abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121775473
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef Katth het volgende:

[..]

Ik denk het...
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucked up. In Duitsland ook blacked out lees ik hier http://hfboards.hockeysfu(...)hp?t=1324811&page=20
pi_121775534
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ESPN zend straks toch Kings - Blackhawks uit?
Dat wil ik niet zien als Sens volger :P
En espn zegt hier college basketball
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121775573
quote:
Ok, talked to a representative just now. He told me there is a change in policy for my area and games shown on ESPN America will be blacked out for us. According to this guy it is the result of a new agreement with ESPN America.
:') Damn. Wat een gigantische domper dit. Katth, had jij vorig seizoen ook blackouts?
pi_121775576
ESPN American zendt de Kings uit.
pi_121775592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef emokid het volgende:

[..]

:') Damn. Wat een gigantische domper dit. Katth, had jij vorig seizoen ook blackouts?
Nee, niks.
pi_121775720
Echt holy freakin shit. Dan kunnen we dus alvast dag zeggen tegen de playoffs.
pi_121775782
Denk je echt dat er geen mogelijkheid is om het te volgen?
pi_121775825
Dus ook al heb je een account op NHL.com, dan kan je alsnog niks kijken??
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121775870
Ik kan Flyers vs Pens en Sens vs Jets gewoon kijken.
pi_121775871
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
Dus ook al heb je een account op NHL.com, dan kan je alsnog niks kijken??
Dat zou me heel sterk lijken. Betalende mensen zullen niet gestraft worden, vermoed ik.
pi_121775914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Katth het volgende:
Ik kan Flyers vs Pens en Sens vs Jets gewoon kijken.
Dan toch even snel mijn account betalen haha
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121775985
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Katth het volgende:
Ik kan Flyers vs Pens en Sens vs Jets gewoon kijken.
Heb hier op de xbox app Content Unavailable bij alle wedstrijden..
pi_121776008
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef emokid het volgende:

[..]

Heb hier op de xbox app Content Unavailable bij alle wedstrijden..
Misschien vanwege je CC problemen? Of was jij dat niet?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121776055
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef emokid het volgende:

[..]

Heb hier op de xbox app Content Unavailable bij alle wedstrijden..
Omdat streams nog niet beschikbaar zijn.
pi_121776108
GVD.... heb net betaald... wil ik kijken, krijg: ja, als je wil kijken moet je even betalen....

Dat heb ik net gedaan :(
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:01:11 #42
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_121776128
Had ik toestraks ook, werkt voor geen meter.. Beetje klikken en opnieuw inloggen etc en dan zit je er opeens wel in :).
pi_121776130
"We are having difficulties connecting NHL Gamecenter." Oh god, hier gaan we.
pi_121776162
w00t heb Kings vs Hawks aan de praat :D

Proxy ftw!
pi_121776185
hah Pens Flyers op ESPN!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_121776209
Extension "Stealthy" installeren voor Chrome en connecten alsof je in Canada bent.
pi_121776217
Sens: "THE GAME WILL BEGIN SOON"

Nou, fingers crossed dan maar
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121776224
Oh wacht nu zijn ze in LA...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_121776225
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Karstman het volgende:
hah Pens Flyers op ESPN!
ESPN :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121776274
Dan maar even Pens Flyers kijken voor de time being
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')