Pak iets sterkers. Jenever ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb maar 1 fles dropshotdan moet ik smirnoff ice maar daar heb ik nu geen zin in
Zo, dat is wel erg vroegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben we niet en ik moet morgen om 7 uur mn nest uit
mja ben wel half 3 klaarquote:
Dat is een mooie tijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ben wel half 3 klaar![]()
Had het in deze toestand echt niet langer uitgehouden zonder een woedeaanval te krijgen
Nog niet maar mijn geduld staat op een laag pitjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijd
Je bent boos?
Waarom danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nog niet maar mijn geduld staat op een laag pitje
Ik weet niet eens wat het is dus neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar Diepzinnig 22 februari?
nee, ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar Diepzinnig 22 februari?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is dus nee
haha nee dus, das duidelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, ik weet niet wat dat is
quote:
quote:
Members onlyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Club AIR is in amsterdam, zoals de naam al zegt, een club. En diepzinnig is een feest daar met een meesterlijke line up maar ik heb geen idee of het 18+ is of niet en wil weten of ik daar binnen kom
staat dat niet op de site dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Club AIR is in amsterdam, zoals de naam al zegt, een club. En diepzinnig is een feest daar met een meesterlijke line up maar ik heb geen idee of het 18+ is of niet en wil weten of ik daar binnen kom
neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat dat niet op de site dan?
Ben blij voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanaf een meet!!
1 die WEL gezellig is en al ruim een dag duurt![]()
BAM!
Okay. Woon je er ver vandaan? Niets is zo frustrerend als ergens niet binnen komenquote:
Neuh, dichtbij. Maar het gaat dan meer om het geld. Ik denk dat ik wel binnenkom opzich maar je weet maar nooit hèquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Woon je er ver vandaan? Niets is zo frustrerend als ergens niet binnen komen
Leuk voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM!
Je hebt geen geld maar wil toch stappen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh, dichtbij. Maar het gaat dan meer om het geld. Ik denk dat ik wel binnenkom opzich maar je weet maar nooit hè
jammer dat het op vrijdag is anders was ik ook gegaan uit nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Woon je er ver vandaan? Niets is zo frustrerend als ergens niet binnen komen
Haha nee, je moet kaartje kopen van te voren (17,50) en dat is dan wel zonde als je niet binnenkomt hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geen geld maar wil toch stappen?
Ja, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee, je moet kaartje kopen van te voren (17,50) en dat is dan wel zonde als je niet binnenkomt hè.
Ja FB, daar staat het niet, op dus heb ff tweetje geplaatst. Maar vriendin met wie ik dan zou gaan heeft dan heel misschien wiskunde examencursus dan en dat zou aardig khut zijn lolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het
Zitten ze niet op Twitter of FB
hahaha aawh dat zou echt zuur zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja FB, daar staat het niet, op dus heb ff tweetje geplaatst. Maar vriendin met wie ik dan zou gaan heeft dan heel misschien wiskunde examencursus dan en dat zou aardig khut zijn lol
Ach, wiskunde hoef je niets voor te leren. Zeg maar dat ze zich niet zo moet aanstellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja FB, daar staat het niet, op dus heb ff tweetje geplaatst. Maar vriendin met wie ik dan zou gaan heeft dan heel misschien wiskunde examencursus dan en dat zou aardig khut zijn lol
Wat een sneu bericht is dit eigenlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM!
niemand geeft een neukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een sneu bericht is dit eigenlijk
Dat IK er zo mee bezig ben?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk![]()
Het feit dat je er zo mee bezig bent zegt imo meer maargoed
Ach we weten wie het postquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een sneu bericht is dit eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach we weten wie het post
Kan er zelf alleen maar om lachen
Iemand trek in whiskey?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |