lekkaahh manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach we weten wie het post
Kan er zelf alleen maar om lachen
Iemand trek in whiskey?![]()
Ik ken die user niet maar zo'n post vind ik wel diep triestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik bedoelde degene die jij quote
ik ga er geen woorden aan vuil makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken die user niet maar zo'n post vind ik wel diep triest![]()
ken je vinniiee nog? postte vroeger wel eens hier. voor hij zich er te goed voor voeldequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken die user niet maar zo'n post vind ik wel diep triest![]()
Dat is ook niet nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga er geen woorden aan vuil maken
Ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
ken je vinniiee nog? postte vroeger wel eens hier. voor hij zich er te goed voor voelde
Wat is het eigenlijk relatief stil hierquote:
het weekend wordt ingeluiden met drank die rijkelijk vloeitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk relatief stil hier
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk relatief stil hier
Ja, maar dan mag je nog wel iets van je laten horen hierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het weekend wordt ingeluiden met drank die rijkelijk vloeit
alsof ik dat doe morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je nog wel iets van je laten horen hier
Voetbal gaat hier niet door vanwege de sneeuwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:01 schreef Mandéra het volgende:
Over een uurtje maar naar bed, morgen 6u weer werken.
Maar morgenavond stappen en zondagmiddag eindelijk weer voetbal!
Sambuca, dropshot en whiskeyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het weekend wordt ingeluiden met drank die rijkelijk vloeit
Ik moet iets specifieker zijn: Eredivisiewedstrijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voetbal gaat hier niet door vanwege de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |