CEE!quote:
quote:
goede film? ga ik em over een wk of 2 ook ff in de bios zienquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om Django Unchained nog een keer te kijken.
Des Tarantino's. Dus, ja! Humor, actie, piefpafpoef en een geniale Christoph Waltz.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede film? ga ik em over een wk of 2 ook ff in de bios zien
Ja idd, ik weet het ook nog steeds nietquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
Die sjeidagger opleidingreclame mag wel eens aangeven hoe ze die naam van ze spellen, als ze willen dat mensen op hun website komen.
ah, klinkt goedquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Des Tarantino's. Dus, ja! Humor, actie, piefpafpoef en een geniale Christoph Waltz.
scheidegger geloof ik, denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik weet het ook nog steeds niet
succes met opruimenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
bubbles uitgespeeld, nu weer wat nuttigs doen met mijn zondag.
kameropruimen ofzo.
fireflies![]()
Terecht, das een bazenfilm, neger!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om Django Unchained nog een keer te kijken.
Hier in het oosten lopen we sowieso achterquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je klok loopt -minimaal- anderhalf uur achter
QFTquote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten lopen we sowieso achter
Wakker is een groot woord...quote:
Snibbig?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakker is een groot woord...![]()
Werd wakker gebeld door m'n ma die me snibbig "kom je nog op de koffie of hoe zit het?!" toe beet
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakker is een groot woord...![]()
Werd wakker gebeld door m'n ma die me snibbig "kom je nog op de koffie of hoe zit het?!" toe beet
Kortaf. Het is een bestaand woord, want werd goedgekeurd door de spellcheckquote:
Daar slaap ik dwars door heen gelukkig, maar goed ook. Vanuit een FB-groep had ik tientallen meldingenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Ik werd om half 12 wakker door m'n telefoon, FB-melding.
. Tot een uur of 10 trilt ie sowieso niet, anders was ik nog eerder wakker.
oeh moet nog een lijstje maken!quote:
ik weet nog niet wat ik ga doen, ik denk dat ik het ga mixen. hoewel de 90s eigenlijk meer mijn muziekperiode isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh moet nog een lijstje maken!
moet ik nou doen wat ik nu mooie liedjes vind? Of waar ik naar luisterde toen?
hihi blont, prutser dit datquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe iets fout, weg lijstje, kan ik weer overnieuw beginnen.
en hij komt er ook gewoon mee weg zonder dat dat meisje zich aangevallen voeldequote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef FZN05 het volgende:
Typisch Timur, die gaat dan weer op die beperking in, terwijl elke andere dj dat niet zo goed zou durven.
En dan gaat ie er ook nog een grap over maken.
ramaganana! hoewel ik de engelstalige single die daarna kwam mooier vind.....Magic ofzo heette die.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn lijstje is af
Met als hoogte punt Treble, al weet ik niet meer of ik die ergens nog had vervangen voor een andere plaat.
Wie komen er dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
wat kan ik toch slecht tegen mensen die zeggen er om 15u te zullen zijn en smsen wanneer ze vertrekken. het is 3kwartier rijden en ik heb nog niks gehoord....
Vervelend is dat he?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
wat kan ik toch slecht tegen mensen die zeggen er om 15u te zullen zijn en smsen wanneer ze vertrekken. het is 3kwartier rijden en ik heb nog niks gehoord....
m'n ex en haar man en vermoedelijk ook kind. even wat afleveren...quote:
Owh, klinkt gezellig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
m'n ex en haar man en vermoedelijk ook kind. even wat afleveren...
sounds like a party!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
m'n ex en haar man en vermoedelijk ook kind. even wat afleveren...
Italiaans halfuurtjequote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend is dat he?
Ik heb het maar geaccepteerd in mijn studentenstad waar helft van de studenten uit buitenland komt en standaard 15 min te laat kwam.
Ik heb zelfs vriendinnen gehad waarmee ik expres een kwartier eerder afsprak zodat we allebei er op tijd waren.
Spaans uurtje, Afrikaanse dag. Trust me I have seen it all..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Italiaans halfuurtje[ afbeelding ]
Treblequote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn lijstje is af
Met als hoogte punt Treble, al weet ik niet meer of ik die ergens nog had vervangen voor een andere plaat.
quote:
nja, oa een stapel dvddoosjes. ze zou het zelf kunnen tillen, maar volgens mij zijn het er ca 350...leeg, dat wel.quote:
Ik ben zo iemand...quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend is dat he?
Ik heb het maar geaccepteerd in mijn studentenstad waar helft van de studenten uit buitenland komt en standaard 15 min te laat kwam.
Ik heb zelfs vriendinnen gehad waarmee ik expres een kwartier eerder afsprak zodat we allebei er op tijd waren.
oh ,dat het later wordt vind ik niet erg, maar laat dat dan ff weten. niks is zo irritant als maar zitten wachten in dit gsm-tijdperk.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand...![]()
![]()
Standaard een kwartier tot een half uur te laat, er komen altijd dingen tussendoor
Dat dan weer wel!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ,dat het later wordt vind ik niet erg, maar laat dat dan ff weten. niks is zo irritant als maar zitten wachten in dit gsm-tijdperk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er komt zometeen brandweer langs, is onderweg naar Meppelt.
zou rauwe pinda's nemen besmet met een of andere schimmel. Daar ben ik 2x dagenlang ziek van geweest in Ghana.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
Zal ik vanavond rauwe kip vreten? wellicht word ik dan ziek...
ja, maar daar is wat lastiger aan te komen....hoewel ik ook geen rauwe kip in huis heb.....rauwe hamburgers?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zou rauwe pinda's nemen besmet met een of andere schimmel. Daar ben ik 2x dagenlang ziek van geweest in Ghana.
Jakkes... Ik denk dat ze aan gaan rijden via de N48/A28, dan hoor ik ze nietquote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meetploeg van D'vaart. Gebouw in de fik:
[ afbeelding ]
ze zelf even bellen is geen optie?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ,dat het later wordt vind ik niet erg, maar laat dat dan ff weten. niks is zo irritant als maar zitten wachten in dit gsm-tijdperk.
van rauw rund word je meestal niet ziek.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar daar is wat lastiger aan te komen....hoewel ik ook geen rauwe kip in huis heb.....rauwe hamburgers?
heb ik gedaanquote:Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ze zelf even bellen is geen optie?
heb ik ook niet in huisquote:Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
van rauw rund word je meestal niet ziek.
ik zou gewoon een fles sambal aan je mond zetten. Denk niet dat je mond en maag dat zo prettig vinden. Buikpijn gegarandeerd!
Of gewoon sneeuw met pekel eten!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ook niet in huismmmm, ik kan de magnetron leegschrapen!
Hmm, Maps zei N377. Roep maar als je ze wel hoort.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Jakkes... Ik denk dat ze aan gaan rijden via de N48/A28, dan hoor ik ze niet
welke sneeuw? hier ligt (nog) niks...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon sneeuw met pekel eten!
maare wrm wil je ziek worden?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke sneeuw? hier ligt (nog) niks...
ik ben zo stom geweest te zeggen dat ik morgen wel even een presentatie over mijn werk ga geven aan de uitzendbureaus waar mijn werkgever mee samenwerkt.....en ik vind dat eng. minder eng dan 5 jaar geleden, maar nog steeds eng...quote:
Leuk presentaties gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben zo stom geweest te zeggen dat ik morgen wel even een presentatie over mijn werk ga geven aan de uitzendbureaus waar mijn werkgever mee samenwerkt.....en ik vind dat eng. minder eng dan 5 jaar geleden, maar nog steeds eng...
Wat geven?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk presentaties geven![]()
Tegen reiskostenvergoeding + Pizza zal ik hem geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |