SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed Vitesse toch slim ook al was Ajax niet geweldigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
Heeft Ajax onder leiding van Frank überhaupt een topper verloren in eigen huis?
En dan vind ik Vitesse geen topploeg maar F'noord, PSV, Twente.
Het zijn allemaal jonge gasten topfit, business class gevlogen, tijdsverschil slechts 3 uur, lijkt me geen excuus, dat ze daar bij PSV over beginnen zegt meer over hun mentaliteitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef Pedroso het volgende:
Wordt wel wat lacherig over gedaan maar kan best wel een factor zijn dat je nog maar een paar dagen geleden bent teruggekeerd van een trainingskamp in een ver en warm land (incl. veel reistijd).
PSV heeft er schijnbaar ook last van gehad.
Voordeel is wel dat wij veel Scandinaviers hebben lopen en weinig tot geen Afrikanen en Zuid-Amerikanen.
ja dat is echt precies het zelfde natuurlijk....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
Temperatuurverschil maakt echt niet uit. Als ik onder de douche vandaan kom heb ik het ook ff koud maar dat is ook zo weer weg.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
Temperatuurverschil maakt echt niet uit. Als ik onder de douche vandaan kom heb ik het ook ff koud maar dat is ook zo weer weg.
Temperatuur en tijdverschil?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef Pedroso het volgende:
Wordt wel wat lacherig over gedaan maar kan best wel een factor zijn dat je nog maar een paar dagen geleden bent teruggekeerd van een trainingskamp in een ver en warm land (incl. veel reistijd).
PSV heeft er schijnbaar ook last van gehad.
Voordeel is wel dat wij veel Scandinaviers hebben lopen en weinig tot geen Afrikanen en Zuid-Amerikanen.
Wel even wennen hoor, ik mis het oude logo namelijk waar nu die schalen zijn. ( en om nog even door te zeiken op een goede ontwikkeling, waarom moet alles van dat plastic zeil zijn? Die kantoenen doeken die ze eerst hadden in de nok stralen meer uit... ) Gaat wel de goede kant op! Mooi stadion kan het worden!quote:
quote:ADO wil Ajacied Koppers
ADO Den Haag en Ajax praten deze week over de overgang van Dico Koppers (20) naar de hofstad. De linksback staat tot de zomer van 2015 onder contract bij Ajax en mag een half jaar worden verhuurd.
Koppers moet in de pikorde momenteel Nicolai Boilesen, Daley Blind en Mitchell Dijks voor zich dulden. Als de Hagenaars en Amsterdammers het eens worden over de huursom, is de overstap een feit.
Vorig seizoen kwam Koppers acht eredivisieduels in actie voor het elftal van Frank de Boer, maar dit jaar kwam hij nog niet in de plannen van de trainer voor.
gisteren gingen ze het ook in het twentetopic over het pietersincident hebben. :'0quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
En dat hoort in het Ajax topic omdat?
ik man, nu onderwegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:45 schreef PeeJie_ het volgende:
Nog mensen zometeen naar, of nu onderweg naar de Arena?
nee, den haag/leidschendamquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je komt toch uit Amersfoort of zo, die kant op?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is dat het publiek bij de laatste training van Ajax?
Moet je ontbijten met pasta, dan wordt het nooit meer wat natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:30 schreef BlueRoom het volgende:
waarom is spelen om 12:30 op een zondag vervelend?
Veel te vroegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:30 schreef BlueRoom het volgende:
waarom is spelen om 12:30 op een zondag vervelend?
Ontbijten met pastaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet je ontbijten met pasta, dan wordt het nooit meer wat natuurlijk
quote:‘Nieuwe’ ArenA klaar voor Klassieker
Vanaf de wedstrijd tegen Feyenoord zondag speelt Ajax in een vernieuwd stadion. De Amsterdam ArenA onderging een metamorfose in de winterstop en dankzij de aanpassingen is het nóg meer een voetbalstadion geworden.
Vanaf de thuiswedstrijd tegen Feyenoord zitten de dug-outs in de vernieuwde hoofdtribune verwerkt. Zo komen Frank de Boer en zijn spelers meer tussen de fans te zitten tijdens de wedstrijden. Door de toevoeging van een kleine 900 business seats bestaat de capaciteit uit 53.052 zitplaatsen.
Ajax’ directeur marketing Edwin van der Sar sprak eerder al over de mooie aanpassingen. ,,Overal waar je nu kijkt zie en voel je Ajax. Het is mooi dat de ArenA als eerste grote stadion in Nederland ook een dergelijke ‘Engelse uitstraling’ heeft gekregen. Het plezier van de toeschouwers staat daarbij voorop.''
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef Equites het volgende:
Wtf zo wil je toch niet zitten als coach?
Ziet er niet uit, de dug out is een plek van rust, waar je rustig na kan denken over je beslissingen. Nu zijn hun het middelpunt van de belangstelling.quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, de dug out is een plek van rust, waar je rustig na kan denken over je beslissingen. Nu zijn hun het middelpunt van de belangstelling.
Ach, het is geen 410 wat erachter zitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, de dug out is een plek van rust, waar je rustig na kan denken over je beslissingen. Nu zijn hun het middelpunt van de belangstelling.
Die trap is veel te smal. Daar kun je niet naast elkaar met zo'n mascottetje aan de hand omhoog.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of de trap zo definitief is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die trap is veel te smal. Daar kun je niet naast elkaar met zo'n mascottetje aan de hand omhoog.
En ik ben niet zo blij met al dat glas. Als PSV volgend seizoen op bezoek komt![]()
Schitterende foto!quote:
Door degene van de url in de afbeelding neem ik aan, staat op deze Facebook-pagina en is genomen tijdens de opening van de ArenA in 1996.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schitterende foto!Zelf gemaakt of door iemand anders en zo ja, door wie?
(lijkt op een hemelse openbaring)
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef mabo11 het volgende:
Jammer dat de trap niet de gehele breedte is.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef Wessiej het volgende:
Dat begrijp ik ook niet ja, dat zou zoveel mooier zijn
Ik denk dat het nog gaat gebeuren, want nu is het nog niet breed genoeg...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Waarom hebben ze dat niet gedaan, zoveel extra wekr is het niet
Ik weet het niet, normaal stond de pers altijd daar om de spelers op te vangen, die ruimte is al een stuk kleiner geworden en zal met een brede trap dan helemaal weg zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat het nog gaat gebeuren, want nu is het nog niet breed genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef tammepiet het volgende:
die overstap van sturridgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ruimte is nu denk ik gewoon op de oud eplek maar onder de tribune. Dat stukje naast die trap is daar veel te smal voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, normaal stond de pers altijd daar om de spelers op te vangen, die ruimte is al een stuk kleiner geworden en zal met een brede trap dan helemaal weg zijn
Laten we het hopen. Hopelijk zit het niet tegen (paal / lat en tegen een geniepige counter aanlopen).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Morgen als enige van de top 5 alle punten pakken? Wat een weekendje
Ik ben vooral bang dat de scheidsrechter weer in zijn hoofd heeft dat er een bepaald wedstrijdverloop moet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Hopelijk zit het niet tegen (paal / lat en tegen een geniepige counter aanlopen).
In de kuip had Ajax echt goed winne. Onterecht rood, Pelle scoort een wereldgoal en Feyenoord kwam overal mee weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef tammepiet het volgende:
Laatste twee keer rood gehad en daarvoor een onterechte pingel tegen. Mag vandaag weleens in ons voordeel zijn![]()
Lekkere Jordaansongs ik pomp ze.
Jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
In de kuip had Ajax echt goed winne. Onterecht rood, Pelle scoort een wereldgoal en Feyenoord kwam overal mee weg.
Wie zou er in de spits stanan?
bron?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
Grote jongens zeg, een sjaal om Coen hanngen en nu uit angst jezelf melden bij de politie...
Hetzelfde als in Engeland.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Paul het volgende:
Huh zitten de trainer en spelers nou eigenlijk tussen het publiek met die nieuwe dug out?
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Paul het volgende:
Huh zitten de trainer en spelers nou eigenlijk tussen het publiek met die nieuwe dug out?
Dan wordt het weer een leuke dagquote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef bjanaan het volgende:
Drie punten jongens drie punten ik voel het!
KAOLO LEKKERE OPSTELLING DAT WORDT KNALLUUUU 1-0 2-0 3-0 4-0 5-0 JAJAJAJAJAJAJAquote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
Beste opstelling, twijfel alleen aan Boerrigter. Ben benieuwd in hoeverre de Boer zijn opstelling gaat aanpassen de komende wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
Dat sowieso... Koeman ook trouwens moet ik zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |