Door degene van de url in de afbeelding neem ik aan, staat op deze Facebook-pagina en is genomen tijdens de opening van de ArenA in 1996.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schitterende foto!Zelf gemaakt of door iemand anders en zo ja, door wie?
(lijkt op een hemelse openbaring)
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef mabo11 het volgende:
Jammer dat de trap niet de gehele breedte is.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef Wessiej het volgende:
Dat begrijp ik ook niet ja, dat zou zoveel mooier zijn
Ik denk dat het nog gaat gebeuren, want nu is het nog niet breed genoeg...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Waarom hebben ze dat niet gedaan, zoveel extra wekr is het niet
Ik weet het niet, normaal stond de pers altijd daar om de spelers op te vangen, die ruimte is al een stuk kleiner geworden en zal met een brede trap dan helemaal weg zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat het nog gaat gebeuren, want nu is het nog niet breed genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef tammepiet het volgende:
die overstap van sturridgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ruimte is nu denk ik gewoon op de oud eplek maar onder de tribune. Dat stukje naast die trap is daar veel te smal voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, normaal stond de pers altijd daar om de spelers op te vangen, die ruimte is al een stuk kleiner geworden en zal met een brede trap dan helemaal weg zijn
Laten we het hopen. Hopelijk zit het niet tegen (paal / lat en tegen een geniepige counter aanlopen).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Morgen als enige van de top 5 alle punten pakken? Wat een weekendje
Ik ben vooral bang dat de scheidsrechter weer in zijn hoofd heeft dat er een bepaald wedstrijdverloop moet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Hopelijk zit het niet tegen (paal / lat en tegen een geniepige counter aanlopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |