Koop een kijkcodequote:Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
Helaas geen Eredivisie Live hier, dat wordt de samenvatting kijken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
Titel: "waar we de kakkies verdelgen"
vraag Je anders eens aan Het publiek in de arena wanneer ze ermee Kappen?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer stopt dat "joden"geouwehoer eens zeg
Die ook jaquote:Op zondag 20 januari 2013 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vraag Je anders eens aan Het publiek in de arena wanneer ze ermee Kappen?
quote:
Die kun je maar beter missen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:24 schreef Kopsterk het volgende:
Is het al bekend of Schaken en Immers meedoen?
Kom dan niet met zulke boude stellingen debiel.quote:
Moet jij je niet om je eigen clubje druk gaan maken?quote:
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan niet met zulke boude stellingen debiel.
[..]
Moet jij je niet om je eigen clubje druk gaan maken?
Echt hé.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vertonghen ziet er hier wel echt uit als een downie ja
Blijdschap van het kampioenschap heet dat. Ik snap dat dat voor Feyenoorders lastig te begrijpen is.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh, als Maher komt dat zijn alle problemen voor de 5e keer op rij opgelost en gaan ze met de beste selectie en het beste voetbal weer op weg naar het kampioenschap.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
feyenoordersquote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh, als Maher komt dat zijn alle problemen voor de 5e keer op rij opgelost en gaan ze met de beste selectie en het beste voetbal weer op weg naar het kampioenschap.
Om er in de zomer dan weer achter te komen dat het weer dramatisch was en er aanvallers bij moeten.
Feyenoorders kunnen normaal juichen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blijdschap van het kampioenschap heet dat. Ik snap dat dat voor Feyenoorders lastig te begrijpen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen normaal juichen.
Bij Ajacieden ziet het er zo downisch uit omdat ze het niet zo vaak doenTheaterpubliek, wat wil je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1999, toen was Pizza nog niet geboren...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blijdschap van het kampioenschap heet dat. Ik snap dat dat voor Feyenoorders lastig te begrijpen is.
Als je mij niet kent, ga dan geen debiele stellingen over mijn leeftijd deponerenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1999, toen was Pizza nog niet geboren...
Je was toch 13 ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je mij niet kent, ga dan geen debiele stellingen over mijn leeftijd deponeren
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je reputatie van een 13 jarige is nog steeds veilig
Je haalt nu mensen door elkaar, maar dat doet er niet toequote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En je gebruikt al woorden als 'poneren'? Over 5 jaar ligt de wereld aan je voeten man.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je haalt nu mensen door elkaar, maar dat doet er niet toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |