Dat wel ja, maar ik denk dat Ajax het beter zou doen met een Pellè.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij komt in dit systeem wel het beste tot zijn recht in de spits. Sighthorsson is het ook niet, die heeft niet dezelfde voetballende kwaliteiten als de Jong.
Hij laat andere beter voetballen.
Klopt, maar ik heb het over dit moment. Hoe goed iemand kan worden is voor deze wedstrijd nog niet zo relevant toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax is het max voor Schone en Vilhena kan alleen maar beter worden.
Sterkte is dat je in duels moet komenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
Ik dacht altijd dat je vanuit je zwakte moet spelen
Ahh okéquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte is dat je in duels moet komen
Oeeh, dan zijn ze door zijn koker gegaan.quote:
Geen inzaghi, maar ook geen Ajaxspits. Hij kan wel redelijk koppen, en technisch is ie gemiddeld, maar het is geen echte balvaste spits (rug naar de goal) die andere spelers in staat brengt om te scoren. Ajax roeit met de riemen die het heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het geen ekte spits.
Nu snap ik eindelijk wat Paul met Kwakman bedoeldequote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte is dat je in duels moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |