Ik ben wel benieuwd. Ik ben politiek incorrect geloof ik, maar ik vond het niet speciaal klinken...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet al hoe blinde Anne het gaat doen.
Nu is het weer recht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, dat is een nonchalante manier om zoiets recht te breien
Dat moet het wel geweest zijn, met al die exenquote:
Ik noemde er maar 2quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet het wel geweest zijn, met al die exen
Ik wilde haar net noemen als mijn favorietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Lindsay is de enige die ik me nog kan herinneren
Ik weet alleen Tygo nog en dat blinde meisje. Het zijn er ook zo veel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ik verbaas me daar ook over elke week. Misschien heeft het wel te maken dat het gewoon om team-opvulling gaat en ze er tussengeregiseerd worden ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef babette21 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om die laatste drie kinderen ook even tussen de rest te proppen? Iedereen 30 seconde minder (of nog beter: Wendy wegbezuinigen) en je bent er...
ik vind Anne wel heel goed, maar dat komt mede omdat ik zelf (oa) pianist ben. Ik denk alleen niet dat zij ver komt, omdat zij 'lastig' is. Aan Popstars deed ooit een meisje in een rolstoel mee, leuk meisje en hele goede stem, maar ja, het podium is niet geschikt voor een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik ben politiek incorrect geloof ik, maar ik vond het niet speciaal klinken...
Die was lievvvvquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
als jij je maar 1 kandidaat kan herinneren vergeet je vast deze spoilers ook..quote:
"Ik loop al even mee" zet me op het verkeerde beenquote:
Volgens mij trok Koos Alberts best volle zalen (vol sjakies, maar toch)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
maar ja, het podium is niet geschikt voor een rolstoel.
Ik geef toe dat het er 2+ zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik loop al even mee" zet me op het verkeerde been
niet weer die discussiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
Kinderen kunnen geen kinderen meer zijn.
Goed puntquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als jij je maar 1 kandidaat kan herinneren vergeet je vast deze spoilers ook..
quote:
Surequote:
Wat was daarmee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Marly wordt echt volledig kapot gemaakt op Twitter
Errrrrrr waorrrrrrrren gisterrrrrrrrren een aantal afgrrrrrrrrrijselijke kakmeisjes met die vrrrrrrrrrrrrreselijke overrrrrrrrdrrrrrrreven kak rrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft nogal een enthousiaste rrrrrrrrr en is sowieso het prototype kakkerrrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |