abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121776288
Ik kan gewoon op de Xbox niet eens meer op Gamecenter. :{ Dan maar kabeltje trekken.
pi_121776340
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef emokid het volgende:
Ik kan gewoon op de Xbox niet eens meer op Gamecenter. :{ Dan maar kabeltje trekken.
Ik ook niet.
pi_121776367
EPSN heeft al beelden, NHL website heeft nog steeds; Game will begin soon :(
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121776418
WHEN I WAS
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121776426
Moeten we nu noodgedwongen naar de banner raising kijken? :P

Trouwens, dit is gewoon dezelfde banner raising show als bij de Bruins vorig jaar. _O-
pi_121776480
pi_121776551
Wie trouwens via de website fatsoenlijke full screen wil zonder zwarte randen: linksonderin Pop-up kiezen, en daar full screen doen.
pi_121776588
Zit gewoon weer vol.... mijn neef (Canadees) zei van de week nog dat ze het moeilijk zouden krijgen om de boel vol te krijgen... :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121776650
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
Zit gewoon weer vol.... mijn neef (Canadees) zei van de week nog dat ze het moeilijk zouden krijgen om de boel vol te krijgen... :D
Idd. Zelfs in Nashville is de seizoensopener uitverkocht. Gaat echt wel goed met de kaartverkoop.
pi_121776758
Onze topic speler #45 Bernier *O*
pi_121776776
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef Katth het volgende:
Onze topic speler #45 Bernier *O*
:D
pi_121776866
Die Stanley Cup is eigenlijk ook gewoon een wat luxere melkbus :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121776882
Echt voor die Mike Richards en Jeff Carter is dit toch een grote dikke vinger naar Philly.
pi_121776898
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
Die Stanley Cup is eigenlijk ook gewoon een wat luxere melkbus :D
Jij zal em wel nooit in je woonkamer hebben.
pi_121776915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Katth het volgende:
Echt voor die Mike Richards en Jeff Carter is dit toch een grote dikke vinger naar Philly.
Wat deden ze? Was te druk met kabeltjes.
pi_121776944
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Wat deden ze? Was te druk met kabeltjes.
De cup omhoog houden lol, na hun trades vanuit Philly :D
pi_121776952
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Jij zal em wel nooit in je woonkamer hebben.
Neuh, ik speel ook niet in de NHL dus wordt lastig
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121776995
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Neuh, ik speel ook niet in de NHL dus wordt lastig
_O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Katth het volgende:

[..]

De cup omhoog houden lol, na hun trades vanuit Philly :D
Ah zo. :P
pi_121777036
Dit is pas hun 2e banner of niet? lol
pi_121777100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Katth het volgende:
Dit is pas hun 2e banner of niet? lol
1e dacht ik zelfs
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_121777143
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:23 schreef Karstman het volgende:

[..]

1e dacht ik zelfs
Ze hebben een division championship in 90/91.
pi_121777201
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Katth het volgende:

[..]

Ze hebben een division championship in 90/91.
Dat telt maar voor de helft :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_121777225
Wat is dit voor psychedelisch schouwspel met dat NBC logo?
pi_121777252
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dat telt maar voor de helft :D
Dat is waar, heel Verizon Center hangt vol met Division Championships van de Caps, maar SC ontbreekt :(
pi_121777264
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef emokid het volgende:
Wat is dit voor psychedelisch schouwspel met dat NBC logo?
Reclame blackout :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')