allebei er op tijd waren.
oh ,dat het later wordt vind ik niet erg, maar laat dat dan ff weten. niks is zo irritant als maar zitten wachten in dit gsm-tijdperk.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand...![]()
![]()
Standaard een kwartier tot een half uur te laat, er komen altijd dingen tussendoor
Dat dan weer wel!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ,dat het later wordt vind ik niet erg, maar laat dat dan ff weten. niks is zo irritant als maar zitten wachten in dit gsm-tijdperk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er komt zometeen brandweer langs, is onderweg naar Meppelt.
zou rauwe pinda's nemen besmet met een of andere schimmel. Daar ben ik 2x dagenlang ziek van geweest in Ghana.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
Zal ik vanavond rauwe kip vreten? wellicht word ik dan ziek...
ja, maar daar is wat lastiger aan te komen....hoewel ik ook geen rauwe kip in huis heb.....rauwe hamburgers?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zou rauwe pinda's nemen besmet met een of andere schimmel. Daar ben ik 2x dagenlang ziek van geweest in Ghana.
Jakkes... Ik denk dat ze aan gaan rijden via de N48/A28, dan hoor ik ze nietquote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meetploeg van D'vaart. Gebouw in de fik:
[ afbeelding ]
ze zelf even bellen is geen optie?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ,dat het later wordt vind ik niet erg, maar laat dat dan ff weten. niks is zo irritant als maar zitten wachten in dit gsm-tijdperk.
van rauw rund word je meestal niet ziek.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar daar is wat lastiger aan te komen....hoewel ik ook geen rauwe kip in huis heb.....rauwe hamburgers?
heb ik gedaanquote:Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ze zelf even bellen is geen optie?
heb ik ook niet in huisquote:Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
van rauw rund word je meestal niet ziek.
ik zou gewoon een fles sambal aan je mond zetten. Denk niet dat je mond en maag dat zo prettig vinden. Buikpijn gegarandeerd!
Of gewoon sneeuw met pekel eten!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ook niet in huismmmm, ik kan de magnetron leegschrapen!
Hmm, Maps zei N377. Roep maar als je ze wel hoort.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Jakkes... Ik denk dat ze aan gaan rijden via de N48/A28, dan hoor ik ze niet
welke sneeuw? hier ligt (nog) niks...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon sneeuw met pekel eten!
maare wrm wil je ziek worden?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke sneeuw? hier ligt (nog) niks...
ik ben zo stom geweest te zeggen dat ik morgen wel even een presentatie over mijn werk ga geven aan de uitzendbureaus waar mijn werkgever mee samenwerkt.....en ik vind dat eng. minder eng dan 5 jaar geleden, maar nog steeds eng...quote:
Leuk presentaties gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben zo stom geweest te zeggen dat ik morgen wel even een presentatie over mijn werk ga geven aan de uitzendbureaus waar mijn werkgever mee samenwerkt.....en ik vind dat eng. minder eng dan 5 jaar geleden, maar nog steeds eng...
Wat geven?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk presentaties geven![]()
Tegen reiskostenvergoeding + Pizza zal ik hem geven.
Vaag...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, Maps zei N377. Roep maar als je ze wel hoort.
haha, nee, ik ga het zelf wel doen want ik vind dat ik zulke dingen ook moet doen. 2 jaar geleden had ik 1 van mn collega's die dat graag doen naar voren geschoven, nu niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk presentaties geven![]()
Tegen reiskostenvergoeding + Pizza zal ik hem geven.
volgens mij werkt ie altijd op zondag. hij zit in de avond. en volgens mij zijn alle eo-progs op zondagavond op 3fm...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
mag Klaas trouwens wel werken op zondag? Hij is toch van de EO?
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Vanuit de kerk zo de studio in!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij werkt ie altijd op zondag. hij zit in de avond. en volgens mij zijn alle eo-progs op zondagavond op 3fm...
Ben niet meer gebeldquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer ben je in de uitzending dan?
Je verhaal was vast niet spannend genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ben niet meer gebeldIk denk volgende week dan, zal eens mailen
Ik word opeens gevolgd door de wijkagent van Wipstrik, volgens mij nadat ik die SNEEUW DES DOODS-tweet stuurde. Werd een aantal keer geretweetquote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
Altijd leuk, van die terugtweetende wijkagenten![]()
Kloek?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik word opeens gevolgd door de wijkagent van Wipstrik, volgens mij nadat ik die SNEEUW DES DOODS-tweet stuurde. Werd een aantal keer geretweet.
Stiekem kijkt hij al jaren...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Het begin van de nieuwe Justin Timberlake lijkt op een tune van WIDM.
Ik ga toch maar naar de bios, ben ik al een tijd niet geweest en heb nog bonnenquote:
Nee, valt best tegenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef Pino112 het volgende:
Aardig besneeuwd in de buurt van Zwolle? Nou hier niet.
Windkracht 7 hierquote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, valt best tegen![]()
Het begint wel flink harder te waaien nu, brrr...
Moet je maar niet zo langzaam rijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hoerensneeuw
Zojuist 2,5 uur gedaan over een stukje van 50 KM. En ja het moest.
Afknallen die sneeuwgod.
Goed puntquote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo langzaam rijden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Ronnie Flex Serious Talent? Dan mag ie eerst wel wat betere muziek maken.
( ͡° ͜ʖ ͡° )quote:
Valt mee, ik las die tweet van Paul verkeerd...quote:
Misschien wil Paul z'n bril wel even aan je lenen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik las die tweet van Paul verkeerd...
Nee, straks fietst iemand erop wegquote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wil Paul z'n bril wel even aan je lenen?
Ik was al door Rámon gebeld dat ik waarschijnlijk in de uitzending ging komen hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verhaal was vast niet spannend genoeg.
Oh, echt?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
De tering Rabbering lijkt wel een neger
hier voor jouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ding loopt taps af, hèquote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja het studiomeubel komt ook verdacht schuin omhoog
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hier voor jouw*pakt scheermesjes*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan overdrijven qua baardgroei
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
*pakt scheermesjes*
Je kan overdrijven qua baardgroei
Goede plaatquote:
Mooi vervelend allemaal, maar wel goed opgelost! Ik hoop dat jullie morgen alsnog terug kunnen vliegen, al heb ik er een zwaar hoofd inquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goedenavond, nog steeds vanuit Londen
Duurt nog wel even voordat je hier bent denk ik, want vannacht gaat het hier weer sneeuwenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Patsertquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
true true, maar de schoonheid van Emmeloord heb ik ook nooit gezien hoorquote:
Ik deed alleen eenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
true true, maar de schoonheid van Emmeloord heb ik ook nooit gezien hoorLwd heeft tenminste nog wat historie.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik deed alleen eenomdat ze dus hier een beetje uit de buurt komen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef henkde_j het volgende:
Zondagavond 22:00
Handjesomhoog radio!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef henkde_j het volgende:
Zondagavond 22:00
Handjesomhoog radio!
[ afbeelding ]
Haha de treinen rijden toch niet, al die suïcidale types nog depressiever omdat ze uren in de sneeuw staan te wachtenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Oh morgen is het Blue Monday. Lekker met al die treinshit enzo
Ik zie het voor me... Een depressievo, al zuchtend midden op het spoorquote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha de treinen rijden toch niet, al die suïcidale types nog depressiever omdat ze uren in de sneeuw staan te wachten
En dan de klachtenlijn van NS/ProRail bellenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me... Een depressievo, al zuchtend midden op het spoor![]()
En vervolgens door de sneeuw zich een weg banen naar de snelweg. En daar er achter te komen dat ook daar niets rijdt om voor te springenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me... Een depressievo, al zuchtend midden op het spoor![]()
Dat is wel veel rustiger toch? Ik kan dit wel waarderen iig. Maar ik hoor wel wat je bedoelt ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef henkde_j het volgende:
Doet mij wat denken aan big jet plane dit
Pfff, morgen dus een dagje zonder radio. Al die DJs die menen dat zij dat elk half uur moeten meldenquote:
#ivhnwquote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat wisten we nog niet, bedankt man.
Hehe ja idd krijg je dat weer jaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pfff, morgen dus een dagje zonder radio. Al die DJs die dat elk half uur menen te moeten melden
als ze dan maar wel i dont like mondays draaien van de boomtown ratsquote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ja idd krijg je dat weer ja
'De meest depressieve dag van het jaar mensen, wat een dag! Wat een dag! Ik vind het nogal wat!'
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ja idd krijg je dat weer ja
'De meest depressieve dag van het jaar mensen, wat een dag! Wat een dag! Ik vind het nogal wat!'
Nee, Coen zei tegen Domien "Ik kijk nu al uit naar volgende week"quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef alors het volgende:
Maar Sander is terug!![]()
als het goed is dan.
Dat zal wel in de lunchbox zitten, samen met Blue Monday en Manic Monday en nog iets.quote:
Lunchbox 1quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zal wel in de lunchbox zitten, samen met Blue Monday en Manic Monday en nog iets.
Klopt, nog één weekje Domien... en dan is Sander weer terug uit Australië.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, Coen zei tegen Domien "Ik kijk nu al uit naar volgende week"
Radiofreakforumquote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat ik dat las op het radiofreak forum
hij is wat overspannen/overwerkt geweest vlak na de zomervakantie en wellicht dat ie daarom nu wat langer vakantie heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat ik dat las op het radiofreak forum
Zo wilde ik dus ook reageren...quote:
Neerbuigende bui vandaag?quote:
Nooooooooo, ik dacht 3 weken...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, nog één weekje Domien... en dan is Sander weer terug uit Australië.
Nr. 2 van 1 en nr. 2 van 2 graag.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lunchbox 1
Nothing Ever Hurt Like You - James Morrison
New York New York - Ryan Adams
Lunchbox 2
Losing My Religion - R.E.M.
Reunion - M83
Die was er vandaag alweer.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de war met Paul zeker, die is er morgen wél weer.
Het is allemaal allang goed gekomen, dus dan is ie nu niet overspannen dus zit er geen waarheid in lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo wilde ik dus ook reageren...
Maar er zit wel iets van een waarheid in. Halverwege vorig jaar zat 'ie tegen overspannen aan (hyperventileren en zulk soort verschijnselen) en is toen dus een tijdje uit de running geweest... maar dat is allemaal allang goed gekomen.
Nee hoor. Ben je er soms ook lid en voel je je aangesproken?quote:
Nee, ben niet lid.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is allemaal allang goed gekomen, dus dan is ie nu niet overspannen dus zit er geen waarheid in lijkt me.
[..]
Nee hoor. Ben je er soms ook lid en voel je je aangesproken?
Dat forum gaat nergens over en kan je amper als betrouwbare bron gebruiken.
Heb je soms dat ze ook nog allemaal waarheid zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, ben niet lid.
Alleen je vele '' reacties vielen mij op
Daarom ook 'iets van een waarheid'... want er was wel iets, maar niet depri en al helemaal niet op dit moment. Een héél klein beetje waarheid dus... zoals meestal op het radioforum.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is allemaal allang goed gekomen, dus dan is ie nu niet overspannen dus zit er geen waarheid in lijkt me.
Ik ben ook erg benieuwd...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi vervelend allemaal, maar wel goed opgelost! Ik hoop dat jullie morgen alsnog terug kunnen vliegen, al heb ik er een zwaar hoofd in
En hier sneeuwt het ook nog steedsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat je hier bent denk ik, want vannacht gaat het hier weer sneeuwen
Nee, da's idd nog een meevallerquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Patsert![]()
Zo te zien niets te klagen over je vertraging
Hoeven jullie niet morgen op het werk te zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hier sneeuwt het ook nog steeds
1 van de knopjes van de muis bleef haken waardoor het geluid op 0 is gezet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geluid van de webcam is weer gefixed ondertussen?
Normaal wel, maar dit is overmacht. Gelukkig begrijpt m'n baas datquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeven jullie niet morgen op het werk te zijn?
En anders zonder Gelatine naar bed.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Normaal wel, maar dit is overmacht. Gelukkig begrijpt m'n baas dat.
Of ie het begrijpt of niet, het is niet andersquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Hey Roel nog bedankt voor al je liefs uit Londen
Vergeet het maar, dan gaat Roel lam aan de Pivo!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Roel naar Praag gaat, voor een kattebel![]()
ik geloof niet dat ik dit wil weten...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeet het maar, dan gaat Roel lam aan de Pino!
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeet het maar, dan gaat Roel lam aan de Pivo!
Vogelmelkquote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik dit wil weten...
quote:
Oh...quote:
Die ga ik mooi niet kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
fijn filmpje voor het slapengaan: http://www.vkmag.com/maga(...)ederige_tampon_leeg/
Kom op Rock. Daar ga ik dus echt niet op klikken.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
fijn filmpje voor het slapengaan: http://www.vkmag.com/maga(...)ederige_tampon_leeg/
Godver wolfje, nu kom ik toch in de verleiding...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Maar niet de video gestart. Goeie tetten wel
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Godver wolfje, nu kom ik toch in de verleiding...
Ik had ze me groter voorgesteld, dit kwam enigszins over als een teleurstelling.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het wel 2 pronte tetjes, kneedbaar
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had ze me groter voorgesteld, dit kwam enigszins over als een teleurstelling.
Gelukkig sta ik weer megasterk in m'n schoenen en klik ik gewoon niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Even door het filmpje heengeskipt. Ik heb een sterke maag.
Het komt mij enigszins nep over. Het is geen aanrader om te kijken.
Strak roze pakje? Pics!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik weer megasterk in m'n schoenen en klik ik gewoon niet.
Je zou me megaminthy kunnen noemen, zolang ik maar geen roze pakje aan hoef
Nja, alleen dat heuptasje... Zakt af, kleredingquote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |