Die van robben93?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef Bajskorv het volgende:
De NBs uit het vorige topic vat ik niet helemaal. Voor mij is het echt bijna enkel de 1500, de rest is te oudbollig voor mijn smaak.
Ja, maar zoiets is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Die van robben93?
Heb ik ook weinig mee, geldt wel voor meer modellen dat ze oubollig lijken, maar zoiets?
[ afbeelding ]
Ik kan zo wel ff in de vans store utrecht kijken en eventueel oppikken voor 77 euro.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mooi schoentje. Wilde een 2e paar halen maar nergens een us 7 in de sale
Heb pas 25ste weer geld voor schoenenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik kan zo wel ff in de vans store utrecht kijken en eventueel oppikken voor 77 euro.
En dat is veel Deutsche curry wurst?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Bajskorv het volgende:
Het is een bajs dagje... Staking op Hamburg airport (4 uur wachten voor security) en sneeuw op Heathrow.
Maar we hebben een oplossing!
Er is altijd een sale op Nike.com (clearance section) en daar wordt de komende periode veel shit bij gegooid. Vanaf begin volgende maand komt de voorjaarscollectie online.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kleine voeten ftw!
Wat gaan ze ong kosten en binnen hoe lang komt die sale dan ongeveer? Want ik wil serieus wel een paar zwart/witte in us7
Wat voor banen heb je eigelijk bij nike? Lijkt me best cool.
Haha, mooie wand heeft ie ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef vault_tec het volgende:
tot 1:20 ongeveer... Herken mij daar wel in als ik een pakketje binnen krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha, mooie wand heeft ie ook.
Durfde trouwens bijna niet te zeggen na al die woede naar nike sb toe, maar alsnog gecopped:
Die high is dan ook best Nice. Net als de nieuwe donkere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Ja die navy/antraciet tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die high is dan ook best Nice. Net als de nieuwe donkere.
Die donker antraciete idd met een soort van olijf kleurige zool.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja die navy/antraciet toch? Zijn ook mad dope.
Als het echt koud is doe ik ook mijn vertrapte dunks aan, die dingen zijn warm zat.
Die vind ik best lelijk tbh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Best nice idd.
Iemand moet echt die krampus dunks bij manus kopen. Het deed me pijn in m'n hart ze nog te zien liggen terwijl het een van de beste nike sb releases van de afgelopen tijd is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die donker antraciete idd met een soort van olijf kleurige zool.
Zijn inderdaad nice, lekker clean.quote:
Nooh! Ik vind die andere btw niet mooiquote:
waarom staat nike.nl eigenlijk niet in de OP?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Er is altijd een sale op Nike.com (clearance section) en daar wordt de komende periode veel shit bij gegooid. Vanaf begin volgende maand komt de voorjaarscollectie online.
Oh en http://jobs.nike.com
Omdat nike niet legit isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
waarom staat nike.nl eigenlijk niet in de OP?eigenlijk best stom dat ik daar
nooit heb gekeken bij de clearance section, kom net deze tegen
http://store.nike.com/nl/(...)d-636860/pgid-725566
bedankt BABS
Als je code EXTRA10 toevoegd, krijg je nog 10% extra korting op de clearancequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
waarom staat nike.nl eigenlijk niet in de OP?eigenlijk best stom dat ik daar
nooit heb gekeken bij de clearance section, kom net deze tegen
http://store.nike.com/nl/(...)d-636860/pgid-725566
bedankt BABS
Oeh, die had ik na gisteravond niet kunnen verdragen... Nee, net geland, laatste vliegtuig op Luton voordat ze hem dicht gooiden... Mazzeltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En dat is veel Deutsche curry wurst?
Weet je hoe lekker curry worst is na welke gelegenheid dan ook. Ik heb de laatste keer in Berlijn aardig wat gehad iigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oeh, die had ik na gisteravond niet kunnen verdragen... Nee, net geland, laatste vliegtuig op Luton voordat ze hem dicht gooiden... Mazzeltje
Hamburg is meer van de haringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker curry worst is na welke gelegenheid dan ook. Ik heb de laatste keer in Berlijn aardig wat gehad iig
en nogmaals bedanktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je code EXTRA10 toevoegd, krijg je nog 10% extra korting op de clearance
Moet je wel effe voor registreren volgens mij.
YW!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
en nogmaals bedankt![]()
gelijk besteldwant kreeg net al dat de maat er niet meer was, dat iemand anders hem
al in het mandje had gezet
Geen idee, dat wordt door de US bepaald op een middag en dan passen wij de site aan voor de volgende dag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Atta-boy het volgende:
Wanneer komen die flyknits er in de sale dan? dan weet ik wanneer ik m'n wekker moet zetten
Deze? http://store.nike.com/nl/(...)d-560026/pgid-697121.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
is die zwarte met de witte toebox out of stock of is er wat mis met de site btw?
Die staat wel bij de cw's maar je kan er geen maat selecteren, wel de hoeveelheid.
Zou kut zijn als die out of stock is want die wil ik graag
Die ja, op een of andere manier kon ik daar net geen maat selecteren. Maar zie nu ook dat ik minder cw's zag. Miss zat ik per ongeluk op de us site ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Deze? http://store.nike.com/nl/(...)d-560026/pgid-697121.
Je kan gewoon maat selecteren hoor? Of werk je met een tablet? Daar hebben we momenteel issues mee, vooral dat Apple kutding
Mwah, de foto's zijn echt kut. Worden door verschillende buro's gemaakt en soms zijn ze gewoon gephotoshoptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ligt het aan mij of is de shape van de black/white anders dan die sequoia? Is gewoon een andere maat denk ik of niet?
Waar die gel lytequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
Net 2 paartjes gereserveerd.
bovenste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet gedragen maar die cw is tof. Even wachten op goed weer voor ik ze een keer uit de doos haal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je tech supers bevallen dus vault?
Vind die grijs/witte van de aankomende releases ook erg nice
Goede aankopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
bovenste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de Fyra nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:35 schreef vault_tec het volgende:
ik ga 9 feb naar brussel, iemand nog aanraders?
Parkeergarage dan. Ze zijn er gek op om in te breken in auto's van Ollanders. Niet mijn stad, sneakertechnisch ook geen tips voor je, sorry.quote:
Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En dat is veel Deutsche curry wurst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
Was ook mijn eerste keer, en echt enorme mazzel. Alle "hoge piefen" waren ook in Hamburg en wilden per se naar huis, ik ben mee gehopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.
Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
Waar de Gel Lytes? Of lees ik er nu overheen? Epic niet, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
bovenste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, er is maar 1 versie. Vintage treatment kan wel in verschillende tinten zijn van bijna niet tot duidelijk zichtbaar. Persoonlijk vind ik ze niet slecht, zou eerder de AM1 HOA EM kopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef Staal_ het volgende:
Vraagje: Ik heb bij de Footlocker de AM1 OG vintage zien liggen en ik kan me herinneren dat ik de midsole best geel vond. Nu zie ik em ook bij Caliroots en hier lijkt de midsole gewoon wit. Ben ik nu kleurenblind of zijn er twee verschillende versies?
Aceton my man, aceton.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde die am90 maar weet nu nog steeds niet of ik dat vintage effect gewoon kan wegpoetsen? Met gewoon alleen poetsen of zeep. Anders gaat het bij mij vast fout
Kreeg vorige keer ook een berichtje via FB. Vertrouw er wel op. Heb vaak genoeg van epic gekocht via deze manier.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je zou verwachten dat hij daar gewoon een lijst van bijhoudt.
Begin feb zouden ze moeten komen... Maar niks is zeker, helaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef xSanjay het volgende:
Aw, pas in augustus.
Ik wil een paar fancy gl3's. Als ze nu eens met info over de mortar pack komen..
Tegen die tijd heb ik wel geld voor dat huis bij elkaar dus kan ik weer schoenen kopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dacht dat je klaar was met sneakers kopen?
Zulke mensenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand op mp had een paar schoenen dat ik best wilde te koop staan met een vraagprijs van 35.
Vraag ik wat de minimale prijs is om hem weg te doen, is het 80 euro
Nee, sorry. Zag ze alleen op ebay en was tempted, maar kan mezelf wel inhouden. Volgende week Hong Kong en Taipei, dan hopelijk wat cheap pickups. Deze nog online gezien in mijn maat... wil ze alleen echt eerst een keer proberen.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:36 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je die nb nu allebei al gekocht?
Iemand btw ervaring met nb577? Weet niet goed of ik een halve size kleiner moet nemen of gewoon tts moet gaan.
Die wilde ik ook proberen maar kwam hem nergens tegen in m'n maatquote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zag ze alleen op ebay en was tempted, maar kan mezelf wel inhouden. Volgende week Hong Kong en Taipei, dan hopelijk wat cheap pickups. Deze nog online gezien in mijn maat... wil ze alleen echt eerst een keer proberen.
[ afbeelding ]
Yup, vorige keer veel runners gezien voor weinig. Maar goed, het vernieuwt ook niet enorm snel, dus ik zal wel weinig nieuws shit zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die wilde ik ook proberen maar kwam hem nergens tegen in m'n maat![]()
Die 1500's hebben wel een flinke blokshape, zou dan eerder voor die nieuwe gaan. Nb komt sowieso met erg goede shapes de laatste tijd.
Denk dat je wel aardig wat cheape runners kan vinden daar idd.
de huidige collectie zal wel in de sale belanden vanwege aanloop richting Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zag ze alleen op ebay en was tempted, maar kan mezelf wel inhouden. Volgende week Hong Kong en Taipei, dan hopelijk wat cheap pickups. Deze nog online gezien in mijn maat... wil ze alleen echt eerst een keer proberen.
[ afbeelding ]
Goed punt! Trouwens, geen fan van de "graphic", maar verder najs....quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
de huidige collectie zal wel in de sale belanden vanwege aanloop richting Chinees Nieuwjaar.
Info?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef Bajskorv het volgende:
Wat mint op je donder...
[ afbeelding ]
Kwam hem toevallig tegen op Kickz toen ik een beetje aan het bladeren was.quote:
Maak anders wat foto's van sneakers die je eventueel wilt verkopen. Misschien is er nog interesse.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:57 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck my life.
Moet een hoop wat ik nog heb liggen aan schoenen verkopen om nieuw shit te kopen
Heb ook m'n kast opgeruimd voor kleding die ik niet meer draag. Ga een hoop weg doen en verkopen.
Hopen dat dat allemaal een beetje snel gaat zodat ik niet veel releases mis.
Hehe, goed werk. Net alles ingepakt voor de verhuizing, viel nog mee qua shit weg gooien. Ik zie ook nog geen enorm bijzondere release op korte termijn, op ik moet toch voor die kleurenblindheid gaan...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:57 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck my life.
Moet een hoop wat ik nog heb liggen aan schoenen verkopen om nieuw shit te kopen
Heb ook m'n kast opgeruimd voor kleding die ik niet meer draag. Ga een hoop weg doen en verkopen.
Hopen dat dat allemaal een beetje snel gaat zodat ik niet veel releases mis.
De hanon x adidas centaur vind ik persoonlijk een mooie release.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, goed werk. Net alles ingepakt voor de verhuizing, viel nog mee qua shit weg gooien. Ik zie ook nog geen enorm bijzondere release op korte termijn, op ik moet toch voor die kleurenblindheid gaan...
[ afbeelding ]
Ik word er niet warm van, en dat Hanon spul is vaak in de winkel al uitverkocht. Vaak lastige releases, volgens mij. Hoe dan ook geen must-have.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De hanon x adidas centaur vind ik persoonlijk een mooie release.
Ben nu niet thuis maar zal morgen weer het een en ander online zetten en misschien ook eens door mijn eigen collectie gaan om te kijken wat ik allemaal weg kan doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef mrPunjabi_ het volgende:
[..]
Maak anders wat foto's van sneakers die je eventueel wilt verkopen. Misschien is er nog interesse.
Ik wil er niet teveel moeite voor doen iig. Zo niet, dan niet is m'n gevoel. Vind ze wel erg tof.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van, en dat Hanon spul is vaak in de winkel al uitverkocht. Vaak lastige releases, volgens mij. Hoe dan ook geen must-have.
Suede ziet er echt heel lekker uit! Boter zachtquote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef don-diablo het volgende:
Dat suede
[ afbeelding ]
Mesh aan de achterkant is wat minder.
Ik had dibs toch? Us7?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef Atta-boy het volgende:
Nu al m'n supreme blazers verkocht waarschijnlijk. Alleen moet ik wel wachten tot die gast geld heeft
Awh, stuur morgen maar op whatsapp als je us7 selltquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Atta-boy het volgende:
Als ze us7 waren had ik ze nooit weggedaan
Is dat paar dat ik getrade had om op te knappen en door te verkopen.
Is goed, weet ook niet zeker of ik verder nog dingen van mijn eigen collectie weg ga doen maar anders hoor je het wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh, stuur morgen maar op whatsapp als je us7 sellt
Do wantquote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef Modus het volgende:
Dit moet toch wat natte broekjes opleveren hier of wat.
[ afbeelding ]
P Rod x Lunar
http://sneakernews.com/2013/01/21/nike-lunar-rod-crystal-mint/
Lunar zool is tof, en die suede toe is najs. Maar het is gewoon niet zo mijn model, dan heb ik liever die LunarMTRL+. Die is net iets cleaner, en met die suede toe erg strak imho. CW alleen niet mijn ding, net als de achterkant van de schoen...quote:
Zie ze op ebay alleen maar voor ¤150+ en nu heb ik er 2 voor ¤126quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wilde die roller derby's bij de release alleen was er geen een winkel die hem in m'n maat kreeg in Nederland
de link trouwens voor 42 of 44quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is idd erg cheap. Zie ze bijna nooit meer in de winkel en zeker niet in de sale.
Hè, vervelend toch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:53 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, ik wil GVD een keer naar Sneakerness en is het weer zo'n kut datum. Dat weekend marathon Parijs (geen zorgen, mijn chick loopt) en daarna bergje klimmen in Alpen...
Wie gaat nu al die mooie dingen voor mij kopen? Had al na zitten denken over Zurich (en dan vrienden daar bezoeken), maar dan ben ik ook al op pad...
Het klinkt als een verwend jochie, maar op een bepaald moment ben je het echt ff zat. Ik had in november een weekend voor mezelf in Londen. Daarna heb ik moeten wachten tot afgelopen weekend, maar toen heb ik twee dagen moeten inpakken voor de verhuizing. Nu tot 16 maart niet in Londen. Natuurlijk allemaal leuke dingen, maar ik maak mezelf alleen maar gek. En ik hou weinig vrienden in Londen over zo...quote:
Dan kun je het ook geen echte vrienden noemen. Ik heb zoiets meegemaakt in m'n eigen vriendengroep. Lekker boeiend. Houdt je een paar goede over en das meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
En ik hou weinig vrienden in Londen over zo...
Vind die p-rod weer cleaner. Komt ook grotendeels door die kleur...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lunar zool is tof, en die suede toe is najs. Maar het is gewoon niet zo mijn model, dan heb ik liever die LunarMTRL+. Die is net iets cleaner, en met die suede toe erg strak imho. CW alleen niet mijn ding, net als de achterkant van de schoen...
[ afbeelding ]
Het komt helemaal door die kleur bedoel je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind die p-rod weer cleaner. Komt ook grotendeels door die kleur...
Kleur en lunar zool jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het komt helemaal door die kleur bedoel je.
Oh, die fase ben ik al gepasseerd. Maar ik heb gewoon te weinig avondje slap ouwehoeren met maten in de pub. Potje jassen, etc... De vrienden die ik hier heb zijn niet heel erg anders, maar het is momenteel gewoon wat extreem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan kun je het ook geen echte vrienden noemen. Ik heb zoiets meegemaakt in m'n eigen vriendengroep. Lekker boeiend. Houdt je een paar goede over en das meer dan genoeg.
Fake alles zuigt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kleur en lunar zool jaVind hem anders ook niet mooi ja. Gelukkig komen bepaalde schoenen pas later in het jaar uit. Kan ik nu rustig alles weer kopen.
![]()
Mensen die ik ken die tof doen met fake supreme...![]()
![]()
![]()
succes met ¤150 ervoor krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
Zie ze op ebay alleen maar voor ¤150+ en nu heb ik er 2 voor ¤126![]()
[ afbeelding ]
lol ik bedoel dat ik ze op ebay voor rond de 150 zie staan, dus is 65 een mooie prijsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
succes met ¤150 ervoor krijgen
http://www.ebay.com/itm/n(...)&hash=item27cefbfb96
Je nike fragmentsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef Atta-boy het volgende:
Alles gesorteerd en dit gaat de verkoop in:
[ afbeelding ]
Die dozen zitten ook nog vol.
en een paar icecreams die ik vergeten was op de foto te doen
Nu nieuwe foto's maken en op mp en ebay gooien.
Ik wou dat ik gezegend was met wat kleinere voetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
Jammer dat je geen grote poten hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zware roshe runs zijn trouwens op verschillende sites te pre-ordenen.#FREEBAJSKORV
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik wou dat ik gezegend was met wat kleinere voeten. Sneakers staan dan meestal toch iets doper. Hoewel size 9,5-10 niet echt een ramp is.
Morgen komen mn SB's binnenben benieuwd hoe ze met witte laces staan, cw is echt nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zware roshe runs zijn trouwens op verschillende sites te pre-ordenen.
shape is wat off, maybe bad angle of slechte samples.
NB1500's FW 2013![]()
Haha zo herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hoorde vanochtend de bel gaan maar was te brak om op te staan. Bleken mijn flyknits te zijn.
Nog maar een dagje wachten dan, morgen toch vrij en vrijwel de hele dag aan het studeren.
Er zit weinig in m'n eigen maat bij tbh. Dit is wat ik al lang had staan en nu eindelijk eens weg doe. En wat spul dat me toch te groot/klein is of wat ik toch niet ga dragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
Jammer dat je geen grote poten hebt...
Meer de portier van de eigenaresse, ik woon in de kelder...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Er zit weinig in m'n eigen maat bij tbh. Dit is wat ik al lang had staan en nu eindelijk eens weg doe. En wat spul dat me toch te groot/klein is of wat ik toch niet ga dragen.
Ben heel de dag in de weer geweest om foto's te maken
Als je een portier hebt ben ik er weer iets zekerder van dat je toch echt james bond bent.
Een awesome souterrain met een pooltafel, thuisbioscoop, satijnen beddengoed en een glazen vloer waar haaien onderdoor zwemmen toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Meer de portier van de eigenaresse, ik woon in de kelder...
Noppes, sorry to burst the bubble. Wel wat nette vintage design en een patio, maar daar houdt het mee op. TV geef ik weinig om en haaien vergen takkeveel onderhoud.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Een awesome souterrain met een pooltafel, thuisbioscoop, satijnen beddengoed en een glazen vloer waar haaien onderdoor zwemmen toch?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:03 schreef Atta-boy het volgende:
Fullbody wivah want supreme![]()
[ afbeelding ]
Perfecte schoen voor dit weer:
[ afbeelding ]
Die sneakers zijn dope man.
Wat is trouwens de maat van die sneakers @ je collectie?![]()
![]()
Had btw 59 paar schoenennu iets van 19 in de verkoop.
Lul ben je ook <3quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Cpt. het volgende:
Straks als ik thuis kom staan mn duckcamo cons klaar
U jelly atta?
Best welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Cpt. het volgende:
Straks als ik thuis kom staan mn duckcamo cons klaar
U jelly atta?
Reebok is de laatste maanden goed bezig. Met name basketbalschoenen, veel geslaagde retro's uit hun kluis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Nezhi het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of er nog wel verzamelaars zijn van Reebok, de classic leathers die ze nu uitbrengen zijnmaar toch zie ik bijna niemand die ook Reeboks heeft.
[ afbeelding ]
Deze running dualsdenk alleen niet dat ze in mijn maat zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik wou dat ik gezegend was met wat kleinere voeten. Sneakers staan dan meestal toch iets doper. Hoewel size 9,5-10 niet echt een ramp is.
Morgen komen mn SB's binnenSuper sweet CWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zware roshe runs zijn trouwens op verschillende sites te pre-ordenen.
Whatever you're about to discover we off that.
OMG die zijn ook sweetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Nezhi het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of er nog wel verzamelaars zijn van Reebok, de classic leathers die ze nu uitbrengen zijnmaar toch zie ik bijna niemand die ook Reeboks heeft.
[ afbeelding ]
Deze running dualsdenk alleen niet dat ze in mijn maat zijn.
Zien er goed uit. Nu nog even netjes veteren inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef xSanjay het volgende:
I'm in love
[ afbeelding ]
Nu nog leren knotten.
Cancer Bats? Gefeliciteerd iig man!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef vault_tec het volgende:
Toffe gast ook. Nu in de metro naar mijn favo band op mijn verjaardag fap fap fap... Wivah volgt
Ik snap die factory knot nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zien er goed uit. Nu nog even netjes veteren inderdaad.
Deze had vault ooit gepost, duidelijke uitleg. Voor high even doorspoelen.
Gebruik ik ook nooit, vind ik overdreven. Gewoon een nette niet te grote strik bovenaan.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef xSanjay het volgende:
I'm in love
[ afbeelding ]
Nu nog leren knotten.
Ik wil de blauwe, de navy, de rode of de Bordeaux rode. Releasedate?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
jammer van de nepvintage plekken.
Pump fury is wel wat extreem. Misschien als ze bij me passen dat ik ze dan koop, maar... denk niet dat dat snel gaat gebeuren.
Dat is, omdat Amerikanen niet zo goed kunnen veterstrikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Gebruik ik ook nooit, vind ik overdreven. Gewoon een nette niet te grote strik bovenaan.
Volgens mij redelijk Amerikaans om een factory knot te leggen.
Happy B'day Vaultquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef vault_tec het volgende:
Toffe gast ook. Nu in de metro naar mijn favo band op mijn verjaardag fap fap fap... Wivah volgt
Bedoel je de bordeauxrode uit de post van Modus? Die zijn al heel lang uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil de blauwe, de navy, de rode of de Bordeaux rode. Releasedate?
Gefeliciteerd papiquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef vault_tec het volgende:
thnx! En hoe vallen ze? Tts?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Bedoel je de bordeauxrode uit de post van Modus? Die zijn al heel lang uit.
De rode, grijze en blauwe staat geen releasedatum van, maar zijn 2 weken geleden aangekondigd.. binnenkort moeten ze bij wat Reebok winkels liggen.
Geen idee over runners, als ik geld heb ga ik ook nog een poging wagen voor de Dual Runners. De classic leathers pas ik sowieso niet... worden niet in mijn maat gemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
thnx! En hoe vallen ze? Tts?
die fp's zijn wel nice. Benieuwd of je ze voor een goede prijs kunt verkopen. Heb je ze ook op eBay staan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Atta-boy het volgende:
Zit een hoop spul bij dat ik had gekocht toen ik 15 was enzo dus een paar schoenen zijn niet om aan te zien
Er komt nog een hoop op, het beste deel eigenlijk.
Prijzen van de duurdere schoenen zijn niet echt goedkoop omdat iedereen toch nog volop af gaat dingen op mp
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Ja, de spullen die voor liefhebbers interessant heb ik al of ga ik nog op ebay zetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
die fp's zijn wel nice. Benieuwd of je ze voor een goede prijs kunt verkopen. Heb je ze ook op eBay staan?
Die gt5 zijn idd Nice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:13 schreef Bajskorv het volgende:
Alles Asics in 2013...
Ik verhuis nu alleen binnen Londen, van South Ken naar Pimlico. Leuk buurtje!
Dat is erg vlakbij dan. Hopelijk komen er meer goede asics runners dit jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:37 schreef Bajskorv het volgende:
Najs, ik woonde tot gisteren vlakbij Lexham Gardens, iets onder Cromwell Rd.
Nog gefeliciteerd trouwens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef vault_tec het volgende:
Wil zelf ook weer naar londen, goede sneakershops.
Kan niet, ze verwijzen je dan naar de lokale site. Welk model is het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kom even binnen vallen....
Weten jullie of het mogelijk is om sneakers uit de Nike shop van US te bestellen? Net die schoenen die ik wil zijn hier niet verkrijgbaar
Kan je wat meer info posten? misschien een foto of een link. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat Europa geen Sky High krijgt/heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nou het model hebben ze wel (de Nike Dunk Sky High) maar de kleurstelling niet....:(
Helaas niet. Alleen als je een shipping address in de US hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kom even binnen vallen....
Weten jullie of het mogelijk is om sneakers uit de Nike shop van US te bestellen? Net die schoenen die ik wil zijn hier niet verkrijgbaar
Quick & Brite! Of een andere soda-based pasta van de Blokker ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Zwappel het volgende:
Iemand advies waarmee je het beste witte delen van sneakers weer netjes wit krijgt?
Soort van verf of iets wat ook goed blijft zitten?
Want vooral de witte stukken zitten vol zwart/grijze vegen welke er niet bepaald af te wassen zijn.
Is vooral bedoeld voor plastic/rubber delen van airmax.
Andere kleuren natuurlijk ook altijd handig
Oeh nice....ik moet toch nog ff geld sparen dus wat extra tijd is welkomquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
BTW er komen volgende maand en in maart 5 nieuwe CW's bij voor de Nike Dunk Sky High.
Onder andere ook die Metallic Pink versie die jij wilt.
Dus als je nog een beeeeeetje geduld hebt, kan ik je volgende week de launch date geven voor Nike.com Europe.
Oh sorry sneakerpraat hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oeh nice....ik moet toch nog ff geld sparen dus wat extra tijd is welkomMaar ze komen dus wel gewoon in Nederland?
Mare...wat zijn CW's?
30 euro shipping?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef leeroy het volgende:
Betaald iedereen hier ook gewoon leuk 30 euro shipping of hoe komen jullie aan je schoenen?
Ben aan het kijken voor janoski's terra cotta
Kom ze tot nu toe alleen maar tegen op ebay en daar mag ik 32 euro shipping gaan betalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef Zwappel het volgende:
[..]
30 euro shipping?
Gewoon op europese sneakersites zoeken, dan ligt de shipping toch echt op 15 max.
Even op lacebag kijken, daar staat ergens een link met erg veel sneakershops. Janoskis zullen echt wel te vinden zijn binnen de EU.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kom ze tot nu toe alleen maar tegen op ebay en daar mag ik 32 euro shipping gaan betalen
Dacht dat dus nie
Dankquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Linkje naar de Nike blog: http://insider.nike.com/u(...)igh-womens-shoe-6353
http://store.nike.com/de/(...)d-676614/pgid-411180quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kom ze tot nu toe alleen maar tegen op ebay en daar mag ik 32 euro shipping gaan betalen
Dacht dat dus nie
Inderdaad en je zit nog langer te wachten op je spullenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Even op lacebag kijken, daar staat ergens een link met erg veel sneakershops. Janoskis zullen echt wel te vinden zijn binnen de EU.
Als je buiten de EU bestelt en de douane houdt het tegen dan ben je ook nog eens de lul, want komen er allerlei kosten bovenop.
Binnen EU niet.
wanneer krijgen we een Nike HQ tour?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen als je een shipping address in de US hebt.
Welke schoenen wil je hebben?
(ik werk voor Nike)
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Zwappel het volgende:
Iemand advies waarmee je het beste witte delen van sneakers weer netjes wit krijgt?
Soort van verf of iets wat ook goed blijft zitten?
Want vooral de witte stukken zitten vol zwart/grijze vegen welke er niet bepaald af te wassen zijn.
Is vooral bedoeld voor plastic/rubber delen van airmax.
Andere kleuren natuurlijk ook altijd handig
Haha je kunt daar gewoon binnenlopen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wanneer krijgen we een Nike HQ tour?
Ik had al gereageerd hierop hoor, scroll omhoogquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wie gaat nog proberen aan een "Area 72" modelletje te komen?
Ben wel geinteresseerd in die Air Force Max 2013... Maar tis allemaal so secret dat zogenaamd niemand weet of we ze gaan krijgen in Europa
http://www.kicksonfire.co(...)kes-roswell-rayguns/
Dat maakt nie uit, er zijn meer dan genoeg geinteresseerden hier op kantoor hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal moeilijk gaan aangezien het een All Star pack wordt.
Ziet er een beetje uit als van dat nepspul, maar kan t evt wel een keer proberen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd hierop hoor, scroll omhoog
"Quick & Brite! Of een andere soda-based pasta van de Blokker ofzo.
Dat werkt bij mij altijd heel goed."
Ik heb er 50+ witte sneakers mee schoon gekregen dus suit yourselfquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als van dat nepspul, maar kan t evt wel een keer proberen.
jason markk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als van dat nepspul, maar kan t evt wel een keer proberen.
heb je niet eens zoveel privileges? Dan moet ik maar bij iemand anders aanpappen :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je kunt daar gewoon binnenlopen hoor
Ik mag zelf nie eens overal komen dus denk dat ik niet je meest nuttige contact ben
'Fraid soquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je niet eens zoveel privileges? Dan moet ik maar bij iemand anders aanpappen :p
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil info over bricks and mortar pack...
Erg kut dat er zo weinig over bekend is. Ik wil een gt3 en het liefst die.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Oh wauw je kan dus geen quote, quoten![]()
Ik dus ook.
Every fokking day son...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Erg kut dat er zo weinig over bekend is. Ik wil een gt3 en het liefst die.![]()
Van het weekend beetje online shoppen. 20 minuten geleden thuis gekomen van werk. Lekker knallen. Soms heb je van die dagen.
Ik bedoelde deze. Maar die van vault is nog najser...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik vind dit verreweg de minste:
[ afbeelding ]
Die waar vault een pre-order op heeft zijn erg nice, net als die vrijwel helemaal licht grijze.
Die idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze. Maar die van vault is nog najser...
[ afbeelding ]
In de Leidsestraat in Amsterdam zit een Palladium winkel!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe Palladium past en of zij eigen winkels hebben? Ik kan hier in de buurt wel winkels vinden die het merk verkopen maar niet het model wat ik wil (Pampa Tactic). Anders kan ik een ander model passen en dan toch online het goede model bestellen...
Oh ik keek naar de Netherlands lijst, waar alleen de winkels die allemaal dezelfde lage modellen verkopen staan lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
In de Leidsestraat in Amsterdam zit een Palladium winkel!
Je hebt ook niet erg je best gedaan om te zoeken want op google en hun eigen site heb je het zo gevonden: http://www.palladiumboots.nl/locations
Ik zou zelf eerder gaan, maar weet totaal niet hoe groot de buzz is omtrent die schoenen in NL.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wou morgen naar Woei om de Slam Jam Asics op te pikken, alleen hoeveel drukte moet ik verwachten rond deze collab? Rond openingstijd daar zijn is voldoende, of nog vroeger?
Dat is goed omschreven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ook geen idee. Probeer hem via een hookup binnen te krijgen, maar meer "nice to have" dan "must have".
Ik dacht dat dit jaar alleen maar must haves gekocht werden bajs?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ook geen idee. Probeer hem via een hookup binnen te krijgen, maar meer "nice to have" dan "must have".
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jaar alleen maar must haves gekocht werden bajs?
M'n jordan 4 breds zijn verkocht als het goed is.
denk dat je voor openingstijd terecht kan. Het lijkt mij niet echt een gehypte releases zoals de eerdere GL3 releases. Plus de CW is voor mij te "loud".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wou morgen naar Woei om de Slam Jam Asics op te pikken, alleen hoeveel drukte moet ik verwachten rond deze collab? Rond openingstijd daar zijn is voldoende, of nog vroeger?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Mij dus ook. Als ik em nog online kan vinden zonder veel moeite te moeten doen denk ik er over na.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
denk dat je voor openingstijd terecht kan. Het lijkt mij niet echt een gehypte releases zoals de eerdere GL3 releases. Plus de CW is voor mij te "loud".
Dus gewoon een halfuurtje van tevoren daar zijn is prima denk je? Ik heb wel een hardlopende maat (US9), dat maakt verder niet uit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
denk dat je voor openingstijd terecht kan. Het lijkt mij niet echt een gehypte releases zoals de eerdere GL3 releases. Plus de CW is voor mij te "loud".
Juist wel, 1 maatserie. Veel mensen hebben US 9. Hoe grager jij die schoen wilt hoe eerder je der moet zijn imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dus gewoon een halfuurtje van tevoren daar zijn is prima denk je? Ik heb wel een hardlopende maat (US9), dat maakt verder niet uit?
Een van de eerste gr asics die ik zou kopen, erg hard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef SHOOOTO het volgende:
meer mint en ASICS voor leta en bajs portemonnee:
Asics GT-COOL – Fall 2013
[ afbeelding ]
Als je iets graag wilt neem je geen risico imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Een van de eerste gr asics die ik zou kopen, erg hard.
Die linker dan.
Het zou me verbazen als er andere mensen voor openingstijd bij woei zitten tbh.
Supreme muts, jas en acronym sjaal ftw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:32 schreef Atta-boy het volgende:
Klopt ook weer... Maar het is wel koud!
Heb je ook een supreme jas? Swag lvl over 9000!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Supreme muts, jas en acronym sjaal ftw.
Nee, carhartt jas die ook fijn is. Supreme trui en die jas is meer dan genoeg. Hoe koud het ook is, je kan je altijd warmer aankleden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb je ook een supreme jas? Swag lvl over 9000!
Ik heb nu die lekker dikke tnf jas. Is echt heerlijk warm![]()
Ik vind die gr's van reebok die nezhi een tijdje terug postte stuk beter. Gumsole ftw
Dat is idd een hele goede cw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
Harde CW, insta-cop als ze uitkomen.
Ik denk dat iedereen dat denktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is idd een hele goede cw.ik heb een keer snel een paar gepast en was niet helemaal m'n ding, maar zou het een keer wat langer moeten passen om de fit beter te oordelen.
Dat had ik wel toen ik ze aan m'n voet had. Daarom wil ik ze nog een keer wat langer passen om even goed te kunnen oordelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb nul last van gekke toe in die roshe, en die cw is inderdaad een no brainer.
Die mensen zijn gewoon achterlijk. Ik snap dat het een RF is en dat hij limited is, maar om zulke bedragen vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef HenkXL het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/As(...)&hash=item2c6bd8476d
goudmijntje![]()
![]()
Ligt ook wel aan de vorm van je voet natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb nul last van gekke toe in die roshe, en die cw is inderdaad een no brainer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door vault_tec op 25-01-2013 23:35:04 ]
Ik heb ze ook daar besteld,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb zelf ook een half US maat verschil tussen mijn klompen, maar dat merk ik echt niet enorm. Heb meer last van het 2.5cm verschil tussen mijn benen, dat voel je in je rug...
Anyway, die Slam Jam gekocht. Voor de liefhebber gewoon even 290sqm site checken, daar staan ze nu op. Je moet echt zoeken op die site, maar daarom zijn ze nog goed te krijgen.
Ik heb zelf weinig verschil tussen beide voeten, alleen de rug van een van beide voeten is hoger. Dat is soms kut omdat de schoen dan bij de ene voet goed is en bij de ander strakker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb zelf ook een half US maat verschil tussen mijn klompen, maar dat merk ik echt niet enorm. Heb meer last van het 2.5cm verschil tussen mijn benen, dat voel je in je rug...
Anyway, die Slam Jam gekocht. Voor de liefhebber gewoon even 290sqm site checken, daar staan ze nu op. Je moet echt zoeken op die site, maar daarom zijn ze nog goed te krijgen.
Ik zou ze anders ook teveel als lounge outfit gebruiken. Lastige kleur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:32 schreef Bajskorv het volgende:
Lijkt me juiste beslissing. Ik ga die slam jam proberen te rocken met mijn chill sweat pants in licht grijs. Denk dat dat wel gaat lukken, en anders gebruik ik ze 's avonds op de fiets als verlichting....
misschien Epic of Acht Amsterdam, zij hebben meestal non Nike basketball schoenen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:51 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee of ze in Nederland nog Fila verkopen?
Of een internationale webshop die naar NL verzendt (fila.com alleen naar US, en de UK store heeft geen basketball).
Grant Hill 2's komen er weer aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |