het was ergens ook wel al duidelijk dat ze een troll was maar had zin in discussies vandaagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
GC / Halfbloedjes aanwezig hier op FOK! ??
Volgens mij is ze een troll promi.
Kijk hoeveel topics ze opent over half Marokkaan zijn en half Nederlands.
Gvd, dus zij(of hij) is niet een Maagd!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was ergens ook wel al duidelijk dat ze een troll was maar had zin in discussies vandaag
de leugenaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd, dus zij(of hij) is niet een Maagd!!!!
Idd, wij zijn misschien sletten, maar wel eerlijk, ja tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de leugenaarhoe durf je te liegen over je seksuele toestand
ja preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, wij zijn misschien sletten, maar wel eerlijk, ja toch
Nu sporten, kan dit niet meer aan
ow toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Joey is geen nationaliteit.
Precies, schenk de glazen maar volquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
trek het bier maar open want het weekend komt naar binnen gelopen
haha ik maak straks maar mn dropshot opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, schenk de glazen maar vol
Trouwens, trek net een Stella open. We gaan los
Zo is dat. Drink en wees dronkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik maak straks maar mn dropshot op
Dan trek je een andere fles openquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa dat gaat niet, zit nog maar 1 glas in denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |