Vanaf zaterdagavond heb ik pas echt weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik voel je pijn, lange dag duurt lang
ik heb om half 3 weekend maar de tijd tikt dan zo langzaam voorbijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Vanaf zaterdagavond heb ik pas echt weekend
Zondag is mijn vaste ''pc-hang-dag''
Al ben ik bang dat ik deze zondag voor school aan de bak moet
Havo, dat doe ik op mijn pantoffelsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb om half 3 weekend maar de tijd tikt dan zo langzaam voorbij
Jaja school is belangrijk jongeman
ter compensatie omdat ik 3 zaterdagen de klos was tot kwart over 9quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Havo, dat doe ik op mijn pantoffels![]()
Half 3 al, voordat ik thuis ben is het kwart voor 5 iedere vrijdag weer
Ah, jij hebt je school al af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ter compensatie omdat ik 3 zaterdagen de klos was tot kwart over 9
nee ik zit ook nog op schoolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, jij hebt je school al af.
Niks kan saaier zijn dan school![]()
Met uitzondering van sommige baantjes dan
Dat zei ik ook toen ik nog school hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, jij hebt je school al af.
Niks kan saaier zijn dan school![]()
Met uitzondering van sommige baantjes dan
Huuuh, jij gaat op zaterdag naar school tot kwart over 9?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik zit ook nog op school
bij biologie ging het over een of andere bananenregel, toen over zijn buik en toen gingen ze opeens over spiraaltjes praten door zijn vorm buikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik nog school had
nee ik werk op zaterdag bij de ahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Huuuh, jij gaat op zaterdag naar school tot kwart over 9?
Als lerares zeker![]()
Ik ga even eten![]()
The fuckquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij biologie ging het over een of andere bananenregel, toen over zijn buik en toen gingen ze opeens over spiraaltjes praten door zijn vorm buik
ja de bananenregel is iets dat je niemand moet aankijken als ie een banaan eet en die leraar die peter heet waardoor ik hem dus al niet serieus kan nemenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja de bananenregel is iets dat je niemand moet aankijken als ie een banaan eet en die leraar die peter heet waardoor ik hem dus al niet serieus kan nemenheeft een puntbuik
ik was ook nogal cryptisch bezig, mijn excuses daarvoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ken die regel maar wist niet dat je het over je leraar had
quote:
plaatje is stoekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel even lekker stoned wat ik heb m'n lenzen ook in dus dubbele sterkte, waar je half scheel van gaat kijken
mmja redelijk, PO uiteindelijk afgemaakt en ingeleverd en SE ging nog best goed, zeker als je bedenkt dat ik een kwartiertje had geleerdquote:
ah mooi, hopen op het beste dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
mmja redelijk, PO uiteindelijk afgemaakt en ingeleverd en SE ging nog best goed, zeker als je bedenkt dat ik een kwartiertje had geleerd
bij jou ook? en de rest hier natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |