In de kuip had Ajax echt goed winne. Onterecht rood, Pelle scoort een wereldgoal en Feyenoord kwam overal mee weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef tammepiet het volgende:
Laatste twee keer rood gehad en daarvoor een onterechte pingel tegen. Mag vandaag weleens in ons voordeel zijn![]()
Lekkere Jordaansongs ik pomp ze.
Jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
In de kuip had Ajax echt goed winne. Onterecht rood, Pelle scoort een wereldgoal en Feyenoord kwam overal mee weg.
Wie zou er in de spits stanan?
bron?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
Grote jongens zeg, een sjaal om Coen hanngen en nu uit angst jezelf melden bij de politie...
Hetzelfde als in Engeland.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Paul het volgende:
Huh zitten de trainer en spelers nou eigenlijk tussen het publiek met die nieuwe dug out?
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Paul het volgende:
Huh zitten de trainer en spelers nou eigenlijk tussen het publiek met die nieuwe dug out?
Dan wordt het weer een leuke dagquote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef bjanaan het volgende:
Drie punten jongens drie punten ik voel het!
KAOLO LEKKERE OPSTELLING DAT WORDT KNALLUUUU 1-0 2-0 3-0 4-0 5-0 JAJAJAJAJAJAJAquote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
Beste opstelling, twijfel alleen aan Boerrigter. Ben benieuwd in hoeverre de Boer zijn opstelling gaat aanpassen de komende wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer.
Dat sowieso... Koeman ook trouwens moet ik zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |