Je gaat naar de huisarts en zegt ..........quote:
Hoi, pak dat formulier achter je eens, en kruis de standaard cholesterol bloedanalyse eens aanquote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je gaat naar de huisarts en zegt ..........
Genoeg voor wat? Om uit ketose te blijven is > 50 al genoeg. Om je glycogeen goed op peil te houden is 100 of 150 wel genoeg. 2-3 stuks fruit en je bent er dus al ongeveer.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:33 schreef kevin_ het volgende:
Hoeveel is 'genoeg' koolhydraten? Vooral als je brood uit je dieet haalt en alles uit groenten en fruit haalt, is het een hele klus om boven de 150 te komen.
Om je glycogeen op peil te houden ja, thanks.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Genoeg voor wat? Om uit ketose te blijven is > 50 al genoeg. Om je glycogeen goed op peil te houden is 100 of 150 wel genoeg. 2-3 stuks fruit en je bent er dus al ongeveer.
Je haalt wat door elkaar. Deadliften en squatten is niet gewichtheffen/olympisch gewichtheffen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Hoe gebruik je precies die snelheid? En is dit alleen bij het omhoog gaan, en dan langzaam weer terug? Ben wel nieuwsgierig want zit op een plateau met deadlift en squat maar ik beweeg dus meestal heel langzaam dus misschien kan ik dat aanpassen.
Leuk filmpje, grappig dat sommige echt weglopen alsof het niks is. Veel Russen erin ook?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef 1517 het volgende:
[..]
Je haalt wat door elkaar. Deadliften en squatten is niet gewichtheffen/olympisch gewichtheffen.
Zie het filmpje en dan word al snel duidelijk waarom snelheid belangrijk is.
Momentum (ofwel impuls = massa * snelheid)quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef 1517 het volgende:
[..]
Je haalt wat door elkaar. Deadliften en squatten is niet gewichtheffen/olympisch gewichtheffen.
Zie het filmpje en dan word al snel duidelijk waarom snelheid belangrijk is.
Klein beetje water gebruiken, roeren opdrinken. En als er nog iets achterblijft wederom water en ook weer opdrinken. Niet zo moeilijkquote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Hiatus het volgende:
Hoe nemen jullie creatine dan?
Ik gooi en het in een glas met water en roer het tot een wervelwind en giet dat naar binnen.
Alleen zie ik dat er wel een deel in het glas achterblijft.
Ik lepel het op, verwarm de lepel van onder en spuit het....quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Hiatus het volgende:
Ik gooi en het in een glas met water en roer het tot een wervelwind en giet dat naar binnen.
Of gewoon met volle melk, chocolate whey en Brinta. Ook lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik lepel het op, verwarm de lepel van onder en spuit het....
Serieus gast, wtf.. Anyhows, met sap en roeren en de restjes down je met water/sap of wat je verder wilt drinken. Tis geen rocket science.
Dan spoel je je glas met wat water. Serious...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Hiatus het volgende:
Was een troll denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan spoel je je glas met wat water. Serious...
uh? Het is geen speed hoor...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef Hiatus het volgende:
ok thnx, ik voel em net inkicken, ready to ga HAM!
Ow, dan ga ik dat gewoon eens vragen, de HA wilde toch al dat ik nog eens langskwam omdat m'n bloeddruk skyhigh was (duhhhhh, je staat 2 dagen stijf vd pijn). Bloeddruk was overigens op en top in orde en rusthartslag < 50bpm over anderhalve week ziekenhuisquote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi, pak dat formulier achter je eens, en kruis de standaard cholesterol bloedanalyse eens aan
Dank u
* tevreden klant verlaat het pand
Nah, gewoon zeggen dat je benieuwd bent, weigeren zullen ze je toch niet. Is ietwat ongebruikelijk om de testen < 30 jaar te doen, maar het kan natuurlijk wel.
Fruit als in banaan of fruit als in mandarijn? Ik meende toch echt dat carbs uit fruit voor je lever glycogeen zijn en zetmeel uit carbs voorr je spier glycogeen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Genoeg voor wat? Om uit ketose te blijven is > 50 al genoeg. Om je glycogeen goed op peil te houden is 100 of 150 wel genoeg. 2-3 stuks fruit en je bent er dus al ongeveer.
Genoeg koolhydraten is de rest. Hoeveel eiwit en vet heb je nodig en de rest vul je op met carbs, als je dat wilt natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:33 schreef kevin_ het volgende:
Hoeveel is 'genoeg' koolhydraten? Vooral als je brood uit je dieet haalt en alles uit groenten en fruit haalt, is het een hele klus om boven de 150 te komen.
toen we 4 jaar waren, vraten we allemaal zand.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Autobandje het volgende:
Ben ik de enige die creatine gewoon in zijn bek scooped en dan met wat water wegspoelt?
Fructose kan alleen in je lever opgeslagen worden, maar de meeste vruchten zijn een mix van glucose, fructose en sucrose dus blijft er genoeg over.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fruit als in banaan of fruit als in mandarijn? Ik meende toch echt dat carbs uit fruit voor je lever glycogeen zijn en zetmeel uit carbs voorr je spier glycogeen.
Oh dat deed ik dan weer niet, mss dat ik op deze manier verloren tijden inhaalquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen we 4 jaar waren, vraten we allemaal zand.
Je mentaal sterker makenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is trouwens een leuk programma om te volgen na SS? Elke keer je max squatten vind ik na een tijdje mentaal te zwaar
3 day split?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is trouwens een leuk programma om te volgen na SS? Elke keer je max squatten vind ik na een tijdje mentaal te zwaar
1x per week deadlift, 1x per week squats. Daaromheen je workout opbouwen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nah, je moet voor glycogeensynthese zien: glucosebron alleen vs. glucose + fructose = snelweg vs. snelweg + vluchtstrook.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Fructose kan alleen in je lever opgeslagen worden, maar de meeste vruchten zijn een mix van glucose, fructose en sucrose dus blijft er genoeg over.
"Well, it turns out that fructose, combined with glucose, is a better fuel for glycogen replenishment than glucose alone; in the liver and possibly in muscle, at least according to a study by Parniak and Kalant (1988)"
Wel leuke studie, al was het wel op ratten. Bottom line: Fructose als je een low carb dieet volgt misschien zelfs beter dan glucose (wat dus niet waar is bij een diëet heel hoog in carbs).
Vergeet de bench niet, mafkeesquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
1x per week deadlift, 1x per week squats. Daaromheen je workout opbouwen.
Voornamelijk, maar ook gedeeltelijk voor spier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef star_gazer het volgende:
Stereo, fructose 'werkt' toch alleen voor je leverglycogeen? Dat is het primaire nut van het banaantje na je workout heb ik begrepen.
Ik eet een banaan juist voor de workout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef star_gazer het volgende:
Stereo, fructose 'werkt' toch alleen voor je leverglycogeen? Dat is het primaire nut van het banaantje na je workout heb ik begrepen.
Ik zet er één rechtop onder m'n reet als extra motivatie om niet te failenquote:
Het zou daar Curds, of Soft Curd Cheese moeten heten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:09 schreef star_gazer het volgende:
Overigens is het wel flink balen dat je hier in Australië bijna niet aan kwark kunt komen. Het is of yoghurt of huttenkase. In yoghurt (ook de griekse) zit te weinig eiwit om het echt nuttig te maken. Huttenkase heeft een prima hoeveelheid eiwit, maar is dus weer niet weg te krijgen
Ik mis de C1000 huismerk kwark van 69 cent per bak. At er in NL iedere dag wel één leeg; kènkerveel eiwit en nog lekker ook
Als niet zuiveleter zie ik je probleem niet zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:09 schreef star_gazer het volgende:
Overigens is het wel flink balen dat je hier in Australië bijna niet aan kwark kunt komen. Het is of yoghurt of huttenkase. In yoghurt (ook de griekse) zit te weinig eiwit om het echt nuttig te maken. Huttenkase heeft een prima hoeveelheid eiwit, maar is dus weer niet weg te krijgen
Ik mis de C1000 huismerk kwark van 69 cent per bak. At er in NL iedere dag wel één leeg; kènkerveel eiwit en nog lekker ook
Nee, extra kruisje zetten op formulier voor Testosteron of Vitamine D of...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:57 schreef slacker_nl het volgende:
@Stereo ik bedacht me gister in bed, je had het enkel over cholesterol, daar meten ze je test-levels toch niet mee? Of wel? Eigenlijk zouden ze je bloed op alle mogelijke manieren moeten checken, dat hele formulier invullen, ben je denk ik wel zes buisjes verder maar toch.
Je pakt ook gewoon je voorkant schouder mee met die benchpress en db press.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef deman13 het volgende:
Gister lekker borst getraind.. Alleen nu heb ik evenveel spierpijn aan voorkant schouder dan aan m'n borst. Ligt het aan m'n forms of hoor het er gewoon bij? Tis me eigenlijk nooit opgevalpen maar had gister wat filmpjes over forms gezien van Dave Tate en toen ben ik er op gaan letten.
Benchpress 3 x 8
Incline db press 3x8
Db flyes 3 x 8
Cable flyes 3 x 8
Schouderbladen meer naar binnen trekken. Meer borst en minder schouders dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef deman13 het volgende:
Gister lekker borst getraind.. Alleen nu heb ik evenveel spierpijn aan voorkant schouder dan aan m'n borst. Ligt het aan m'n forms of hoor het er gewoon bij? Tis me eigenlijk nooit opgevalpen maar had gister wat filmpjes over forms gezien van Dave Tate en toen ben ik er op gaan letten.
Benchpress 3 x 8
Incline db press 3x8
Db flyes 3 x 8
Cable flyes 3 x 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |