Leuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel even lekker stoned wat ik heb m'n lenzen ook in dus dubbele sterkte, waar je half scheel van gaat kijken
Zeker, helaas is het weekend ook drukdrukdrukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yayy wat waren we er aan toe
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.quote:
Nee, logisch. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.
Voorbeeldje, als ik een 2 euro munt met gestrekte hand van mij vandaan hou kan ik de 2 echt niet meer zien
ach altijd beter dan schoolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker, helaas is het weekend ook drukdrukdruk
Even testen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.
Voorbeeldje, als ik een 2 euro munt met gestrekte hand van mij vandaan hou kan ik de 2 echt niet meer zien
quote:
Kijk dit bedoel ik nouquote:
Als ik geen lenzen in heb zie het ook niet hoor denk ik, maar met lenzen/bril wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Kijk dit bedoel ik nou![]()
Maar ik wil helemaal geen bril op, vind het zelf niet mooi. En lenzen mag ik niet in omdat mijn ogen daar niet tegenkunnen of zoiets
Misschien op mn 18e dan maar een lasershow ondergaan
ik draag geen bril/lenzenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Kijk dit bedoel ik nou![]()
Maar ik wil helemaal geen bril op, vind het zelf niet mooi. En lenzen mag ik niet in omdat mijn ogen daar niet tegenkunnen of zoiets
Misschien op mn 18e dan maar een lasershow ondergaan
Oh, wacht, je deed ''de munttest van nodig'' met lenzen in? Dat was natuurlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik geen lenzen in heb zie het ook niet hoor denk ik, maar met lenzen/bril wel natuurlijk.
Niks mis met een bril, je went er wel aan!
Ik kreeg een bril toen ik 12 was en vond het ver-schrik-ke-lijk. Tegenwoordig verkies ik soms m'n bril soms zelfs boven lenzen, als ik te lui ben om lenzen in te doen bijvoorbeeld.Ik zou toch maar eens je ogen gaan laten opmeten en een goede bril uitzoeken want dat is chill in alle opzichten (je ziet goed, geen hoofdpijn, etc).
Ik zal hem vanavond eens doen zonder lenzen/bril.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, wacht, je deed ''de munttest van nodig'' met lenzen in? Dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
Heb zelf wel een bril hoor, gebruik hem altijd voor TV en pc thuis etc. Maar vind het gewoon niet mooi terwijl ik het wel hard nodig heb.
Maar als ik naar het HBO ga moet ik mijn bril toch maar iets meer gaan dragen, kan ik het bord ook nog eens een keer zien![]()
Heb trouwens niet snel last van hoofdpijn, behalve als ik moedwillig een film probeer te volgen op school en mijn oog iets naar buiten ''druk'' (moeilijk uit te leggen, doe je door je wijsvinger net buiten je oog op de normale huid te zetten en dan heel iets naar buiten drukken, als je dat goed doet krijg je scherp beeld) Heb wel altijd last van vermoeidheid, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik altijd laat ga slapen (ben avondmens, geen ochtend) maar bijv. op het werk heb ik daar geen last van, dus zal er ook wel aan liggen dat ik school ontiegelijk saai vind.
Wow, horen posts van dit formaat nog in een SC thuis
Bord vind ik toch wel het vervelendste, kan er nooit wat van lezen als ik niet op de voorste rij in het midden zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond eens doen zonder lenzen/bril.
Jaa ik begrijp best dat je je bril niet mooi vind maar als je er een keer de tijd voor neemt om een goede uit te zoeken dan kan het ook heel leuk staan hoor. Een jongen uit mijn klas draagt normaal lenzen maar had laatst een keer z'n bril op, nou je kon me wegvegen![]()
Sowieso is het handig idd voor school om een bril te hebben, ik kreeg een keer m'n lenzen niet goed in en ik dacht dat m'n bril in m'n tas zat. Ik had haast dus ik had zoiets van 'ik doe hem op school wel op', bleek dat ik hem dus niet bij me had. Moest ik de hele dag aan iedereen gaan vragen wat er nou op het bord stond.
En ja ik begrijp wat je bedoeld, wat ik altijd deed was met m'n ogen knijpen als ik iets niet kon lezen want dan wordt het ook wel scherper. Alleen ziet het er niet uit en krijg je er rimpels van
het was ergens ook wel al duidelijk dat ze een troll was maar had zin in discussies vandaagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
GC / Halfbloedjes aanwezig hier op FOK! ??
Volgens mij is ze een troll promi.
Kijk hoeveel topics ze opent over half Marokkaan zijn en half Nederlands.
Gvd, dus zij(of hij) is niet een Maagd!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was ergens ook wel al duidelijk dat ze een troll was maar had zin in discussies vandaag
de leugenaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd, dus zij(of hij) is niet een Maagd!!!!
Idd, wij zijn misschien sletten, maar wel eerlijk, ja tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de leugenaarhoe durf je te liegen over je seksuele toestand
ja preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, wij zijn misschien sletten, maar wel eerlijk, ja toch
Nu sporten, kan dit niet meer aan
ow toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Joey is geen nationaliteit.
Precies, schenk de glazen maar volquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
trek het bier maar open want het weekend komt naar binnen gelopen
haha ik maak straks maar mn dropshot opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, schenk de glazen maar vol
Trouwens, trek net een Stella open. We gaan los
Zo is dat. Drink en wees dronkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik maak straks maar mn dropshot op
Dan trek je een andere fles openquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa dat gaat niet, zit nog maar 1 glas in denk ik
ik heb maar 1 fles dropshotquote:
Pak iets sterkers. Jenever ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb maar 1 fles dropshotdan moet ik smirnoff ice maar daar heb ik nu geen zin in
Zo, dat is wel erg vroegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben we niet en ik moet morgen om 7 uur mn nest uit
mja ben wel half 3 klaarquote:
Dat is een mooie tijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ben wel half 3 klaar![]()
Had het in deze toestand echt niet langer uitgehouden zonder een woedeaanval te krijgen
Nog niet maar mijn geduld staat op een laag pitjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijd
Je bent boos?
Waarom danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nog niet maar mijn geduld staat op een laag pitje
Ik weet niet eens wat het is dus neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar Diepzinnig 22 februari?
nee, ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar Diepzinnig 22 februari?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is dus nee
haha nee dus, das duidelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, ik weet niet wat dat is
quote:
quote:
Members onlyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Club AIR is in amsterdam, zoals de naam al zegt, een club. En diepzinnig is een feest daar met een meesterlijke line up maar ik heb geen idee of het 18+ is of niet en wil weten of ik daar binnen kom
staat dat niet op de site dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Club AIR is in amsterdam, zoals de naam al zegt, een club. En diepzinnig is een feest daar met een meesterlijke line up maar ik heb geen idee of het 18+ is of niet en wil weten of ik daar binnen kom
neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat dat niet op de site dan?
Ben blij voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanaf een meet!!
1 die WEL gezellig is en al ruim een dag duurt![]()
BAM!
Okay. Woon je er ver vandaan? Niets is zo frustrerend als ergens niet binnen komenquote:
Neuh, dichtbij. Maar het gaat dan meer om het geld. Ik denk dat ik wel binnenkom opzich maar je weet maar nooit hèquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Woon je er ver vandaan? Niets is zo frustrerend als ergens niet binnen komen
Leuk voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM!
Je hebt geen geld maar wil toch stappen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh, dichtbij. Maar het gaat dan meer om het geld. Ik denk dat ik wel binnenkom opzich maar je weet maar nooit hè
jammer dat het op vrijdag is anders was ik ook gegaan uit nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Woon je er ver vandaan? Niets is zo frustrerend als ergens niet binnen komen
Haha nee, je moet kaartje kopen van te voren (17,50) en dat is dan wel zonde als je niet binnenkomt hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geen geld maar wil toch stappen?
Ja, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee, je moet kaartje kopen van te voren (17,50) en dat is dan wel zonde als je niet binnenkomt hè.
Ja FB, daar staat het niet, op dus heb ff tweetje geplaatst. Maar vriendin met wie ik dan zou gaan heeft dan heel misschien wiskunde examencursus dan en dat zou aardig khut zijn lolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het
Zitten ze niet op Twitter of FB
hahaha aawh dat zou echt zuur zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja FB, daar staat het niet, op dus heb ff tweetje geplaatst. Maar vriendin met wie ik dan zou gaan heeft dan heel misschien wiskunde examencursus dan en dat zou aardig khut zijn lol
Ach, wiskunde hoef je niets voor te leren. Zeg maar dat ze zich niet zo moet aanstellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja FB, daar staat het niet, op dus heb ff tweetje geplaatst. Maar vriendin met wie ik dan zou gaan heeft dan heel misschien wiskunde examencursus dan en dat zou aardig khut zijn lol
Wat een sneu bericht is dit eigenlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM!
niemand geeft een neukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een sneu bericht is dit eigenlijk
Dat IK er zo mee bezig ben?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk![]()
Het feit dat je er zo mee bezig bent zegt imo meer maargoed
Ach we weten wie het postquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een sneu bericht is dit eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach we weten wie het post
Kan er zelf alleen maar om lachen
Iemand trek in whiskey?![]()
lekkaahh manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach we weten wie het post
Kan er zelf alleen maar om lachen
Iemand trek in whiskey?![]()
Ik ken die user niet maar zo'n post vind ik wel diep triestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik bedoelde degene die jij quote
ik ga er geen woorden aan vuil makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken die user niet maar zo'n post vind ik wel diep triest![]()
ken je vinniiee nog? postte vroeger wel eens hier. voor hij zich er te goed voor voeldequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken die user niet maar zo'n post vind ik wel diep triest![]()
Dat is ook niet nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga er geen woorden aan vuil maken
Ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
ken je vinniiee nog? postte vroeger wel eens hier. voor hij zich er te goed voor voelde
Wat is het eigenlijk relatief stil hierquote:
het weekend wordt ingeluiden met drank die rijkelijk vloeitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk relatief stil hier
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk relatief stil hier
Ja, maar dan mag je nog wel iets van je laten horen hierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het weekend wordt ingeluiden met drank die rijkelijk vloeit
alsof ik dat doe morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je nog wel iets van je laten horen hier
Voetbal gaat hier niet door vanwege de sneeuwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:01 schreef Mandéra het volgende:
Over een uurtje maar naar bed, morgen 6u weer werken.
Maar morgenavond stappen en zondagmiddag eindelijk weer voetbal!
Sambuca, dropshot en whiskeyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het weekend wordt ingeluiden met drank die rijkelijk vloeit
Ik moet iets specifieker zijn: Eredivisiewedstrijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voetbal gaat hier niet door vanwege de sneeuw
Succes!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
ik wou uit gaan maar ik vond het te kouden bovendien tw, hard bikkelen dus.
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan word ik geslagen
HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELFFF![]()
Is het ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind whiskey een ouwelullendrank
Ik mot het ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind whiskey een ouwelullendrank
Kan ik er iemand mee slaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik mot het ook niet![]()
Maak er wel ooit iemand blij mee
Weet wel iemand die ik eigenlijk met die fles wil slaan... puur omdat het kanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan ik er iemand mee slaan?
Ken er genoeg die ik ermee zou willen slaan, weet van ellende niet waar ik moet beginnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet wel iemand die ik eigenlijk met die fles wil slaan... puur omdat het kan
En yup je kan er mee slaanop het werk al iemand met een wijnfles gezien die door het lint gaat dus kan vast ook met een whiskeyfles
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ken er genoeg die ik ermee zou willen slaan, weet van ellende niet waar ik moet beginnen
ik zou op dit moment echt in staat zijn om iemand met die fles voor zijn kop te slaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:10 schreef Taexon het volgende:
[..]Ach ik sla alleen mensen die echt heel erg schijnheilig zijn
Nee doe ik eigenlijk ook nietMoet wel wat gebeuren voor ik iemand echt sla
Ik heb het hier btw echt over slaan he niet over "slaan"![]()
tell us moarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
Geweldig, mensen die hun mening puur baseren op 'van horen zeggen'
Nou goed, best aardig hoe je een indruk kunt krijgen van sommige lui
Laten we dat maar niet doen. Waste of timequote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Waste of time
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou op dit moment echt in staat zijn om iemand met die fles voor zijn kop te slaan
Ben dus niet de enigstequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb stu even ingelicht via de PM over bepaalde mensen![]()
hahaha sommige mensenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb stu even ingelicht via de PM over bepaalde mensen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat is er met vinniee ofzo? Licht me in
Postquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
mijn god ik heb net de meest grappige foto gezien in m'n leven. OOIT.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
quote:
echt hoe kan je die serieus doen zonder in de lach te schieten om dat hoofdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Over een nieuwe teaser van een horrorfilm
Papaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
AJ, ik snap dat je jezelf voor mij schaamt, maar groet mij op zn minst
Sorry ik kan het je niet aandoen.. straks slaap je dagen niet door mij, iemand anders DMed hem maar eventueelquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sorry ik kan het je niet aandoen.. straks slaap je dagen niet door mij, iemand anders DMed hem maar eventueel
Is het NSFW?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan krijg je nachtmerries
haaah snap je 'mquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
check je whatsapp dan muts
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef Stuart het volgende:
In sommige gevallen kan een burqa eigenlijk best een uitkomst zijn
Oh, geeft niet andere keer beter. Je mag nog steeds uit van mij vanavond..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo goed, toetsen verpest pap
Niet boos zijn.
waarschijnlijk mooier dan die andere fotoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha haar muts hoef ik niet te zien
mwa die is nog knapperquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze is echt een blonde versie van iemand anders waarvan ik je ooit een foto had gestuurd
Ik heb er een foto vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef msacras het volgende:
[..]
waarschijnlijk mooier dan die andere foto
Misschien wou ik wel thuis blijvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, geeft niet andere keer beter. Je mag nog steeds uit van mij vanavond..
DAT KAN GROOOOOTERquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van
[ afbeelding ]
Nou dan ga je maar lekker weg vanavond want papa heeft iemand uitgenodigd vanavond..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien wou ik wel thuis blijven
geil toggquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom slijmen zoveel FOK!kers bij haar
Oh wie??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou dan ga je maar lekker weg vanavond want papa heeft iemand uitgenodigd vanavond..
wie nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel erg.
Beter zelfs: ik ga nu soppen op haar.
Je weet toch dat als ik escort dame neigingen krijg dat ik heul wel naar de psychiater gaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga rond 11 uur weg.
Maar geen dingen doen wat ik ook niet zou doen
Dat is fijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet toch dat als ik escort dame neigingen krijg dat ik heul wel naar de psychiater ga
quote:
quote:
Goedenavondquote:
Goedzo, als je maar niet eerder dan 4 uur thuis bent vind ik het best..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Onthoud: ik vertrouw je.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
En nou ben ik klaar met het meisjesnamen topic. Wat een gezeik met namen die steeds met een A of een E beginnen. Ben er voorgoed klaar mee
Hij is goed thoughquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:36 schreef Taexon het volgende:
Hoi sof&beach
Staurt ik heb gekeken maar de boerka bedekt nog niet genoegcheck dm
Sowieso pas 6 uur thuis, volgende dag 11 uur op en leren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Goedzo, als je maar niet eerder dan 4 uur thuis bent vind ik het best..
wat ik je vanmiddag stuurdequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over? Over wie?
ooooohquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ik je vanmiddag stuurde
hahahahahahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Even de tekst in m'n fobo aangepast, was ook wel weer eens nodig.
ja sowiesoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihihi, en whatsappen met taexon XD
Ooh, genoeg tijd dus..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso pas 6 uur thuis, volgende dag 11 uur op en leren.
Maar ik ga morgenavond niet weg hoor
heb ik het erin? Nee toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Even de tekst in m'n fobo aangepast, was ook wel weer eens nodig.
quote:
broeda en zustaquote:
huh wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
Goed, dat heeft de balans hersteld. Even naar iets leuks mogen kijken
wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik het erin? Nee toch?
ik zal jou es andersom zette skkltjequote:
Lukt je toch niet dikzak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zal jou es andersom zette skkltje
doe ik zo, mijn buik heeft een eigen zwaartekrachtveld, ik hoef niets te doenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doe ik zo, mijn buik heeft een eigen zwaartekrachtveld, ik hoef niets te doen
Hihihihi.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha nou nou we zijn weer bezig he xD
quote:
tfoe alequote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het zomer is
(ff serieus, wanneer samen met hypo enzo meeten?)
doen we datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het zomer is
(ff serieus, wanneer samen met hypo enzo meeten?)
deze zondag manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Werd je wakker op de japanse vlag afgelopen zondag?
Absoluut. Ben sowieso wel fan van U2quote:
Yeejquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
doen we dat
weet ik niet, keertje samen bespreken dit dat
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ben sowieso wel fan van U2
pride, in the name of lovequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ben sowieso wel fan van U2
goed plan welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeej
Gaan we samen naar 't strand
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik word er naast wakker
Oke ik stop alweer
maar strand is niet saai.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! Meet op 't strand
(wel een saaie natuurlijk)
Dan maar in Londonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! Meet op 't strand
Jij heb Taexon, dus jij gaat sowieso saai doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar strand is niet saai.
Halfnaakte mannen
moeten wij ook weer eens doen a broederquote:
Wanneer was je nou jarigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moeten wij ook weer eens doen a broeder
SKIMBOARDENquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! Meet op 't strand
ik schaam me er ook niet voor, ik show 't altijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben goed.
En je hoeft je niet te schamen voor jouw buik hoor.
dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij heb Taexon, dus jij gaat sowieso saai doen.
Dat doe ik regelmatig. Ben er over 4 weken alweer voor een weekjequote:
Nog nooit naar een meet geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |