CEE!quote:
quote:
goede film? ga ik em over een wk of 2 ook ff in de bios zienquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om Django Unchained nog een keer te kijken.
Des Tarantino's. Dus, ja! Humor, actie, piefpafpoef en een geniale Christoph Waltz.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede film? ga ik em over een wk of 2 ook ff in de bios zien
Ja idd, ik weet het ook nog steeds nietquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
Die sjeidagger opleidingreclame mag wel eens aangeven hoe ze die naam van ze spellen, als ze willen dat mensen op hun website komen.
ah, klinkt goedquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Des Tarantino's. Dus, ja! Humor, actie, piefpafpoef en een geniale Christoph Waltz.
scheidegger geloof ik, denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik weet het ook nog steeds niet
succes met opruimenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
bubbles uitgespeeld, nu weer wat nuttigs doen met mijn zondag.
kameropruimen ofzo.
fireflies![]()
Terecht, das een bazenfilm, neger!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om Django Unchained nog een keer te kijken.
Hier in het oosten lopen we sowieso achterquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je klok loopt -minimaal- anderhalf uur achter
QFTquote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten lopen we sowieso achter
Wakker is een groot woord...quote:
Snibbig?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakker is een groot woord...![]()
Werd wakker gebeld door m'n ma die me snibbig "kom je nog op de koffie of hoe zit het?!" toe beet
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakker is een groot woord...![]()
Werd wakker gebeld door m'n ma die me snibbig "kom je nog op de koffie of hoe zit het?!" toe beet
Kortaf. Het is een bestaand woord, want werd goedgekeurd door de spellcheckquote:
Daar slaap ik dwars door heen gelukkig, maar goed ook. Vanuit een FB-groep had ik tientallen meldingenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Ik werd om half 12 wakker door m'n telefoon, FB-melding.
. Tot een uur of 10 trilt ie sowieso niet, anders was ik nog eerder wakker.
oeh moet nog een lijstje maken!quote:
ik weet nog niet wat ik ga doen, ik denk dat ik het ga mixen. hoewel de 90s eigenlijk meer mijn muziekperiode isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh moet nog een lijstje maken!
moet ik nou doen wat ik nu mooie liedjes vind? Of waar ik naar luisterde toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |