Koop een kijkcodequote:Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
Helaas geen Eredivisie Live hier, dat wordt de samenvatting kijken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
Titel: "waar we de kakkies verdelgen"
vraag Je anders eens aan Het publiek in de arena wanneer ze ermee Kappen?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer stopt dat "joden"geouwehoer eens zeg
Die ook jaquote:Op zondag 20 januari 2013 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vraag Je anders eens aan Het publiek in de arena wanneer ze ermee Kappen?
quote:
Die kun je maar beter missen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:24 schreef Kopsterk het volgende:
Is het al bekend of Schaken en Immers meedoen?
Kom dan niet met zulke boude stellingen debiel.quote:
Moet jij je niet om je eigen clubje druk gaan maken?quote:
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan niet met zulke boude stellingen debiel.
[..]
Moet jij je niet om je eigen clubje druk gaan maken?
Echt hé.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vertonghen ziet er hier wel echt uit als een downie ja
Blijdschap van het kampioenschap heet dat. Ik snap dat dat voor Feyenoorders lastig te begrijpen is.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh, als Maher komt dat zijn alle problemen voor de 5e keer op rij opgelost en gaan ze met de beste selectie en het beste voetbal weer op weg naar het kampioenschap.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
feyenoordersquote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh, als Maher komt dat zijn alle problemen voor de 5e keer op rij opgelost en gaan ze met de beste selectie en het beste voetbal weer op weg naar het kampioenschap.
Om er in de zomer dan weer achter te komen dat het weer dramatisch was en er aanvallers bij moeten.
Feyenoorders kunnen normaal juichen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blijdschap van het kampioenschap heet dat. Ik snap dat dat voor Feyenoorders lastig te begrijpen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen normaal juichen.
Bij Ajacieden ziet het er zo downisch uit omdat ze het niet zo vaak doenTheaterpubliek, wat wil je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1999, toen was Pizza nog niet geboren...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blijdschap van het kampioenschap heet dat. Ik snap dat dat voor Feyenoorders lastig te begrijpen is.
Als je mij niet kent, ga dan geen debiele stellingen over mijn leeftijd deponerenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1999, toen was Pizza nog niet geboren...
Je was toch 13 ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je mij niet kent, ga dan geen debiele stellingen over mijn leeftijd deponeren
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je reputatie van een 13 jarige is nog steeds veilig
Je haalt nu mensen door elkaar, maar dat doet er niet toequote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En je gebruikt al woorden als 'poneren'? Over 5 jaar ligt de wereld aan je voeten man.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je haalt nu mensen door elkaar, maar dat doet er niet toe
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Hopelijk is Theo Reitsma trouwens geen commentator.
Commentaar is idd niet met een k, maar om daar nou zo hard om te lachen..quote:
In Twente welquote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Commentaar is idd niet met een k, maar om daar nou zo hard om te lachen..
Daar lach ik ook niet om. Dat Theo Reitsma commentaar geeft, daar word je toch niet blij van zeg. Wat een saaie man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Commentaar is idd niet met een k, maar om daar nou zo hard om te lachen..
tot dusverre Theoquote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar lach ik ook niet om. Dat Theo Reitsma commentaar geeft, daar word je toch niet blij van zeg. Wat een saaie man.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zetten ze Evert op Willem II - ADO, onbegrijpelijk
Dat commentaar bij de legendarische 4-2 vorig seizoen, verneukte heel de samenvatting/terugblikquote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Theo praat heel de wedstrijd altijd dood, hoe spannend het ook is.![]()
Evert
"Het touwtje waar Feijenoord aan hangt, is weer een stalen kabel".quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat commentaar bij de legendarische 4-2 vorig seizoen, verneukte heel de samenvatting/terugblik
Ik kreeg dat commentaar tijdens de wedstrijd ook totaal niet mee. Maar bij de samenvattingquote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Het touwtje waar Feijenoord aan hangt, is weer een stalen kabel".
Ik lol'de toen zo hard. Wat een mongolenopmerking.
Gelukkig was ik er zelf bij in De Kuip, zoals altijd.
Bij de 4-2 verwarde hij Guidetti met Cisse (quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Het touwtje waar Feijenoord aan hangt, is weer een stalen kabel".
Ik lol'de toen zo hard. Wat een mongolenopmerking.
Gelukkig was ik er zelf bij in De Kuip, zoals altijd.
Poulsenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
Fischer De Jong Boerrigter
Eriksen Poulsen Schöne
Blind Moisander Alderweireld Van Rhijn
Vermeer
Logische opstelling. Die van Feyenoord wil ik weten. Die staat nog niet helemaal vast.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
Fischer De Jong Boerrigter
Eriksen Poulsen Schöne
Blind Moisander Alderweireld Van Rhijn
Vermeer
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Dekatria het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:25:38BREAKING! Opstelling #Feyenoord: Mulder; Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè, Boëtius #ajaFEY reageer retweet
Beide teams zo goed als sterkste elftal, kom maar opquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen verrassingen dus van beide kanten
Van Rhijn gaat 'milkshake geschud' worden toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te zien worden de backs van ajax helemaal kleurenblind gespeeld dus.
Die wordt na 3 minuten al gewisseldquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Rhijn gaat 'milkshake geschud' worden toch?
Van Rhijn die wordt weggespeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te zien worden de backs van ajax helemaal kleurenblind gespeeld dus.
Dat meen je nietquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef AFCNiels het volgende:
Theo Reitsma, dat maakt de wedstrijd al iets minder spannend
Janmaat>Van Rhijnquote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope. Van Rhijn is potentiele wereldtopper en nu al goed
Als van rijn dat doet tegen een debuterend 18-jarig jochie met een beugel hebben we een deal.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef S0nic het volgende:
[..]
Laat Janmaat zich eerst maar eens staande houden in de CL of EL.
Dat was een slechte wedstrijd van hem ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als van rijn dat doet tegen een debuterend 18-jarig jochie met een beugel hebben we een deal.
Vond hem voor zijn doen nog best goed spelen eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat was een slechte wedstrijd van hem ja.
2 wedstrijden tegelijk op Erededivisie live 1.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 20 januari
12:30 uur: FC Groningen-FC Utrecht, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Willem II-ADO Den Haag, commentator: Evert ten Napel, Eredivisie Live 1
16:30 uur: Roda JC Kerkrade-NEC, commentator: Michiel Teeling, Eredivisie Live 1
groet
http://m.eredivisielive.n(...)ie-wordt-hervat.html
Ohkequote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk op Erededivisie live 1.
Koning Evert Willem II - Ado geven, wat een prutsers daar.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk op Erededivisie live 1.
Ja nou he... was weer n mooie schijnbewegingquote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef S0nic het volgende:
Trouwens wat verrassend dat Immers en Schaken toch in de basis starten.
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Hup Feyenoord. Voor het eerst in jaren dat ik naar de opstelling kijk en oprecht vind dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.
Elke keer weerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja nou he... was weer n mooie schijnbeweging
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Hup Feyenoord. Voor het eerst in jaren dat ik naar de opstelling kijk en oprecht vind dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.
Desalniettemin zal Ajax wel weer winnen.
De aanval beter?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja. Op de keeper na vind ik alle linies van Feyenoord beter.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Verdediging van Feyenoord is inderdaad beter, maar de aanval en vooral de slag op het middenveld zal Ajax wel winnen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja. Op de keeper na vind ik alle linies van Feyenoord beter.
Schaken in vorm? Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè
Boetiüs
Schaken in vorm
Dusja
De Ajax toppers kan ik niet zo intypen, dan kom ik spontaan zonder mezelf aan te raken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè
Boetiüs
Schaken in vorm
Dusja
UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verdediging van Feyenoord is inderdaad beter, maar de aanval en vooral de slag op het middenveld zal Ajax wel winnen hoor.
En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook nog heel erg verbaasd zijn. 6 internationals plus een scorende Pellè.
Nee joh, dat Feyenoorders de gewoonte hebben hun spelers veel te veel op te hemelen verbaast me totaal niet. Ik moet er alleen om lachen.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ravvie het volgende:
[..]
UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.
Welnee.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef S0nic het volgende:
Trouwens wat verrassend dat Immers en Schaken toch in de basis starten.
Even quoten voor als Pellè straks niet kan spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoord
Als jij dat echt een vreemd statement vind ben ik benieuwd of je de afgelopen twee seizoen de twee spelers hebt zien voetballen?quote:
De Jong is wel heel belangrijk voor het spel van Ajax, maar totaal niet te vergelijken met Pelle verder. Schaken vind ik echt heel matig en Fischer is al wel een stuk verder dan Boetius.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ravvie het volgende:
[..]
UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.
Pellè >>> De Jong. Boerrigter is niet beter dan Schaken. Fischer is misschien wat beter dan Boetius. Clasie is beter dan Poulsen. Schone en Vilhena, kan niet kiezen. Eriksen is beter dan Immers. Hele verdediging is beter dan Ajax. Maar op papier win je geen wedstrijden natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoord
Precies mijn idee. Daarom zeg ik ook dat ik voor het eerst kijk naar de opstellingen en vind dat Feyenoord beter is (op papier). Uiteraard vinden Ajacieden dat waanzin.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pellè >>> De Jong. Boerrigter is niet beter dan Schaken. Fischer is misschien wat beter dan Boetius. Clasie is beter dan Poulsen. Schone en Vilhena, kan niet kiezen. Eriksen is beter dan Immers. Hele verdediging is beter dan Ajax. Maar op papier win je geen wedstrijden natuurlijk.
Ti's lood om oud ijzer. Beiden maar matige voetballertjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Als jij dat echt een vreemd statement vind ben ik benieuwd of je de afgelopen twee seizoen de twee spelers hebt zien voetballen?
Pelle > De Jong ??????????????????????quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pellè >>> De Jong. Boerrigter is niet beter dan Schaken. Fischer is misschien wat beter dan Boetius. Clasie is beter dan Poulsen. Schone en Vilhena, kan niet kiezen. Eriksen is beter dan Immers. Hele verdediging is beter dan Ajax. Maar op papier win je geen wedstrijden natuurlijk.
Realistische Ajacieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:08 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Precies mijn idee. Daarom zeg ik ook dat ik voor het eerst kijk naar de opstellingen en vind dat Feyenoord beter is (op papier). Uiteraard vinden Ajacieden dat waanzin.
All dayquote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pelle > De Jong ??????????????????????
Mwoah. Ze ontlopen elkaar niet veel, al vind ik het team Ajax > Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:08 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Precies mijn idee. Daarom zeg ik ook dat ik voor het eerst kijk naar de opstellingen en vind dat Feyenoord beter is (op papier). Uiteraard vinden Ajacieden dat waanzin.
Totaal niet met elkaar te vergelijken, ook al staan ze beide in de spits.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de topscorerslijst, De Jong is een spits hè, die dient te scoren.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuk dat Pelle een seizoenshelft zich groot bewijst, maar Siem doet dat nu al twee jaar en ook in grote wedstrijden en in de CL etc.quote:
De Jong is geen typische spits zoals Pelle.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de topscorerslijst, De Jong is een spits hè, die dient te scoren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken, ook al staan ze beide in de spits.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ubertroll en debiel Tyron is er weer.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
Verdediging van Feyenoord beter dan Ajax
Janmaat
Mathijsen
Dan kan Pellè toch nog wel beter zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuk dat Pelle een seizoenshelft zich groot bewijst, maar Siem doet dat nu al twee jaar en ook in grote wedstrijden en in de CL etc.
Heel de verdediging is beter dan die van Ajax?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je onderschat Janmaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
Janmaat
Mathijsen
Elk autist weet dat Mathijsen er niks van baktquote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ubertroll en debiel Tyron is er weer.
Het meeste objectieve wat ik heb is dat beide teams 11 spelers opstellen. Oh ja, de bal is rond.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Gwunnik het volgende:
Haha, na de hoogstaande verwijten en beledigingen over en weer komen nu de objectieve analyses van opstellingen en spelers![]()
Wat houd ik toch van dit forum
Wat wordt het vandaag?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
Janmaat
Mathijsen
Janmaat en Van Rhijn zijn gelijkwaardig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heel de verdediging is beter dan die van Ajax?
Duo De Vrij/Mathijssen < duo Alderweireld/Moisander
Van Rhijn > janmaat
2 helfden zijn nooit hetzelfdequote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het meeste objectieve wat ik heb is dat beide teams 11 spelers opstellen. Oh ja, de bal is rond.
Oh noes.quote:
kneus. Verder ga ik niet op je reagerenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elk autist weet dat Mathijsen er niks van bakt
Wat lul je dan dat de verdediging beter is?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Janmaat en Van Rhijn zijn gelijkwaardig.
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
kneus. Verder ga ik niet op je reageren
ok sorry ja mathijsen beste verdediger van nederland, raar dat hij weer bij feyenoord speelt, had naar madrid gekundquote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
BMI beter dan Blind.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat de verdediging beter is?
Pas maar op voor ban Johannes... Dit soort uitspraken zijn wel radicaal-objectiefquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het meeste objectieve wat ik heb is dat beide teams 11 spelers opstellen. Oh ja, de bal is rond.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelhoofd! KUTWEERquote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Pas maar op voor ban Johannes... Dit soort uitspraken zijn wel radicaal-objectief
nee. Van rhijn is potentiele wereldtop en dat is Janmaat zeker niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Janmaat en Van Rhijn zijn gelijkwaardig.
Klopt, op Janmaat na vind ik de verdediging beter. Als Janmaat goed is, vind ik hem beter dan Van Rhijn. Alleen legt Janmaat nogal wat risico in zijn spel, wat Van Rhijn minder doet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat de verdediging beter is?
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, CV's Ajax beter. Dus verdediging Ajax is beter
een zwakke punt?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
Mathijsen is echt een zwakke punt in de verdediging zoals Marcelo dat bij PSV is
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
Mathijsen is echt een zwakke punt in de verdediging zoals Marcelo dat bij PSV is
JORISquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.
Ja, maar jij vindt elke Ajacied in potentie wereldtopquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee. Van rhijn is potentiele wereldtop en dat is Janmaat zeker niet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol dat meen je toch niet? Joris en Stefan zijn echt wel van een hoger niveau als Niklas en Toby.
Argumenten hebben tegen jou geen zin, je haalt altijd irrelevante dingen erbij. Mag hoor, maar dan kan ik je niet serieus nemen.quote:
Als het tempo hoog ligt is die oudje de eerste die het begeeftquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoord
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kantquote:
Daar zal ik wel even van wakker liggen dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten hebben tegen jou geen zin, je haalt altijd irrelevante dingen erbij. Mag hoor, maar dan kan ik je niet serieus nemen.
Dat zegt dus genoeg over de verdediging van Feyenoord, als een gemankeerde middelmatige verdediger op zijn retour je beste verdediger is.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt kankerdom. Mathijsen was de laatste weken juist een van de sterkhouders van Feyenoord
Tegen Den Haag en NAC zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kant
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het tempo hoog ligt is die oudje de eerste die het begeeft
Dat zegt dan meer over Feyenoord dan over Jorisquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de afgelopen rondes voetbal gekeken? Matthijsen was wekenlang de beste aan Feyenoord kant
zeer relevant, goed argumentquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.
Ik zou wel wakker blijven ja, het begint zo al.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal ik wel even van wakker liggen dan.
Zegt de kanker-schelder.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands, achterlijke.
Als Feyenoorder zeg ik dat hij toch de zwakke schakel in de defensie blijft. BMI is centraal al beter dan hem.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Quotes van mensen die positief zijn over Boerrigter aubquote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Alxander het volgende:
Alderweireld is ontzettend door het ijs gezakt sinds Vertonghen weg is. Moisander markeert zijn matige verdedigende spel met de doelpunten die hij maakt. Ongelofelijk overigens dat Ajacieden nog iets positiefs durven te zeggen over Boerrigter
Dat nagepraat over Alderweireld altijd. Teveel Gijpie gekeken ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Alxander het volgende:
Alderweireld is ontzettend door het ijs gezakt sinds Vertonghen weg is. Moisander markeert zijn matige verdedigende spel met de doelpunten die hij maakt. Ongelofelijk overigens dat Ajacieden nog iets positiefs durven te zeggen over Boerrigter
Las net iemand die zei: Schaken < Boerrigterquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quotes van mensen die positief zijn over Boerrigter aub
De Jong is een middenvelder. Overigens: echte Ajax-spitsen scoren rond de 18 goals per jaar. Aansluitende middenvelders scoren de rest. Maar Kluivert was de laatste echte Ajax-spits.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de topscorerslijst, De Jong is een spits hè, die dient te scoren.
Beide niet bijzonderquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Alxander het volgende:
[..]
Las net iemand die zei: Schaken < Boerrigter
McLaren in da house peeps.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze het afdwingen, verdienen ze het. Dat is natuurlijk een open deur van heb-ik-me-jou-daar.
Dat vind ik het nadeel van Ajax, dat ze geen echte spits hebben. De Jong kan goed voetballen, maar als spits vind ik hem niet geweldig. Al zal hij vast wel weer scoren tegen Feyenoord vanmiddag.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
De Jong is een middenvelder. Overigens: echte Ajax-spitsen scoren rond de 18 goals per jaar. Aansluitende middenvelders scoren de rest. Maar Kluivert was de laatste echte Ajax-spits.
Fixed + thuis is nog een puntje erbij + Frankie als coach is eigenlijk 10 punten erbij.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer - Mulder = 1-0
Van Rhijn - Janmaat = 2-1
Alderweireld - De Vrij = 2-2
Moisander - Mathijsen = 3-2
Blind - BMI = 3-3
Poulsen - Clasie = 3-4
Schone - Vilhena = 4-5
Eriksen - Immers = 5-5
Schaken - Boerrigter = 6-6
De Jong - Pelle 7-7
Fischer - Boetius 8-7
Zo, het wordt gelijk jongens. Ik weet het zeker.
Zometeen een vers topic voor als het begintquote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens is deze discussie vrij zinloos, maar dat gehele terzijde.
Daar is dit forum toch voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens is deze discussie vrij zinloos, maar dat gehele terzijde.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik het nadeel van Ajax, dat ze geen echte spits hebben. De Jong kan goed voetballen, maar als spits vind ik hem niet geweldig. Al zal hij vast wel weer scoren tegen Feyenoord vanmiddag.
Sighthorsson, maarja.. Altijd gebleseerdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik het nadeel van Ajax, dat ze geen echte spits hebben. De Jong kan goed voetballen, maar als spits vind ik hem niet geweldig. Al zal hij vast wel weer scoren tegen Feyenoord vanmiddag.
Als je niet speelt als een team, maar verdedigt als een collectief, moet je het hebben van de individuele klasse om te winnen.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer - Mulder = 1-0
Blind - BMI = 3-3
Poulsen - Clasie = 3-4
Schone - Vilhena = 4-5
Eriksen - Immers = 5-5
De Jong - Pelle 6-7
Fischer - Boetius 7-7
#letsdoittogetherquote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeer - Mulder = 1-0
Blind - BMI = 3-3
Poulsen - Clasie = 3-4
Schone - Vilhena = 4-5
Eriksen - Immers = 5-5
De Jong - Pelle 6-7
Fischer - Boetius 7-7
Maar toch vind ik het geen ekte spits.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]De Jong speelt juist het best in de spits.
Ik vind Schöne ook wel beter dan Vilhena eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fixed + thuis is nog een puntje erbij + Frankie als coach is eigenlijk 10 punten erbij.
Van de 300 posts in dit topic: 100 posts van jouquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Je staat gvd al met 1-0 achter als je tegen Eriksen speelt
huh.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind Schöne ook wel beter dan Vilhena eigenlijk.
ff fappenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ravvie het volgende:
Lol de Boer (Ronald) heeft het over Eriksson.
Schöne, lekker balletje breed of terug spelen. Net als Poulsen overigensquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit dus, denk daarom ook een gelijkspel.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Ravvie het volgende:
De twee teams zijn iig erg aan elkaar gewaagd qua individuele kwaliteit. Vom van de dag, en misschien het thuisvoordeel van Ajax zal beslissend zijn.
Afgelopen twee klassiekers gescoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Agreed.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Ravvie het volgende:
De twee teams zijn iig erg aan elkaar gewaagd qua individuele kwaliteit. Vom van de dag, en misschien het thuisvoordeel van Ajax zal beslissend zijn.
Zo geweldig is die Eriksen ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Dat klopt, maar hij komt in dit systeem wel het beste tot zijn recht in de spits. Sighthorsson is het ook niet, die heeft niet dezelfde voetballende kwaliteiten als de Jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het geen ekte spits.
Groningen - Utrecht was belangrijker jonguhquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax - Feyenoord zo en niet eens een goeie voorbeschouwing...
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zo geweldig is die Eriksen ook weer niet.
Er schijnen 4 zenders te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Viel me ook al op ja. Voordeel: geen Perez aan het woordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
En niet 1 met toegevoegde waarde.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Alxander het volgende:
[..]
Van de 300 posts in dit topic: 100 posts van jou
Ik heb maar 2 kanalenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Op EL3 was een voorbeschouwing jongens.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.
Je weet toch!quote:
Vond dat ook weinig voorstellenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Op EL3 was een voorbeschouwing jongens.
Dat wel ja, maar ik denk dat Ajax het beter zou doen met een Pellè.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij komt in dit systeem wel het beste tot zijn recht in de spits. Sighthorsson is het ook niet, die heeft niet dezelfde voetballende kwaliteiten als de Jong.
Hij laat andere beter voetballen.
Klopt, maar ik heb het over dit moment. Hoe goed iemand kan worden is voor deze wedstrijd nog niet zo relevant toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.
Sterkte is dat je in duels moet komenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
Ik dacht altijd dat je vanuit je zwakte moet spelen
Ahh okéquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte is dat je in duels moet komen
Oeeh, dan zijn ze door zijn koker gegaan.quote:
Geen inzaghi, maar ook geen Ajaxspits. Hij kan wel redelijk koppen, en technisch is ie gemiddeld, maar het is geen echte balvaste spits (rug naar de goal) die andere spelers in staat brengt om te scoren. Ajax roeit met de riemen die het heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het geen ekte spits.
Nu snap ik eindelijk wat Paul met Kwakman bedoeldequote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte is dat je in duels moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |