quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Katth het volgende:
Ik ga kapot hier van alle goede shit die vandaag voorbij komt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:16 schreef emokid het volgende:
Haha, wat dacht je van deze grap: Panthers tekenen Kovalev voor een jaar.
Ach vandaag de eerste wedstrijden... Dus je kan inhakenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:08 schreef Doler12 het volgende:
Zo toch een nieuwe seizoen?Helemaal uit het oog verloren helaas!
![]()
Yep!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
die samenvatting online werken dit seizoen nog steeds toch?
ESPN zend straks toch Kings - Blackhawks uit?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:04 schreef Spezza19 het volgende:
Straks dat account maar eens kopen.... Espn America die ik kan ontvangen zendt college basketball uit
What?! Omdat ESPN America het uitzendt?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef Katth het volgende:
Ik kan de Kings helemaal niet kijken met Game Center Live zie ik net... Is blackout.
Ik denk het...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef emokid het volgende:
[..]
What?! Omdat ESPN America het uitzendt?!
Dat is trouwens best beroerdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef emokid het volgende:
[..]
What?! Omdat ESPN America het uitzendt?!
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucked up. In Duitsland ook blacked out lees ik hier http://hfboards.hockeysfu(...)hp?t=1324811&page=20quote:
Dat wil ik niet zien als Sens volgerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ESPN zend straks toch Kings - Blackhawks uit?
quote:Ok, talked to a representative just now. He told me there is a change in policy for my area and games shown on ESPN America will be blacked out for us. According to this guy it is the result of a new agreement with ESPN America.
Nee, niks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef emokid het volgende:
[..]Damn. Wat een gigantische domper dit. Katth, had jij vorig seizoen ook blackouts?
Dat zou me heel sterk lijken. Betalende mensen zullen niet gestraft worden, vermoed ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
Dus ook al heb je een account op NHL.com, dan kan je alsnog niks kijken??
Dan toch even snel mijn account betalen hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Katth het volgende:
Ik kan Flyers vs Pens en Sens vs Jets gewoon kijken.
Heb hier op de xbox app Content Unavailable bij alle wedstrijden..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Katth het volgende:
Ik kan Flyers vs Pens en Sens vs Jets gewoon kijken.
Misschien vanwege je CC problemen? Of was jij dat niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hier op de xbox app Content Unavailable bij alle wedstrijden..
Omdat streams nog niet beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb hier op de xbox app Content Unavailable bij alle wedstrijden..
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef emokid het volgende:
Ik kan gewoon op de Xbox niet eens meer op Gamecenter.Dan maar kabeltje trekken.
Idd. Zelfs in Nashville is de seizoensopener uitverkocht. Gaat echt wel goed met de kaartverkoop.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
Zit gewoon weer vol.... mijn neef (Canadees) zei van de week nog dat ze het moeilijk zouden krijgen om de boel vol te krijgen...
Jij zal em wel nooit in je woonkamer hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
Die Stanley Cup is eigenlijk ook gewoon een wat luxere melkbus
Wat deden ze? Was te druk met kabeltjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Katth het volgende:
Echt voor die Mike Richards en Jeff Carter is dit toch een grote dikke vinger naar Philly.
De cup omhoog houden lol, na hun trades vanuit Phillyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat deden ze? Was te druk met kabeltjes.
Neuh, ik speel ook niet in de NHL dus wordt lastigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Jij zal em wel nooit in je woonkamer hebben.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, ik speel ook niet in de NHL dus wordt lastig
Ah zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Katth het volgende:
[..]
De cup omhoog houden lol, na hun trades vanuit Philly
1e dacht ik zelfsquote:
Ze hebben een division championship in 90/91.quote:
Dat telt maar voor de helftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze hebben een division championship in 90/91.
Dat is waar, heel Verizon Center hangt vol met Division Championships van de Caps, maar SC ontbreektquote:
Reclame blackoutquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef emokid het volgende:
Wat is dit voor psychedelisch schouwspel met dat NBC logo?
Volgens mijn score appje zijn ze ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Robbiedd het volgende:
Wat zijn ze van plan met de Flyers? Schakelen ze over als dat begint ofzo? Zit in die game op gamecenter maar zie gewoon de Hawks?
Lol ik keek ook naar de Hawks en zie nu abrupt Commercial Break staan. Godver, ik wil hockey zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Robbiedd het volgende:
Wat zijn ze van plan met de Flyers? Schakelen ze over als dat begint ofzo? Zit in die game op gamecenter maar zie gewoon de Hawks?
Je hoort al bijna heel chicago roepen 10 10 10 10quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
Vaag... Hier werkt het prima...
En kings 4-0 achter
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hoort al bijna heel chicago roepen 10 10 10 10
Had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:21 schreef emokid het volgende:
Lol, ik kan niet meer op de gamecenter pagina van NHL.com nu, per ongeluk browser afgesloten. Wil niet meer laden. Daar?
Gaat... Winnipeg is beter.... Score is inderdaad niet geheel in lijn met wedstrijd...quote:
Hoeft niet, gewoon proxy gebruiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef emokid het volgende:
20 Jan - 01:00 NHL - NY Rangers at Boston
21 Jan - 19:00 NHL - Winnipeg at Boston
23 Jan - 01:30 NHL - Philadelphia at New Jersey
24 Jan - 01:30 NHL - Boston at NY Rangers
25 Jan - 01:00 NHL - NY Rangers at Philadelphia
Dit is wat ESPN America voorlopig gaat uitzenden, en dus voor Gamecenter gebruikers niet beschikbaar zal zijn. Pin mij er niet op vast want ik vermoed dat de blacklist van Kings met ESPN America te maken heeft.
Gewoon twee keer Rangers-Bruins missen dus.
Jij hebt geen ESPN?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef emokid het volgende:
20 Jan - 01:00 NHL - NY Rangers at Boston
21 Jan - 19:00 NHL - Winnipeg at Boston
23 Jan - 01:30 NHL - Philadelphia at New Jersey
24 Jan - 01:30 NHL - Boston at NY Rangers
25 Jan - 01:00 NHL - NY Rangers at Philadelphia
Dit is wat ESPN America voorlopig gaat uitzenden, en dus voor Gamecenter gebruikers niet beschikbaar zal zijn. Pin mij er niet op vast want ik vermoed dat de blacklist van Kings met ESPN America te maken heeft.
Gewoon twee keer Rangers-Bruins missen dus.
Ben je dan niet afhankelijk van de internetsnelheid van de proxy? Als je nog steeds in 3 mb kunt streamen wil ik graag weten hoe je dat doet..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Katth het volgende:
[..]
Hoeft niet, gewoon proxy gebruiken.
Nope.. woon in een studentenflatje, dus kan het ook niet bestellen.quote:
Gebruiken tot de stream aan staat, dan uitzetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Ben je dan niet afhankelijk van de internetsnelheid van de proxy? Als je nog steeds in 3 mb kunt streamen wil ik graag weten hoe je dat doet..
Op livecenter?quote:
Uiteraard de boel jinxen... Nu hele tijd blokkerig beeldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op livecenter?
Dat kan je wel zeggen
Zit gewoon op de bank naar fullscreen iMac te kijken
System overload natuurlijk door al deze nieuwe hockey fans in het topic.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
hehe, kreeg net een melding dat fok! zo offline gaat en daarna mogelijk wat langzamer terugkomt
ik dacht 'boeiuh ... hockey is back!'![]()
![]()
Nice. Welke wedstrijd? Geniet ervan. Oh, en een paar keer de puck uit het zicht kwijtraken is niet erg.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef isdatso het volgende:
Nou ik ga me eerste NHL wedstrijd ooit kijken
Daar heb ik ook nog steeds last van, en dit is toch al m'n 3e season als casual kijkerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Nice. Welke wedstrijd? Geniet ervan. Oh, en een paar keer de puck uit het zicht kwijtraken is niet erg.
Boston Bruins - New York Rangersquote:Op zondag 20 januari 2013 01:11 schreef emokid het volgende:
Oh wait, geen blackout bij Rangers-Bruins.
[..]
Nice. Welke wedstrijd? Geniet ervan. Oh, en een paar keer de puck uit het zicht kwijtraken is niet erg.
Alleen nog maar Caps powerplay gezien, niet kunnen scoren. Bolts schieten 1x en het is raak. Niet echt leuk als je het mij vraagtquote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef sp3c het volgende:
1-0 tampa bay vs capitals
leuk om te kijken deze
Ah ze hebben het bijgesteld naar .500%quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Katth het volgende:
Holtby's save% is na 2 schoten van Tampa Bay nog steeds .000% lmfao.
Dan spelen ze met dopingquote:Op zondag 20 januari 2013 01:35 schreef isdatso het volgende:
Wat is da powerplay? Sorry voor de noob vragen
Wat is dat met die games in Florida die er altijd zo grauw uitzien.. 2-0 Brian Campbell. Wie anders.quote:
Komt door de grijze stoeltjes, zijn er zoveel leeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is dat met die games in Florida die er altijd zo grauw uitzien.. 2-0 Brian Campbell. Wie anders.
Florida en sportsquote:Op zondag 20 januari 2013 01:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is dat met die games in Florida die er altijd zo grauw uitzien.. 2-0 Brian Campbell. Wie anders.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Fighting_in_ice_hockeyquote:Op zondag 20 januari 2013 02:36 schreef isdatso het volgende:
Haha wat houdt dat knokken in dan? Kan het niet terug vinden op wiki ofzo.
blij om te zien dat Fleury weer lekker bezig isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Yep!
Ik kan serieus nog steeds niet kiezen tussen Blackhawks-Kings en Penguins-Flyers..
Rechtsbovenin op Stattracker klikken.Nvm, werkt ook niet. Nog 47 speelrondes te gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef sp3c het volgende:
wanneer update die fantasy league?
volgens mij deed ik goede zaken
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor wie zijn jullie eigenlijk?
ikzelf ben al sinds '99 een trouwe Ducks fan
Pittsburgh Penguinsquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Blues obviouslyquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
<-----------quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
kan niet kiezen tussen Pitchburg, Rangers en Red wingsquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
loltwitter:sportsnetmurph twitterde op zondag 20-01-2013 om 20:13:09Roberto Luongo will start in goal for #canucks versus Oilers. reageer retweet
ik had het die ander wel gegundquote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Katth het volgende:
loltwitter:sportsnetmurph twitterde op zondag 20-01-2013 om 20:13:09Roberto Luongo will start in goal for #canucks versus Oilers. reageer retweet
En wat balen ze ervanquote:Op maandag 21 januari 2013 00:44 schreef Robbiedd het volgende:
Flames missen veel kansen zeg .. Keertje lat, keertje paal, twee keer breakaway alleen op keeper af mis.
Mooi. Hoop dat Niemi nog even volhoudt.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:50 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
En wat balen ze ervan.
Sharks stukken beter nu, 3x Marleau al.
___
P3 zijn ze weer beter en missen ze weer kans op kans.
31 reddingen van Niemi.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:46 schreef Robbiedd het volgende:
En 4-1 FT. Op het einde nog 5 on 3 door 2 penalties binnen 2 seconde voor de Flames, dat had ik eigenlijk nog nooit gezien
.
Mooizo, aangezien ik nog voor hem 'vouchde' in de draftquote:
Ah, zitten erg mooie dingen tussen zeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Katth het volgende:
Voor diegene die nog mooie wallpapers zoeken van hun favoriete team: http://imgur.com/a/97TNC
Jammer dat die van de Sharks zo'n beetje het lelijkst zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Katth het volgende:
Voor diegene die nog mooie wallpapers zoeken van hun favoriete team: http://imgur.com/a/97TNC
Cool Thx! Ik vind dat alternate logo van de Flames zo coolquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Katth het volgende:
Ik vind die tweede nog best leuk. Ik denk dat als je het uitknipt het nog best leuk staat op bijvoorbeeld je smartphone.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jammer dat die van de Sharks zo'n beetje het lelijkst zijn
Ik vind de Flames om een of andere reden toffe alternate jerseys hebben. Fel rood en geel is allesbehalve aantrekkelijk, maar hierbij werkt dat gewoon:quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Cool Thx! Ik vind dat alternate logo van de Flames zo cool
[..]
Ik vind die tweede nog best leuk. Ik denk dat als je het uitknipt het nog best leuk staat op bijvoorbeeld je smartphone.
Zeker tof! Ik denk dat het nu wel werkt omdat ze er ook nog wit in hebben verwerkt. Ze hebben toffe jerseys, jammer dat het team zelf niet echt boeiend is (vind ik).quote:Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind de Flames om een of andere reden toffe alternate jerseys hebben. Fel rood en geel is allesbehalve aantrekkelijk, maar hierbij werkt dat gewoon:
[ afbeelding ]
en van de Heritage Classic
[ afbeelding ]
Zo vroeg al? Wel leuk voor de mensen met een seizoenskaart en een normale baan als je wedstrijd al om 1 uur begint op een doordeweekse dag...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef emokid het volgende:
Straks om 19:00 de 1.000e wedstrijd van Vincent Lecavalier in Tampa Bay tegen de NY Islanders.
Is Martin Luther King Day. Zelfs Wall Street is gesloten vandaag!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Wel leuk voor de mensen met een seizoenskaart en een normale baan als je wedstrijd al om 1 uur begint op een doordeweekse dag...
Winnipeg - Boston is btw ook om 19:00 al.
Did not know that! Heb op mijn werk ook niet echt te maken met Amerika.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Is Martin Luther King Day. Zelfs Wall Street is gesloten vandaag!
Ik ook n..wacht, ik heb geen werk.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Did not know that! Heb op mijn werk ook niet echt te maken met Amerika.
Good luck.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
Morgenochtend om 9 uur sollicitatiegesprek dus kan vanavond niet kijken
Succes!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
Morgenochtend om 9 uur sollicitatiegesprek dus kan vanavond niet kijken
Haha ik ben net sinds een half jaar student af en nu serieus werkendquote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ook n..wacht, ik heb geen werk.nog eventjes student. Gunstige tijden toch voor ons? Net als honkbal vind ik 19:00 wel fijn, ook doordeweeks, zo lang ik geen werkend persoon ben in Amerika.
Welke pot?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef Katth het volgende:
Wat de fuck is dat met die blackouts man... Nooit eerder gehad met Game Center en gebruik het al een jaar of 4.
Tampa maakt gewoon even 3-4 na 0-4 achterstand. Worden 10 hele spannende minuten.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:18 schreef Saviola het volgende:
Het voelt alweer zoals vorig seizoenene game alles, de volgende helemaal niks
Karma's a bitch...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Saviola het volgende:
Dank u refs, 2 penalty's in de laatste 2,5 minuten
Idd lol.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een domme call.... Was nooit een hold...
Waarop dan? ESPN America? Ik zie het. Lelijk dat die blackout regel nog steeds van kracht is dus.quote:
was tofquote:
Ja dat ging echt nergens over...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
was tof
die holding call in overtime was wel waardeloos
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef emokid het volgende:
..en nu t/m 1:00 tentamens leren, en Sabres-Maple Leafs kijken. Wie zegt dat hockey kijken en een tentamenweek niet samen kunnen.Erg benieuwd of Buffalo de lijn kan doorzetten. De Maple Leafs zullen wel weer instorten, zoals elk seizoen, vroeg of laat.
Blues storten altijd in in de playoffs dus voorlopig zit ik nog goed volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef emokid het volgende:
..en nu t/m 1:00 tentamens leren, en Sabres-Maple Leafs kijken. Wie zegt dat hockey kijken en een tentamenweek niet samen kunnen.Erg benieuwd of Buffalo de lijn kan doorzetten. De Maple Leafs zullen wel weer instorten, zoals elk seizoen, vroeg of laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |